Mindenkinek aki még nem tudja az első nagy és agyonszervezett találkozó, csomó programmal, versenyekkel, ingyen szerelővel, és sok meglepetéssek, ajándékokkal,
JÚNIUS 10-11
Várhatóan a helyszín Nógrád település, vár töve környéke.
Találkozás: Bp Hősök Tere mellett, a felvonulási téren, a Szépművészeti Múzeum mögött, reggel 9- kor.
lacos5gtx: A régi kispolszkinknak is vala zúgó zaja (csapágy), de egy izom zsírozás a hangot jóidőre eltünteti, a csapágy meg cserélhető, mikor van rá píz. A fűtés mellett az az óra helye, az ablakt. kar alatt, nekem nincs semmi olyan. Az ablaktörlő tipushiba, de könnyen javítható. Nekem 2000 HUF -ért nagyon sok apróságot megoldottak a kocsin, többek közt ezt is. Egyébként ha te szeretnéd megrisztítani a végálláskapcsolót, segítek, mert azt épp tudom, hogyan kell.
Hogy a fenébe lehet, hogy ilyen nagy motor van benne? Megosztanál néhány adatot a többiekkel is, hogy tehessünk összehasonlításokat: fogyasztás, gyorsulád, zajszint, erőfitogtatás, stb...
Alufelnit DonLee, IGISZ tud konkrétan, de én sokat látok netes expressz, és hasonlókon.
R5TL: Nem adtad egy kicsit olcsón ? Ha mi annakidején olyan jó állapotút találunk ennyiért, biztosan többet is adtunk volna azért. Volt 5-600 -ért retek... (csomója)
R5TL:SZeretnék az arcába nézni annnak aki megvette a röncidet.Ici picit kellett volna várnod és akkor most tuti kezekben lenne.Küldtem én is neked kukucot csak késon olvastad ha olvastad!egyébként az vagyok akinek az öcséd gondol ismerjük egymást,láttam is a kocsit!FIGYELEM!FIGYELEM! ELADÓ:RENAULT 5 ALPINE TURBÓ (1984)1.4B TURBÓS,E.ABLAK,TÉLI-NYÁRI G.GARNITÚRA+ALK.ÁR:350000 HUF!STB.STB... JA R5 MARADOK BECS SZÓ!
R5TL:SZeretnék az arcába nézni annnak aki megvette a röncidet.Ici picit kellett volna várnod és akkor most tuti kezekben lenne.Küldtem én is neked kukucot csak késon olvastad ha olvastad!egyébként az vagyok akinek az öcséd gondol ismerjük egymást,láttam is a kocsit!FIGYELEM!FIGYELEM! ELADÓ:RENAULT 5 ALPINE TURBÓ (1984)1.4B TURBÓS,E.ABLAK,TÉLI-NYÁRI G.GARNITÚRA+ALK.ÁR:350000 HUF!STB.STB...
Shaitan!
Emil megérkezett. Lehet, hogy megvárom amíg beszkenneled. Vagy a sógoromon (pesti) keresztül lebonyolíthatjuk. Elôbb vele beszélnem kell.
Amúgy kazincbarcikai vagyok, de Szentgotthárdon dolgozom.
Avantage!
Baromi jól néznének ki alatta a karikák!! és tudod: minél nagyobb, annál jobb.
Csite!
Biztos sötét vagyok, de mikor is lesz a tali? (pontos dátum)
R5TL: Mint emlitettem nem volt szivem megvalni 1ik erositotol sem, ezert esett a valasztas a debica-ra, nomeg mert addig is az volt rajt. Leven hogy csak 2db lett kicserelve, akkor is jo vagyok, ha csak 30e km-t futok vele (nallam ez kb 5 honap)es utanna mind a 4 et lecserelem:-). Azt a behozhatatlan elonyt pedig, hogy 200w RMS -el nem lettem szegenyebb nem potolhatna a legujabb urtechnikaval keszult pirelli csoda sem :-)))
Belph: A gofri utolerhetetlen volt! THX! 1ebkent rendormentes utam volt:-)
Hello fanok!
