Biztos jó az asc meg a sok 3 betűs,de tegnap reggel itt a hegyen olyan buli volt,hogy szart nemért volna.mehettem a tetü bkv val.Persze ott sózzák..Leraktam egy követ a járdára és autómata lett...már csúszott is lefelé.Nem estem seggre én se mert agyban be volt kapcsolva a humán ASC,meg voltak keritések amiben kapaszkodni lehetett.
ennyi a lényeg-nem kötelező ezt csinálni, de alternatív megoldásnak jó, csak néha világít be, mostanában sűrűbben, van is otthon szerintem 2db érzékelő is a polcon, ha apám ki nem kukázta, csak míg haza nem jutok gondoltam, ha van megoldás akkor megcsinálom.. ja meg nem akartam szétkapni a féket egy ilyenért, ami lényegében csak egy jelzés, semmit nem befolyásol.
-részemről többet nem ér ez a dolog, amit akartam megtudtam-
:) Viszont nagyon szeretem az asc-t, napi használatban szükség van rá,esős időben is jó, amikor a gyerkőcöket viszem a suliba, és beszélgetünk, nem az útra akarok figyelni, vagy kölcsön adom a feleségemnek akkor hasznos nagyon, vékonyabb gumival 3. ban is simán elteszi, és szerintem a feleségem nem élvezné:) Ha meg egyedül vagyok lehet múkázni.
Még nem született meg, ő lesz az első gyermekem. Tudom, hogy kelleni fog az autóba gyerekülés, de nem vagyok jártas bennünk, még nem foglalkoztam a témával. Újat nem akarok venni százezerért, mert felesleges. Használt teljesen megteszi szerintem. Szóval arra gondoltam, először itt kérdezem meg, mert az itteni cartársak tuti olyant adnak, ami E36-ba jó lesz. Tehát nem isofixes, meg nem tudomisénmilyen autóba való. Most csak egyelőre annyit tudok, hogy nekem valami dokkolós kéne, hogy a kupéba/ból könnyen lehessen ki-be pakolni a gyerkőcöt majd. De tényleg nem értek hozzá, most csak érdeklődök.
Az utolsó mondat nem marcsello-ra vonatkozik, hanem úgy általában az erősebb RWD-k nem valóak sperrel normális sofőrnek, míg ASC-vel elboldogulhatnak...
Hosszabb távon sokkal nagyobb, fogyasztás, gumik, szervíz szinten is. Kérdés, hogy mennyit megy az ember. Havi 2-3000 km-nél egy kis dízel a legolcsóbb, nem egy sorhat. De mondjuk azt sem vesz senki, érdemes megnézni a listát, csupa öreg prémiumot vesz a magyar, kicsit még új autóban sem.
A 23ti azért a legrosszabb, mert a legkisebb presztízzsel rendelkező BMW az E36 kompót, és abból a legnagyobb (regadós) motor.
A legtöbb magyar vásárlónak meg a legdrágább kinézetű autó kell a lehető legolcsóbban fenntartható motorral. 316i, A6 1.9tdi és 520d. Ha lenne 716d, akkor azt vennék. Ez tisztán látszik a mellékelt linken (ésszerű autó alig van az első 20-ban), és persze az utakon is, hiszen nem a patent E36-ok, E46-ok vagy A6/W211/E60-ak száma gyarapodott, hanem a hulladéké inkább.
Az ASC-vel kapcsolatban nekem az volt a benyomásom, hogy emelkedőn, hóban csak a gond van vele, mivel ha pörög a kerék, jobban tisztul a gumi, és szépen fel tudott menni, ASC-vel meg csak nagy fékszag mellett elfogyott a lendület. Többször próbáltam, különböző fokozatokban, legjobban a hármas-nagygáz-ASC OFF működött. Az út olyan csúszós volt, hogy álló helyzetből a dzsipp sem ment fel két diffizárral (igaz, új négyévszakos gumikon, nem télin), pedig egy subarut simán kihúzott az árokból a fellegvári szerpentin fele.
Azt nem vonom kétségbe, hogy valamit segíthet síkon, de csodálkoznék, ha azt nem lehetne produkálni kisgáz, esetleg pici fékkel, elektronika nélkül.... Persze normális autókon edződött vagy kevésbé tapasztalt sofőröknek inkább ASC (FWD...) kell, mint egy nagy sperr... minden helyzetben :)
Azt nem hinném, hogy nagyobb költsége van egy 323ti, nek mint egy bármilyen mai vacak kisautónak.
Más
Az utcánk ahol lakom 70% tükör jég, de szó szerint:) Még az ünnepek alatt esett hó sem olvadt le, amikor ráesett pár centi havas eső, és teljesen egyenesre fagyott. Én élvezem nem gond, de az asc az villog rendesen, viszont ha teljesen 0-ra megálsz rajta, asc nélkül nem indul el az autó, összezár a sperr és csak forog a kerék semmi más, de asc-val szép lassan elindul.
Kiváncsi lennék, regisztrált-e bárki is rajtam kívül 323ti-t?:))) Ugye az az ellentéte a magyar autósálomnak - nulla presztízs, relatív nagy költségek. Bezzeg a pár hozzászólással lejjebb említett E46 316i (és persze 716D):)
Minden ki van cserélve . . de , ez a pár ezer forintos alkatrész , nem lényeg , végül is is igaza van nem lényeg . De, vagy javítunk valamit vagy nem . A legjobb a szemrevételezés :D .
Úgy látom pár embernek 100%-ban restaurálva van az autó...
Mint mondtam új a fék elől hátul..csak úgy mint az összes lengőkar szilentek stb.. Aminek van értelme megveszem.. Folyamatosan szervizelve van az auto, viszont felesleges bizonygatnaom...De ennek nem látom értelmét. De nekem minek bmw..azért mert ilyet akartam, szerencsére megtehetném, hogy vegyek újabbat, de minek, mikor ez tetszik?
Ha egy e36-ban egy filléres alkatrészt nincs pénz kicserélni ,vagy nem akarunk erre költeni . . .. ilyennek minek bmw .Villogni . . .bár ez már kevés ehhez ., most az e46 316i a menő :D .
Összekötöd a két szálat lent a széthúzható kerek hosszúkás csatiban. Egy van elől meg egy hátul. Egy fekete dobozban találod az abs csatival együtt. Akkor többet nem világít :)
fékemben van 20e km se..mindig nézem kopott-e, de a fékbetét kopottság jelző nem volt cserélve, és szerintem most adta meg magát..tuti kontaktos. cserélni nem akarok mert nem látom értelmét, úgyis mindig nézem a betéteket, meg tuti sose kopik el nálam amennyit megyek. jellemzően kézi behúzás után marad égve, ha gyújtást ráadom várok pár msp-et, közben nyomom a féket önteszt után elalszik.
Kérdésem az lenne, nincs vmi mókolás, hogy ne maradjon égve a visszajelző lámpa önteszt után, vagy hogy egyáltalán ne is világitson.. műszerfalat nem akarnám kiszedni hozzá