Keresés

Részletes keresés

Infomaker Creative Commons License 2001.02.23 0 0 42
Has behúz... :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: e30m3 (41)
TUBY Creative Commons License 2001.02.22 0 0 40
e30m3!

Tudom, hogy nem sok az a 3000km ahogy azt is hogy a Honda jobb, mivel én is Honda "Buzi" vagyok(autóban is), de hát az áruk 20% több mint pl egy suzi-é. Szerintem a Honda után a legmegbízhatóbb a suzi (bár nem volt még sok motorom, de így hallottam mindenkitől).
Szerinted érdemesebb idősebb Hondát venni annyi pénzért?

Haverom most akar venni sport mocit 700e körül (pénz hiány miatt sérültet) volt is egy 95-ös zxr-900(váz,villa,felni blokk jó volt csak a müszerfal és az idomok voltak szarok) a képes autóban 700e-ért persze rögtön el is vitték előlünk.
Ha valaki tud hasonló mociról vagy olyan helyről ahol lehet sérült motorokat venni akkor szóljon.

Köszi
by Tuby

johnblow Creative Commons License 2001.02.22 0 0 39
Én pl. 400 ezerért adtam el egy 82-es CB900-ast. (kb 2-3 éve)Én ezen tanultam motorozni. Az ár / kor még semmit sem mond, de ha azt is hozzáteszem, hogy ez volt az országban a legszebb darab akkor már talán elfogadhatóbb. (és ez nem túlzás!! mindennemű karc és ütésmentes, 15 ezer km-el vettem és 40-el adtam el, de már bánom...)
(holnap teszek róla képet ide, ha érdekel).
Na szóval csak azt akartam mondani, hogy 4-5 kilóért tényleg lehet szép és nagyköbcentis mocit kapni, de ki kell várni.

JB.

Infomaker Creative Commons License 2001.02.22 0 0 38
Vagányul leírtad öcsém! :)

Igazad van.
Kicsit zavar is, hogy általában azt mondják, hogy fokozatosság. Na jó, van benn valami, de nem fogok évente motort cserélni!
Meg amúgy is: most veszek egy ezres mocit és majd húzom a csőgázt, mert asziszem, hogy szimó? Nem vagyok olyan káposzta. Végül is, veszek én nagyobbat is, csak hát nem tudtam, hogy 1000 es moci is van 4 kilóér' :))

Na mindenkinek kösz az eddigieket.

Még gyertek!
Csá.

