Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

j-a-n-i Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14330

Az autó hibás vízhőfok jeladója okozhat problémát, vészleállást? Passat B5.

Előzmény: gibbonpitti (14324)
dede64 Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14329

Volvo s60 2,4 d 5 185Le dízel  2006 .10.hó .  Könyve szerint elektronikus klíma ECC- Szerintem ez nem digit klíma ami benne van -lehet hogy tévedek?

Előzmény: gibbonpitti (14317)
j-a-n-i Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14328

VW Passat B5 1997.10.

Webasto diaggal volt ellenőrizve.

Előzmény: gibbonpitti (14324)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14327

ha találsz vmi jót írd ki ide is,hátha tanulunk belőle.

eddig csak olyanokkal találkoztam akik elindultak ezen az úton aztán némi pénz és sokkal több idő ellocsolása árán feladták és még a konklúziót sem osztották meg másokkal.pl te is ezért nem tudsz róluk semmit sem......

Előzmény: Misi 25tds (14326)
Misi 25tds Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14326

Köszönöm a segítseget! :) szetnezek milyen anyagok vannak!

Előzmény: gibbonpitti (14325)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14325

gondolod h ezzel egyedül vagy?

 

cseréld le a kályhát....nem vicc.

Előzmény: Misi 25tds (14323)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14324

vészleállás.....

 

milyen autó és milyen diag?

 

ezeket csak webasto diaggal lehet érdemben faggatni,autón keresztül semmit nem tudsz kiszedni belőlük.amit te a kályha hibatárolójának gondolsz az autóspecifikus diagoddal az valójában az autód hibatárolója.sajnos a kályhák szoftvere nincs rendesen összefésülve az autóékkal és ezért értelmetlen autón keresztül diagolni.

Előzmény: j-a-n-i (14322)
Misi 25tds Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14323

Ertem! :D igy most mar vegkepp semmi otletem sincs! 😂

Előzmény: gibbonpitti (14321)
j-a-n-i Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14322

Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni, hátha valaki találkozott már az alábbi jelenséggel. A kályhát (Webasto Thermo Top Z/C) elindítom, elkezdi fokozatosan a teljesítményét növelni (talán három lépcsőben) és 1-1,5 perc után leáll és elkezd szellőztetni, ekkor a kipufogóján hatalmas füst távozik, olyan mintha még kapna üzemanyagot de az égés megszűnne, diag. volt, ami szerint minden része működik, igaz akkor letesztelni nem lehetett 100%-osan mert a motor üzem meleg volt. Segítségeket, tanácsokat előre is köszönöm.

gibbonpitti Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14321

a ttc-thermo top c...webasto kályha....

 

azt h ki mivel helyetesíti nem tudom pontosan,de alap követelmény h jól tudja az adott üzemanyagot párologtatni és kapillárisan vezetni önmagában.na ennek kevés anyag felel meg :)

Előzmény: Misi 25tds (14319)
hannnk Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14320

Üdvözlet mindenkinek!
Abban kérném a hozzáértő és tapasztalt fórumtársak véleményét, hogy az alábbi bekötési segédlet mennyire működik egy 1998 Audi A6 C5 1.9tdi esetében? Gondolok itt arra, hogy ha az alábbi ábra szerint felébresztem a Climatronicot akkor az utolsó leállítási helyzetben maradnak a zsaluk ,illetve a ventilátor fordulatszáma vagy csak akkor ha VAGCOM-al be van állítva az állófűtés a klímapanel esetében.

http://sanzclima.com/files/docs/AUDI-A6-2,5-TDI.PDF

Előre is köszönöm a választ!

Misi 25tds Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14319

Ertem! Nekem nem baj ha surun kell cserelni, nagyon konnyu hozzaferni! Kb 2 perc a csereje! Csak nem tudom mi hasonlithat legjobban! Mi az a tcc parna? Tudnal valami nagyon hasonlot ajanlani? Mivel oldjak meg ha nem lehet kapni hozza?

Előzmény: gibbonpitti (14318)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14318

nem fogod tudni reprodukálni,sok összetevős.lehet barkácsolni,de eddig nem sikerült még tartós pótlást kitalálni.ezért jobb a ttc párnája,de az meg nem jó technológiailag a régebbi kályhák fűtési metódusába sajnos.

