Keresés

Részletes keresés

palko101 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6230

Ennyi okosságot!

 

Megrendelés kérdése!!!!!!!!!!!!!! A tanácsaidra pedig nem biztos hogy a BV.-nek szüksége van.

 

Kivűlről mindig könnyű a másik munkájában keresni a hibát. Nem tudom  Te a  munkahelyeden is ennyi okosságot osztassz? Rossz lehet a hangulat nálatok vagy a legfejlettebb munkahelyen dolgozhatsz. 

 

Előzmény: Racilaci (6224)
palko101 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6229
Szerintem az MVK-nak a honlapján biztos nem fogják reklámozni , hogy a városban is lassan BV.-s buszok fognak közlekedni.:-)
Előzmény: neoplan14 (6227)
palko101 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6228

1. Az utastájékoztatás a megrendelő feladata.

2. Az útvonalat a megrendelő határozza meg.

3. Az időpontokat is a megrendelő határozza meg.

4. A BV-t szerintem nem érdekli az hogy a Centrumnál mi történik azért mert ő ott várakozik.

5.Ez egy szerződéses járat amit valaki megrendel és valaki teljesíti és nem menetrendszerinti járatként hanem szerződés alapján.

6. Az autóbusz egy méterrel sem megy többet mint amit a megrendelő fizetni fog.

7. Lesz biztos reklám is.

8. Lesz biztos komoly matrica is . (majd)

 

Előzmény: Kbalazs912 (6226)
neoplan14 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6227
Hát ez nem meglepő, csak az volt a főgondom, hogy a BV nem tájékoztat a saját honlapjukon sem az MVKáén+ újságba sem olvastam kivéve ezt a fórumot és csak buszmegállóban van egy kis tájékoztatás, de semmi több..
Előzmény: Irisbus (6225)
Kbalazs912 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6226
A búza felé nem is lenne probléma, a Horváth Lajos úton könnyedén be tudna állni, viszont visszafele maximum a Vörösmarty utcán tudna a centrumhoz visszamenni, ezt pedig én egy kicsit sokallom. Viszont tényleg, lehet, hogy ez lenne a megoldás, mert máshova nemigen tud beállni, vagy ha igen, akkor hasonló kerülő árán tudna a centrumhoz visszatérni. Kérdés, hogy megérné ez az áldozat?

Az utasok tájékoztatása viszont valóban teljesen elmaradt.
Előzmény: S91 (6223)
Irisbus Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6225
Ez volt az első napja, nem?

Miért vársz zsúfoltságot?
Előzmény: neoplan14 (6222)
Racilaci Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6224
Te jól telepakolnád rezsimenettel. Az is feleslegesen növeli a dugót! Az pedig, hogy az Auchannál mennyit áll (=hányszor fordul egy órában), szerződés kérdése. Ha az áruház óránkénti követést fizet, akkor nem lehet besűríteni a kedvünkre.
Mindezekért írtam, hogy induljon az áruháztól, tegye meg a körét és álljon 25 percet. Ez a legtisztább, legolcsóbb, legegyszerűbb.
Előzmény: S91 (6223)
S91 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6223
Egyszerű lenne a megoldás csak hát...
Indulhatna óra 00-kor végül is tök mindegy.
Az lenne célszerű ha a járat 00-kor indulna és az Auchannál is max. 5 percet állna nem 15-öt! mert ugye nincs rá szükség és,hogy ne a Centrum így is túlzsúfolt megállójában várakozzon a következő indulásra ha nem bemenne addig a Búza térre várakozni és 10 perccel az indulás előtt kimenne a Centrumhoz.
Előzmény: Racilaci (6221)
neoplan14 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6222
Ez a AUCHAN járat igen zsenge volt, volt olyan aki nem mert rászállni inkább elsétált a 7-eshez. Sokan nézték a BV buszát 2 karikát mentem vele, a 2. körben megkérdezte a sofőrtől az egyik kíváncsi utas, hogy ez egy TESZT BUSZ???
Más, oldalt is egy táblát kéne feltüntetni, hogy mégis, mert sok volt a félénk utas.
És reklámozni kéne, mert éppen pl. BV honlapján és MVK honlapján sincs feltüntetve+ meg sehol sem olvastam(kivéve BV fórumot), hogy van ilyen járat is, de még sokan nem tudják, hogy van annyi tájékoztatás van, amit ki van rakva.
Ami öreg hiba!
Racilaci Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6221
Hát igen, ez lenne a megoldás: a fenének áll ki mindkét végállomáson? Ez a sofőrnek is rossz, hisz ellenkező esetben nyugodtan el tudna menni melegedni (nyáron lehűlni!) az áruházba és letekerné 35 percet alatt a kört. Az utasnak meg tökmindegy, hogy ütemes indulásnál mihez szokik hozzá.
Előzmény: gábris (6220)
gábris Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6220
Miért nem indulhatna rögtön, óra 33-kor a Centrumtól?
Előzmény: S91 (6214)
S91 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6219
A kép lemaradt.
S91 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6218
Centrum áruház indulások:

