Én is 18h után láttam, ott "nyüzsögtek" a sofőrök, ismerkedtek vele. Aztán tényleg, másnap már megint BPR-688 volt Sajóládon. Kíváncsian várom az ARC sorsát.
Miért kell itt káromkodni? A váztörött kocsikon pl. alvázjavítást érdemes csinálni. Nem gondoltad volna, ugye? Nálunk az EWG-682 alváza tört el, megjavították, és ugyanolyan kiváló autó, mint azelőtt. És ha megnézed, a HGR-807 sem sem igen volt jobb állapotban, mint a HGS. Csak akkor még volt Ikarus, ahol gond nélkül újjáépítették. Ma már ez sincs... :-( Az más kérdés, hogy kinek hol van a határ, hogy mi éri meg, és mi nem. Lehet, hogy a Volánbusz erre már nem fog áldozni, vagy egy váztöréses kocsira, de pl. a Borsod Volánnak nem tud csak úgy nélkülözni egy E95-öst, sem újat venni helyette, úgyhogy, ha egy mód van rá, megjavíttatják.
Egy szó, mint száz, én is csodálkoznék, ha a HGS-370 egyszer csak szembe jönne velem az úton.
Nem én csináltam, a Volánbuszos képeket a langlovagok.hu-ról, az Agriásakat meg a tavolsag.fw.hu-ról "loptam". Szemtelen, pofátlan piaci légy vagyok. :-)
Azt az ARC-ot azért lehetett látni a sajólád-tiszaújváros vonalon, mert még a 18:30-kor indulás után nemsokkal az a fordát csináló ikarus lerobbant és az állomáson az ARC volt tartalékba azthiszem.
A HGS-370 kb. 8 éves volt, az Agriáé 5. Nem sok a különbség, de én is hallottam a Volánbusz "üzletpolitikájáról", úgyhogy valószínűleg ezek az utolsó képek erről a kocsiról.
ON: valaki nem tud többet az FLR-812-ről? Irisbus, benned reménykedek!
Egy kis OFF: most láttam, hogy szombaton (02. 18.) Eger és Verpelét között kiégett a Volánbusz HGS-370 rendszámú Ikarus E95-öse.
A kötődése a Borsod Volánhoz max. annyi, hogy ez a kocsi évekig Ózdra járt. Ebből valószínűleg már nem lesz busz, bár az Agria Volán EGR-807-es rendszámú 395-ösét is újjá építették, ami 1999. május 27-én égett ki a Hungária körúton.
Most HAU-436 rendszámmal fut, E95 Phoenix néven (azért Ikarusban tudtak stílszerű neveket kitalálni).
Ma volt szerencsém először kipróbálni az Auchan-járatot. Sok sorstársammal együtt csak a megállóban értesültünk, hogy változott a menetrendje. Mondjuk sok vizet nem zavart, de ilyen forgalomban nem tudja tartani a 15 perces menetidőt. A Centrumtól kicsit random lett az indulás (még mindig jobb, mintha ott ácsorogna 15 percet). A másik meglepő fordulat, hogy a buszon nem sokan voltak, hanem egyenesen tömve volt. Jópár álló utassal. Azért ha lassan, de úgy tűnik beindul ez a járat. Főleg ha akció is van. Kíváncsi vagyok, hétvégére elég-e ez a ritkább menetrend?
Tiszaújváros kapott egy ARC-t: LFV-899-t ma a sajóládi fordán lehetett látni. Ha így marad, akkor a BPR-688-as Ik-260-ast váltja. Ami kicsit fura, mert a sajóládi az egyik legkevésbé kihasznált falusi forda. Rendszámából ítélve nem teljesen új. Nem tudja valaki, merre szolgált eddig?
A C80-as - sajnos - tartalék. Általában a polgári sofőrök kapják meg, ezért időnként látni az új alacsony padlós Volvo és az ARC fordáján. Ezenkívül helyiben fordul elő. A JOB-713-at rég láttam.