Keresés

Részletes keresés

Távolsági busz Creative Commons License 2009.02.06 0 0 6273
Köszönöm szépen a válaszodat! Hallani már hallottam,de nemigazán értettem,mit is jelenthet. De így mostmár világos,mégegyszer köszi!
Előzmény: Ózdibusz (6268)
IK-E94 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 6272

Hát igen. El tudom képzelni. Mielőtt elkerült Ózdra, nemsokkal előrre ültem rajta egy városon belüli távon. Tele volt nyomra rágóval, és szerintem csikket is nyomhattak már el a busz belsejében. Viszonylag kicsit valóban le volt lakva.

De hát ez az ára, ha a JÓ és MINŐSÉGI buszt a PUTRIBA zavarjuk. Szerintem.

Előzmény: Ózdibusz (6270)
acee88 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 6271

És el se hinnéd, hogy az előtt egy évvel újították fel, mielőtt átvettétek. Egy éves tartalékosi pályafutása alatt sikerült így "lelakni".

 

Plusz egy infó. JMN-961-es ma Barcikán helyettesített (szerintem nem árulok el nagy titkot, hogy nem távolsági fordán), és őt is kifehérítették, új felségjelzéseket kapott.

Előzmény: Ózdibusz (6270)
Ózdibusz Creative Commons License 2009.02.06 0 0 6270
Egyébként az EUW-716 ma már az ózdi üzem állományában van, és nem a barcikai kollégákat kritizálandó, de ritka elhanyagolt állapotban vettük át. Egyébként első szériás 395.15-ös, asszem '96-os évjárat, de hát az EWG-682 is az, és a két kocsi össze sem hasonlítható. Mondjuk a 682-es még mindig az első gazdájánál van. A 716-ost a DUD-564-es Ikarus 256.44-esért cseréltük lassan egy éve, és most kezd beállni. Szinte mindent javítani kellett rajta, sok alkatrész ki lett cserélve, úgyhogy reméljük a legjobbakat.
Előzmény: IK-E94 (6264)
K.P.BV Creative Commons License 2009.02.06 0 0 6269

Szia palko!

 

Annyi elég, hogy gazdasági ok (ok) vannak nem is kicsi(számokat inkább nem mondanék) meg,hogy az egész telepen dolgozó ember benne van (ti akartátok hogy elmondjam) , inkább nem részletezzzenem...!!!!

 

Érdekes,hogy pont te nem tudsz róla lehet hogy titokban megy....????

 

Csá!

Előzmény: palko101 (6258)
Ózdibusz Creative Commons License 2009.02.06 0 0 6268
Hát ezt most nem értem. Hivatalosan mi a másodrész definíciója? Vagy még tényleg nem hallottad volna ezt a kifejezést? Mondjuk, hivatalosan "rásegítő járat" a megnevezése. Ha jól emlékszem - mert a könyvet már eldobtam - a rásegítő járat valamely menetrendben meghirdetett járaton felül, azzal egyidőben induló, annak útvonalán - a teljes vonalhosszon, vagy annak egy szakaszán - közlekedő járat. De a valóságban másodrésznek mondjuk azokat a járatokat is, amik a menetrendben külön is meg vannak hirdetve, mert van sok ilyen. Pl. a Kazincbarcika-Budapest másodrész járata a menetrendben is szerepel, sőt, már egy ideje nem is egyezik meg az indulási ideje odafelé, mert túlmenne a munkaideje, de ez már egy másik történet. Az Ózd-Budapest vonalon is van ilyen, és az Ózd-Miskolc vonalon is.
Előzmény: Távolsági busz (6255)
Ózdibusz Creative Commons License 2009.02.06 0 0 6267
Hát ez 10-ből 10 pont! A miskolci üzem dolgaiba nem látok bele, de holdat ugató vadászeb legyek, ha nekik olyan sok különjáratuk van ezekre a "nagy kocsikra". Menetrendszerinti távolsági járata messze az Ózdi Területi Igazgatóságnak van a legtöbb, és bár én értem, hogy pl. egy Miskolc-Debrecen járat is megérdemel egy Marcopolo-t, mert az is 100 km, de talán fontosabb lenne, hogy az Ózd-Miskolc- Debrcen-Hajdúszoboszló legyen Marcopolo vagy ilyesmi, csak aztán a Miskolc-Debrecen. És ez csaj egy példa a sok közül. És sajnos nincs egy hozzáértő ember a cégnél, aki ezt komplex átlátná, és ennek megfelelően osztaná el a kocsikat. A miskolci üzemet ellátták a megfelelő számú luxusbusszal, úgyhogy az idén már nem vásárolnak távolsági kocsit. A többi üzem, a többi járat le van sz..va.
Előzmény: Racilaci (6263)
ikarus c56 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 6266

JOB-687 ma

( elnézést a kép minőségért, " egy későn elkapott pillanat" )

ikarus c56 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 6265
Ma a délelőtt a MISKOLC-SALGÓTARJÁN járatot AOB-114 vitte. (JMN-862 helyett?)
IK-E94 Creative Commons License 2009.02.06 0 0 6264

Hogy is mondjam...