Előzmény: tüzes fal (37)
tüzes fal Creative Commons License 2001.02.22 0 0 37
Ne vegyél kis fikornya 400-as hajszárítót.
Figyu öreg.
A megoldás számodra: VF-1000 R
132LE 998ccm V4-es vezérműkerekes tepsi.
86-ban gyártották utoljára ezt érdemes tudni ha netán "fiatalabbat " akarnak rád sózni.
nekem egymás után két vf-em volt az etz után.
Szerintem hülyeség hogy fokozatosságot kell tartani , meg 400-asokat kell venni kis moci után.
Ilyen 400-as hajszárítót már csak azért sem vennék
mert összetéveszteném a hangját az itthoni turmixgéppel vagy morzsaporszivóval.
ára?
kb 400-ból korrekt állapotut lehet venni, ami nincs széttekerve /lehetetlen széttekerni/
teli idomos gép amugy két vizhütő és egy kissebb olajhütő van rajtuk, konstrukciós hibája van, az olajlehuzó gyűrűk miatt már a gyárból kigurulva ette az olajat. 1500km-en 7 dl-t
a motor jó állapotát az ülés alatt lévő karter tartályon nézhetjük meg. ha olajtrutyis akkor szar...
végül is mindegy milyet veszel, de intelek, hogy ne kis csotrogányt vegyél.
zzr ek meg azért nem jók mert kicsi az olajfurat az egyik hengerhez, és beáll.
fzr exup meg váltóhibás a kerekezésektől,
meg már láttam két kikönyökölt blokkot is tőle...
KGaBo Creative Commons License 2001.02.21 0 0 36
Az emailcím ugyanez, ha nem látszik, akkor gabor2k@freemail.hu
Ha már így említed, akkor a BMW is érdekel, főleg az E36-os széria.
Lehet hogy az én mocim is eladó lesz ZZR600, de még nem biztos.
Előzmény: e30m3 (35)
KGaBo Creative Commons License 2001.02.21 0 0 34
Infomaker!
Én még nem hallottam olyat, hogy valaki durr(durh?) defektet kapott volna utcai motoron, kivéve blow-out esetén :))
Átfutó kutya-macska, valamint "egyéb műszaki hibák" lehetségesek, de motorozás közben nemigen fogsz erre gondolni szerintem, hanem élvezni kell a dolgot.
Szerintem is jobb, ha elsőre kisebbel kezded, bár a nagy sem gond szerintem, ha már van motoros tapasztalatod, csak figyelni kell és nem szabad eleinte "állatkodni". Pl.. egyik haverom szimo után pár év kihagyással CBR1000-re ült, ráadásul úgy 55-60 kiló a srác. Azóta sem adja alább 1000 cm3-nél.
Egyébként mindenképpen ajánlom, hogy vásárlás esetén vigyél magaddal valakit, aki ott van a "szeren" motor ügyben, mert könnyen rád sózhatnak hulladékot.

e30m3, hol láttál te ‘92-es GSX-R 1100-et 700 ezerért? Most rögtön megveszem :)

johnblow Creative Commons License 2001.02.21 0 0 33
Ha alapban fosol, akkor nem motorozz! Tényleg ne, mert akkor nem fogsz tudni ellazulni, és görcsös-kormányszorítva egy kínszenvedés lesz egy hosszabb túra.

Komolyan: Ha normális állapotú a gumid akkor kicsi az esélye, hogy durrdefektet kapsz.

De ilyen alapon, ha ennyire félsz, akkor nem menj ki az utcára, ne autózz, ne síelj, még csak ne is biciklizz! Egyszerűen csak feküdj az ágyban, és figyelj arra, hogy ott se mozogj hirtlen, mert meghúzódhat a derekad, és ne is aludj el, mert ha álmodban leesel az ágyról és bevered a fejed, meg is halhatsz :-)

Johnblow, aki csak néha fél a motoron.

Infomaker Creative Commons License 2001.02.21 0 0 32
Na jól van na! ;)

De komolyan ti nem féltek pl. defekttől?
Senki nincs az úton rajtad kívül oszt durr?

Ez a kérdés komolyan érdekel, mert szimónál azért ennyire nem gázos!

Kösz,
Imaker

Előzmény: johnblow (31)
johnblow Creative Commons License 2001.02.21 0 0 31
Infomaker,

????
Tényleg furcsákat kérdezel. Ne csináld mert nem fogunk komolyan venni!
Ennyire nem lehetsz balek!
jb

Előzmény: Infomaker (27)
johnblow Creative Commons License 2001.02.21 0 0 30
Nem hinném, hogy van lényeges különbség a japán mocigyártók által felhasznált anyagok minőségei között. Persze ideológiákat lehet gyártani.

Én évente több, mint 20 ezer km-t mocizok!
Egy éves a Drag Starom de 21000 van benne.)
A baráti köröm szintén ennyit megy, és köztünk (5-6 ember között),szinte minden típus már előfurdolt. A kőkemény sportmotrok kivételével.
Én is használom a motorjaimat elég rendesen, de ezek mellett kínossan ügyelek arra, hogy esztelenül ne gyilkoljam. & Szinte minden motoros újságot olvasok (legyen az külföldi is) ezek alapján tartom fenn, hogy nincs lényeges különbség melyik gyártónak veszed a darabját.
Abban már van különbség, hogy egyazon gyártó mennyire kiforrott darabját veszed...

