Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

L.R.T. Creative Commons License 2008.12.16 0 0 60465

Erre nehéz lenne választ adnom mert sok mindentől függ a sürítési viszony szám.

Ez alatt értem Pl. milyen motort szeretne az illető, és ezáltal, hogy munkálják meg a hengerfelyet.

Pl. laposdugóhoz más áramlás szükséges mint a pupos dugóhoz ezért máshogy kell a hengerfelyet átalakítani, hogy az égés tökéletes legyen.

És sok számolás és mérés szükséges a megfelelő robbanótér kialakításához.

Nembiztos, hogy hasraütésre ezt meglehetne mondani.

 

Előzmény: keepitretro (60463)
p_130 Creative Commons License 2008.12.16 0 0 60464
120 Rallye hengerfej ('1.2-es RS fej') 130-as vasfejes tömítéssel. Nem stimmel az aszimmetrikus égésterek miatt.
keepitretro Creative Commons License 2008.12.16 0 0 60463
l.r.t: ezekkel milyen sűrítést lehet elérni?
Előzmény: L.R.T. (60462)
L.R.T. Creative Commons License 2008.12.16 0 0 60462

Sziasztok!

 

Ha valakit érdekelné hívjon bátran.

 

SKODA Favorit és Feliciához 4db vadonat uj 75,5-ös teflonos, pupos, sport T-dugatyú, szelepek helye bemarva, gyűrü garníturával ELADÓ.
Ár:30000-


Valamint Favorithoz és Feliciához 4db vadonat uj 78-as teflonos, egyenes sport dugatyú ELADÓ.
Ár:20000-

 

(nagycsapos, nagyalapkörös vezérműtengelyhez is)
Szlovákiában gyártott!


TEL:06202001177

JULES Creative Commons License 2008.12.16 0 0 60461
Nem. Égésterek és a tőcsavar helyek sem stimmelnek.
(beszéltem olyannal aki már látott 120-as blokkon favi hengerfejet, de elmodása szerint elég gány megoldás volt)
Előzmény: --Roland-- (60460)
--Roland-- Creative Commons License 2008.12.16 0 0 60460
a favorit hengerfej kompatibilis a 120-as blokkra?
Dzso bácsi Creative Commons License 2008.12.16 0 0 60459

"sztem ezzel a varesz karbival se lesz rossz, zsír új,nagyobb venturik,mechanikus...
majd meglátjuk. :D"

+ nagyobb alapjárati fúvókák, bazi nagy szivató, nagyobb gyorsító innyektor - mind-mind finomság a maga nemében:)

Egyébként: 130-as karbi 22/24 wabri 23/23 - elvileg sok különbség nincs...

Előzmény: --Roland-- (60458)
--Roland-- Creative Commons License 2008.12.15 0 0 60458
köszönöm!

beszéltem a sráccal és megveszem tőle a waresz karbit és felrakom azt ameddig nincs új vagy jó állapotú weber, mert ahogy írtad nem akarok vele szívni.
a bontót meg megprobaltam hivni de nem kapcsolható. :(
lehet majd kinézek, mert nincs messze.
sztem ezzel a varesz karbival se lesz rossz, zsír új,nagyobb venturik,mechanikus...
majd meglátjuk. :D
Előzmény: JULES (60457)
JULES Creative Commons License 2008.12.15 0 0 60457
-Roland-

Itt vannak a válaszok a kérdéseidre:
http://forum.index.hu/Search/showArticleResult?topic_id=9005317&aq_ext=1&aq_text=nagyp%F3k
Hoszzászólások: 60385, 59064, 58770
JULES Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60456
"A Webert közdarabbal tetted fel?"

Úgy is lehet mondani...
Rapid szívócsonkkal (másolattal). Farosba szerelt "favorit" motorra ilyen szívócsonkkal szerelték a jikov karbit a gyárban. A Jikov felfogatása a nagypók weberrel megegyezik (favorit karbija más). Viszont favorit szívócsonkhoz + jikov karbihoz "szokás" közdarabot gyártani...

