Keresés

Részletes keresés

luggeriano Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166237
Hello Mindenkinek !!! Gondoltam felteszek par kepet a Ljubljana-Kranj szakaszrol. Epp penteken voltam arra es volt egy kis idom kattogtatni a Ljubljana-i allomason.
1047 005-2 Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166236
A Tocsikot meg ennél sokkal kevesebbért meghurcolták.(Ráadsul ő az államnak is keresett pénzt,igaz az Önkormányzatok kárára.)
Előzmény: 1047 005-2 (166234)
papanatoo Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166235

De igen a ICT-VT Siemens-Bombardier vonatról van szó. Rendelt az SBB, ÖBB, DB, de utóbbinak nem kell és rátukmálta az ÖBB-re.

 

ÖBB meg úgy van vele jó lesz ez erre felé /mármint felénk/!

 

Technikai adat: vonat négyrészes, egyezik külsőre az ICE3-al.

                          minden egységben van 1 db Cummins QSK 19-R tip. motor

                          teljesítmény 1.660 kW

                          1000 l üzemanyagtank minden egységnél

                           legjobb: 200 km/h engedélyezett sebesség.

 

Az ÖBB tevei szerint hozzánk 25 000 V alatt járna vele be Bp-re, Bartók, Liszt szerelvényeként.

 

A Stadler motvonatból még csak decemberben adtak át 9 db-ot az SBB-nek, mely alapba kizárási ok lehetne, de leköszönt gépészfőigazgató /nem a mostani/, igen jól futtata, illetve támogatta benn maradásukat!

Pályázatukaban meg ráadásul e feltétel miatt az elöző generációra vonatkozó adatokkal szerepeltek! Ez jó!

Előzmény: v_peti (166230)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166234
"3./

ezt a papírt megkapta dr. Benczédiné vagy az ő helyettesítésére feljogosított személy.

Lejjebb nem lehet, mert ilyen öszegnél a bankokhoz 2-4 aláírás van csak leadva."

Ki volt a pénzügyi vezető:

1.)A Lupis botránykor(870 000 000 Ft '93 körül)

2.)Tégla tanulmánykor(1 500 000 000 Ft 2001 körül)

3.)Nyugatis telek eladásakor?

Az első alkalommal fel kellet állnia az asztalától.Most meg lellépett a hajóról.
Előzmény: Törölt nick (166227)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166233

bele.

 

A mai jogrend megengedi a MAGLEV vonal építését Kondoros és Kiszénás közöt.

 

Majd azt mondjuk :

..Nem jött be, pedig milyen jó ötletnek látszott.........

vagy

.........A legkorszerűbb technika meghonosítására a magyar társadalom fogadókészsége még nem eléggé europaizált............

Előzmény: v_peti (166231)
abdhulbin Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166232

Hali!

 

Egy kérdésem lenne: Van olyan honlap ahol meg lehet nézni a Remot mozdonyok (M62, M41) eredeti pályaszámát?

v_peti Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166231

Ezekhez a droidokhoz képest Ambrus Attila, Stadler József és Zalatnay Sarolta is csak egy kisstílű szélhámos.

 

Az átkosban létezett a hűtlen kezelés Btk-beli tényállása.

Ebbe az akkor joggyelőségi elvek szerint bele fért, hogy ha valaki vezetőként buta vagy rossz döntést hoz és evvel különösen nagy értékű társadalmi kárt okoz, akkor büntethető.

Ma ilyen nincs.

Legfelsőbb bíróság mondta ki, hogy ha egy felső vezető igen rossz döntése következtben a társaság nagy anyagi kárt szenved, az ezentúl az üzleti élettel járó kockázatok közé sorolandó.

 

Ha holnap úgy döntene valaki, hogy építsünk MAGLEV-et Kondoros és Kisszénás között, erre felvennének rengeteg bankkölcsönt, majd a magas jegyárak és az alacson kihazsnáltság* miatt ez szépen csődbemenne, akkor ez belelférne az üzleti élettel járó kockázatok közé? :)

 

*Jó, azért a vasútbarátok utazgatnának rajta nemcsak Magyarországról. De ennek ellenére még nem lenne nyereséges.

 

 

Előzmény: Törölt nick (166227)
v_peti Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166230

Nem az ICE VT/TD-ről van szó, amit a DB több mint egy éve kivont a forgalomból?

Annakidején volt róla szó, hogy esetleg Kelet-Európában el lehetne sütni. Még olyat is olvastam, hogy talán Iránnak kéne eladni őket.