J.B.

Előzmény: e30m3 (26)
Infomaker Creative Commons License 2001.02.21 0 0 28
Vagy ne f*ssak?
Előzmény: Infomaker (27)
Infomaker Creative Commons License 2001.02.21 0 0 27
Köszönöm a leírást, megszívlelem!
Jajj, de még kérdeznék!
Én félek nagymotoron. De most komolyan:
Mi az esély arra, hogy jó úton menve, nem más hibájából elesek nagy tempóban?
Pl. ha defektet kapok, vagy mikor? És ha 120nál elesek, meghalok, mi?
Előzmény: johnblow (22)
johnblow Creative Commons License 2001.02.21 0 0 25
Én sosem állítottam, hogy tökéletes a Suzy.
De a legtöbb típusnak vannak típushibái, legyen az Honda-Yamaha-Suzuki-Kawa. Nincs értelme kiemelni egy-egy darabot.
Egyébként minden idők egyik legstrapabírobb blokkja az 1200-as soros négyes Suzuki. Az amelyik a 70-es évek végén debütált a GS-ben (igaz 1000ccm-el) de ennek az utódai vannak a mai napig a Bandit / GSX stb. mocikban.
10 streefighter küzöl nem véletlenül 9 ezt használja. Ez az a blokk, amely (persze sok módosítással) de még a nitrót is bírja. Lsd épített Dragok...

J.B.

Előzmény: e30m3 (23)
johnblow Creative Commons License 2001.02.21 0 0 22
Infomaker,
Furcsa, de olyanokat kérdezel, mintha sosem láttál volna még mocikat. :-)

Azt javaslom, hogy vegyél (vagy kérjél kölcsön) egy motorkatalógust. Azt gondosan tanulmányozd át, és akkor már egy kicsit jobban képben leszel. Talán valamelyest még ki is kristályosodik, hogy mit is szeretnél. Utána, miután kitalálod, hogy milyen fajtát szeretnél (sport-enduró-túra-chopper) akkor már csak néhány típus fog fennt maradni mint lehetséges jövendőbelid. Ezután járj utána (időt/fáradtságot nem kímélve!), hogy melyik típusnak milyen jellemzői, típushibái stb. vannak. ( A motorrevűben szinte minden gyakori típusnak már volt tesztje. És a szerkeztőség szívesen segít előkotorni egy pár évvel ez előti cikket). Miután utánajártál ezeknek kezd el nézni a hírdetéseket. (Azért, hogy képben legyél a reális árakkal). ÉS NE KAPKODD EL A VÁSÁRLÁST!!!

Sanjnos a motorpiacon még nagyobb átb@szások vannak, mint autópiacon. Magyarország tömve van olyan suttyókkal, akik egy idényre vesznek egy mocit, hideg motorral végigegykerekezik / madmaxezik a nyarat, "megmutatják" magukat 3 motorostalálkozón és utána egy gallyravágott mocit eladnak egy olyanfajta srácnak mint Te, és utána, mint "tapasztalt öreg motorosok", magabiztosan állíták, hogy a motor nem bírta a gyűrődést....Folytathatnám de minek...

JohnBlow

Infomaker Creative Commons License 2001.02.21 0 0 21
Kössz!
Ja, és ez akkor naked bike, mi?
Az enduro az olyan krosszos? Mert akkor nem olyan lesz. Ketten kényelmesen... :(

Csá!

Előzmény: e30m3 (20)
Infomaker Creative Commons License 2001.02.21 0 0 19
Ja, és e30m3!

