Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

isti7509 Creative Commons License 2010.04.12 0 0 898
Akár lehet vetemedett féktárcsa is.  Érdemes lenne mérőórával esztergán kimérni. Nekem volt egy autóm ami ugyan ezt a jelenséget produkálta.  Egy gyengébb minőségű féktárcsa (melegen) már attól is könnyen elvetemedik ha ráfröccsen a hidegvíz egy tócsánál. Én így jártam... Egy fékpados futóművizsgálat is segíthetne.
Előzmény: audi100/A6 (897)
audi100/A6 Creative Commons License 2010.04.12 0 0 897
Sziasztok,
Van egy problémám amire már hónapok óta nem tudok rájönni,megosztom veletek is hátha találkozott már valaki ilyennel.
Audi 100/A6 91-es 2.5 tdi-ről van szó.
Kb fél éve vettem azóta próbálok rájönni mi lehet a baja,a jelenség a következő:
Ahogy 100 km/h fölé megyek elkezd rázni az egész autó eleje,de nagyon keményen!
Az biztos hogy sebességfüggő,mert csak 100 fölött csinálja,leginkább hatodikban,de ötödikben is gyakori.
Futómű fel van újítva,lengőkarok kicserélve,kerekek centirozva.
LangsamV6 Creative Commons License 2010.04.12 0 0 896
Köszönöm szépen az infót.

Üdv.
Előzmény: Gregoryt (893)
mistermekkmester Creative Commons License 2010.04.11 0 0 895
Hát igen, mivel másként nem tudod megoldani.... Nem egyszerű, de nem is lehetetlen :-)
Előzmény: isti7509 (894)
isti7509 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 894
Te kiszerelted?
Előzmény: mistermekkmester (889)
Gregoryt Creative Commons License 2010.04.11 0 0 893
Szívesen!

Ezt az ELSAWin nevű programból nyomtattam!

Ez az Audi hivatalos szerviz információs programja, rendszere.

Keress rá fájlcserélő oldalakon.
Előzmény: LangsamV6 (892)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 892
NAGYON KÖSZÖNÖM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Tökéletes segítség, neki is fogok ugrani nemsokára.

Khm. :)

Jól látom hogy ezen szuper leírás egy nagyobbnak a része ? :)

Hol lehet esetleg azt fellelni ? :)

(ismered a mondást: nyújtsd a kisujjad és az egész karod kell :)

Köszönöm szépen még egyszer.

Üdv.
Előzmény: Gregoryt (891)
Gregoryt Creative Commons License 2010.04.10 0 0 891
Szia!

Az alábbi linkről letöltheted az A6 (4F) pollenszűrő cseréjének gyári szervíz leírását:
Pollenszűrőcsere
Előzmény: LangsamV6 (890)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 890
2005-ös A6-nál hogyan kell kicserélni a pollenszűrőt ?
Ahogy benéztem a lábtérbe, láttam hogy elég patentul berakott kárpit elemek vannak, és gyanítom hogy a kesztyűtartót is ki kell hozzá szedni.
Szóval jó lenne egy csapásirány a felesleges bontáshoz. :)
Előre is köszi.
Üdv.
mistermekkmester Creative Commons License 2010.04.08 0 0 889
Nincs mit, de ha még nem szedtél szét ilyesmit, készülj fel, h nem egyszerű mutatvány kivenni a zárat úgy h az ajtó keretet nem veszed ki...
Előzmény: isti7509 (888)
isti7509 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 888

Hmmmm, nekem is a wd40 volt az első próbálkozás, kb 2 nyitást bírt ki :-). Megoldás: Zár ki, mikro kapcsoló kivesz a zárból, annak van 2 furata a zár házán amibe rögzítve van, a két lukat meg kell bővíteni a zár felé ( 1-1.5mm), h közelebb kerüljön a mikro kapcsoló, és a mikrokapcsolót beszorító lemezke alá be kell tenni kb 2mm es lemezkét, h feljebb kerüljön az egész. Így már eléri a zár a mikrokapcsoló kis bütykét

 

Akkor ezek szerint te már megjavítottad. A WD-40 nekem is kb egy hétig tartott...:-((

Mindegy, amint lesz egy kis időm, szétkapom, és magpróbálom megjavítani én is. Köszi a választ, és a tippet! Üdv! István

Előzmény: mistermekkmester (885)
MoHoYoYo Creative Commons License 2010.04.06 0 0 887
Kérdezt őket, biztosan segítenek. Sok okos dolgot lehet tanulni. Pl. lámpapolírozás. 
Előzmény: Törölt nick (886)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.06 0 0 886
Lètezik olyan,hogy szèlvèdopolirozàs vagy valami hasonlo??????
Napsutèssel szemben a sok kavicsfelverodèstol szinte alig lehet kilàtni.

Udv.R.
mistermekkmester Creative Commons License 2010.04.05 0 0 885
Hmmmm, nekem is a wd40 volt az első próbálkozás, kb 2 nyitást bírt ki :-). Megoldás: Zár ki, mikro kapcsoló kivesz a zárból, annak van 2 furata a zár házán amibe rögzítve van, a két lukat meg kell bővíteni a zár felé ( 1-1.5mm), h közelebb kerüljön a mikro kapcsoló, és a mikrokapcsolót beszorító lemezke alá be kell tenni kb 2mm es lemezkét, h feljebb kerüljön az egész. Így már eléri a zár a mikrokapcsoló kis bütykét
Előzmény: isti7509 (884)
isti7509 Creative Commons License 2010.04.05 0 0 884

Na fasza, én is ezzel szopok!!!! De már rájöttem a hiba okára... A zárban van egy mikrokapcsoló, amit a zár benyom vagy felenged attól függően, h az ajtó milyen helyzetbe van. Na ez a mikro kapcsoló tengelye v a zárnak az a része amelyik benyomja a kapcsolót elkopott... Próbálom megcsinálni , h ne kelljen sok pénzért másik zárat venni. Ja és bal első ajtóról van szó, mivel az nyitódik a legtöbbet

 

Köszi a Választ. Befújtam a zárat WD-40-el, és kb. egy hete abbahagyta a hülyeséget. Persze ez még nem azt jelenti gogy megjavul... Ha esetleg találsz valami végleges megodást akkor légyszi írd meg itt a fórumon.