6:45,8:45,9:45,10:45,11:45,12:45,13:45,14:45,15:45,16:45,17:45,18:45
Ez csak munkanap.
Előzmény: Irisbus (6216)
Kbalazs912 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6217
Az oké hogy nagyon elöl áll. Igen, pontosan ott, ahol az első busz meg szokott állni. Normál esetben, jön mögötte még egy (90% eséllyel mind a kettő csuklós), akkor van tele az öböl. Nem ritka az sem, hogy ilyenkor már maguk mögött van a harmadik is, aki viszont már nem nyitja ki az ajtót, ergo vár (ez egy csúcsidei pillanat). Arról nem is beszélve, hogy minimum egy másfél métert rá kell hagyni, valahogy ki is kell csavarni mögüle.

Említetted a táblát: nos hát igen a tábla... Ez ügyben nem valami penge a BV.

Summa summarum rossz helyen áll a busz. Nem egy olyan megállóban kéne pihentetni, amibe percenként érkezik jármű.

(az első kép véletlenül nem fél három tájékán készült? Ha igen, akkor ott van a 400-as Rába, amit említettem és amin voltam :))
Előzmény: S91 (6214)
Irisbus Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6216
Ez hogy jár?
Előzmény: S91 (6214)
S91 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6215
Az utasok még csak ismerkednek a járattal.De egy oldalsó tábla nagyon hiányzik a buszból,mert aki lent ül a buszmegállópadon annak fel kellett állnia,hogy megkérdezhesse a sofőrt vagy megnézte,hogy mi is ez a járat.
Előzmény: S91 (6214)
S91 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6214
Tessék akkor képek is vannak róla.
Csak annyit fűznék hozzá,hogy a busz nagyon elől áll meg.De az biztos,hogy bezavar a többi busz közlekedésébe!
Én még nem gondolkodtam róla,hogy honnan lehetne indítani de itt nem tuti.
LKK-386:
Előzmény: Kbalazs912 (6211)
Irisbus Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6213
Ennek még ki kell forrni magát.
Előzmény: Kbalazs912 (6211)
Kbalazs912 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6212
Sajnos...
Előzmény: ik630 (6210)
Kbalazs912 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6211
Csak gratulálni tudok annak, aki kitalálta, hogy az Auchan járat a centrum előtt várakozzon. A délutáni csúcs alatt ez igazán segíti az említett megállóban a gyors utascserét. Miért nem lehet a centrum mögötti murvás területen parkíroztatni az LKK-386 -os frszú ARC-t?!

Bent állt az ARC, álló motorral, nyitott ajtókkal, utas egy se, mögötte egy Neoplan, és őmögötte a 400-as szóló Rába már nem nyitotta ki az ajtókat, megvárta míg a neo végez. Ergo egy busz fogadására alkalmas lett a centrum. A peronon hatalmas tömeg, mert ugye az utasok nem fognak olyan busz előtt várakozni, ami nem az övék.

Gratula...
ik630 Creative Commons License 2009.02.02 0 0 6210
Én már a müszaki igazgatót is megkerestem a buszok miat a megmentésük miat . nem adnak el .vágják szét őket. alacsony a vas ára.
Előzmény: neoplan14 (6209)
neoplan14 Creative Commons License 2009.02.01 0 0 6209
Egyik ismerősömtől hallottam, hogy BV telepen 256,260,266,280 vegyesen rendszám nélkül állnak és várják a sorsukat....
A 256-os véletlenül nem BHK-767, másik meik 260-as és 266-os selejt?
Ózdibusz Creative Commons License 2009.02.01 0 0 6208

Még nem csesztek le, csak majd egyszer... de nem a KRESZ miatt. Az ide vonatkozó előírás (89/1988 (XII. 20.) MT rendelet) csak azt írja elő, hogy a jármű homlok-és oldalfelületén kell elhelyezni, de azt nem, melyik részén. Persze lehet rajta vitatkozni, hogy zavarja-e a kilátásban vagy sem.

