Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MrTinkertrain Creative Commons License 2020.06.30 0 0 157175

Egy szóval: költséges. Nem megvenni lesz drága, ha tényleg a 2.8-as V6-os motor van benne. 

Előzmény: loisu (157173)
anonym19 Creative Commons License 2020.06.30 0 0 157174

Meglehetősen ritka autó. 

Előzmény: loisu (157173)
h i r d e t é s
loisu Creative Commons License 2020.06.29 0 0 157173

 

    Sziasztok.

 

Most tervezek autot cserélni é fel merül a Saab 9-3 2,8 t 2008 környéki évjárat. esetleg van valakinek tapasztalata ezzel a tiussal? 

Előre is  köszönöm 

 

anonym19 Creative Commons License 2020.06.29 0 0 157172

Innen tervez valaki menni saab találkozóra augusztus 20-án Törökbálintra?

MrTinkertrain Creative Commons License 2020.06.22 0 0 157171

Röhögni fogsz, de nekem bejön. Amerikai tepsi, jappáni köntösben. Valószínúleg a fogyasztása nem jönne be - 2.4 liter, automata... és még egy dolog, nem annyira lett forgalmazva Európában, sok a behozott és újjáépített roncs valószínűleg.

Előzmény: KawaBazsy (157168)
BmS1 Creative Commons License 2020.06.20 0 0 157170

Kecskemét messze van :-D

 

Viszont tény:  tényleg nem lehet (épeszű ráfordítások mellett) egy ilyen korszerű autót ilyen súlyos merülés esetében megmenteni, még akkor sem, ha a motor kevésbé károsodott. Akik vhogy összepofozzák, gyorsan el kell adni, mert soha nem lesz belőle üzembiztos autó. (Már egy egyszerű otthoni motortér mosás is bőven okozhat gondot.)

Előzmény: MrTinkertrain (157169)
MrTinkertrain Creative Commons License 2020.06.20 0 0 157169
KawaBazsy Creative Commons License 2020.06.19 0 0 157168

Neked a Suzuki Kizashi az autód. :-)

Előzmény: MrTinkertrain (157163)
KawaBazsy Creative Commons License 2020.06.19 0 0 157167

Hehe.. plusz meggyes sör is, mer én meg arra bukok. :-)

Előzmény: BmS1 (157166)
BmS1 Creative Commons License 2020.06.19 0 1 157166

Persze, hogy kéne, felvinné az adrenalin szintet minden nap, nem kéne kávé!  :-)

 

De most mondom: most még ingyér' leteheted itt a Subarut, de innentől hetente egy karton (jobb) sör legyen a csomagtartóban. És még te jársz jól, emlékezz erre amikor már 270 órádat meg egy kisebb vagyon alkatrészt elnyelt a gonosz ferdeszemű, és egyre rosszabb lett! :-D

 

üdv

Előzmény: korzo (157164)
korzo Creative Commons License 2020.06.19 0 0 157165

Tudok eladót ;)

(na azt már én sem... :-D )

Előzmény: MrTinkertrain (157163)
korzo Creative Commons License 2020.06.19 0 0 157164

Kéne mi? :-D

Előzmény: BmS1 (157161)
MrTinkertrain Creative Commons License 2020.06.19 0 0 157163

Akkor vegyek egy egyszerű Mazda RX-8-ast? 

(:

Előzmény: KawaBazsy (157162)
KawaBazsy Creative Commons License 2020.06.19 0 0 157162

Én eddig a legtöbbet a 2.5 Outback-ommal szívtam az összes kocsim közül. Persze 12 évesen az sem volt már új autó.

Előzmény: MrTinkertrain (157160)
BmS1 Creative Commons License 2020.06.19 0 1 157161

Szerintem a Subaru összességében nem rossz autó. Ott a kiforrott AWD, ott az alacsony súlypont, a különlegességre vágyóknak a boxer, A, CH, D országokban a terepviszonyok miatt eléggé népszerű. Persze, van egy csomó negatívum is, kihoztak egy nagyon gáz boxer dízelt, a motor szerelhetősége eléggé problémás, vannak gyengéi, nem olcsók az alkatrészek, a macerás hozzáférés drágává teszi a javítást, kevés szerelő meri elvállalni.