 

Ez melyik? A bedölős kocsiszekrényű?

 

Nekünk minek dízel-ICE? Bár Pécs-Győr vagy Pécs-Bécs között jó lenne, mert elkerülhetnénk a gépcseréket. De a Bp-Bécs vonalon a több áramrendszerre is alkalmas villany-ICE lenne célszerű. Ezt meg már rebesgették is, hogy közlekedni fog a közelejövőben.

 

 

Előzmény: albertbahn.hu (166174)
Andó Gergely Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166229
Újabb SMS-em érkezett: "Ingyen visznek taxival Northamtonból Lutonba. A vasúttársaság fizeti! :)"

Háttér: a brit vasúti liberalizáció egyik "áldása", hogy ha a vasúttársaság késve juttatja rendszeresen az utasokat a célba, akkor mehetnek babot kapálni és a koncessziót odaadják másnak. Így akadály, járat kimaradás esetén minden utast a leghamarabb célba próbálnak juttatni. Jelen esetben ez egy Birmingham - Luton utat takar, pedig e viszonylaton nincs is közvetlen vonat!!! Azt hiszem nem lesz tanulság nélküli a történet, amit a leány hazaérkezése után mesélni fog!
BAKTER Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166228

"Tárcsafékesre sem érvényes."

 

Ilyen korlátozást még nem láttam! Hogy van ez?

 

 

Előzmény: Törölt nick (166156)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166227

Hagyjuk a mostani 3 milliárd bukást, pedig ugyan   "majdnem " 4 Taurus ára, de kijönne belőle 5 db herkules is............:-((((

 

Ezt már veszett fejsze nyele, kifolyt tejbe meg kár belesírni.

 

Nézzük csak azt a régebbi 1,5 milliárd eltűnt forintot.

 

ez nem úgy működik, hogy hipp-hopp eltűnt.

 

1./

először is van egy NEVÜNK, akinek van anyja neve, szül. helye, ideje, beoztása, szobája, titkárnője.

 

2./

Ő írt egy papírt.

Ennek a papírnak van iktató száma, van másolata.

 

 

3./

ezt a papírt megkapta dr. Benczédiné vagy az ő helyettesítésére feljogosított személy.

Lejjebb nem lehet, mert ilyen öszegnél a bankokhoz 2-4 aláírás van csak leadva.

 

 

4./

Nekik ezen sokat gondolkodniuk nem kellett, mert nincs vétó joguk, nekik ez parancs.

Tehát végrehajtották.

Felirati, feljegyzés készítési joguk van.

Vagy éltek vele, vagy nem.

Benne van a munkaköri leírásukban, hogy kötelesek pl. 500 millió forint fölött rákérdezni még legalább kettő Igazgatósági tagra, hogy valóban utaljam e ?

Valószínűleg nincs benne.

Tehát utalták.

 

 

5./

Van ennek nyoma ?

Hogyne lenne.

Van nyoma a MÁV-nál, van nyoma a bankban.

 

 

6./

tudjuk kinek a parancsára utalták, tudjuk, hogy ki utalta és tudjuk, hogy kinek utalták.

 

 

7./

Bánt e valakit, hogy 42.500 ember elvesztett 1 500 000 000 forintot ?.................fejenként ...35.294 forintot ?

valószínűleg akit bánt az nem jogosult intézkedni, aki jogosult azt meg nem bántja.

 

 

8./

Az átkosban létezett a hűtlen kezelés Btk-beli tényállása.

Ebbe az akkor joggyelőségi elvek szerint bele fért, hogy ha valaki vezetőként buta vagy rossz döntést hoz és evvel különösen nagy értékű társadalmi kárt okoz, akkor büntethető.

Ma ilyen nincs.

Legfelsőbb bíróság mondta ki, hogy ha egy felső vezető igen rossz döntése következtben a társaság nagy anyagi kárt szenved, az ezentúl az üzleti élettel járó kockázatok közé sorolandó.

 

 

9./

Azt izonyítani, hogy MÁV felső vezető szándékosan utalt volna úgy 1,5 milliárdot, hogy előre tudta annak a tanulmánynak semmi haszna sem lesz, gyakorlatilag lehetetlen.

 

 

10./

Már pár éve tudjuk, és ezt kormányzati szintre emeltük, nyilvánosan, és nyíltan vállalva  :.......".......Mindenkinek van jga hülyének lenni........"

