Keresés

Részletes keresés

oldmumus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166531
Ja a gepmenet az mas!

Balaton IC az nem tudom miert IC, hisz csak ezektol (Goldoni, Maestral) visz be Keszthelyre.
Előzmény: zjakabfi (166529)
BAKTER Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166530

"Keszthelyi resze is van a Goldoninak."

 

Van is, meg nincs is.

 

Az EC 52 (Goldoni) továbbítja a Balaton IC (864) kocsijait is. De igazából nem az ő része.

No ez a fából vaskarika!  :-)


 

Előzmény: oldmumus (166528)
zjakabfi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166529

Nem is tudtam, hogy Keszthelyi resze is van a Goldoninak.

Végülis a Goldoninak nincs, hanem a Balaton IC-re gondoltam.

 

Atrohant Siofokon valami szemelyszallito? Ez fura mert ott minden megall.

 

Ilyet írtam? 1154-es gépmenet volt!

 

Ha visszalapozol lathatod a fotot rola.

Láttam!

Előzmény: oldmumus (166528)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166528
Marekp fotozta a hetvegen Siofokon, hogy a Hajdu Kft. kek Szergeje Siofokon tanyazik most. Ha visszalapozol lathatod a fotot rola.

Nem is tudtam, hogy Keszthelyi resze is van a Goldoninak.

Atrohant Siofokon valami szemelyszallito? Ez fura mert ott minden megall.
Előzmény: zjakabfi (166523)
scsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166527
Köszönöm a választ, illetve a gondolatolvasást is; mert tényleg a Főpályaudvar-S. Antonio szakasz vonalvezetésére voltam kíváncsi. :-)
Előzmény: albertbahn.hu (166524)
V42 515 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166526
Most robogott el előttem, a Szeged-Rendezőn M62 109+Bx+Bx+Btx személyvonat Békéscsabára.
seTTebello Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166525
>>eszükbe sem jutott a hamutartóba helyezni.

Olyan nagyon sok hamutartót sem láttam, de volt néhány. Nem tudom, hogy ki lehetett volna nyitni.



Az alsó képet vpetinek ajánlom. Radikális csoportok vívják világnézeti harcukat a B kocsi fülkefalán.
Előzmény: Z. Z. (166489)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166524

Az gyakorlatilag ugyanott volt, csak a felszínen, az úton. Aztán attól kezdve, hogy a vasút a jelenlegi állapot szerint kiér az alagútból Solduno megálló után, teljesen azonos a vonalvezetés, ott már nem történt változás.

 

A locarnoi pályaudvar és San Antonio közti szakasz meg úgy volt, hogy előbb kiment a tópartra, ott volt egy "Lago" megállóhely, aztán tett egy kört a városban, volt egy megállója a Piazza Castello-n, kanyargott még egy kicsit, és úgy ért ki San Antonio-ra. :-)

Előzmény: scsabi (166520)
zjakabfi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166523

Többször volt itt szó a Goldoniról, gondoltam kipróbálom a teljes magyar szakaszon. 14-én mentem 1153-as vitte. Nem voltak túl sokan, egyedül ültem egy fülkében. Útközi érdekességek: Fehérváron állt bent 2 Szergej 314,318, gondolom ezek is kaptak új motort, eddig csak a 301-305-ösökről olvastam. Siófokon állt egy kék Szergej (002?) Debrecen honállomás felirattal . Maestrallal Szentgyörgyön találkoztunk, a keszthelyi rész kerül az elejére, a Keszthelyről jövő géppel. Tegnap a 017-es volt. Kanizsán felszálltak a határőrök, és el is kérték a személyimet, hiába mondtam, hogy nem megyek át a határon.  Rendkívűl kulturált, kényelmes vonatnak ismertem meg a Goldonit. Az elején "repülőgépi" szintű utastájékoztatás is elhangzott.

Visszafele Siófokról jöttem vele. Már a jegyváltáskor mondták, hogy +50-nel érkezik, olasz sztrájk miatt. A hangosbemondó viszont semmit nem mondott. 19:20 körül (amikor Siófokról indulnai kellett volna) átrohant a 1154-es (lehet hogy ez vitte Keszthelyig a Balaton IC-t?) Fehérvár felé. Aztán 20:20 után indultunk Siófokról a 1147-essel. Az olasz részben rendkívűl sokan voltak, főleg külföldi hátizsákos fiatalok. Üres fülke nem volt, csak az 1. osztályon. Így a keszthelyi részben ültem le, ami nagyon elegáns, szép új (vagy felújított) kocsikból állt. A büfések szerint a késés oka nem sztrájk, hanem felsővezeték szskadás volt, ami Horvátországban történt. Jegyvizsgáló nem jöttt, így őt nem tudtam megkérdezni. A keletibe a 8-asra +70-nel érkeztünk.