Inkább azért fognak lecseszni, mert a BV "Arculati kézikönyve" azt írja, hogy a táblát a jármű gyári táblatartójában kell elhelyezni, már ha van rajta. És az Ikarusokon, ugye, - a 250-es kivételével - van táblatartó, éspedig fent. Úgyhogy megszegtem a szabályt, sőt, elvileg az egész ózdi helyi részleg megszegi a szabályt, mert nem találtam erre vonatkozó kivételt a könyvben.

Előzmény: Racilaci (6203)
VDL Creative Commons License 2009.02.01 0 0 6207
Az egyik Tiszaújvárosban helyijáratozik /FLZ-196/, a másik pedig bekerült a miskolci állományba /JMN-944/. De van még egy HPF-264 ami általában Tiszaújváros-Miskolcot csinál. Így lett 3-ból 2 Merci Tiszaújvárosban.
Előzmény: debb (6205)
Ózdibusz Creative Commons License 2009.02.01 0 0 6206
Na így a pontos, én egy kicsit konyhanyelven írtam le.
Előzmény: Vaskerekű (6204)
debb Creative Commons License 2009.02.01 0 0 6205
Tiszaújvárosi volánnál volt két Mercedes, ami közül az egyiket ARC-re a másikat Volvora cserélték. Mi lett azzal a két Mercedessel?
Vaskerekű Creative Commons License 2009.02.01 0 0 6204
A számokkal a felszállósávok számát jelölik, nem az ajtó kialakításának paramétereit. A 4-0-4-0 tehát igen széles ajtókat jelölne, ilyen szvsz. nem létezik. A CSM-2-es villamosok 3. ajtaja például 3 felszállósávos, széles ráncajtó (a te értelmezésedben "4" kóddal jelölt), de ilyen széles volt az E1-esek és C3-asok utolsó ajtaja is, igaz kialakítást tekintve 6 (!) elemből. Utóbbi ajtóképlete helyesen 1-2-3 és nem 2-4-6.
Előzmény: RAN 19-77 (6194)
Racilaci Creative Commons License 2009.01.31 0 0 6203
Nem az arculat miatt kapta - legalábbis elvileg - a lecseszést, hanem mert mert KRESZ-előírás a tábla fenti vagy oldalablakon történő elhelyezése, hogy a sofőr oldalra is kiláthasson. Ehhez képest vannak olyan cégek bőven, ahol egységesen lehetetlen máshová tenni a táblát, csak lentre, elölre.
Előzmény: Ózdibusz (6202)
Ózdibusz Creative Commons License 2009.01.31 0 0 6202
A helyi részleg valamennyi kocsijában benne van a HELYIJÁRAT tábla a felső tartóban, amit új korában beleraknak, és csak selejtezéskor veszik ki belőle, egyébként soha nem nyúlnak hozzá - az szent és sérthetetlen. Egyébként szerintem a helyközi kocsikon is jobb lenne, ha alul lenne a relációs tábla, az utas is jobban látná, cserélni is könnyebb volna, de hát ez az "arculat". Bár én ezt már feszegetem, és több kocsiban már alul van, felül pedig egy logó. Amíg valaki le nem csesz érte "fentről".
Előzmény: ikarus c56 (6200)
Ózdibusz Creative Commons License 2009.01.31 0 0 6201
Hát lehet, hogy ti itt 4-0-4-0 jelölést használtok a ráncajtósokra, de a szakmában a hivatalos anyagokban, prospektusokban, stb. 2-0-2-0 jelölést alkalmazzák, mert nem különböztetik meg, hogy 'harmónikaajtó', vagy 'bolygóajtó', vagy 'lengőajtó' (ide tartozik a kézi működtetésű ajtó is, ami a régi távolsági buszokon volt). Csak az számít, hány "szárnya" van. Ezzel egyébként az ajtó szélességét jelölik, hogy egyszerre egy vagy két utas tud le-és felszállni. Ezért a 266-osok ajtóelrendezése is - elméletileg - 1-2-0. Ez nem kötekedés, csak mesélem.
Előzmény: RAN 19-77 (6194)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!