Keresés

Részletes keresés

bodecsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166770

Egy szerelvény volt próbamebeten Svédországban, de arról nem tudok, hogy létre is jött volna az üzlet.

 

Csabi

 

 

Előzmény: albertbahn.hu (166768)
bodecsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166769

Huu, passz. Vezérlőből sok mindent lehet csinálni, láttam én képet 218-as mozdony+vezérlő szerelvényről (kísérlet volt, üzemszerűen tudomásom szerint nem használták). De én még csak 101 és 120-as mozdonyt láttam vezérlővel menni. Igaz az is, hogy a 112-esek igazi területén (kelet-Németország) nem nagyon jártam.

 

Ek. 112: eltűntek a Fernverkeherből, átkerültek a regióhoz, láttam is Krefeldben 112-essel vontatott RE vonatot.

Előzmény: Hernyofan (166767)
albertbahn.hu Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166768
Ha jól tudom, 420-asokat (nem tom, hányat) adtak el a svédeknek. Ők még át is festették.
Előzmény: bodecsabi (166752)
Hernyofan Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166767
Lenne még egy kérdésem, mert látom, Te kened-vágod a német vasutat: Volt/van a németeknek egy Br112-es sorozatú villanyosmozdija ( egyik kedvencem ). Külsőre nagyon úgy néz ki, mint a 143-as. Sok képet láttam róla, amiken IC, vagy IR szerelvények élén volt, még a br101-esek előtti időkben. De egyik képen se láttam olyat, hogy vezérlőkocsival, toltvonati üzemmódban közlekedett volna. Lehet azt a mozdonyt abból az áramvonalas vezérlőből ( Bimdzf ) irányítani?
Előzmény: bodecsabi (166763)
bodecsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166766

Huu, ha tudom, hogy ennyire érdekel, rávetem magamat az x-kocsikra is. Na majd legközelebb, akkor lesz minden kép :) Amicus is biztos örül nekik... Komolyan, lassan egy hetet el tudnék tölteni Ruhr-vidéki vonatozással, meg fényképezéssel. Krefeld környékén egymást érik a tehervonatok, egy részük Ludmillával. Csak bőrönddel eléggé korlátozott volt a mozgásterem :(

 

Csabi

 

 

Előzmény: Hernyofan (166764)
Andó Gergely Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166765
Kedves Mogorva Öregúr!

Természetesen tehetsz kisérletet az általad sértőnek vélt hozzászólások töröltetésére. Ám az esélyeid egyre rosszabbak, főleg amilóta qq ww már a moderátorok fizetésének jogosságát forszírozza! (Ráadásul mindezt annak kapcsán, hogy azt kifogásolja, hogy azt kifogásolom, hogy a Tarifa Osztály munkatársai szó szerint megérik-e a pénzüket!) Ez enyhén szólva nevetséges!

Szerintem nem tahóság annak az igénye, hogy a MÁV dolgozók is felelősséggel tartozzanak a munkájukért és annak minőségéért!

Elvárható, hogy ha már öt ember végzi az egy ember által is megoldható feladatot, akkor legalább a kimeneteli oldalon is értékelhető teljesítmény álljon! Az én, a szüleim és minden más adózó pénzén NE ilyen színvonalú díjszabásokat és ne ilyen "nyílvánosságra hozatal" mellett csináljanak!

Bizony, tudomásul kell venni, hogy a megrendelőnek és ügyfeleknek elvárásai vannak. Ezen elvárásoknak a MÁV a töredékét sem képes kielégíteni. A nemzetközi utazási kérdések esetében sem. Felmerül a kérdés ennek anyagi, vagy személyi okai vannak-e főleg. Nos ez esetben egyértelműen SZEMÉLYI. Így azon személyek munkájának megítélése, akik közpénzből, nyílvánosság számára végzik a munkájukat szintén nem csak a munkáltató, hanem a "megrendelő" közösség feladata is. Ezen lehet besértődni, lehet moderátoréárt kiáltani és el is lehetne végre kezdeni DOLGOZNI! Ez utóbbit a legnehezebb, de hidd el, látványosabb eredménye volna, mint az első kettőnek!
Hernyofan Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166764
Nagyon jó, köszi, akkor még "él" néhány....
Előzmény: bodecsabi (166758)
bodecsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166763

Iigen, nagyon tetszik az a hálózat. Sokszínű, izgalmas. Most, hogy kicsit belemerültem, egyre érdekesebb, nyáron megpróbálok majd egy szabadnapot egy ottani vonatozással eltölteni :))))) Addig is, idáig mindig másik útvonalon jutottam el Hollandiából a Düsseldorfi vagy Dortmundi reptérre. És jó, hogy oda olcsóbb repülni, mint Amszterdambe, mert így sokszor mehetek arra...