Emlékezzünk azokra a szép időkre, amikor annó Józsa Béla bácsiék a Kazincbarcika-Budapest járatot a piros MAN-nal zavarták egy pár éven át. Mindemellett egykori barcikai E95-ös (EUW-???) Kbarcika-Meszes és ehez hasonló köröket futott.

Szerintem lehetett volna cserélni már csak a csomagterek, a buszok kényelmessége és megbízhatósága miatt is, stb stb.

Előzmény: Racilaci (6263)
Racilaci Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6263
Tényleg nem szeretnék kötekedni, de Ózdibusz azt írja, hogy ilyen-olyan okokból gyakran kénytelenek 2-3 órás útra kiadni E94-est, meg MAN-t, miközben az IOA-679 tartalékos (pontosabban tesz heti 3 kör Miskolc-Bp.-et). Én azt sem látom, hogy a GDK-s E98-asnak lenne állandó feladata.
Ez így szerintetek oké? Nem úgy van ez, hogy a presztízsszempontokat (ti. a "nagy kocsik" csak Miskolcon lehetnek) felül kellene írnia más megfontolásoknak? Ilyen pl. szerintem a cég saját jól felfogott érdeke, hogy ne veszítsen utasokat?
Vagy a BV a turistabuszait (E98-asok, MAN Lion's Coach) állandóan tudja különjáratban forgatni? Mert ha igen, akkor persze ez a része oké. De még így is felháborító, hogy a barcikai (GSG-s) E94-esnek, lényegében amióta megvan, mindig van legalább heti 1-2 másodrészes pesti köre.
Előzmény: Távolsági busz (6259)
neoplan14 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6262
Igen, eltalálva. Tábla: Miskolc-Edelény-Debréte
Második az egyik topic társ észrevette, hogy ikerlámpás volt, ez részben eltalálva.
Ügyik voltatok!:D
Előzmény: Hotchner (6256)
IK-E94 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6261

Ózdibusz, köszönöm!

Nagyon pontos infót adtál.

Előzmény: Ózdibusz (6253)
Kbalazs912 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6260
Hehhe... valóban! :D
Előzmény: Hotchner (6256)
Távolsági busz Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6259
Azt pedig HA jól tudom,az Ik 396-os és 398-as buszok azért fordulhatnak elő rövidebb járatokon,mert tartalékosok, és fordájuk sincs. (Kiv. az IOA-679,mely Budapestre jár szombatonként) Bocsánat,ha tévesek az információim,de én így tudom.
palko101 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6258
Erre kiváncsi lennék én is mik azok a fontosabbnál  fontosabb dolgok???
Előzmény: K.P.BV (6249)
JGergely Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6257
EZZ-251 nem rég még dupla lámpás volt?
Előzmény: neoplan14 (6248)
Hotchner Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6256

Hello!

 

A 6119. hozzászólásodban is ez a kép volt, csak másik (varbói) táblával. A vezető és az utasok is ugyanazok, csak a tábla más. :)

 

Üdv:

egy BV buszvezető

Előzmény: neoplan14 (6248)
Távolsági busz Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6255
Többször hallottam már ilyet, amit most a hozzászólásodban is olvastam,hogy egy busz "másodrészben jár" egy vonalon. Ez mit jelent? Válaszodat előre is köszönöm!
Előzmény: Ózdibusz (6253)
Kbalazs912 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6254
Mi lehet fontosabb az utasok kiszolgálásánál? Kíváncsivá tettél... Csak nem tudsz valamit?
Ózdibusz Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6253

Ugyan már későn írom, csak a pontosság kedvéért:

