Keresés

Részletes keresés

Fricy Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166514
Köszi!
Előzmény: rg7 (166512)
BAKTER Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166513

"Biztos jó régen lehetett."

 

Az 1985/86-ban még volt.

 

 

Előzmény: albertbahn.hu (166507)
rg7 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166512

Nnnna huzok, de erre meg valaszolok: Liverpool Street

Előzmény: Fricy (166511)
Fricy Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166511

:) London? Az jó hely!

Stansted expressz melyik állomásra fut be?

Tube tényleg nem gáz, nekem elgalábbis nem volt az, anno.

ÜDv: Fricy

Előzmény: rg7 (166510)
rg7 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166510

Udv mindenkinek Londonbol!

 

Megvolt tegnap este az elso harom sinen gurulos elmenyem:)

Az elso a rapteri terminali vezeto nelkuli gumikerekus, betonvajus gyorsvasutja???; a masik a Stansted expressz be a varosba (a kaller szerint 160 km/h-val=> halalfelelem....); a harmadik a tube, ami nem is olyan veszelyes, mint ahogy sokan beallitjak.

Bovebben -remenyeim szerint- majd nyomtatasban.

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166509
196???? évben.
Előzmény: BAKTER (166506)
Sh2 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166508

Néhány hazai vasútállomás története érdekele, elég részletesen, évszámokra lebontva.

 

Tudtok a gyűjtőmunkához ajánlani weboldalt vagy könyvet?

 

Üdv:

Sh2

albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166507

Úristen! Olyan is volt???

Biztos jó régen lehetett. Mondjuk, amikor a nagymamám eszperantóul tanult...? :-)

Előzmény: BAKTER (166506)
BAKTER Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166506

Menetrendtudósok!

Egy ismerősöm kérdezte, hogy melyik MÁV menetrendkönyvben volt utoljára eszperantó nyelvú díjszabási tájékoztató, meg más szöveg (jelmagyarázat, stb.).

albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166505

Na, ha ilyen jól megtaláltad, akkor azt is láthattad, hogy nem felszíni! :-DDD

 

Az adatot én is a www.centovalli.ch -ról  vettem, nem tudom, most, hogy az az igaz, vagy az atlasz 196 métere...

Előzmény: scsabi (166504)
scsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166504
"Niedrigster Punkt der Bahn ist Station Locarno mit 198 m ü. d. M., der höchste Punkt liegt bei Santa Maria Maggiore auf Seehöhe 836 m."

forrás: http://www.albertbahn.hu/deutsch/bahn/schweiz/t_centovalli.html

:-D
Előzmény: albertbahn.hu (166503)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166503
A magasságadatot lehet, hogy el kell fogadnom, mert én is találtam ilyet az interneten, és lehet, hogy az Eisenbahnatlas Schweiz-ban van elírva, de ott nem ennyi.
Előzmény: albertbahn.hu (166502)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166502

Rosszul használo! :-D

Hol találtad?

Előzmény: scsabi (166500)
Btx 002 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166501
Köszönöm! Akkor még régebbi volt a feljegyzésem, viszont a REV nem revízió, hanem az átvétel időpontja és helye.
Előzmény: Törölt nick (166410)
scsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166500
198 m és felszíni.

Van internet-hozzáférésem és nem félek használni. :-))))
Előzmény: albertbahn.hu (166499)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166499

Igen! :-)

 

Akkor ez melyik kategória is? És hány méter? :-D

Előzmény: scsabi (166498)
scsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166498
Gondolom a Centovalli :-))
Előzmény: albertbahn.hu (166497)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166497
Locarno mi? És melyik? :-)
Előzmény: scsabi (166496)
scsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166496
Locarno?
Előzmény: albertbahn.hu (166495)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166495

Nem, egész máshol vannak. Mindkettő nagyjából ugyanazon a területen van, a Genfi-tónál is jóval alacsonyabban, és mindkettőt használják. Ha már tudod, hol keresd, az egyik nagyon kézenfekvő.