 

Csabi

 

 

Előzmény: attus germanicus (166760)
czzf50 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166762
Csabi, nem akarsz nekem egy CD-t írni? :-)
Előzmény: bodecsabi (166758)
bodecsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166761

Ez komoly???

 

Tavaly ősszel olvastam erről egy hurráoptimista sajtóközleményt.

Előzmény: Hernyofan (166757)
attus germanicus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166760
A Ruhr-vidékben az az izgalmas (és ez nem kizárólag közlekedési kérdés), hogy sokközpontú, borzasztóan összetett szerkezetű. Éppen ezért a folyamatos utascsere sokkal erősebb, mint amihez Mo.-on hozzá vagyunk szokva.
Előzmény: bodecsabi (166756)
czzf50 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166759
Járnak még 143-asok x-kocsikkal a Ruhr-vidéken és Nürnberg-ben, a Ruhr-vidéken most veszik forgalomba a máshonnan leadott 420-asok egy kis részét is.
Előzmény: Hernyofan (166755)
bodecsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166758

Kívánságod parancs :) a Nürnbergi S-Bahnon, meg a Ruhr-vidéken még megvannak, és vannak elvteve sárga-fehér mellékkocsik is, az egyik képen talán kivehető egy :) A képek maiak, sajnos a "művész" urak arrafelé is aktívak :) S1, S6, S5 tuti, hogy ilyen vezérlőkocsis vonat a Ruhr-Vidéken.

 

 

 

 

 

 

Csabi

Előzmény: Hernyofan (166755)
Hernyofan Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166757

Persze a 420-asaok lassan tűnnek el, Münchenben már nincs belőlük egy darab sem

 

Ez komoly??? Hu b&@#zzeg, de szalad az idő :) Amikor ott voltam, még alig volt 423-as, és leginkább 420-asok voltak mindenféle színben...

Előzmény: bodecsabi (166752)
bodecsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166756

Jaja, tényleg, ez is kell az S-Bahnhoz... Akkor értelek. Mondjuk én annyit nem utaztam ruhr-vidéki S-Bahnokon, hogy képem legyen a forgalomról. A Düsseldorf-Kleve vonat volt tele péntek délután a sok bejáróval, tiszta MÁV feeling volt, dugig volt a 2 részes Talent. Akkor leszálltam Krefeldben, de Krefeldben még több utas szállt fel...

 

Csabi

 

 

 

Előzmény: attus germanicus (166753)
Hernyofan Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166755

Üdvözletem!

 

"Régen" S-Bahn viszonylatokon közlekedtek Br143-as mozdonnyal is S-Bahn inga szerelvények. Ezek eleinte, ha jól emlékszem kétféle sárga, fehér, és szürke színűek voltak, és volt néhány Br143-as is, amit olyan színekkel áldottak meg. Tudtom szerint ezek is bejárkáltak olyan helyekre, ahová manapság a motorvonatok: városokban, földalatti megállókban is közlekedtek ( van egy zeneszám, aminek a klippjében például rendszeresen feltűnt földalati szakaszon. A klippet talán Berlinben forgatták, de ha agyon csapnak se tudom a szám címét... ). Később elveszítették tarka-bara színeiket, és "verkehrsrot" lett az összes. Német utam során azonban mindenütt csak a motorvonatokat láttam... Kérdésem: Hová tűntek ezek a vezérlőkocsis ingák??

Előzmény: bodecsabi (166729)
by-169 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166754
Értem nem is olyan öregek csak hát mindefele a tv-ben ilyen szuper ice vonatott látok. Te német vasútról sokatt tudsz? Mert kérdeznék egy hülyeséged tőled.
Előzmény: bodecsabi (166752)
attus germanicus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166753
A befogadóképességük azonos, de a 423-asnak több ajtaja van.
Előzmény: bodecsabi (166741)
bodecsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166752

A 420-as motorvonatok első darabjai az 1972-es Müncneni olimpiára állatak forgalomba. Azaz most 33 évesek. Ez egy vasúti járműnél nem olyan sok, ha még működik és érdemes üzemben tartani, miért ne? Persze a 420-asaok lassan tűnnek el, Münchenben már nincs belőlük egy darab sem, Stuttgartban nem tudom, mi a helyzet, tavaly nyáron még láttam. Frankfurt környékén is futott néhány nyáron. De 1-2 év és eltűnnek.

