Keresés

Részletes keresés

Andó Gergely Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166187
A minap kisebb viharokat váltott ki az "üzleti szakasz" esete az osztrákiába tartó EC-ken. A távirat szövege egyértelmű (bár kérdéses, hogy az utasra nézve mennyire irányadó!):

"Az üzleti/business fülke kizárólag nemzetközi forgalomban az 1. Kocsiosztályra érvényes tcv menetjeggyel és a felár megfizetése mellett vehető igénybe (valamennyi nemzetközi kedvezmény igénybe vehető). A felár magában foglalja a helybiztosítás díját is."

Tehát lényegében a "belföldi utasok csak a kijelölt kocsiban utazhatnak". Csakhogy ez nincs így leírva, főleg, hogy nem kocsiról, hanem csak szakaszról van szó. Arról nem is szólva, hogy az első osztályon nemzetközi forgalomban utazók sem valószínű, hogy "v-9507/2003"-at lapozgatnak indulás előtt. És engem Vizsy Feri és öt társának utolsó mondata sem győz meg erről: "Kérem a fentiekről az érintett jegykiadókat, az utastájékoztatásért felelős dolgozókat, (információs) és a vonatszemélyzetet kimutathatóan értesíteni szíveskedjenek."

Ezzel mi utasok még nem vagyunk kisegítve! Az, hogy ez Vizsynek nem esett le, az nem meglepő. De Kiss Gábor Tarifa Osztály vezetőnek sem? Hát ez tragikus.

Milyen műszaki szivonalat képvisel az a vasúttársaság, mely ezzel kezd egy modatot: "A jelenlegi szoftver elégtelensége miatt,... " Majd igen hosszan magyarázzák, hogy mit hogy kell a gép HELYETT a jegyre felirni.

Számomra mégis ez a mondat a legérdekesebb:

"Az elektronikus helyjegyre írt megjegyzést az egyesített pénztárszám-bélyegzővel kell hitelesíteni, mivel elektronikus jegyekre kézzel írni nem szabad."

Ebben nem az az érdekes, hogy milyen is egy "elektronikus jegy" (mert ez így egy nagy képzavar), hanem maga a tény! Sok fejtörést okozott, hogy kell, vagy lehet-e a számítógéppel kiadott jegyre bélyegzést tenni, vagy nem. A "bélyegzés helye" rovat ugyanis egyes országokban gép áltral kitöltött, máshol bélyegzett. Nos úgy tűnik egyik sem szabálytalan...

Köszönetem fejezem ki a CÉG lelkiismeretes dolgozójának, aki szó szerint véve Vizsy úr utasítását vette a fáradságot és "utastájékoztatott". Így kéne ezt MINDENKINEK!
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166186
Csak válasszanak neki szép színeket, nehogy egy az egyben átvegyék az SBB-színtervet. Meg nehogy kék-sárgára fessék, mert attól meg én hidalok le...
Előzmény: attus germanicus (166180)
Hernyofan Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166185

Emberek!

 

Nézegetem a railfan-on az osztrák Talent 4024-es változatát ( négyrészes ), és az összes kép mintha az S45-ön, illetve más S-Bahn vonalakon készült volna. Ezek menetrend szerint járnak már a bécsi S-Bahn hálózaton? Mert akkor vasparipára pattanok, és meg se állok Bécsig :))

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166184

Ne rebegj.

Késő.

Ma kizárták.

Előzmény: Hernyofan (166170)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166183

..marekp..::. Ezt nézze mit fotóztam Tiszalökön:.......166.124

 

 

 

traficc : Tiszalökön van felsővezeték ???

 

 

Előzmény: Törölt nick (166128)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166182
Tényleg jár már. Alulinformált vagyok. A Zug-i Stadtbahn-on biztosan jár. Bár csütörtökön ott én masszívan csak GTW-ket láttam.
Előzmény: Hernyofan (166179)
Hernyofan Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166181
Hát, ajogy elnézegettem a képeket róla, alkalmasabb a leterhelt vonalakra, mint a Talent.... A Talent az jó oda a salzburg-i S-Bahnra.... De ide szerintem kevés lenne...
Előzmény: attus germanicus (166180)
attus germanicus Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166180
Nekem nagyon tetszik a Stadler FLIRT, a bennmaradó párosból pedig mindenképpen nekik szurkolok! (Még az Alstomot szerettem volna, de az ugye már max. múlt idő).
Előzmény: Hernyofan (166176)
Hernyofan Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166179
Szerintem jár az most is rendesen. A Coradia-ért könnyeket hullatok majd. Nagyon jó lett volna, különösen jól leterhelt elővárosi vonalainkra. A FLIRT egy ritka randa vonat szerintem, de prófétai vérem azt súgja, hogy Ő lesz a nyerő, mivel a Talent-el a sógorék most küszködnek, ( ha jól hallottam ) a FLIRT viszont szépen, megbízhatóan üzemel....
Előzmény: albertbahn.hu (166178)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166178

Ne szidd a FLIRT-et! Nekem tetszik! :-) Igaz, hogy én is Coradia Duplex-rajongó vagyok.

Apropó FLIRT. Jár már egy darab is Svájcban? Szégyen-gyalázat, de én nem tudom...

Előzmény: Hernyofan (166176)
rg7 Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166177
A Bombi és a Stadi van bent. Nézz át a vasútméhészet fórumra.
Előzmény: albertbahn.hu (166175)
Hernyofan Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166176

Felesleges. Pénteken már kizáródtak:(

 

Micsoda????! Paff..... Gondolom, túl praktikusak lettek volna..... Sejtettem... Vagy az lehetett a gond, hogy ugye jómagyar felfogás szerint olyan, hogy "emeletes vonat", olyan nem létezik.

