Ezt persze értem, csak Sárospatak esetében nem volt világos, tekintettel az ott telephelyes kocsikra. Gondolom, nem járnak a pataki buszok "aludni" S.A.Újhelybe. Ugye nem? Ennek ellenére kicsit fura, hogy az utaskényelem szempontjából az egyik legjobb ottani kocsit mindössze erre használják.
Egy másik sárospataki kérdés valakitől, aki tudja: a BPR-114 exmiskolci Ik-256-ost rendszeresen a pataki buszállomáson látni Különjárat táblával. Milyen állandó megbízása van, merre jár?
Így van. Régen úgy mentek a buszok, hogy a településen belül volt világítás, onnan kiérv viszont csak minimális. (egyébként ma is így van, a kapcsoló kezelőjétől függ) :-)
A Borsod Volánnál nem szokás megvilágítani az utasteret, főleg ha városon belüli járatról van szó (Auchan járat)? Had botorkáljon a tömeg a megrakott szatyrokkal a sötét buszon....
Sziasztok! Lenne egy nagy kérdésem.Vanvalaki köztetek aki Encsen vagy környékén lakik? Fontos lenne mert szükségem van egy két infora.Előre is köszönöm. Ha van ilyen akkor írja már le az Msn-címét vagy vegyen már fel Msn-re.Kössz mindent!
Na ezért kérdeztem én, hogy visszafelé hogy jön. Így már minden világos, csak az nem, hogy akkor valóban miért nem a barcikai üzem (vagy részleg, vagy már nem is tudom, micsoda) biztosít buszt oda. De végülis ha ki van fizetve a Jabil részéről, akkor mindegy is. Meg amúgy se sok itt a szabad busz, mitöbb, a teljes állomány se.
Nemrég értekeztünk róla, engem is itt felvilágosítottak, s azóta már én is láttam. Szóval polgári telephelyes és a JABIL szerződésesekbe segít be: láttam már rajta Debrecen feliratot, de Kisvárdát is. Ez azt jelenti, hogy Polgárról alsó hangon 3.30-kor kezdődik a napja, de inkább 3-kor. Az esti műszakváltásnál viszont még sosem láttam.