Srácok 87-es Honda XL600-hoz keresek gyujtást, gyujtó tekercset és elektronikát, de lehet hogy fesz szabályzó is kell még nem tudom pontosan mert még nem nézztem annyira át.
Hol bontanak ilyen típusú motorokat. Ha tudtok tel számot akkor írjatok.
Ilyenkor hozod a sarkos példákat, de senki sem az ilyen esetekről beszél, ha nem tűnt volna fel. Ha valaki nem számít rád, mert egykeréken mész a sorok között, olyankor neked kell ébernek lenned. Az általad említett esetben, meg az illető béna, nem tud vezetni. Ekkor minden motoros ideges, valaki rugdosódik, valaki csak szitkozódik, de a lényeg, hogy leszáll a vörös köd.
De ne próbálj meggyőzni, hogy mindenki olyan, mint Te, csak nem valljuk be. Mert a helyzetek nagy részében a motoros jön nagyobb sebességgel és neki kell figyelni. Egyébként a viselkedésed a dudáló autósra emlékeztet. Ha van ideje dudálni, akkor korrigálni még több ideje lenne. Ha meg igazán gond van, akkor dudálni/rugdosódni sincs energiád.
Velem történt motorral, hogy Mátrából hazajövet hulla fáradtan a Kodály Köröndnél vártam a zöldet csorogva és kicsit elméláztam. Már vagy 2mp-e zöld volt, mikor gyorsítottam és kb. 25-30 méterre előttem átszáguldott a Szinyein egy autó úgy 60-nal a tök piroson. Ha nem mélázok el, úgy telibetrafál, hogy tuti halál. De nem mentem utána, annyira sokkolt a gondolat. Lehet, hogy én gondolkozom sokat? Valszeg sok a haj a fejemen és kevés a nerobol a testemben.
A lényeg: Mi motorosok probáljunk meg nem veszélyeztetni másokat. és ha figyelmetlenségből minket veszélyeztetnek próbáljuk meg tolerálni azt! Elvégre minden ember hibázhat.
e30m3!
Szerintem Te annyira befolyásos ember nem vagy, hogy annyian ki akarnának nyírni mint amennyiszer írtad! Ha meg azt gondolod akkor azt lehet gyógyítani! Sőt azt is, ha annyira felkavar, ha esetleg egy kicsit fékezned kell, ha kijönnek eléd...
Ha csak egy-két írásod olvastam volna biztos rohadtul ellenszenves lennél, de így hogy sokat elolvastam: érdekes és legalább következetes...:)
Szóval én megpróbállak tolerálni és szerintem Te is próbáld meg azokat akik szerencsétlenségükre valamiért kapcsolatba kerülnek veled...
Üdv neked és minden topivírónak: ja-na
Hagyjuk ezt a Borsod Szabolcs dolgot, es akkor igazad van:)
Amit te mondasz vedofelszereles ugyben, azt en igy olvastam: 10 dollaros sisakot az vesz, akinek 10 dollaros feje van...
Azert orulok, hogy van, aki normalisan motorozik, es teny, hogy az autosok sokszor bunkoznak. De nem mindig. A mnap miskolcon vagy 90-el robbantott el egy orult a ket 50-el halado sor kozott... Ez teljesen mas, mint ha a lampanal elolre gurul. Nehez eszrevenni, nem szamit ra senki, es eleg, ha valaki kicsit helyezkedik, hogy kikeruljon egy csatornatetot... Hat az ilyenek meg a motorosok hiret nem oregbitik...
Udv:
tcaoe, aki ugy tunik nem tud motorozni, de szeret.
ha valaki baszaxik egy motorossal és utána valahogy a visszapillantója leesik ;) akkor biztos vagyok benne, hogy tudni fogja miért történt...
amikor autóval közlekedem, soha eszembe nem jut, hogy valamelyik motorossal szívozzak, sőt inkább lehúzódok még a belvárosi forgalomban is és engedem hogy haladjanak előre...
Mert bukója sem volt. A honlapon, ahonnan ez van, a leírásból ez is kiderül. Egy Harley-val fikázott. Egyébként pillanatok kérdeése és leveszik a képet a fórumról. A bmwe30-on már 1szer fenn volt pár percig.
e30m3 azért a bukót mindig tedd fel, bár nem olcsó a villany a borotvába.