A karbik torok átmérőjét nem ártana tudni. A szívócsonkod és a weber között van "lépcső" a motor felé?

A nagypók webert főleg a jikovhoz hasonlítottuk. Nekem tuning favi motorral + favorit karbival nincs tapasztalatom, de tudtommal jól teljesít a favi karbi is (van itt aki használt favi motoron "A"-s favi karbit).

Nekem 10-11l-t fogyasztott a nagypók weber, de a benzint lehetett "higítani" némi etanollal...
Előzmény: roberto333 (60455)
roberto333 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60455

Szia, már hogyne segítene közvetetten :)

 

A Webert közdarabbal tetted fel?

 

Azért kérdezem, mert van nekem itthon egy Weber 32 DIR 71 -em ez egyik régi 1500 ccm-es Alfámról.

 

Viszont a jelenlegi szívótoroknál az első torok átmérője a szívócsonkon kb. a másfélszerese a Weberének és nem is központosan esnek. A második toroknál nagyjából O.K.

 

Tapasztalatotok szerint ez jelenthet gondot?

 

Beleolvastam a topikba és írtátok hogy a Polák Wéberrel nagyobb nyomatékot lehetett kihozni és ez tetszik, mert a mostani torpanás épp a nyomatékot fojtja meg.

 

Normál utcai tempó mellett milyen fogyasztást lehet kihozni a Weberrel?

 

 Köszi:

 

Robi

Előzmény: JULES (60452)
JULES Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60454
A 3 helyen csapágyazott motor nem túl szerencsés tuning szempontból...
Az RS hengerfejnek meg utánakérdezek.
Előzmény: keepitretro (60453)
keepitretro Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60453
p130: köszi!!!!!

jules: igen, valahonna szereznem kéne egy RS hengerfejet ha valakinek van és megszabadulna tőle ne tartsa titokban :-))

Nagytapasztalatú skodás versenyzőkkel beszélgettem ennek a mérésnek a kapcsán és említették hogy a fabiában van valami plusz merevítés a főtengely csapágyak környékén (egy öntvény keret ami a csapágyakat lefogatja?) és ez a tartósan használható erős skodablokkból nem hiányozhat. Szóval komoly teljesítmény tartós kivételéhez fabia blokk kell úgy néz ki.
Előzmény: p_130 (60441)
JULES Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60452
Ha ugyanaz a tipusa, akkor biztos felmegy, de beállítási különbségek és apróságokban még eltérhet, ami megnehezíti a dolgot.
Nekem nagypók weber volt, most meg 4db keihin van fent, de ez rajtad nem segít... :)
Előzmény: roberto333 (60448)
JULES Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60451
Igen, csak nem ilyenkere.
Bontóban 5eFt egy garnitúra (csakki kell fogni, mert elkapkodják)...
Előzmény: --Roland-- (60446)
JULES Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60450
Keepitretro!
Akkor egyértelműen RS hengerfej kell neked...
Talán lehet szerezni...
Előzmény: p_130 (60441)
JULES Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60449
Úgy más...
Gondolom 5000 alá nem nagyon ejtik a fordulatot. (bár alatta is van még egy szériaautónyi erő)
Az viszont nem látszik, hogy részterhelésen hogy viselkedik, utcára meg az kell...
Előzmény: keepitretro (60436)
roberto333 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60448

Sziasztok,

 

Az Opel Kadettem  Pierburg 2E3 karbijával van gondom egy ideje, amelyik nagyon hasonló a Favorit karbijához. Ebben kérném a segítségeteket.

 

A jelenség: az Auto 3-4-5 ben olyan 2000-2300 közötti fordulaton torpan csak lényegesen nagyobb gázra lép át ezen a tartományon utánna minden rendben.

 

A hidegindítás O.K., alapjárat egyenletes, a fogyasztás is jó.

 

Amiket cseréltem: ( mechanikus AC - más ok miatt ), gyertyák, gyújtókábelek, benzinszűrő, vákuumcsövek, karbi leszerelve és kitakarítva, beállítva, légszűrő. A vákkuumdob szerintem jó - belefújással tesztelve.