Tehát az, hogy a MÁV elbukott 1,5 miliárd forintott, feleslegesen 2001-ben, minek is volt az ára ez akkor ????????? az üzleti élettel járó kockázatnak minősíthetik.

 

 

11../

a másfél miliárd különben csak azért bukott ki, mert a MÁV felső vezetői által így megjutalmazott elv/szesz/luk testvérek lusták voltak.

Ha nem követik el azt a bagatell hibát, hogy azt a qva tanulmányt az Usgyik beérkezése UTÁN készítik el, hanem az Usgyik beérkezése előtt leadják, akkor sem ér semmit, csak akkor nem lehet anyira kifogásolni.

 

 

12./

 

Itt a működési hiba úgye úgy zajlott, hogy leszóltak a pártból :.......(.....egy fantázia változatban..)

- adj pénzt ennek meg ennek !

- mennyit ?

- 1,5 milliárdot.

- Ok.

 

De a pénzt adó is buta volt mert olyan címen fizette ki ami már idejét múlta, a pénzt kapo meg lusta volt, mert több év késéssel adta le a pár oldalas, de 1,5 milliárdot érő dolgozatát.

 

Ha ügyesebben csalnak, akkor távlati tervet kér a MÁV, aminek kettős haszna van :

- bármikor beadható,

- bármi beleírható,

- nem lehet vele késni.

 

 

 

 

Előzmény: Andó Gergely (166225)
Sh2 Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166226

Végre sikerült feldolgoznom és az internetre feltöltenem az Észak-Németországban (Hamburg, Lübeck, Travemünde) készült 130 db közlekedési témájú fotót, amelyet nemsokára brémai villamosos képek is követnek majd.

 

Szeretettel ajánlom mindenki figyelmébe az új galériát!

 

 

 

 

Üdv:

 

Sh2

Andó Gergely Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166225
traficc!

Sajnos attól, hogy nem kéne, attól még minden vasutasra vetül mások rossz cselekedete. Az emberek többsége ugyanis hajlamos az általánosításra!

Átlag József azt látja, hogy évről évre kevesebb személyvonat fut az Ajka - Celldömölk vonalon. Azt is érzi, hogy a kocsik színvonala évről évre rosszabb és azok csupán a bolháknak és tetveknek képesek kíváló utazási lehetőséget biztosítani. Józsi hiszi azt is, hogy az általa fizetett jegyár ennél magasabb szintű szolgáltatást volna képes fedezni, de biztos VALAKI lenyúlja a pénzt. E hitét erősíti, hogy olvas, hall lebukott teherkocsit dézsmáló vasutasról, üzemanyagot lopó mozdonyvezetőről, találkozik vele bunkó módon viselkedő vasutassal. Ezek mentén kialakít egy képet, amibe belefér az is, hogy "lent is lopnak, fennt is lopnak". Lent kevesebbet, fennt meg többet. És levonja a következtetést: a vasutas LOP, BUNKÓ és HANYAG munkát végez...

Ilyen történeteknek ezért NEM lenne szabad megtörténniük!!!

Látjuk nap, mint nap, hogy egy KONKRÉT pénztáros megjelölése helyett beírt általános alany "pénztáros Gizit" helyből a személypénztárosok jó része magára vette! Na, pont így általánosít az utas is...

Ha ilyen általánosítások ellen védekezni akartok, akkor nem az általánosító utasokat, hanem az ilyen véleményt kivákót vasutasokat kellene kiutálnotok magatok közül!!! Mert ha ezt nem teszitek, akkor az általánosító vélemény újra és újra kialakul más más ügyfélben...
Előzmény: Törölt nick (166221)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166224

Nem lesz az.........

 

 

Előzmény: Törölt nick (166223)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166223
Valyon a gépészet átalakításából felszabaduló ingatlanokkal ki fog játszadozni? (Párt) Politika mentes lesz? Szerintem nem...........
Előzmény: Törölt nick (166221)
gumidani Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166222

"Nekem úgy tűnik, hogy Andó Gergely stílusa, vsz a kritikák hatására, határozott javuló tendenciát mutat. Azt nem mondanám, hogy már nincs mit csiszolni rajta, csak azt hogy javul."

 

Próbáljuk összevetni AG stílusjavulását az általa kritizált alakok tevékenységének javulásával! Hívja ki őket szocialista munkaversenyre! (mint egykor a sírások a sebészorvosokat)

Előzmény: orangutan (166069)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166221

Nem kell rávetülnie egyetlen vasutasra sem semminek.

ez a mostani 3 milliárd , meg múltkori usgyis 1,5 milliárd nem vasutasok műve, hanem a politika által a MÁV fizetési listára felvetetett csirkefogóké.