 

Egyébként pl. a 139-140-141 sor. villanymozdonyaik még öregebbek, ők a mi Szilijeink kortársai.

 

Csabi

Előzmény: by-169 (166750)
Andó Gergely Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166751
Nem hittem volna, hogy a "Megkérdeztük a közlekedésmoderátort" topik ilyen pörgös és szórakoztató! Úgy tűnik látogatottsági rekordot dönött az, hogy néhány vasutas némi Retek Klubos emlékek hatására a Mónika-Show és a Való Világ keverékét hozták össze, azaz ötvözték a "Beszólok Gergőnek" műsort a "kiszavazóshow"-val. Erre azonban a topik gazdái egyáltalán nem voltak vevők, így megszólaltak az ügyben:

Trocadéro moderátor többek között ezt írta "Gergőnek amúgy igaza van: a MÁV utastájékoztatás siralmas. ... én is láttam már "droidot" és "Gizit"."

:)))) Hogy ebből mi lesz! qqq www és khamos Mogorva öregúrral létrehozzák és üzemeltetik a "Moderálják ki a közlekedésmoderátort!!!!" topikot! :)

Kedves ÉRINTETT MÁV dolgozók! Ugye milyen nehéz, reménytelen a vélt igazatokat egy (moderátori) hivatallal szemben érvényesíteni? Pedig ők mindössze 2-en vannak! Nekünk, utasoknak ennél sokkal több MÁV-os droiddal, és Gizivel kell nap mint nap megküzdenünk!!! Az eredmény egyébként ugyanaz! Ott a mi pofánkba röhögnek olykor, itt meg rajtatok röhögnek sokan...
by-169 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166750
Olyan öreg vonatokat járat a DB?
Előzmény: bodecsabi (166746)
amicus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166749

Legalább szólhattál volna mire készülsz!

 

A program napok óta olvasható volt a vicinálisos topikon.

Így a te vörösöd helyett mdbz könyvtárán vigasztalódtunk :-))) (amit ezúttal is hálásan köszönök neki!)

Előzmény: Törölt nick (166743)
Liminkalainen Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166748
A 'Jelek és rövidítések' eszperantó fordítása utoljára az 1999-2000 évi menetrendben volt, csak 2000-2001-töl törölték. A Díjszabási tájékoztató (ill. annak rövidített kivonata) eszperantóul már jóval korábban megszünt, de most kapásból nem tudtam visszakeresni az utolsót.
Előzmény: BAKTER (166513)
amicus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166747

Nincs kedved egyben pl. egy Wordpad doksiban felrakni vhová az egészet. 

 

Eltaláltad, nincs :-)

Ennyi az összes, kopizd össze olyan dokumentbe, amilyenbe akarod, szabad préda, de nekem beírni is elég volt. :-))

Előzmény: M40 120 (166745)
bodecsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166746
Van közöttük 15-20 év...
Előzmény: by-169 (166742)
M40 120 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166745

Látom akkor nem kell félteni a 147, 125, 145 146 ... vonalakat sem. :-)

 

Nincs kedved egyben pl. egy Wordpad doksiban felrakni vhová az egészet. 

Előzmény: amicus (166737)
by-169 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166742

Düsseldorf-Zoo 2005.05.15. :) 2 honapot mentél előre a jövőbe. Szép vonat ez olyan mint a mi ganz villamos motor vonatjaink. Nem pont olyan csak hasonlit.

Előzmény: bodecsabi (166729)
bodecsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166741

Huu, akkor nem értem a forgalmat figyelve ez lenne a legjobb mondatodat. 425 és 423 befogadóképessége lényegében ugyanaz, a 423 speci S-Bahn változat magasperonos megállóhelyekre, a 425 meg minden 55 cm-nél magasabb peronnal elboldogul. A kisteso a 426, utaztam pénteke olyannal is, igaz, az meg egy dupla egység volt.

 

Csabi

 

 

Előzmény: attus germanicus (166740)
attus germanicus Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166740
425.
Előzmény: bodecsabi (166739)
bodecsabi Creative Commons License 2005.03.15 0 0 166739

Mire gondoltál erdetileg? :)

 

Csabi

Előzmény: attus germanicus (166736)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!