Keresés

Részletes keresés

luggeriano Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166249
[image1][image3][image2][image4]
v_peti Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166248

OFF

Márta néni esete a magyar jogrend csődje. Évek óta huzakodnak, de még nem sikerült egyértelműen lezárni az ügyet. Mintha nemrégiben lezárták volna, aztán újra elővették.

ON

 

Előzmény: 1047 005-2 (166236)
v_peti Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166247

ICE: Bp-Bécs még oké. De Münchenig (Bartók) vagy Dortmundig (Liszt) nem túl hosszú a dízeles szakasz?

Amúgy  milyen problémák voltak pontosan ezzel a vonattal?

 

Előzmény: papanatoo (166239)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166246

a hír :

......................"..............

Túl nehéz volt a csempész kamionja

március 13. 13:13

[MTI]

Szállítmányának súlya leplezte le azt a cigarettacsempészt, aki kamionjával a lökösházánál akart mintegy 14 500 karton cigarettát illegálisan Németországba vinni - tájékoztatta az MTI-t vasárnap a Vám- és Pénzügyőrség Dél-alföldi Regionális Parancsnoksága. A lökösházi Vámhivatalnál szombaton a hajnali órákban jelentkezett belépésre egy úgynevezett ROLA vasúti szerelvényen egy román kamion, amely a vámkezeléshez benyújtott okmányok szerint alumínium profilokat szállított Romániából Németországba - áll a közleményben.

 

Az ellenőrzést végző pénzügyőröknek feltűnt, hogy az okmányokon szereplő súly az áruhoz viszonyítva feltűnően alacsony, ezért tételes vámvizsgálatot tartottak. Ekkor találták meg a kamion rakodóterében elrejtve a többfajta, összesen 14.500 karton cigarettát. A román honosságú gépjármű román állampolgárságú sofőrje ellen az illetékes vámszervek folytatják le az eljárást. Korábban a Határőrség szóvivője az MTI-nek elmondta: lökösházánál az idei év legnagyobb értékű csempészett cigaretta-szállítmányára bukkantak.

 

 

traficc :

 

A kérdés : RoLa-nál van mérlegelés, vonatra szállás előtt ?

 

A komentár : Csóri MTI-s újságírókám nem olvasta el, csak kiadta a VÁM-tól kapott hírt.

Ezért íírta a címben, hogy túl nehéz volt a kamion, holott pont fordítva, épp azért bukott meg, mert túl könnyű volt a bejelentett árúhoz képest.

 

MTI ügyeletben is illik figyelni arra amit ír az újságíró, nemcsak kopizni.

 

 

papanatoo Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166245
A konszern által kiadott műszaki ismertető füzetben egyértelműen megírjákaz SBB-t mint potenciális vevőt-felhasználót!
Előzmény: rm40 (166242)
rg7 Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166244
A http://dijszabas.uw.hu oldal ÖBB-s szekciója frissült.
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166243

Nem hiszem, hogy dr. Benzédinét kellene okolni.

pont azért mertm - nyugodtan - leírni a nevét.

 

 

Ő végrhajtó.

 

az már a vezetői lélektanhoz tartozik, hogy ilyen helyekre azért (is) célszerű hölgyeket kinevezni , mert :

- jobb vgrhajtók mint  férfiak,

- nem kérdeznek sokat,

- s mivel férfi rangot kaptak, még keményebbek saját beostottaikkal,

 

mind a Lupis, mind az Usgyi, mind a telek botránynál NEM a MÁV vezetése döntött, hogy hová teszi/tegye a pénzt.

 

ilyenkor a politika parancsol, az állami cég csak végrehajt.

 

A politikának, mert rossz pártfinanszírozási törvényt alkotott 10 éve, szüksége van állami pénzekre ( a hívek nemigen tartanak el egy pártot sem) és ezeket az állami pénzeket, saját céljaira, állami társaságokon keresztűl nyúlja le.