Előzmény: Misi 25tds (14316)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14317

mi teljes értékű állófűtést csinálunk ami természetesen fűti a belteret is.

 

alapvetően egy napos határidővel dolgozunk,de tudnom kellene pontosan milyen autóról beszélünk...évjárat,típus,motor,klíma típusa...

Előzmény: dede64 (14315)
Misi 25tds Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14316

Es milyen anyagbol van? Azbeszt? Mert ez csak egy sima karika! 

Előzmény: gibbonpitti (14294)
dede64 Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14315

Mennyire időigényes  az álltalad említett típus beépítése  ill. gond nélkül beépíthető? Továbbra is  kieg.-ként fog működni?

Előzmény: gibbonpitti (14312)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14314

maga a beépítés sem kellemes dolog az autódban,mert alig van hely és az is az artic-ra van méretezve.a digit klíma ébresztése meg sakkozás mivel nincs hozzá webasto leirás,nem véletlen.el tudjuk indítani,de ez időigényes....van h 2-3 óra de volt h egy egész nap a digitre ment el.a nyamvadt volvó nem tudott még egy adott évjáratban sem azonos bus rendszert csinálni....

Előzmény: Andrá$ (14313)
Andrá$ Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14313

Köszi,Akkor inkább hagyom a fenébe,és elgondolkozok egy gyári állófűtésen valami thermo top c-n.Valaki vett iylet mostanság,szereltetett be mi pénz egy ilyen "multaság"?Igazad van akkor már lehet jobb lenne egy felújított mint, hogy beraktam volna ezt és pont télen meg megdöglik...

Előzmény: gibbonpitti (14310)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14312

anyag csak a volvótól vehető hozzá...gondolom el tudod az árakat képzelni.

 

én ki szoktam dobni és rakok be egy jó webasto ttc-t....legutóbb 4 hete csináltunk ilyet.

Előzmény: dede64 (14311)
dede64 Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14311

Üdv!

Volvo s60 D5 -  Azt hiszem Ardic  tip. kiegészítő fűtés van benne, ami sajnos tönkre ment. Valaki foglalkozik e típusok javításával?Helyére esetleg más típusú kályha is beépíthető? Köszönöm.

gibbonpitti Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14310

ha a megfelelő kábelkötege van ennek akkor teljesértékű állófűtés....az ára akkor jó ha nem kezd éppen kifingani valamilye,mondjuk a gyertyája.

Előzmény: Andrá$ (14309)
Andrá$ Creative Commons License 2017.09.17 0 0 14309

Köszi a választ,

Igazából 50ezer Ft-ra mondták annyiért lenne eladó.De ha ez igazából nem is állófűtés hanem csak kiegészítő volt gyárilag akkor inkább hagyom,és lehet jobb lenne egy gyári állófűtés mondjuk egy thermo top c  visszaolvasva itt elég jókat írtak róla.Lehet jobban járnék egy ilyennel?

Előzmény: gibbonpitti (14308)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.09.16 0 0 14308

jó fajta a kályha,de a z/c az kiegészítő fűtés...a a z-zuhaiser...kiegészítő fűtés.létezik hozzá állóvá alakító kábelköteg tehát lehetséges h amit kinéztél az már ilyennel felszerelt.

 

a digitklímádat lehet ébreszteni

 

én a vétel előtt lediagoltatnám gyári webasto programmal,mert ha pl. a gyertya a végét járja az zsebbe nyúlós dolog.

Előzmény: Andrá$ (14307)
Andrá$ Creative Commons License 2017.09.16 0 0 14307

Közbe annyit sikerült neten találnom hogy ez egy Thermo top Z/C - D  hátha ez mond valakinek vmit hogy jó fajta-e működhet-e

Előzmény: Andrá$ (14306)
Andrá$ Creative Commons License 2017.09.16 0 0 14306

Sziasztok,Egy ideje már olvasgatom a fórumot, és szeretnék állófűtést lassan én is.Most pont találtam egyet ami még bent az autóba,gyári és hibátlanul működik.Az autó egy Audi A4 B5 1.9 TDI, nagyon megörültem jajdejó jó lesz nekem.Most vettem észre hogy egy gond van az én autóm digitklímás az autóba amibe bent van az pedig nem klímás.Ez azért felvett némi problémát.Szerintetek ez megoldható?így is vagy hagyjam.Vagy még egy ötlet hogy csak vízkört fűtené az utasteret nem,bár annak nem sok értelme.Előre is köszönöm ha valaki tud ebben segíteni.Ez a 2 kép van róla

 

 

gibbonpitti Creative Commons License 2017.09.16 0 0 14305

ez a ventilátor dolog csak akkor derül ki amikor meg van ébresztve...egyik ilyen a másik olyan....70/5935073,hívj fel.