Ez milyen motor?
Ez AZ! Ilyen kell. Mennyi ez? Új típus, vagy régi?
Nagymotorokhoz káposzta vagyok! (azért majd jól megszerelgetem :))) )

Előzmény: e30m3 (12)
Infomaker Creative Commons License 2001.02.21 0 0 18
Na, barátom, ez jó lesz. Add ide! :-D

Most akkor azért 300-350+60ezer szereléssel ki lehet hozni egy fasza kis mocit, mi?
Le is fújatok akkor már. Van haverom :)

Üdv.:
Imaker

Előzmény: e30m3 (12)
TUBY Creative Commons License 2001.02.21 0 0 16
Srácok nekem volt két(250,400) suzukim is és mindegyik strapa bíró kis gép volt. Igaz én nem egykerekeztem velük, de hajtani mindig is hajtottam őket rendesen.
Az egyiket a R-baroon-ba vettem: GSX-400SS Katana 1994-es volt 27e km-rel(óra szerint) Lánc-lánckerék, gumik jók voltak, 3000-et mentem vele, de szinte csak hajtva (10 körül evett szinte mindig, igaz a fúvókákat nagyobbra cseréltem).
Mikor eladtam: szar gumik, kissé kopott hátsó fékbetét(már így vettem, nem igen használom a hátsót) és már kicsit zörgött a kuplungja.
Én 350-ért vettem és 370-ér adtam el.Szerintem, ha tetszik(mer nem valami szép) akkor vehetsz, nyugodtan ilyet, mert olcsó és nincs sok gond vele.Az enyémnek 185-190 körül volt óra szerint a vége(kétszeméllyel is ment 180-at).120-al ez is bírja a kétszemélyt.
johnblow Creative Commons License 2001.02.21 0 0 15
Nem ugyan az a ketegória, de nekem most ez a kedvencem:


J.B. , aki reméli már májusban felülhet rá.

Alexis Creative Commons License 2001.02.21 0 0 13
Sziasztok !

Én most voltam pár napja körülnézni a Red Baronban és megállapítottam, hogy ott nem veszek motort.

Ez csak magánvélemény.

Infomaker Creative Commons License 2001.02.21 0 0 11
Ha hello!

Szóval olyan 200-300 ezer az értéksáv.
Ja, és nem igazán superbike érdekelne, hanem olyan "kényelmes" motor. Nem tom azokat hoggy híják, talán "országúti", vagy "chopper"?

Szóval, a lényeg lenne, hogy üzembiztosan lehessen ketten motorozgatni 120 -al kb, de közben ne erőlködjön, mint állat, csak kényelmesen.

Ja, az nem baj, ha kicsit még rá kell költeni vétel után, mert hát ez mindig így van, gyakorlatom meg már van, meg van, aki segít.

Na csá!

Előzmény: e30m3 (10)
dömpergéza Creative Commons License 2001.02.21 0 0 9
Ne hallgass rá Infomaker!!!
Bocs e30m3! ;-)
Nekem is két suzim volt egymás után és pöpecek voltak! No problem.
Egy két jól bevált típus közül válassz, amivel nagyot nem lehet koppanni. Ilyen pl. a Honda vfr 400-a. Állítólag a V motort lehetetlen széthajtani.
Persze nagyban megkönnyítenéd a "tanácsadást" ha csak saccra belőnéd a tól-ig határt forintilag, amennyit rá akarsz szánni.
Üdv!
187es Creative Commons License 2001.02.20 0 0 7
Isten ez a kep!...ja a negydecisek hibatlanok. Turazni meg mint az alom. A Kawat kettohatvaner vettem anno.Teljesen gyari allapotban volt jol karbantartva. Radobtam egy lancszettet, olaj, szurok, fekbetetek kijott minden egy masik hatvanbol. Az aruk erosen fugg az allapottol.
Jol nezz korul a piacon mielott veszel valamit, ne kapkodd el!
dömpergéza Creative Commons License 2001.02.20 0 0 5
Helló!

