Nagy csodák nincsenek. Van benne egy fűtőszál, az vagy folytonos vagy szakadt. A jel, amit visszaad a szonda 0 és 1V közötti érték. Azt meg egy kiolvasóval a központi egységből ki lehet olvasni.
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Ezzel a módszerrel végre ki tudtam cseréni az utas-oldali helyzetjelzőt! Legalább tudni fogom, ha legközelebb lesz ilyen!
Nekem télen volt egyetlen egyszer, hidegindításnál, hogy az egyik veszettül kopogott. Tartott kb 5 percig, elkezdett bemelegedni és abbahagyta, azóta is csöndben van. Fene tudja, mi volt vele.
Ha levetted a tetejét levegőszűrőt kiveszed és ha jól emlékszem talán 3 csavar fogja a magát a házat, aztán már kilehet venni magát a házat.Semmi szaktudást nem igényel tök egyszerű az egész biztos, hogy megtudod csinálni, sok sikert hozzá..
A légszűrőháznak a tetejét, vagy az egészet le kell szedni? Mert a tetejével nincs gondom, de nem tudom, hogy mennyire kell szakembernek lenni az egész leszedéséhez!
Napokig kopogott míg bemelegedett, olyan volt mint egy dízelautó. Most meg nyom nélkül elmúlt, pedig ma viszem a szerelőhöz megbeszélni a cserét. Ez mással is előfordult már?
Ki kell venni azt a most fejből nem tudom (3DB) csavart, aztán mozgatgatni kell. Jobbos kicsit rosszabbul jön ki valamiért, mint a másik, de ki kell húzni, csak kicsit nehezen jön, annyi. Amúgy nekem úgy rémlik, hogy kiszedés nélkül is meg lehet csinálni.
A jobb első helyzetjelző cserével kapcsolatban kérek segítséget, de ahogy olvasom ENGINEER-kolléga írását, látom másoknak is okozott némi fejtörést ez a szervizkönyv szerint elég egyszerű művelet (Valóban a kormányoldali helyzetjelzőt aránylag egyszerűen ki tudtam cserélni).
Nos én eljutottam odáig, hogy a lámpatest felső részénél lévő két csavart, illetve a hűtőrács eltávolításával a harmadikat is el tudtam távolítani. Azonban ennél a pontnál nem jutok tovább. Az egész lámpatest egy része - ami közel esik a hűtőrácshoz - már teljesen mobilis, de a valamiért mégsem tudom kiszedni, mert olyan mintha még lenne valahol egy csavar, vagy egy műanyag pöcök, ami még tartaná a szerkezetet.Ezt viszont sehol nem látom, mert eléggé be van építve a cucc, hogy valamit jól lehessen látni.
Érthető okokból nem erőltettem a kivételt, mert nem akarok nagyobb kárt okozni, de jó lenne valahogy megoldani ezt a problémát, nem akarom csak ezért szerelőhöz vinni.
Valaki hozzáértő el tudna látni egy kis tanáccsal? Köszönöm!
Üdv! sajnos a napokban elkezdett kopogni valamelyik hidrotőke. /8v/ Gondolom csere-bere lesz a vége. mire számítsak, mekkora bontást igényel a művelet? Köszi
Visszatettük a generátort, és működött :) . Szépen 14,38V-ot tartotta. Már csak egyetlen gondja van, de ez már régóta, hogy az alapjárat ingadozik, és le is esik annyira hogy leáll.