IGISZ:Kuldtem a kukacodra egy mail-t, mivel beszelni szerettel volna velem. Hetvegen talalkozhattunk volna a debreceni auto piacon, de nem valaszoltal es ott sem kerestel. Pedig en kint voltam es el is adtam a gepet. 370.000-ert vitte el a szerencses(?) uj tulaj. Na mindegy, ha meg aktualis, akkor irj! Mellesleg Debreceni vagy? Lehet, hogy az ocsem ismer teged, ha az vagy, akire gyanakszunk. (Csak nem akartad megvenni az automat?)
A talira nagyon szivesen elmennek, legfeljebb majd a konvoj utan megyek, hogy ne zavarjam az osszkepet. Addigra rendbe szedem az automat, rafer. Most vettem ra 4 uj gumit (Semperit Sport Life, 175/60 x 13 10500/db szerelessel).
DonLee, nem akarlak elkeseriteni, de nekem a Debica nagyon nem jott be, remelem, te szerencsesebb leszel! Az 5-oson es a Clion is Debicak voltak, de mar a gumisnal valogatni kellett, hogy a vadi uj gumik kozul a kevesbe hepe-hupasakat rakjak elore, de igen hamar szalszakadast szenvedtek es annyira raztak, hogy le kellett oket cserelni, pedig alig mentem veluk (a femszal kikandikalt a gumi oldalan, szerintem mar eletveszely volt vele jarni). Miota az uj gumik vannak fent, a razkodas teljesen megszunt.
Meg a tovabbi kiadasok ele nezek: 2 hatso lengescsillapito, 4 gyertya, levegoszuro, hatso es kozepso kipufogo dob, elso szelvedo. Igy az auto karbantartasa 100.000 folott lesz boven, de legalabb lesz egy majdnem tokeletes autom. Majd a talin meglatjatok, ha addigra elkeszul.
Udv, R5TL/Gabor
lacos5gtx:
a könyvet ha Bp-n laksz akkor személyesen a legegyszerűbb odaadni... sajna nem tudom mikor lesz annyi időm hogy beszkenneljem...
mail ment... olvasd el...
A nyekergés és a morgó hang még mindig meg van.
Több szerelônél is jártam. Az elsô szerint bal féltengelyt kell cserélni (szerintem kilôve, mivel a kormányon semmi nem tapasztalható, akkor ütnije kellene nem?). A második szerint sebességváltó csapágyat kell cserélni (ez se túl hihetô, bár már jobb; ugyanis a morgó hang fokozatba, üresben és kinyomott kuplungnál is jelentkezik bizonyos idôközönként, mindig ugyanolyan frekvenciával fordulatszámtól és fokozattól függetlenül). A harmadik szerint, egyszerüen bal oldalon elôl kerékcsapágyat kell cserélni (most neki hiszek; csapágyat már vettem gyenge 7ezer Ft-ért). De érdekes, mivel a kerékcsapágy pedig a féltengelytôl mehet ki nem? A féltengely viszont nem üt. A fen se érti kiváncsian várom a fejleményeket.
csite! az autó amúgy karburátoros. Végül mikor lesz a találkozó? Ha itthon leszek én is szívesen elmegyek. Találtam egy tekerhetô gombot az ablaktörlô kar alatt, mi az (talán fényszoró magasság állító)? A fütésszabályozók mellet pedig van egy lyuk három spuccaggal. Az az órának a helye?
Egyébként a fütés nem produkál elég meleget mi lehet az oka?
Az ablaktörlô (csak az alsô) miden fokozatban kikapcsoláskor az éppen aktuális pozícióban áll meg (pl: ablak közepén). Ok és orvoslat rá?
shaitan! Baromi jól nézhet ki a géped akkora tappancsokkal. Irigyellek!!! A könyv amúgy érdekelne, meg kellene beszélni mi módon tudod eljuttatni, és én vissza. Amúgy jó ötlet lenne közszemlére tenni a neten (pl:extra.hu/renault5).
Valami jó (értsd: megbízható és baráti árú) alkatrészboltot vagy bontót nem tudtok?
Alufelnit, sportkipufogót (lehet hogy durva???) és tuningleírást (esztétikai és motor) tudtok ajánlani?
Akkor lehet hogy tényleg nem :)
Amúgy az enyémen 195/55-ös van és az már eléggé széles ahhoz hogy radírozza a kasznit :))))
Nekem amúgy van könyvem hozzá.. ha kell egy fénymásolás erejéig kölcsönadom :)
csite!
