Tudomásom szerint amit Kacsa berakott képeket, azokat nem a japók csinálták, az egy GM prototype, ami alapján a sorozatgyártásuk készült. Erre utalnak a szélesebb kerékjáratok, a motorháztetőn a légbeömlő, stb.. a széria már nem ennyire egyértelmeűen "dögi" ;)
A GPS-ről:
Mikor utoljára voltam busszal Pesten egy nagyautó(asszem Volvo) mellett araszoltunk az Üllőin sok -sok kilométeren keresztül, azon is kb abban a pozicióban volt a gyári navi, meglepően eltalált hely sztem, akkora display-nek nincs helye feljebb. A napokban láttam egy full extrás C4 pikacsut, na ott fennt volt a sztem kb 12" -os display, amin futott a navi, viszont a műszerfal vonalát emiatt el kellett csúfítani sztem nagyon.
CSHÁ! Az első képhez: azért japiba is eltudnak baltázni dolgokat. Szeretném látni a japi söfört amikor láb közeli gps képernyőt hesszeli mennés közben, a kapcsolók talán kerülhetek volna alulra.
Most hogy volt 29.-én a SuCsAMoTa a Hungaroringen én is felöltöztettem az autót egy kicsit, ki volt rakva közszemlére, de nem marad rajta csak alkalmi ruha.
Igazán erre az egy napra készült a dolog, de nem akaródzik leszedni sehogy sem, nem visz rá a lélek! Ma is ahogy jöttem dolgozni, megszólított egy piros IGNIS-es srác, hogy jól néz ki az autó!
Ez volt az első műgyantás alkotásod, vagy valamelyest szakmabéli vagy? Én is láttam már, hogy hogyan készítik ezeket a műgyantás dolgokat, a neten vannak kis filmecskék, de azért az más ha tudsz beszélni élőben egy emberkével aki már látott ilyet közelről.
Először is ugye nem olcsó az alapanyag, na és hát a technológia a nem mindegy! Ha szépen megkérlek küldenél egy e-mailt a telefonszámoddal együtt, hogy felhívhassalak téged?
Van a képekből még három darab. Az utolsóra hívnám fel a figyelmet, főleg a világítást tekintve!
Kicsit bőrözött belső, japán ignis műszerfal és ha jól látom középen nem egy vételre érzéketlen kékpont rádió van.
Kicsit szélesebb kivitel mint itthoni testvérei.
Na és hát az emlegetett projectoros lámpák. Sajnos kis hazánkban ehez sem lehet hozzájutni.
Igen, az Ignis eedetileg Suzuki, a subaru egyszerűen a modellpaletta aljára megvásárolta a modellt, a Chevy szintén, sőt ausztráliában HOLDEN CRUZ néven is futott, ott már nincs. A Chevy, meg a Holden az eredeti rövid modellt forgalmazta a magyar sajátosságú szélesített kerékívekkel és a nagy lámpákkal, hátul viszont másmilyen a lámpák elrendezése( nekem jobban tetszik az.A Subaru viszont egy az egyben a magyar modellt vette meg, hogy ez praktikus volt-e a gyártás miatt, vagy a piac igényelte ezt, azt nem tudom, a rövid kasztnis szerintem sokkal sokkal dögösebb, csak nuku csomitartó ;)
GM (Chevrolet) már nem tulajdonosa a Suzukinak, (inkább úgy mondható, hogy asszem 2 éve a Suzuki szállt ki a süllyedő hajóból) , ezért lett az indiai dizel gyár, és ezért van az SX4 - ben 1,6 PSA dízel, az 1,9 JTD helyett. Ettől függetlenül a piacon egymás modelljeit kiegészítendő átfedés van a modellpaletták között, ez olyan bartel üzlet ;)
Kacsa ! Köszi ,hogy felraktad ezt a képet ,látom másnak is hasonló a gondolkodása,de ha előbb láttam volna lehet ,hogy ilyenre csinálom.
Nem tudom észrevettétek, hogy chevrolet jel van az ignis elején, nos ez ha jól tudom nem véletlen ugyanis a GM is tulajdonosa a suzukinak ,így egyes piacokon ahol a chevrolet név jobban cseng ilyen embléma altt árulják és forditva is igaz. Amerikában például van suzuki lacetti és suzuki epica. A vicces az egészben az, hogy amerikában jobban hangzik a suzuki mint a chevrolet.
Sziasztok! Látom mozog a fantáziátok ez így helyes, a hólapátot saját magam készítettem ,műgyantából van. Nem kevesebb mint vagy ötven óra alatt, ehhez az is hozzájárult hogy 3-szor is elrontottam. Sajnos nincs kedvem mégeggyet csinálni így ez most egyedi darab.
Tényleg dögös a járgány. Az enyém "sajnos" metál szürke, úgyhogy azon hasonló tuning nem mutatna ennyire jól. 1-et viszont elárulhatnál: Az a fordított hólapát-szerű izé ott alul az elején az micsoda?
Szia KBK3 !!! Te mindent tudsz, tényleg tanulmányoztam az Aveo elejét, meg sok más kocsit is. Engem nagyon érdekelnek ezek a dolgok , mitől lesz egy autó tetszetős !!
CSHÁ! Köszi az infókat. Azért egy kicsit huncút vagy mert most, hogy előtte fekszem a járműnek észre vettem egy különbséget és erről hallgattál, Ime: Csináltál itt is valamit?
- a hütőrács diszítőlece matt feketével van megfujva
- én győr környékén élek
- cromfoliát a bricostorban vettem , nagyon strapa bíró ha nem éri mechanikai sérülés évekig elvan , a jó minőségű cromszallagot meg le se lehet szedni , ezért nagyon ovatosan apránként lehet felragasztani.