Az "1"-es helyről zavartak el a csendőrök.De igazából csak azért zavartak el mert kocsival bementünk a keritésig és azt nem lehet.Mutatta hogy álljunk meg kint és gyalog bejöhetünk ide.
Inkább átmentünk a 9-10-11-es helyekhez.Ide sem lehet bejönni kocsival,de a 9-es helynél ahol a pálya kezdődik egy országút van,csak az már nem látszik ezen a térképen.Van ott rögtön egy falu is,megálltunk a falu szélén,és begyalogoltunk.
Az igazság az hogy vannak föld utak amik az országútról nyílnak,de mindegyiknél kint van a mindkét irányból behajtani tilos.Nem kockáztattuk meg a behajtást.Mint késöbb kiderült jól tettük ugyanis a 10-es helynél bent állt egy rendörautó a fák alatt.
Egyébként ez a rész egy dombon van,tök jól rálehet látnia pályára.
A 11-es helynél lementünk egészen a keritésig.
Szinte abban a pillanatban ránkrepült egy helikopter,megnéztek minket és tovább repültek.
Ja és annyit, hogy jól fel kell öltözni, ha valaki nem júliusban próbálkozik leselkedni a parkolóház tetejéről. Jól tud odafent süvíteni a szélvihar!:-)
Én már több alkalommal is leselkedtem a Schwehati reptéren. Én felmentem a parkolóház legtetejére, ahonnan kiváló kilátás nyílt szinte az egész reptérre. Sajnos nekem nem volt szerencsém igazi különlegességeket látni, de azért egy átstartot, illetve egy igazi huppanós 767 landolást be tudtam írni az emlékkönyvembe. Valahogy jobban pörögtek az események, mint nálunk Ferihegyen!
A termináltól balra eső parkolóházra gonoltam.. Onnan mindkét pálya jól belátható!
Laci
Mi már voltunk kint igaz hogy csak egyszer.De akkor egész nap.Körbejártuk gyakorlatilag az egész repteret.
1 hely volt ahonnan elzavartak a csendőrök(de kulturáltan),a többi helyen viszont békén hagytak.
Az a rossz az egészben hogy kocsival nem lehet sehová odamenni.Baromi sokat kell gyalogolni a normális helyekre.Azt sajnálom nagyon hogy schwechaton nincs olyan terasz mint ferihegyen.Tudom hogy a régi terror cselekmény miatt van,csak nem értem hogy miért nem csinálják a sógorék úgy mint nálunk,fémdetektorral.
Van valahol a neten 1 spotter oldal ahol fent van néhány reptér spotter térképe,mi a szerint tájékozódtunk.Azt viszont nem tudom hogy mi az oldal címe,sajnos.
Aki esetleg tudja irja be,légyszi.
Sziasztok!
Volt már közületek valaki spotterkedni Schwechaton?
Én szombaton voltam először, és csak lestem a gépeket!
777, A330, A340, MD-11, 747SP Ezek voltak a legérdekesebbek. Az érkező pálya a 34-es volt, míg az indulók a 29-est használták.
Aki már volt kint többször, mesélhetne Schwechatról, hogy hol vannak a legjobb helyek, mire kell vigyázni stb.
Ez az AN22-es téma nagyon lázba hozott...
Gyerekkoromben egy párszor láttam leszállni a tököli reptérre, pokoli élmény volt. Már kb. 5 perccel előbb hallani lehetett, mint fölénk ért volna. Nagyon lassan és alacsonyan repült.
Emlékszem arra az esetre, amikor a pilcsi elnézte a landolást és a leszállópálya előtt párszáz méterrel kellett gázt adnia a lakóházak felett 25 méterrel. Az összes cserép, pala, kátránypapír repült a bánatba. A ruszki katonák még aznap visszavarázsolták a tetőkre mindet.
Mesélték, hogy megrakva -a Duna közelsége miatt- elég stresszes volt a felszállás.
Nincs egy múltheti kép róla? cz.
Most reggel jött valamilyen nagy szállítógép,de csak hátulról láttam.Lehet hogy Il-76 volt,de lehet hogy valami amcsi katonai gép.Tud róla valaki valamit?
A Travel Service fog repülni a Maldív-szigetekre, ha jól tudom B734-essel december végétől. Bizonyára leszáll majd útközben tankolni, de azt sajnos még nem tudom hol.
A Maldív-szigetek topikban az a hír járja, hogy december 1-től közvetlen járat fogja összekötni Budapestet a szigetek fővárosával Male-val. Tud erről itt valaki?
Egy 737-400 el tud addig repülni?
Vagy egy 767-re való utas jönne össze hetente tőlünk? Hihetetlenül hangzik mindkét verzió!
Na benfentesek? Tudtok valamit az ügyről, vagy kacsa az egész?
Laci
A jövőben nemcsak Boeingeket, hanem Airbus-okat is javítanak Ferihegyen. Az első, teljes felújításra váró A 319-es típusú repülőgép hétfőn érkezett meg a Lufthansa Technik Budapest Kft. bázisára. A húszezer órát igénylő munkával várhatóan január közepére végeznek a szakemberek.
A német és a magyar nemzeti légitársaság vegyesvállalataként üzemelő cég eddig csak Boeingeket javított. A profil kiszélesítésével az a céljuk, hogy a közép-hatósugarú, keskeny törzsű repülőgépek első számú javító központjává váljanak a régióban. Az ehhez szükséges infrastrukturális és egyéb feltételek megteremtésére eddig mintegy négymilliárd forintot fordítottak, és elérték azt, hogy egyszerre két repülőn is dolgozhatnak a hangárakban. Prognózisuk szerint jövőre mindkét típusból nyolc gép nagyjavítását végzik majd el.
Hm jo kerdes, mert a neten szoktam az ujsagokat vegigbongeszni, vagy Nepszabadsag vagy Magyar Nemzet volt. Egyebkent meg nem egyik naprol a masikra erkezett ide, hogy gyerekek ujitsatok mar fel, hanem tobb honapja elindult egy atkepzes. Majd meg megprobalom kikeresni. Es en is 8 nagyjavitasra emlekszem evente.
Pedig en is ezt olvastam. Szerintem a jetfly.index.hu-n is ott a hir. Az elso A319 mar itt is van, jovore pedig mar 8 Airbus van tervbeveve, ha jol emlekszem.
Ezt hol olvastad?
Azért nem megy az olyan gyorsan,hogy egyik napról a másikra Boeing mellett Airbust is javítunk.
Azt már én is hallottam hogy tervbe van véve,de azt nem hinném hogy már kiképeztek rá annyi szerelőt.
Jól kezdődött a nap: úgy fél nyolc körül egy IL-76 (?) fordult a 13R-re a konyhaablak előtt. Mivel szűkítenie kellett, még gázt is adott, amikor már majdnem háttal volt nekem. Jó kis hangja volt.