 

Ez is az a márka, amit újonnan szabad megvenni és 5 évig használni?

 

Manapság nemigen találsz   "15 évig bátran megveheted"   autót :-DD   Az öreg Subaru a bátor emberek vétele :-D

 

(Csak neked súgom, remélem korzo nem olvassa, úgy el van foglalva az öreg hathengeressel. Én arra várok, hogy korzo feladja a küzdelmet három hónap után, földhöz csapja a villáskulcsot, keres egy eszementet akire ráragaszthatja a fullos romot, levizsgáztatva magyar rendszámmal leereszti a trélerről az utcánkba, még azt sem várja meg, hogy a fuvardíjat legalább kifizessem.  :-DDDD    )

Előzmény: MrTinkertrain (157160)
MrTinkertrain Creative Commons License 2020.06.19 0 0 157160

Hm. Ez azért számomra mélységesen meglepő, hogy a megbízhatónak kikiáltott Subaruk ennyi kórságtól szenvedhetnek. És ez még csak a motor. Ez is az a márka, amit újonnan szabad megvenni és 5 évig használni?

Előzmény: BmS1 (157155)
Bluesharki Creative Commons License 2020.06.18 0 0 157159

Mennyi OG, vaa.. :) Ez volt az első talink, baromi jó gép volt az a 9-3-as. Kár érte.

 

 

anonym19

 

Király, köszi!

Előzmény: korzo (157152)
korzo Creative Commons License 2020.06.18 0 0 157158

Pont azért tettem fel, ez volt az ötösé. Ekkor megcseréltem a négyessel (trafót+gyertyát együtt) és semmi nem történt, minden maradt ugyanúgy. Ezért nem értem.

Előzmény: BmS1 (157157)
BmS1 Creative Commons License 2020.06.18 0 0 157157

Figyu, korzo

 

marha mázli, hogy ezt a trafó képet tetted fel!

Észrevetted?  Áthúzási nyom!

 

A gyári trafókkal is van baj bőven, nem egyet cseréltünk.

Előzmény: korzo (157156)
korzo Creative Commons License 2020.06.18 0 0 157156

Egyedüli hibakód az 5-ös henger túldúsulása, ami viszi maga után a 3-t és az 1-t is. A korrekciós értékek mínuszosak mind a két hengersorra, alapjáraton -10 körül a páros, -25(30) körül a páratlan oldal. Terhelésre nagyjából kiegyenlítődnek -13 környékén (összesítve a rövid és a hosszútávút). Nekem is a gyertya volt az első gondolatom, volt is gyanús jel, de nem reagált rá amikor megcseréltem a másik oldallal. Az utángyártott trafókkal milyen tapasztalatok van? (ebben még a gyárik vannak, joguk lenne elfáradni, de a gyári nagyon nem olcsó, így blindre nem cserélgetném őket)

Előzmény: BmS1 (157155)
BmS1 Creative Commons License 2020.06.18 0 0 157155

Járt már erre pár Subaru motor, néhány ok, miért hiányzik egy henger.

 

-olaj kerül az égéstérbe, belucskosodik a gyertya (ezt könnyű kiszúrni, javítani nem annyira)

-több trafót is cseréltünk már, 

-áthúzásos gyertya, trafóval együtt csere utca

-durva kábelköteg hibáink voltak, na, ez az, amitől mindenkit kiráz a hideg.

-kontakthibák, javítani könnyű, rájönni lehet hogy hosszú küzdelem után lehet

-bef. szelepek eltérő szállítása

 

Az első: behatárolni, melyik henger bibis. A kompresszió mérés a kézenfekvő, de nem tutti módszer (van úgy, hogy hideg motornál OK, felmelegítve a motort koki a kompresszió.)