 

 

Előzmény: 1047 005-2 (166234)
rm40 Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166242
> De igen a ICT-VT Siemens-Bombardier vonatról van szó. Rendelt az SBB, ÖBB, DB, de utóbbinak nem kell és rátukmálta az ÖBB-re.

 

Khm. Az SBB nem rendelkezik ICE-vel, sem dízelhajtású billenőszekrényes vonattal - az ő billenőszekrényes villamos motorvonatuk más rendszerű. Az ÖBB nem rendelt a mai napig billenőszekrényes motorvonatot. Most néztek körül a piacon, ezek között kipróbálták a DB félreállított ICE-VT-it is, melyek most a szűkebb választási körbe is bekerültek. Én még nem tudok végleges döntésről, persze ez utóbbi nem jelent semmit.

Előzmény: papanatoo (166235)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166241
Nincs tudomásom ilyenről. De logikus volna, nem?
Előzmény: BAKTER (166228)
attus germanicus Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166240
Te is tudod, hogy ez politika, és a pártok mindenkori viszonyain múlik, hogy százmillióért fejbelőnek, vagy százmilliárdért nem szólnak semmit. Ez nem a vasútról szól.
Előzmény: 1047 005-2 (166236)
papanatoo Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166239
Dízel, de ide járatni szerintük jó lesz.
Előzmény: v_peti (166238)
v_peti Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166238

Az ÖBB tevei szerint hozzánk 25 000 V alatt járna vele be Bp-re, Bartók, Liszt szerelvényeként.

 

Akkor most ez dízel vagy hibridjármű?

 

Előzmény: papanatoo (166235)
luggeriano Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166237
Hello Mindenkinek !!! Gondoltam felteszek par kepet a Ljubljana-Kranj szakaszrol. Epp penteken voltam arra es volt egy kis idom kattogtatni a Ljubljana-i allomason.
1047 005-2 Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166236
A Tocsikot meg ennél sokkal kevesebbért meghurcolták.(Ráadsul ő az államnak is keresett pénzt,igaz az Önkormányzatok kárára.)
Előzmény: 1047 005-2 (166234)
papanatoo Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166235

De igen a ICT-VT Siemens-Bombardier vonatról van szó. Rendelt az SBB, ÖBB, DB, de utóbbinak nem kell és rátukmálta az ÖBB-re.

 

ÖBB meg úgy van vele jó lesz ez erre felé /mármint felénk/!

 

Technikai adat: vonat négyrészes, egyezik külsőre az ICE3-al.

                          minden egységben van 1 db Cummins QSK 19-R tip. motor

                          teljesítmény 1.660 kW

                          1000 l üzemanyagtank minden egységnél

                           legjobb: 200 km/h engedélyezett sebesség.

 

Az ÖBB tevei szerint hozzánk 25 000 V alatt járna vele be Bp-re, Bartók, Liszt szerelvényeként.

 

A Stadler motvonatból még csak decemberben adtak át 9 db-ot az SBB-nek, mely alapba kizárási ok lehetne, de leköszönt gépészfőigazgató /nem a mostani/, igen jól futtata, illetve támogatta benn maradásukat!

Pályázatukaban meg ráadásul e feltétel miatt az elöző generációra vonatkozó adatokkal szerepeltek! Ez jó!

Előzmény: v_peti (166230)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166234
"3./

ezt a papírt megkapta dr. Benczédiné vagy az ő helyettesítésére feljogosított személy.

Lejjebb nem lehet, mert ilyen öszegnél a bankokhoz 2-4 aláírás van csak leadva."

Ki volt a pénzügyi vezető:

1.)A Lupis botránykor(870 000 000 Ft '93 körül)

2.)Tégla tanulmánykor(1 500 000 000 Ft 2001 körül)

3.)Nyugatis telek eladásakor?

Az első alkalommal fel kellet állnia az asztalától.Most meg lellépett a hajóról.
Előzmény: Törölt nick (166227)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166233

bele.

 

A mai jogrend megengedi a MAGLEV vonal építését Kondoros és Kiszénás közöt.