Az Ózdi Területi Igazgatósághoz tartozó Kazincbarcika-Budapest vonalon kettő Irizar InterCentury típus dolgozik, az egyik Volvo B12B alvázon, 12 literes motorral, I-Shift automata váltóval, a másik B7 R alvázon, 8 sebességes ZF előválasztós váltóval. A kocsik egymással szemben közlekednek, az ózdi telephelyes (B7 R) Ózd-Budapest, Budapest-Kazincbarcika, Kazincbarcika-Ózd kört ír le, a barcikai Kazincbarcika-Budapest, Budapest-Ózd, Ózd-Kazincbarcika kört. Ezen kívül egy E94-es jár másodrészben Kazincbarcika-Budapest-Kazincbarcika vonalon, amit egy tartalék 256-os helyettesít, ha szükséges. A (Putnok-)Ózd-Budapest vonalon 3 E95-ös, két E94-es és egy M.A.N. SÜ363 dolgozik. Azt, hogy mikor melyek, azt gazdáik foglalkoztatása (havi munkaidő), valamint az üzemképesség alakítja ki. De a lehetőségekhez képest igyekszünk a főrészeket az E95-ösökkel biztosítani - amikből pl. ma 1,  azaz egy - üzemképes.

Előzmény: IK-E94 (6238)
bodrostomi Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6252
Nem értem, hogy miért nem lehet békén hagyni a Borsod Volán Zrt.-t

Talán azért, mert "róla" szól ez a topik. Vagy tévedek?

írkáltok itt mindenféle járatokról, hogy így meg úgy közlekedjenek

Nem hinném hogy megalkották volna a tökéletes menetrendet. Véleményt, javaslatokat pedig nem tilos mondani. Még talán érdemi infókhoz is juthatnak - ingyen és bérmentve.

higyjétek el, hogy jelenleg van most a BV-nak mivel foglalkozzni nagyon-nagyon fontos ügyekben amik a (Miskolci) telepen történtek mostanság...

Azt hittem egy Volán társaság első és legfontosabb dolga a szállítás...
Előzmény: K.P.BV (6249)
BX 73-69 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6251
A rendszámtábla alatt látható "csőre" gondolsz?
Előzmény: neoplan14 (6248)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6250
SZIA!Ha az ablakaira gondolsz,ez a széria teli ablakokkal jött vissza kb 10 éve NÉMETORSZÁGBÓL.A többséget át variálták elhuzhatú ablakúra.
Előzmény: neoplan14 (6248)
K.P.BV Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6249

Na, Hello mindenkinek!

 

Nem értem, hogy miért nem lehet békén hagyni a Borsod Volán Zrt.-t amikor hiába bántjátok, írkáltok itt mindenféle járatokról, hogy így meg úgy közlekedjenek úgysem fognak úgy eljárni ezekben az ügyekben ( hiába vannak közöttünk egy pár BV-s dolgozó "x" posztban) ahogy ti szeretnétek ha csak nincs valami "nagy ember" ismerősőtök aki eltuddná intézni ezeket a dolgokat?!Vagy ha valakinek van akkor bocsi!:-)Következő dolog: higyjétek el, hogy jelenleg van most a BV-nak mivel foglalkozzni nagyon-nagyon fontos ügyekben amik a (Miskolci) telepen történtek mostanság...ja és "palko101" top. társat idézzem---->" NEM HALLOTTAM VALAHOL,HANEM TUDDDOM"!!! Ő tudja miről is beszélek arra mérget veszek:-)

 

Na, ennyit szerettem volna egyenlőre a többit majd később ha csillapodnak egy kicsit a kedéjek itt a topicon-mindnekinenk további szép napot!!

 

Hello!

neoplan14 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6248

EZZ-251-ről egy rejtvény!
Mi a furcsa az alábbi buszba, van 2. estig várom a megfejtést!:D
Kívancsian várom!XP
JOB-702 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6247

ugye hogy milyen rosszul néz ki?

sztem a JOB-666 -van az a rongy mert mielőttlevették volna róla előtte a JOB -666-os helyén volt sztem

 

neoplan14 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6246
Szerintem még él JOB-702, én mintha múlt héten láttam volna, de az a piros rongy nincs rajta most teljesen máshogy néz ki. BPR-182 ikerlámpás lett, de szerintem EUB-598-ról örökölte......
Előzmény: JOB-702 (6245)
JOB-702 Creative Commons License 2009.02.05 0 0 6245

Nem tudja senki semhog ymikor selejtezik le a JOB-702-es rendszámú buszt? vagy már le is selejtezték ? Olyan régen láttam a kedvenc buszomat. Tudja valaki hogy merre jár?

IK-E94 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 6244
Köszönöm a segítségeket, perdöntőek voltak! :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!