Előzmény: VitézyDávid (166492)
benbe Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166494
Azt egy 612-es csinálta, de a vezető észnél volt, és nem szálltak ki. A Bombardier-vonat sem fenékig tejfel, akkor azok járta egy jódarabig billegés nélkül, EZT a hibát már kijavították. A többi...
Előzmény: Hernyofan (166333)
benbe Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166493
Van még hol takarékoskodnia a MÁV-nak. A légkondícionálás-célú és az internetezés-célú villamosenergia-felhasználás messze alatta marad az USA-beli aránynak a vontatási célú villamoseneriga-felhasználáshoz képest. :)
Előzmény: Törölt nick (166255)
VitézyDávid Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166492

Felszín alatti legmélyebbre az első gondolatom a zürichi, villamosok által használt felhagyott metrószakasz volt. Emellett eszembe jut még a berni földalatti vasútállomás is. Felszíni legmélyebben fekvő állomásra tippem sincs. Talán a Genfi-tó környékén lehet valahol vagy Bázel környékén, de őszintén szólva tippem sincs. :-)

Üdv.:VD

Előzmény: albertbahn.hu (166490)
benbe Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166491
Üdv! Csatlakoznék radio100Józsi topikellenes hangulatához, sőt, azzal még kiegészíteném, hogy azon túl, hogy sok finomságról így lemaradunk, sokszor van az, hogy belekattintok egy nemrég frissült topikba, és akkor a következő hozzászólással nézek szembe: "Nem pörög a topik" vagy "Mail ment". Ez ABSZOLÚT NEM ÉRDEKEL. Másrészt a guta megüt, hogy a vasutas fórumcsoport kettes számú legfontosabb, mondhatni anyatopikját, a Vasútmodellezést, tegnap a negyedik oldalon találtam, de kis lángocskával a pörgése miatt! Nevetséges! Itt szeretnék olvasn az újabb ABvmz fővizsgáról, a Samuk TGV-s BVh-s stb. szerepléseiről, az "Iker-Bz" Usgyi-csuklójáról, Badacsonytördemic-Szigliget muskátlijairól, M61 006 kővonatáról, egy új vasúti magazin születéséről, egy váltófelvágásról, Vendégsín szakszerű hozzászólásait is itt látnám a legszívesebben, itt olvasom az útibeszámolókat, lesem a képrejtvényeket (amiket többnyire nem fejtek meg), számolom a szegecseket és örülök az újabb házasságoknak, diplomáknak, unokáknak, (lány)-oknak, pantográfoknak, topiktaliknak és anekdotáknak. Hajrá VONATBUZULLS! Benbe ui. ez egy szerény vélemény. Kéretik nem figyelembe venni, a benne szereplő, sokatoknak talán ismeretlen témáknak nem új topikot nyitni. Tökön szúrom magam.
Előzmény: radio100jozsi (166114)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166490

Ez is helyes!

 

Akkor most jöhetnek a legalacsonyabbak!

Előzmény: VitézyDávid (166488)
Z. Z. Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166489

Gondoltam megörökítem a MÁV - nak.

Talán inkább az emberiségnek. Tegnap a vonatomra várva a másik vágányon megálló ellenvonat két különböző folyosóablakában ketten is dohányoztak, majd mindketten lazán elengedték a csikket, eszükbe sem jutott a hamutartóba helyezni.

Előzmény: seTTebello (166485)
VitézyDávid Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166488

A felszíni páros legmagasabbikára csak tippem van: talán Gornergrat, a maga 3089 méterével. 

Üdv.:VD

Előzmény: albertbahn.hu (166461)
V43-1145 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166487
Milyen színe lesz a V43-1145-nek ? A kékszínű lesz neki vagy ami volt ? 
v_peti Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166486

A firkálásoktól kinyílik a bicska a zsebemben. :(((

 

Előzmény: seTTebello (166485)
seTTebello Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166485
A tegnapi 6001 Debrecen - Budapest utolsó kocsijában utaztam. Gondoltam megörökítem a MÁV - nak. Amikor beértünk a Nyugatiba felszállt néhány munkás helyreállítási szándékkal, de esélyük sem volt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!