 

Majd azt mondjuk :

..Nem jött be, pedig milyen jó ötletnek látszott.........

vagy

.........A legkorszerűbb technika meghonosítására a magyar társadalom fogadókészsége még nem eléggé europaizált............

Előzmény: v_peti (166231)
abdhulbin Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166232

Hali!

 

Egy kérdésem lenne: Van olyan honlap ahol meg lehet nézni a Remot mozdonyok (M62, M41) eredeti pályaszámát?

v_peti Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166231

Ezekhez a droidokhoz képest Ambrus Attila, Stadler József és Zalatnay Sarolta is csak egy kisstílű szélhámos.

 

Az átkosban létezett a hűtlen kezelés Btk-beli tényállása.

Ebbe az akkor joggyelőségi elvek szerint bele fért, hogy ha valaki vezetőként buta vagy rossz döntést hoz és evvel különösen nagy értékű társadalmi kárt okoz, akkor büntethető.

Ma ilyen nincs.

Legfelsőbb bíróság mondta ki, hogy ha egy felső vezető igen rossz döntése következtben a társaság nagy anyagi kárt szenved, az ezentúl az üzleti élettel járó kockázatok közé sorolandó.

 

Ha holnap úgy döntene valaki, hogy építsünk MAGLEV-et Kondoros és Kisszénás között, erre felvennének rengeteg bankkölcsönt, majd a magas jegyárak és az alacson kihazsnáltság* miatt ez szépen csődbemenne, akkor ez belelférne az üzleti élettel járó kockázatok közé? :)

 

*Jó, azért a vasútbarátok utazgatnának rajta nemcsak Magyarországról. De ennek ellenére még nem lenne nyereséges.

 

 

Előzmény: Törölt nick (166227)
v_peti Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166230

Nem az ICE VT/TD-ről van szó, amit a DB több mint egy éve kivont a forgalomból?

Annakidején volt róla szó, hogy esetleg Kelet-Európában el lehetne sütni. Még olyat is olvastam, hogy talán Iránnak kéne eladni őket.

 

Ez melyik? A bedölős kocsiszekrényű?

 

Nekünk minek dízel-ICE? Bár Pécs-Győr vagy Pécs-Bécs között jó lenne, mert elkerülhetnénk a gépcseréket. De a Bp-Bécs vonalon a több áramrendszerre is alkalmas villany-ICE lenne célszerű. Ezt meg már rebesgették is, hogy közlekedni fog a közelejövőben.

 

 

Előzmény: albertbahn.hu (166174)
Andó Gergely Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166229
Újabb SMS-em érkezett: "Ingyen visznek taxival Northamtonból Lutonba. A vasúttársaság fizeti! :)"

Háttér: a brit vasúti liberalizáció egyik "áldása", hogy ha a vasúttársaság késve juttatja rendszeresen az utasokat a célba, akkor mehetnek babot kapálni és a koncessziót odaadják másnak. Így akadály, járat kimaradás esetén minden utast a leghamarabb célba próbálnak juttatni. Jelen esetben ez egy Birmingham - Luton utat takar, pedig e viszonylaton nincs is közvetlen vonat!!! Azt hiszem nem lesz tanulság nélküli a történet, amit a leány hazaérkezése után mesélni fog!
BAKTER Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166228

"Tárcsafékesre sem érvényes."

 

Ilyen korlátozást még nem láttam! Hogy van ez?

 

 

Előzmény: Törölt nick (166156)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166227

Hagyjuk a mostani 3 milliárd bukást, pedig ugyan   "majdnem " 4 Taurus ára, de kijönne belőle 5 db herkules is............:-((((

 

Ezt már veszett fejsze nyele, kifolyt tejbe meg kár belesírni.

 

Nézzük csak azt a régebbi 1,5 milliárd eltűnt forintot.

 

ez nem úgy működik, hogy hipp-hopp eltűnt.

 

1./

először is van egy NEVÜNK, akinek van anyja neve, szül. helye, ideje, beoztása, szobája, titkárnője.

 

2./

Ő írt egy papírt.