1047 005-2 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166522
A jelek szerint a mostani 1000-es széria festését kapja.
Előzmény: V43-1145 (166487)
etwg Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166521

Teszel a fehér fény elé egy vörös üveget vagy foliát

(ahogy azt anno a gözkorszakban tették ) :-) 

Előzmény: Kardfogu (166519)
scsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166520
Jaja, jelenleg nem felszíni. Csak egy bekezdéssel kellett volna továbbolvasni. Ami még nem világos (nekem), az a Locarno S. Antonio - Ponte Brolla szakasz eredeti vonalvezetése, de ez részletkérdés.
Előzmény: albertbahn.hu (166505)
Kardfogu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166519

Üdvözletem!

 

 Egy kérdés a Taurust ismerő kollégáknak:

 

 Hogyan lehet azt összehozni, hogy a gép végén két fény égjen, de úgy, hogy a bal oldali vörös, a jobb oldali pedig fehér ég.

 Eddig úgy tudtam, hogy ilyet nem lehet megcsinálni, de vasárnap este láttam. Bejött a volt Liszttel és így ment át Fradiba.

 Sajna képet nem tudtam csinálni róla.

albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166518
Hát, kíváncsi lennék (hogy mennyit értek belőle)... Úgyse nagyon láttam még ilyet.
Előzmény: BAKTER (166517)
BAKTER Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166517

Kell olvasható méretben is?

 

Előzmény: albertbahn.hu (166515)
M61-013 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166516
*****:-)))))
Előzmény: benbe (166491)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166515

Jé...

Állati...

Előzmény: BAKTER (166513)
Fricy Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166514
Köszi!
Előzmény: rg7 (166512)
BAKTER Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166513

"Biztos jó régen lehetett."

 

Az 1985/86-ban még volt.

 

 

Előzmény: albertbahn.hu (166507)
rg7 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166512

Nnnna huzok, de erre meg valaszolok: Liverpool Street

Előzmény: Fricy (166511)
Fricy Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166511

:) London? Az jó hely!

Stansted expressz melyik állomásra fut be?

Tube tényleg nem gáz, nekem elgalábbis nem volt az, anno.

ÜDv: Fricy

Előzmény: rg7 (166510)
rg7 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166510

Udv mindenkinek Londonbol!

 

Megvolt tegnap este az elso harom sinen gurulos elmenyem:)

Az elso a rapteri terminali vezeto nelkuli gumikerekus, betonvajus gyorsvasutja???; a masik a Stansted expressz be a varosba (a kaller szerint 160 km/h-val=> halalfelelem....); a harmadik a tube, ami nem is olyan veszelyes, mint ahogy sokan beallitjak.

Bovebben -remenyeim szerint- majd nyomtatasban.

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166509
196???? évben.
Előzmény: BAKTER (166506)
Sh2 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166508

Néhány hazai vasútállomás története érdekele, elég részletesen, évszámokra lebontva.

 

Tudtok a gyűjtőmunkához ajánlani weboldalt vagy könyvet?

 

Üdv:

Sh2

albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166507

Úristen! Olyan is volt???

Biztos jó régen lehetett. Mondjuk, amikor a nagymamám eszperantóul tanult...? :-)

Előzmény: BAKTER (166506)
BAKTER Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166506

Menetrendtudósok!

Egy ismerősöm kérdezte, hogy melyik MÁV menetrendkönyvben volt utoljára eszperantó nyelvú díjszabási tájékoztató, meg más szöveg (jelmagyarázat, stb.).

albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166505

Na, ha ilyen jól megtaláltad, akkor azt is láthattad, hogy nem felszíni! :-DDD

 

Az adatot én is a www.centovalli.ch -ról  vettem, nem tudom, most, hogy az az igaz, vagy az atlasz 196 métere...

Előzmény: scsabi (166504)
scsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166504
"Niedrigster Punkt der Bahn ist Station Locarno mit 198 m ü. d. M., der höchste Punkt liegt bei Santa Maria Maggiore auf Seehöhe 836 m."

forrás: http://www.albertbahn.hu/deutsch/bahn/schweiz/t_centovalli.html

:-D
Előzmény: albertbahn.hu (166503)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166503
A magasságadatot lehet, hogy el kell fogadnom, mert én is találtam ilyet az interneten, és lehet, hogy az Eisenbahnatlas Schweiz-ban van elírva, de ott nem ennyi.
Előzmény: albertbahn.hu (166502)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166502

Rosszul használo! :-D

Hol találtad?

Előzmény: scsabi (166500)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!