Ha ezek után a Stadler nyeri meg a pályázatot egy olyan "rusnya" vonattal, mint amilyeneket Svájcban is közlekedtetnek...... Akkor lehidalok...

Előzmény: rg7 (166173)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166175

Hogyhogy???

A Talent bent maradt? Még csak az kéne...

Előzmény: rg7 (166173)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166174

Egy kis vasúti témaként érdekel valakit az ICE3 dízelmotoros verziójáról egy -két technikai adat, stb...

 

Nem az ICE VT/TD-ről van szó, amit a DB több mint egy éve kivont a forgalomból?

Annakidején volt róla szó, hogy esetleg Kelet-Európában el lehetne sütni. Még olyat is olvastam, hogy talán Iránnak kéne eladni őket.

 

 

OFF

 

Miért van az, hogy a rendszer nem enged nekem hozzászólást képpel együtt elküldeni? Mindig belevisz egy zsákutcába, ahol nincs mire klikkelni. Pl. "ön erre válaszol" vagy egy üres oldal a topik nevével.

 

ON

rg7 Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166173

Felesleges. Pénteken már kizáródtak:(

Max az imád akkor ér valamit, ha újra kiírják a tendert.

Előzmény: Hernyofan (166170)
V43 2376 Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166172

Akit esetleg érdekel,Szolnok MÜT.-en a fűtőház mögött megtalálható a pécsi MDmot 3002-es,valószínűleg főjavítás előtt,szerintem csak szerdán viszik majd be.

 

Más:

 

A V43 2244-es balesetéről tud valaki valamit ?

V43-1073 Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166171
Szerintem ugyan akkora a kilátás az M41-2303-tól felfelé növekvő psz.-ú Csörgőkből mint a 2301-2302-ből, mert maga a vezetőasztal nem lett alacsonyabb, ugyan annyira fent van mint a régieknél.
Előzmény: Törölt nick (166151)
Hernyofan Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166170
Rendben. Addig elrebegek még néhány imát összekulcsolt kézzel, imazsámolyra térdepelve az Alstom-ért......
Előzmény: rg7 (166169)
rg7 Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166169

Nem kellene. Szerdán hirdetnek eredményt(elenséget).

Előzmény: Hernyofan (166168)
Hernyofan Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166168
Elnézést, hogy megint  megkérdezem, de elméletileg már két napja tudnunk kéne az új elővárosi motorvonat-tender eredményét. Mi van vele???
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166167

Multkoriban a Maestrallal valo kozos utazasunkkor

Én a múltkor ZZ-vel utaztam, ahogyan firtatta is, Ön meg valaki mással, másik kocsiban:-)

Előzmény: oldmumus (166163)
v_peti Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166166

Egy kis vasúti témaként érdekel valakit az ICE3 dízelmotoros verziójáról egy -két technikai adat, stb...

 

Képek sajna nem álnak rendelkezésemre még, de most szervezik egyeébként, hogy Hegyeshalomba bemutatkózó látogatásra jöjjön, mivel az ÖBB ezzel akar bejárni Bp-re a közeljövőben.

Remélem, erről időben tudomást szerzünk! Mindenesetre majd átrágom egy-két osztrák fórumon is.

 

 

 

Előzmény: papanatoo (166077)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166165

Bár úgy tűnik, Ön most elment aludni, de holnap reggel 6:30-kor bizonyára elolvassa a válaszom.

 Nem unatkozom. A nejem a mai napot suliban töltötte, én meg úgy gondoltam, hogy az állandó robotba belefér egy kis lazítás, egy kis kirándulás. Nagyon jó kis nap volt a mai.  Van egy kép, ami régóta izgatta a fantáziámat, megnéztem, én meg tudnám-e csinálni. A következő három nap nem leszek megtalálható vasúti pálya közelében, vagy legalábbis nem vasútmániásként.
Előzmény: oldmumus (166163)
Il treno Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166164
Szerintem Szabadifürdő:-))))
Előzmény: oldmumus (166163)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166163
Multkoriban a Maestrallal valo kozos utazasunkkor megfigyeltem, meg mondtam is a havernak na nemar azert lassitunk mert nem az atmenon fog be es kihaladni, de lattam ezert lassitott.

Mas:
Ha kend unatkozik a szep napos 4-es unnepbe csinalhatna nekem egy zsak kepet, foleg Siofok es Vilagos kozott. Pl. Balatonszabadi megallo a lutri nekem valosaghuseg szempontjabol meg utana a palya ive, kornyezete (domborzat, utcak, stb.)

Na joccakat.
Előzmény: Törölt nick (166161)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166162
Valaszoltam.
Előzmény: Il treno (166158)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166161
Yes.
Előzmény: oldmumus (166159)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166160
Kosz, de en most latom eloszor es lementettem.
Előzmény: BAKTER (166155)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166159
Itt a hivatalos lassujel kimutatasbol idezet:

Szabadi-Sóstó - Siófok 60 1125 - 1139 csak Budapest felől

Tehat a Darnay ter az AS 1121, utana kezdodik es tart egeszen majdnem a V11 kornyekeig.
Előzmény: Törölt nick (166156)
Il treno Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166158
Küldtem egy e-mailt.
Előzmény: oldmumus (166153)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!