Ennek a papírnak van iktató száma, van másolata.

 

 

3./

ezt a papírt megkapta dr. Benczédiné vagy az ő helyettesítésére feljogosított személy.

Lejjebb nem lehet, mert ilyen öszegnél a bankokhoz 2-4 aláírás van csak leadva.

 

 

4./

Nekik ezen sokat gondolkodniuk nem kellett, mert nincs vétó joguk, nekik ez parancs.

Tehát végrehajtották.

Felirati, feljegyzés készítési joguk van.

Vagy éltek vele, vagy nem.

Benne van a munkaköri leírásukban, hogy kötelesek pl. 500 millió forint fölött rákérdezni még legalább kettő Igazgatósági tagra, hogy valóban utaljam e ?

Valószínűleg nincs benne.

Tehát utalták.

 

 

5./

Van ennek nyoma ?

Hogyne lenne.

Van nyoma a MÁV-nál, van nyoma a bankban.

 

 

6./

tudjuk kinek a parancsára utalták, tudjuk, hogy ki utalta és tudjuk, hogy kinek utalták.

 

 

7./

Bánt e valakit, hogy 42.500 ember elvesztett 1 500 000 000 forintot ?.................fejenként ...35.294 forintot ?

valószínűleg akit bánt az nem jogosult intézkedni, aki jogosult azt meg nem bántja.

 

 

8./

Az átkosban létezett a hűtlen kezelés Btk-beli tényállása.

Ebbe az akkor joggyelőségi elvek szerint bele fért, hogy ha valaki vezetőként buta vagy rossz döntést hoz és evvel különösen nagy értékű társadalmi kárt okoz, akkor büntethető.

Ma ilyen nincs.

Legfelsőbb bíróság mondta ki, hogy ha egy felső vezető igen rossz döntése következtben a társaság nagy anyagi kárt szenved, az ezentúl az üzleti élettel járó kockázatok közé sorolandó.

 

 

9./

Azt izonyítani, hogy MÁV felső vezető szándékosan utalt volna úgy 1,5 milliárdot, hogy előre tudta annak a tanulmánynak semmi haszna sem lesz, gyakorlatilag lehetetlen.

 

 

10./

Már pár éve tudjuk, és ezt kormányzati szintre emeltük, nyilvánosan, és nyíltan vállalva  :.......".......Mindenkinek van jga hülyének lenni........"

Tehát az, hogy a MÁV elbukott 1,5 miliárd forintott, feleslegesen 2001-ben, minek is volt az ára ez akkor ????????? az üzleti élettel járó kockázatnak minősíthetik.

 

 

11../

a másfél miliárd különben csak azért bukott ki, mert a MÁV felső vezetői által így megjutalmazott elv/szesz/luk testvérek lusták voltak.

Ha nem követik el azt a bagatell hibát, hogy azt a qva tanulmányt az Usgyik beérkezése UTÁN készítik el, hanem az Usgyik beérkezése előtt leadják, akkor sem ér semmit, csak akkor nem lehet anyira kifogásolni.

 

 

12./

 

Itt a működési hiba úgye úgy zajlott, hogy leszóltak a pártból :.......(.....egy fantázia változatban..)

- adj pénzt ennek meg ennek !

- mennyit ?

- 1,5 milliárdot.

- Ok.

 

De a pénzt adó is buta volt mert olyan címen fizette ki ami már idejét múlta, a pénzt kapo meg lusta volt, mert több év késéssel adta le a pár oldalas, de 1,5 milliárdot érő dolgozatát.

 

Ha ügyesebben csalnak, akkor távlati tervet kér a MÁV, aminek kettős haszna van :

- bármikor beadható,

- bármi beleírható,

- nem lehet vele késni.

 

 

 

 

Előzmény: Andó Gergely (166225)
Sh2 Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166226

Végre sikerült feldolgoznom és az internetre feltöltenem az Észak-Németországban (Hamburg, Lübeck, Travemünde) készült 130 db közlekedési témájú fotót, amelyet nemsokára brémai villamosos képek is követnek majd.