Adott esetben a meleg motornál végzett járásegyenlőtlenség vizsgálat vagy a relatív kompresszió mérés hoz eredményt.

 

Előzmény: korzo (157151)
KawaBazsy Creative Commons License 2020.06.18 0 0 157154

Itt több autó látszik.. köztük a dijöniörű kabrióm is!

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=109221237&t=9015079

Előzmény: Prien47 (157153)
Prien47 Creative Commons License 2020.06.18 0 0 157153

 

Mr. T! 2011, nekem az első tali! :)

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=109222071&t=9015079

 

 

Megyó, Mr. T, BaG, HPT, 93Aero, P.Lacc, Tomsky, Kawabazsy, rasguno... ezek a nevek rémlenek. :)

korzo Creative Commons License 2020.06.18 0 0 157152

2002. :-)

Előzmény: BmS1 (157140)
korzo Creative Commons License 2020.06.18 0 0 157151

Így-így... Ezért jött "haza", hugomék már nem boldogultak vele kint.

 

Ebben az állapotban majdnem semmit nem ér. Legyen mondjuk 1-1,3millió, tehát kb. a magyar rendszám és a javítás ára. Ha jó akkor valahol bőven kettő fölött 2,3-2,5 vagy ilyesmi.

Most még kicserélem az injektor tömítéseket (hátha ott szív farsot), utána jön megint egy kompressziómérés. Az elméletileg jó volt, a hengerfal is OK (le volt véve a hengerfej). Injektor elméletileg nem lehet, mert gázzal is csinálja (de köszönöm szépen a felajánlást, még lehet élek vele). Lehetne légtömegmérő is, de mivel egy van a két hengersorra és asszimetrikusan jár, ezt is kizárnám. Meg a lambda szondát is, ugyanis azt is megcseréltem, és nem vitte magával a bibit. Mint ahogy a gyertyák (újak) és trafók cserélgetésére se reagált... Lassan kifogyok az ötletekből.

Ami maradt, azt meg nem nagyon szeretném: kábel/csati bibi, vagy a gázvezérlő bekötése zavar meg valamit. Mondjuk az most nem megy, mert leolvadt az egyik injektor. Mégiscsak kábel lesz ez valahol... A gázt lehet ki is bontom belőle a fenébe...

 

Amúgy nagyon sajnálom, mert tök szép és rendben levő autó (meg megy mint az állat)... pl. teljesen ép gyári metálkék fény körben, hibátlan bézs bőr belsővel nagyon minimális korrózióval a hasán.

 

Előzmény: BmS1 (157139)
BmS1 Creative Commons License 2020.06.17 0 0 157150

Szuper :-)

Előzmény: anonym19 (157149)
anonym19 Creative Commons License 2020.06.17 0 0 157149

Szia BmS!

 

Ma beszéltem Gáborékkal.  Ha minden igaz akkor holnap elkezdik összerakni a szekeret és Pénteken kész. 

Előzmény: anonym19 (157096)
anonym19 Creative Commons License 2020.06.17 0 0 157148

Legközelebb ha látom még óváron,  akkor dobok róla képet.

Előzmény: Bluesharki (157138)
KawaBazsy Creative Commons License 2020.06.17 0 0 157147

Pedig olyan kép is van, amin háttal, nem felismerhetően vagy, csak a kopaszodó búbod villog.. :-)

Előzmény: MrTinkertrain (157144)
BmS1 Creative Commons License 2020.06.17 0 0 157146

Jó nosztalgiázni, milyen volt a tali...

 

Mai tali, budaörsi reptér, vihar előtt.

Több száz Waberers's "utánfutó" parkol, tartósan. (Nézd nagyban, pár perc alatt fekete az ég)

 

 

(A Wallis - nál sokáig fel sem tűnt 25 szinte új BMW eltűnése. Ügyes...  Ha innen eltünne éjjel 5-10-20 utánfutó, lehet, hogy senkinek nem fájna. Sőt... kevesebb gond -DDD   )

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!