Csatlakoznék az előttem szólóhoz, én is egy néccázasat javasolnék Neked. Azokból vannak elég olcsóak is (kicsit régebbiek)és mindenféle stílust megtalálsz köztük. Szerintem túrázásra egy kis, 10-15 cm-es plexivel különösen alkalmasak az általam "országúti" kategóriának nevezett naked bike-ok (Honda CB 400, Suzuki Bandit stb.). Ezek nevetve bírják tartósan a két személyes 120-at. Egy haverom vett télen egy CB 400-at lepusztult állapotban, télen délutánonként hobbi szinten fel tudta újítani (szaktudás az volt) szinte semmi pénzből (kb. 50e Ft.)
üdv
dömpergéza

187es Creative Commons License 2001.02.20 0 0 4
Szeva infomeker!

En 17 evesen kaptam meg a szimomat, amivel eleg sokat (evi 10.000 km-t) nyomtam. Volt benne Miskolc-Balatonfured tav is. Ezutan atnyergeltem egy Pannonia P-10 re,mikor megkaptam az A-s jogsimat. Ezzel motoroztam tiz evet, nagyon huseges volt hozzam. Igazan ezzel jartam be az orszagot, 3.5-4 litert evett szazon, igy olcson lehetett vele turazni. Harom eve egy 750-es Kawasaki-t vettem, nem volt rossz megismerni a nagyobb gepeket. Azert ez mar beverte a 6-7 litert is, igaz keveset motoroztam vele 120 alatt. Hamar kinottem, most nincs motorom, de vannak elkepzeleseim. Azt javaslom, jard vegig a lepcsoket kisebbtol-nagyobbig, mivel igy lesz tapasztalatod. A nagyobb gepeket hidd el meg kell szokni, ami nem megy egyik naprol a masikra. En szivem szerint egy 400-assal lepnek tovabb, azok nagyon kezesek, es egy ideig nem fogod lecserelni.Viszont eloszor el kell dontened milyen kategoria erdekel.

udv: 187es

Mentol frász Creative Commons License 2001.02.18 0 0 3
Hello!
Ajánlhatok egy funbike-ot. '92-es Gilera Nordwest 600. Két személlyel is kényelmes, erős. Ha érdekel, keress meg!
Ja, van hirdetés is feladva az aproneten.
Mentol.
szelez Creative Commons License 2001.02.18 0 0 2
én mindenképpen egy cruisert vagy choppert javasolnék ahhoz, amit leírtál
"ha az ember nyáron hobbi célból szeretne motorozgatni, általában két személlyel, ilyen magyarországi távokon. " , mivel az endurók nem igazán kényelmesek - szerintem - keskenyebb üléseikkel, a speeden pedig a testhelyzet nem a legideálisabb hosszú távú cirkálásra.
viszont az én mániámból itthon nem kapsz olyan árú és korú motort, amit szeretnél.
nekem amúgy a honda shadow vagy a yamaha drag ami tetszik és ezekből vannak már használtak is.
johnblownak igaza van a motor revűvel kapcsolatban. bár ezek a téli számok eléggé elkeskenyedtek.
üdv
szelez (remélem egy héten belül:motoguzzi- california jackal)
johnblow Creative Commons License 2001.02.17 0 0 1
Infomaker

Én azt gondolom, hogy ehhez legalább egy ötszáz körüli köbcenti kellene.
Nem tudom, hogy veszed-e pl. a motorrevüt ( És katalógust ) de ezekben elég használhato használt-motortesztek vannak.
Nekem az első mocim egy XS 4OO Yamaha volt.

És azt már tudod, hogy milyen jellegű mocit akarsz? Chopper, túra, enduro, sport, stb?

Johnblow ( XVS 11OO )

Infomaker Creative Commons License 2001.02.17 0 0 0
Ja, meg még annyit, hogy hány köbcentis kell ahhoz, hogy két személlyen, egy olyan 120 km/h-s kényelmes utazósebességet tartani lehessen?
Előzmény: Infomaker (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!