 

Sem Kukely sem Mándoki nem tudta vagy nem is akarta távol tartani a MÁV létszánkeretét, fizetési listáját a politikai bűnözőktől.

 

Azon épp lehet vitatkozni ( van akkora értelme minthogy milyen színű csik legyen az új motorvonatok oldalán),, hogy a múltkori 1,5 milliárd az eltűnése után egyből pártkasszába ment vagy b./ változat szerint elnyelte az önkormányzati választás kampány költségvetése.............:-(((

 

 

Előzmény: Törölt nick (166220)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166220
".......A.G.........Látom, tólják a szekeret mind az 50 ezeren és jó irányba.

 

traficc :

Idén már csak 42.500 fő."

 

És nem mindanyian jó irányba toljuk. Remélem a többség igen. Csak háát ilyen akciókkal mindenkire rávetül a vád, hogy rossz irányba tol. 

Előzmény: Törölt nick (166218)
Btx 002 Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166219
Az nagyszerű! Felteheted, de mailben is jöhet!
Előzmény: V43 2376 (166217)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166218

.......A.G.........Látom, tólják a szekeret mind az 50 ezeren és jó irányba.

 

traficc :

Idén már csak 42.500 fő.

Előzmény: Andó Gergely (166215)
V43 2376 Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166217
Van fotó,feltehetem ha érdekel.
Előzmény: Btx 002 (166212)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166216
ex Avas kep ott keszult az M7 hid utan az iv kezdopont feloli vegen.
Előzmény: Törölt nick (166214)
Andó Gergely Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166215
Ugyan, ez csak 6 napnyi vesztesség ára! Nem is volt drága tapasztalat... :(((

Bár ennyi pénzből ugye...

De ne is beszéljünk sem szakmai nihilizmusról, sem köztörvényes droidokról. Látom, tólják a szekeret mind az 50 ezeren és jó irányba! Végülis ilyetén módon ingyen kótyavetyélték el az ingatlant, ugye?

Én nem hiszek a véletlenekben. Miért bukuk ki minden évben valami nagy összegű panama? Vajon hány csontváz lehet a szekrénybe, vagy ami rosszabb: belebetonozva a Vezérigazgatóság falába?

Erre is áll a Call-Centeres írásom kérdései: Felelős? Számonkérés? Ki hagyta jóvá? Ki végezte a tranzakciót?

Na pont ezért írom le, ki a szerkesztő és ki az aláíró egy-egy hozzám eljutó dokumentumon! Akár teccik ez khamosnak, akár nem...
Előzmény: Törölt nick (166208)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166214

 

 Azon túl is.

 

 Kigyalogoltam az "ezres" útátjáróig (sajnos az Avas a busszal együtt érkezett),

 

 hogy innen, a másik alágazat járművével elérjem uticélomat,

 

 az akarattyai alagutat.
Előzmény: rg7 (166213)
rg7 Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166213
Tegnap bejárati jelzőtől-bejárati jelzőig végigjártad Aligát?:)
Előzmény: Törölt nick (166211)
Btx 002 Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166212
Nem főjavítás, hanem csak kisebb javítás lesz (volt?). Fotót tudtál készíteni?
Előzmény: V43 2376 (166172)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166211
 Tegnap műemléki szelvénykövet leltem Budapesttől 100, Zágrábtól 230 kilométerre. Legalábbis ott ezt hittem, de itthon belekukkantva a menetrendbe, ennek 32 km híja van. Vajon mi az igazság?
oldmumus Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166210
En anelkul is tudom a valaszt:P
Előzmény: Törölt nick (166206)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166209
Na meg csak az hianyozna!!! :oooooooo
Előzmény: Törölt nick (166205)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166208

Nem véletlen, hogy Gaal célzott a MÁV ingatlangazdálkodási "tapasztalatlanságára".

Azt a 3 000 000 000 magyar királyi forintot, biza - nagy valószínűséggel - elbukta a MÁV.

 

Tanulság : Nem szabad, ingatlan ügyekben sem, politikai pártoktól érkező telefonok útán át meg átszabni az ingatlangazdálkodással ( eladással) megbízott MÁV nemecsekek feladatait, két naponta.

 

Ez tanulópénz volt.

Előzmény: manhattani (166201)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!