Hali a vaterán szokott lenni szószerint zsír új riga főtengely 2500 ft ért azért zsír új mert a védőzsírt neked kell leszedni róla amit a gyárban rátettek sőt még a főtengely zacsija sincs felnyitva azaz tartalmaz egy kis szovjet levegőt
Most pl nincs de ez ügyben kérdezd azt az embert akitől vettem
a mél címe:bigyula81@freemail.hu
Gyula a neve, jófej nagyon jól csomagolja a cuccost. és kb 3500 postakőcséggel eggyütt a főtengely dugattyú nekem is kellene gyűrűt én egy simson vagy milyen gyűrűből reszeltem rá.
Köszi szépen a tanácsokat! Sajnos az otthoni szerelés körülményei nem adottak, nincs kert, vagy műhely, sőt, engedély se édesapámtól, hogy belenyúljak :(( Attól függetlenül az apróbb dolgokat megcsináltam, mint légszűrő-, karburátor- és benzincsap-pucolás, stb.
Amúgy ma kaptam a hírt a mestertől, egy súlyos hibát is felfedezett: a motor egy korábbi gányoldai látogatása során egy idegen dugattyút kapott elszabott csapszeggel, így a henger oválisra kopott. Jelenleg azt átadta a valakinek felfúrni, azt mondja nagyon szépen dolgozik. Kell még egy új dugattyú, új főtengely, új csapágyak és szimeringek. Aki a főtengelyben és dugattyúban tud segíteni, írjon! Meg még mindig kéne benzincsap is! Dani
Ha adhatok egy tanácsot,inkább magad álljál neki,ha valami baja van,mert útközben,ha lerobbansz,a szerelő nem lesz ott veled.Amit magad csinálsz meg,arra emlékezni fogsz és legközelebb nem okoz akkora meglepetést.Inkább alkatrészekre költsd a pénzt,mint szerelőre.Igy megismered egy idő után a saját motorodatés gyermekbetegségeit,amik vannak bőven.:) Rigával nem lehet szerelőre számítva motorozni!!!.Ez nem BMW. 9 db motorom van,amikhez soha nem hívtam szerelőt,csak a gépmunkát (pl.dugattyúkészítés) csináltattam szakműhelyben. Ervin
Ő lenne itt a kicsikém. 1969-es évjárat, 15 évet állt egy pincében, itt az első porréteg már le van törölve róla. Még egy alapos lemosás és egy minden részletre kiterjedő pucoválás és lekenés hiányzik az örömhöz. Azóta az eredeti alkatrészek beszerzése folyamatban van, így hozzájutottam: - 2 R-12 pedálhoz, amik megszólításig hasonlítanak az R-4 sz@rrá ment pedáljaira - egy eredeti villkapcshoz, - 2 gyújtástrafóhoz, - egy nagy adag mindenféle aprósághoz, pl. szelepek, csapágyak, megszakítók, egy úszó, - és 4 fékbetéthez.
Mindezt tökingyen, nagyapám picéjéből :D
Hiányzik még: - egy eredeti benzincsap, - vissza kell állítani a villamos rendszert eredeti állapotába, mert valami rettenetes sufnidizájn gyújtáskapcsoló van a trafóra berhelve, - a MÉH-telepről szeretnék még összeszedni valami réégi-réégi motoros rendszámtáblát, csak a poén kedvéért, hisz' ki kell használni, ha egyszer van rendszámtábla-világítás a hátsó lámpán :D
A fejleményekről folyamatos képes tájékoztatást adok!
Nekem van egy Moto 50 em ami lehet h Riga lehet h Verhó de mind1 mert egyremegy! csak azt nem vágom h mit kell megcsinálni egy ilyen motoron hogy 70 et menjen! nekem eddig 68.2 km/h sikerült kisajtolni belőle GPS el mértem be mit lehet ezen még tuningolni?csak a karbi van tuningolva (tükörpolírt kapott) kipufogónyílás is a kipufogón nincs semmi sem tuningolva Rometet azt legyorsulom simán persze a pony kilő de a pálya negyedénél otthagyom! az enyém teljesen eredeti! a hátsó lámpa kivételével mert az egy babettáé majd rakok fel képet nitró is lesz benne amikor ráépítem ami a babettámon volt
eccóval léci írjatok tuningokat! nekem pöccre indul a motor!a gyújtás miliméter pontosan lett beállítva a karbi is! TUNINGOKAT LÉÉCIII amivel még nem kell átalakítan i a külsejét neonmeg Hifi az lesz benne kis 12 v os aksiról meghajtva:D
Újonc Rigatulaj vagyok, bár egy Verhovinám már régebbóta van (Dancsi elsővillával). A Riga-12-es 400 km-t ment eddig, mivel iskolai kiállitási darab volt, mindent leszedtek róla, amit kézzel le lehetett. Nemrég lettem kész vele és a gondom a következő:
Nagy fordulaton ha már be van melegedve a motor visszafojt. Nem tudom, hogy porlasztó, vagy légszűrő gond-e, vagy gyújtásszög? Az eredeti légszűrőt nem tudtam pótolni, igy egy Danuvia szűrő került rá. Az lehet a gond, hogy túl sok levegőt enged be, vagy az, hogy koszos és túl keveset (ugyanis nyitás-zárással sem változott a dolog). Mindenesetre azt furcsálltam, hogy hideg motornál nem csinálja.
hy! a hétvégén sikerült vennem egy turbóhütéses simson schwalbe blokkot. szeretnék hozzá egy valamien blokk nélküli motort és azt szeretném megkérdezni milyen árban vannak az ilyen rigák elöre is köszönöm! H.K.Iván
Hello! Akkor keressünk együtt cuccokat! :D motorosboltban nézted már a bowdent?! sztem jobb abból újat venni mint használtat ;-) hányas Verho egyébként? :D
Hello! Elég kihalt a fórum, de hátha.....szóval keresek Riga 16-ost v 22-est (berúgóst) jó állapotban Csongrád megyében! Pedálos nem érdekel!!! Ár: 10-15 ezer forint állapottól függően....ha lehet akkor látni is szeretnék a motorról képet vagy videot....érdeklődni: littleboy@citromail.hu
Mivel nem találtam a Deltámhoz blokkot eztért meg szeretnék szabadulni a váztól, és még van egy Riga 12-es bokkom is ha valaki érdekel, tudok még több képetet küldeni.