Ronya örültem, hogy találkoztunk. Nagyon szépen köszönöm az ülés kárpitot! Remélem a közeljövőben eljösz valamelyik rendezvényre, hogy rendezni tudjam! :)
Árulom a motort aztán nem akarom összebaszni
Tervben van egy transalp csere, agyaltam az új 660ason is de szerintem a transalp kényelmesebb
Fagyizni jó lesz az utcaibb kivitelű transalp, terepre meg pont jó a robogó :))
Sokszor megy a vita, hogy a strandpapucs-póló kombó mennyit ér/véd egy esetleges borulásnál, karambolnál. Én senki felett nem török pálcát. Ismertek, én be szoktam öltözködni, térdvédő, prot-ing, krossz csizma.
Itt, az apci Somlyó helyről lefelé is minden rajtam volt - mégse ért 20 fillért se - mert a tankom behorpadt...
Hali! Ha valakinek kell valami kedo.de-ről, írja össze a cikkszám + darabszámot és küldje el nekem facebook-on, vagy sz.gabesz24@gmail.com mail címemre. Vasárnap délután indítom a rendelést!
A 16 nagyon sok, nem mehet savas akksinál 14,4 fölé semmiképpen.
nekem a 660-on terhelve van az AKKSIN mérve 13,1-13,7, üresen 14,5.
A teljesen feltöltött akksi NYUGALMI feszültsége (min 10 perc állás után) 12,7V
12,1 alá esett feszej lémiailag károsítja a belsejét, az nagy valószínűséggel már nem hozható helyre utána.
-
Ha a szab felengedi ennyira, ott vmi nem kóser. A meleg természetes is lehet, mert olyan a kialakításunk, hogy mindig MAX teljesítményt vesznek ki a generátorból, és ami nem kell, azt elmelegíti a feszszab :-( Nesze neked zöld bolygó :-(
Viszont baromi egyszerű az egész rendszer.
Ha a drótok környékén jársz, MINDEN csatlakozót kezelj le vmi kontakt-spré'-vel!
-kb 16volt (?) körül tölt emelt fordulaton, pl indításkor, szivatóval, lámpa nélkül, amint rákapcsolom a lámpát beáll 12.5-6-7-8-ra, utána akár mennyire pergetem nem emelkedik ez érték fölé.
-kb 2,3 perc járatás után forró volt a feszültség szabályzó (bár lehet,hogy ez normális)
-normál izzó van benne
Most rendeltem egy feszültség szabályozót bele...majd kiderül.
Üdv! Így messziről elég nehéz a dolog, ha nem vagy villamos ember, akkor valsz keresned kell :-(
A generátor - feszszab - akksi szentháromságból az akksit kipipáltad, a másik kettő csereberéjével kellene elindulni. A feszszab nyilván egyszerűbb - egy köcsön cuccal meg kellene nézni. Ha akkor is rossz, akkor a generátor valamelyik fázisa/tekercse lesz a ludas.
A generátort egyébként lehúzva mindenről is lehet méricskélni, a szervízkönyvben valsz le van írva az ellenállása és az fesz-fordulatszám függvénye, ez is meg lehetne nézni.
Egy '93-as xt 600e-m van. Valamiért nem akarja rendesen tölteni az akkumulátort a masina. Addig amíg nem kapcsolom rá a világítást rendesen tölt, 13 volt felett alapjáraton, menet közben 14 voltot is eléri.
Amint kapcsolok világítást 12,5-12,8 volttal tölt alapjáraton, ami gondolom nem is lenne olyan nagy gond, de ha pörgetem a motort sem változik jelentősen a dolog, a 13 voltot akkor sem éri el.
2 hete cseréltem akkut, akkor azt hittem az akksi rossz, azóta szintre naponta jártam vele és csak ma produkálta először, hogy annyira lemerült az akku, kb 1 órás motorozás után,hogy már nem forgatta az önindítót egy órás állás után.
Huhh. :-( "Szerencsére" csak a jelölt részeken tilos a behajtás, nekem meg a Szexárd-Orfű még bőven belefér. Ha meg mégsem, legfeljebb én leszek a mozgó-célpont a lőtéren :-(
Ok, mindjárt. A Béli hg-ben Belenyes és Menyháza között. Pár bedőlt fán hol alul hol fölül még csak-csak atjutottunk, de az a rész már durva volt és inkább gurtnin engedtuk le a motorokat a hegyoldalon - volt, amikor seggen csúszva 😁
Aztán az aljában meg volt egy kis kihívás - ezt bíztunk Zolira többen is...