 

Szeretettel ajánlom mindenki figyelmébe az új galériát!

 

 

 

 

Üdv:

 

Sh2

Andó Gergely Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166225
traficc!

Sajnos attól, hogy nem kéne, attól még minden vasutasra vetül mások rossz cselekedete. Az emberek többsége ugyanis hajlamos az általánosításra!

Átlag József azt látja, hogy évről évre kevesebb személyvonat fut az Ajka - Celldömölk vonalon. Azt is érzi, hogy a kocsik színvonala évről évre rosszabb és azok csupán a bolháknak és tetveknek képesek kíváló utazási lehetőséget biztosítani. Józsi hiszi azt is, hogy az általa fizetett jegyár ennél magasabb szintű szolgáltatást volna képes fedezni, de biztos VALAKI lenyúlja a pénzt. E hitét erősíti, hogy olvas, hall lebukott teherkocsit dézsmáló vasutasról, üzemanyagot lopó mozdonyvezetőről, találkozik vele bunkó módon viselkedő vasutassal. Ezek mentén kialakít egy képet, amibe belefér az is, hogy "lent is lopnak, fennt is lopnak". Lent kevesebbet, fennt meg többet. És levonja a következtetést: a vasutas LOP, BUNKÓ és HANYAG munkát végez...

Ilyen történeteknek ezért NEM lenne szabad megtörténniük!!!

Látjuk nap, mint nap, hogy egy KONKRÉT pénztáros megjelölése helyett beírt általános alany "pénztáros Gizit" helyből a személypénztárosok jó része magára vette! Na, pont így általánosít az utas is...

Ha ilyen általánosítások ellen védekezni akartok, akkor nem az általánosító utasokat, hanem az ilyen véleményt kivákót vasutasokat kellene kiutálnotok magatok közül!!! Mert ha ezt nem teszitek, akkor az általánosító vélemény újra és újra kialakul más más ügyfélben...
Előzmény: Törölt nick (166221)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166224

Nem lesz az.........

 

 

Előzmény: Törölt nick (166223)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166223
Valyon a gépészet átalakításából felszabaduló ingatlanokkal ki fog játszadozni? (Párt) Politika mentes lesz? Szerintem nem...........
Előzmény: Törölt nick (166221)
gumidani Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166222

"Nekem úgy tűnik, hogy Andó Gergely stílusa, vsz a kritikák hatására, határozott javuló tendenciát mutat. Azt nem mondanám, hogy már nincs mit csiszolni rajta, csak azt hogy javul."

 

Próbáljuk összevetni AG stílusjavulását az általa kritizált alakok tevékenységének javulásával! Hívja ki őket szocialista munkaversenyre! (mint egykor a sírások a sebészorvosokat)

Előzmény: orangutan (166069)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166221

Nem kell rávetülnie egyetlen vasutasra sem semminek.

ez a mostani 3 milliárd , meg múltkori usgyis 1,5 milliárd nem vasutasok műve, hanem a politika által a MÁV fizetési listára felvetetett csirkefogóké.

 

Sem Kukely sem Mándoki nem tudta vagy nem is akarta távol tartani a MÁV létszánkeretét, fizetési listáját a politikai bűnözőktől.

 

Azon épp lehet vitatkozni ( van akkora értelme minthogy milyen színű csik legyen az új motorvonatok oldalán),, hogy a múltkori 1,5 milliárd az eltűnése után egyből pártkasszába ment vagy b./ változat szerint elnyelte az önkormányzati választás kampány költségvetése.............:-(((

 

 

Előzmény: Törölt nick (166220)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.13 0 0 166220
".......A.G.........Látom, tólják a szekeret mind az 50 ezeren és jó irányba.

 

traficc :

Idén már csak 42.500 fő."

 

És nem mindanyian jó irányba toljuk. Remélem a többség igen. Csak háát ilyen akciókkal mindenkire rávetül a vád, hogy rossz irányba tol. 

Előzmény: Törölt nick (166218)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!