Előzmény: RustField (14304)
RustField Creative Commons License 2017.09.15 0 0 14304

Ohh... köszi!

Ez kielégítő volt, de azért újabb kérdéseket is felvet. Bocs. :-)

Akkor is csutkán nyomatja a befúvást, ha a ventillátort nem auto állásban hagyom, hanem beállítom bizonyos fordulatra?

Ez egy túrázásra is használt autó, elég sok minden van benne, többek közt 2db 100Ah-s akksi. Az egyik dedikáltan a plusz felszerelésekre. Téli utak alkalmával szükség lesz rá, hogy éjszaka menjen mondjuk 6 órát. Ilyenkor elindítva időkorlát nélkül kellene mennie. 20 fok körülre beállítva esélyes, hogy túlnyomó részt 50%-on ketyeg, ha jól gondolom. Bár a hivatalos oldalon azt láttam, hogy max egy órát járassuk. Nagyon rövidíti az élettartamot a több órás menet? Apropó milyen élettartamra készülnek?

Ilyenkor üzem közben tudom állítani a ventillátor fordulatát (bent vagyok a kocsiban)?

A hely nem a legjobb az magam is gondoltam. Láttam egy installációt, ahol a jobb oldali fényszóró alatt a lökhárító mögötti homlokfalba volt beépítve. Csak akkor meg a fűtéscsövek hosszúak, és nem éppen védett hely a kályhának. A turbó és a kiegyenlítő tartály közötti helyen mindenképpen raknék valami hővédő lemezt is mellé.

Ha jól érzékelem volt már szerencséd a típushoz. :-)

Szabad tudni rólad, hogy merre vagy? Akár privátban email, vagy FB elérhető vagyok.

Köszi szépen az infókat! 👍

Előzmény: gibbonpitti (14303)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.09.15 0 0 14303

ha úgy lesz beépítve ahogyan a webasto mondja akkor a beállított hőfokig fog fűteni,de addig full fordulaton üzemelteti a belső ventilátort.ez szokta hamar kinyírni az akut,pl a voyagerekben is.ha beállítottad 22 fokra és mondjuk megy 30 percig a kályha,de a 20.-ban eléri a kabin a 22 fokot akkor a digited leállítja a ventilátort és amint a víz elérte a 80 fokot a kályha elalszik,de a fentmaradó 10 percben ha 75 fok alá hül a víz akkor visszakapcsol fűteni.a digited meg tartani fogja a 22 fokot.

 

a kályha is rossz helyen van a turbó mellett,ha elfogadsz egy jótanácsot:a keringetőt vagy cseréld le másikra vagy ha az eredeti webastot használjátok akkor rakjátok messzebb a turbótól.

 

a kályha két teljesítménye (100 és 50%) te nem tudsz váltani...automatuikusan 75 foknál visszaszabályoz 50%-ra....és igy pöfög amíg eléri a 80 fokot vagy visszahűl 75 alá...

 

ha jól van beépítve,értem h megfelelő a vízkör megtervezése,akkor nem lesz gond az üzem közbeni fűtéssel sem.a kályha szivattyúján simán átmegy a víz amikor éppen nem üzemel,az nem jelent akadályt.

 

 

Előzmény: RustField (14302)
RustField Creative Commons License 2017.09.15 0 0 14302

:-)

2005/01 havi Grand Cherokee WG 2.7 CRD

 

Előzmény: gibbonpitti (14300)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.09.15 0 0 14301

nincs,illetve ha öregszik a gyertyája azt tudja fesz emeléssel kompenzálni egy darabig,de ez csak az induláskor 40-50mp-ig van ezután el kellene h ketyegjen a kályha 3.5-5 amperral.

Előzmény: Misi 25tds (14299)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!