1988as 1721cm3-s 55kw-os? 3 ajtós, piros, színezett üvegü, ködlámpákkal (gyári) felszerelt, riasztós, tegnap óta magnós csodamasina az enyém.
Müszaki könyve van valakinek hozzá?
shaitan!
Tuti hogy nem a kerék. Csak az elôlrôl hallható a hang. a kaszni és a kerekek épek. Futômü lesz szerintem, de holnap megyek (ismét)szerelôhöz.
Amúgy csak 155/70 R13-as gumik vannak rajta. Jó lenne nagyobb! Tudtok alufelniket?
IGISZ: 1 kérés, holnap megyek Debrecenbe(a hétvégén ott leszek), nem tudnál szerezni nekünk 1 jó állapotú első szélvédőt(JÓ ÁRON!), régi 1984-s TX-s(ez gondolom mind1) sárkányhoz?
Szóval nekem jó lesz az a június 10-11 (legalábbis nem szervezek oda semmit)... A helyszin tekintetében szerintem valahova a hegyes-völgyes területre szervezzük (pl van telkünk Budakeszin de ott szerintem nem férnénk el :) de hely tekintetében majd mondok még egypár helyet....
lacos5gtx: a ciripelés kanyarban attól lehet hogy hozzáér a kerék a kasznihoz... nekem is ilyen problémám van hogy a "kicsit" széles hátsó kerék kanyarban hozzáért valamilyen úton-módon a kasznihoz... szerintem ennek gyorsan utánajárhatsz úgy hogy megnézed a kerék belső felén lévő kasznifelületeket melyek lehet hogy fényesre csiszolódva bizonygatják bűnösségüket a ciripeléssel járó kerékkoptatás bűntettében... :))
Az iment kaptam Belph.-ektol SMS -t! Akinek kedve es ideje van az jojjon el ma este egy kis osszeroffenesre (allitolag gofri is lesz!, piat hozzatok). A tali 20:00 kor lesz az Ors vezer teri Obi parkolojaban. En ott leszek, remelem ti is!
Csuszunk csuszunk.... Marmint idoben. Ez nem baj, mert igy egyre jobb lesz, de!> augusztus elso ket heteig ne toljuk ki, mert megyek nyaralni es nem szivesen mondanam vissza horvatorszagot :-)
Belph: Barmit elvallalok, amit munkaidon kivul meg lehet csinalni, de ezt este megbeszeljuk szemelyesen :-)
ÜNNEPÉLYESEN KIJELENTEM,HOGY OTT LESZEK(ÜNK)A JÚNIUSI TALIN PONT CSITE BARÁTOM:ha érdekel tudok 2db r5-öst a régiekbol(assziszem neked olyan van)kevés mszv-val a másik oldala sérült.(83,84-es évj.) BELP:megprószilom a Debreceni rönci szalont megvallatni.(zászló,ajándék...stb)és ha sikerül felkeresnék r5 tulajokat levélben ehez az kellene,hogy ha meg a meghívó,logo,szórólap stb küld el levélben atöbbit intézem.Közzé fogok tenni a DB-i apróban is egy rövid felhívást a taliról had tudja meg ország világ mi is ki is az az RRRR5555..lenne még arra is lehetoség persze ehhez apósom is kell (EGY KIS GUMI, FELNI MUSTRA).NA nyugis éjszakát skacok,majd jelentkezem!!!
Tegnap megint leállt az autó, a rakpart közepén, a délutáni csúcsforgalomban.
A gyújtással volt a probléma. Egy tapasztalt sokat otthon autótszerelő barátomapjához eltoltuk a gépet, és teljesen átvettük az R5, és az általánosságban vett gyújtás fejezetet. Nem nagyon értek a szereléshez, de ezt most úgy érzem, kenem-vágom.
Mototzaj megszűnt, teljesítmény javult, alapjárat megnyugodott, esős időre jellemző (és az utóbbi időben gyakori) motorrángatás, illetve menetközbeni leállás elmaradt. Ha van kérdés, talán tudok segíteni, de majd lemásolom illetve bescannelem az ezeréves, szép, hatalmas, színes rajzokkal teli leírásokat, ami pedig mindenféléről szól, nekünk, kezdőknek, hogy értsük, miért zizeg a kanyarba, és miért súrlódik fokozatban. Megtaláljátok hamarosan a WWW.EXTRA.HU/RENAULT5 cím alatt.
Na csá, Belph.