 

Szerintetek mi lehet a gond?

 

Rámenne a Gépre egy az egyben egy Favorit karbi? Mennyiért lehetne szerezni újszerű megbízható állapotban? Ti milyen karbit használtok a mindennap a Favi motorokra ?

 

Előre is köszi: Robi 

 

tAB Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60447
Az az elosztó és trafó az injektoros Favi/Feli-hez való, a lenti elektronikával nem kompatibilis.
--Roland-- Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60446
ha szeretnék 12a gls-be favorit gyujtást, akkor ugye a következő alaktrészekre van szükségem?

gyujtáselosztó:


trafó:


jeladó:


van valami átfedés az tipusok között vagy csak azonos tipusú motorokról származhatnak?
maradhat a 120-as kábelszett vagy abból is favorit kell?
p_130 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60445
igen
Előzmény: nitrós csiga (60444)
nitrós csiga Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60444
Ez vas hengerfej???
Előzmény: p_130 (60441)
--Roland-- Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60443
www.skodalista.hu
www.skodaklub.hu
www.rwdtuning.atw.hu
www.skodatuning.fw.hu
Előzmény: TaNbEaRo (60442)
TaNbEaRo Creative Commons License 2008.12.14 0 0 60442
Sziasztok!
Néhány napja találtam rábukkantam a neten egy skoda 105 vagy 120 karbantartásával, fejlesztésével foglalkozó oldalra, tetszett is, de sajnos most sehogy se találom :( előzményekben sincs már meg. Szóval azt szeretném kérni, hogy aki ismer ilyesmi oldalakat, az légyszi adjon pár linket, hátha benne lesz az amit keresek, vagy esetleg más ami jól jöhet. A skoda biblia már megvan.
p_130 Creative Commons License 2008.12.13 0 0 60441
RS fej 130-as tömítéssel, patent:)
A hengerfejért köszönet Kovács Gyulának!



(folyt. köv.)
Rics78 Creative Commons License 2008.12.13 0 0 60440
Sziasztok!

GLS óracsoport keretbe keresek visszajelző paneleket ( nem tudom mi a pontos megnevezés) töltés, világítás, hátsó szélvédő fűtés stb.
Lehet ilyet kapni valahol, vagy esetleg elfekvőbe valakinél?
Érdekelne még számlap sablon. Néhányat találtam, de nem az igazi. Honnét lehet letölteni sablonokat?

Köszi!
83aslacibá Creative Commons License 2008.12.13 0 0 60439
Sziasztok!

A skoda függőséget okoz és hiánya elvonási tüneteket! Szeptember óta nincs skodám /helyette suzuki/ de már a fene megesz a skoda után. Újévi fogadalom: be kell ruháznom egy szép sko-ra mert megbolondulok! :D

nah üdv Laci
keepitretro Creative Commons License 2008.12.13 0 0 60438
dzsobácsi: versenyautóban van ez a motor, utcára nem jó.
Előzmény: Dzso bácsi (60437)
Dzso bácsi Creative Commons License 2008.12.12 0 0 60437
Helo!

Nem szeretnék beleugatni, de nekem eléggé nem tettszik, hogy a mérés 2800-tól indul (he?), és hogy az elsö hitelesnek mondható adat valahol 3200 fordulat környékén mutatkozik.
Elég magas lehet az alapjárat, és nagyon pite a moci ott még (mármint 2800-nál)...
Viszont felül télleg van benne szufla becsülettel!

Én a sima konszolidált mocimat az esetek 95 %-ában 1500-3100 fordulat között használom (110-es tempóig, egy torokkal). Ma is csak kétszer toptam meg igazán neki, és táncolt is a segge:))
Előzmény: keepitretro (60430)
keepitretro Creative Commons License 2008.12.12 0 0 60436
jukles: ez valami versenyverzió utcára alkalmatlan, viszont az elmondások szerint tatós versenykörülmények között is bírja.
Előzmény: JULES (60434)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!