Üdv!

Előzmény: mistermekkmester (867)
hanes666 Creative Commons License 2010.04.05 0 0 883
de-de-de a 150 lovas verzio,és érezni nagyban a különbséget jo lett ,.nekem nem azért van a chip hogy parkettázom neki de azért rugalmas lett nagyon .főleg pálya temponál használom ki.én má öregurasan vezetek,de ha kell akkor megy,ezt már 5 éve chippel vettem csak most ujitottunk én chippel mentem 177 ezret nincs baja .....még.hát ha szétdől meg összerakom
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.04 0 0 882
Mondjuk ha sokat futott a motor, akkor nem biztos, hogy célszerű adni neki, vagy kevesebbet....
Előzmény: Törölt nick (881)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.04 0 0 881

Most mentem egy Q7-essel, amelyikben a legújabb 3,0 TDI motor van (még nem gyártják) 8 sebességges tiptronic-kal (szintén nem gyártják még).

230-at ment sík úton, 250-et lejtőn.. (Q7!!!)

 

 

Ha így megy a 233 lovas chippelve, akkor az nagyon jó lesz....

Na de komolyra fordítva: 280-290 lóig mehet, de efölé ne, mert nincs túl sok ráhagyva... Nagyon érezhető lesz a változás, abban biztos lehetsz...

Előzmény: Gregoryt (880)
Gregoryt Creative Commons License 2010.04.04 0 0 880
Van tapasztalatod a 3.0TDI-vel is?
Ha igen, milyen változás érezhető?
Előzmény: Törölt nick (876)
Gregoryt Creative Commons License 2010.04.04 0 0 879
Most ezt hogyan kell értelmezni? Nem érzed a különbséget?
Előzmény: hanes666 (877)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.04 0 0 878

De ugye nem a 150 lovas verzió??

Mert az akkor igen gyorsan kuka lesz....

Előzmény: hanes666 (877)
hanes666 Creative Commons License 2010.04.04 0 0 877
2.5 v6 tdi-m van.automata.azért ezek igy elég halványak de most kapott chippet ez kb 30 %.-ot rakott rá.hááát.....felismerhetetlen www.chipfactory.at   
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.04 0 0 876

Én automatikusan tuningolom minden autómat és eddig még nem volt rossz tapasztalatom...

A gyári teljesítmények - igaz főleg a sor4eseknél - bőven a tervezési határ alatt vannak...

A v6-osoknál kisebb a teljesítménytartalék, de 20-25 % nyugodtan ráírható azokra is...

Előzmény: Gregoryt (875)
Gregoryt Creative Commons License 2010.04.04 0 0 875
Nekem 3.0 TDI van 233 LE-vel.
Gondolkodtam én is a chip-en, de minek ennél több paci?
Bár ha kevesebb lenne a fogyasztás, azt tudnám értékelni.
Mondjuk a tuning mindig 2 oldalú. Ha több a lóerő, gyorsabb az elhasználódás. Szerintem...
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.04 0 0 874
Nekem 2.7 tdi-m van.
Alapbol ugye 180paci,most 230!
Nagyon bitang,eszmèletlen jo fogyasztàssal!
Hozzàteszem,h ez 1 ABT tuning,ami meglehetosen dràga!
Előzmény: priceg (872)
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.04 0 0 873

"valaki chippelte már az autóját valami tapasztalat esetleg?"

 

Milyen motor??

Előzmény: priceg (872)
priceg Creative Commons License 2010.04.04 0 0 872
Köszi a válaszokat! A bajuszkapcsolón hiába léptetem semmi ilyen menüpont nincs szóval ez nekem felejtő, és ha kábelközelben leszek akkor meg bepróbálom majd a radar dolgot. Itt valaki chippelte már az autóját valami tapasztalat esetleg?
Törölt nick Creative Commons License 2010.04.03 0 0 871
Helyes a vàlasz teljes mèrtèkben!
Előzmény: Gregoryt (870)
Gregoryt Creative Commons License 2010.04.02 0 0 870
A digitális kijelzés tudtommal csak a 2006 második felétől van.
Elvileg a jobb oldali bajuszkapcsolón kell egy RESET nevű gombnak lennie.
Azt nyomogatva egyik képernyőn ott kell lennie.
Ha nem jelenik meg, akkor nem megoldható. Ahogy olvastam, az km óra egység szoftverétől függ. De ez otthoni körülmények között nem frissíthető, tudtommal a szerviz sem tudja.

A parkoló radar képe viszont szerintem bekapcsolható a VAG-COM kábellel. De ez függ attól is, hogy milyen vezérlő lett beszerelve.
Előzmény: priceg (868)
k2k Creative Commons License 2010.04.01 0 0 869
Nagyon nőies válasz lesz. Nem lehet vmelyik kispöcökkel állítani a kijelzőt? Nekünk is 2004 utáni van és változtatható. Meg a kép is látszik a radarnak.
De jönnek a szakik és korrekt választ adnak. Bocs, tényleg nőies válasz volt:)))
Előzmény: priceg (868)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!