...ebben a masodpercben olvasom (es latom a kepet), hogy szarravertek egy buszsofort Erden, mert szegenynek nem tetszett, hogy elotte ket tetu szuzukis parasztgyerek fekezget. Hova jutott ez az orszag? En e30m3 helyeben abbahagynam a tukorrugdosast, a buszos meretere hivatkozva. hm...nem valami kis kopcos.
187es nyugodt jatekos
...ja es meg valami: e30m3 -mikor te haromszazzal mesz, akkor gondolod, hogy ez valos sebesseg? Ha igen, legy kedves elolvasni a Motorrevu 1999 aprilisi szamaban a Suzuki GSXR 1300 Hayabusa (Istenem meg leirva is milyen gyonyoru!) tesztjet! Ott leirjak mennyi az oran a 300 km/h.
Bombolo: ja ja mar tobben is mondtak, hogy nem az a serto, mit mondok, hanem ahogy mondom azt. e30m3-hoz hasonloan sokminden nekem sem tetszik (nagyon kotozkodo vagyok), viszont tisztaban vagyok vele, hogy a ping-pong asztal hatamba kaphatok egy-ket golyot is, ha sokat arcoskodok.
Egyebkent e30m3 reakcioja az egeszre az, hogy bemasol par kepet milyen kotta csavo, es kozben azt hiszi az automata fegyvereket mar regen beolvasztottak a vas es nemesfem gyujto ciganyok, akik Mercedessel jarnak. Csak azt felejti el, hogy hagytak parat maguknak inseges idokre, s ha eppen egy seggfej lerugja a tukrot a merdzsorol, majd epp jol fog jonni. Meg is erdemli mindegyik, hogy megszuletett.
187es
e30m3:-lehet, hogy kicsit durvan adtam elo a dolgot tegnap, nincs mentseg ra, de az egyetlen megoldas toleralni!
Azt gondolom neked elsosorban toleralni kellene es nem a tukroket rugdosni mivel masok velemenye szerint is ezzel pont az ellenkezojet ered el mint amit akarsz. Te azt hiszed, hogy legkozelebb a trabantos majd meggondolja mit csinal ha egy motoros az utjaba kerul? Nem, sajnos neki mar elore kigondolt akcioja lesz, es lehet, hogy engem fog egy kib@szott helyzet ele allitani a te tukor trofead miatt! Igy van ha nem vetted volna eszre az autosok igenis ruhellik a motorost, mert gyorsabb, szebb gepe van, a baratnoje segge gyonyoru (sajna nem tudok betolteni egy kepet sem, de igy van), es igy tovabb sorolhatnam miert, de nem teszem, mert ha ez nem igaz akkor meg azert mert sapka van rajta. Az a helyzet apukam en tisztellek, legalabb azert mert azonos az erdeklodesi korunk (ha nem igy lenne, nem volnank itt). Viszont az onbiraskodo f@szokat nem szeretem, mivel allandoan csak a problemam van veluk. Jellemzojuk, hogy mindent jobban "probalnak" tudni a masiknal, es eleve eloitelettel kezelik a dolgokat. Tudom nem konnyu igy elni, de egyeduli megoldas a tolerancia. Neked is van feked a gepen, hasznald is neha. Viszont ha egyszer valaki bebizonyitja, hogy a vezetes kozbeni stressz jelentos mertekben pusztitja az idegrendszert, en leszek az elso aki ezt alairom. Miota a baratnom vezetes kozben idegesiti magat a sok barom miatt, en felfigyeltem magamra, hogy meglepoen nyugodt vagyok ugyanebben a hejzetben. Egyszeruen nem eri meg!
Bocsi a terjedelem miatt, de csak estenkent erek ra szetnezni itthon.
oneeightyseven
1et érts meg: akkor anyázok, ha pl. index nélkül vált sávot. Ha azonban az ő sebességi viszonyai mellett időben jelez és vált irányt, akkor az én reflexeimre lehetek csak dühös. Te is az írtad alább, hogy éberebben vezetsz egy normál autósnál. Ez a megoldás és kész.
Tök más a helyzet, ha valaki direkt geci. De én akkor sem állok neki gecizni, mert bicepsz ide, judo oda, ha meglök a négykerekűjével, akkor meghalhatok, ahogy a barátomon átment egy Rába teherautó és szörnyethalt. Szerencse is kell ahhoz, hogy 10 éve megúsztad. Persze ezt te a supermanségednek tudod be, de még az F1-es pilóták is elismerik, hogy nagy adag mázli kell az életbenmaradáshoz.
Konkrét eset: kis BMW-vel két suhanc szórakozott, mellém ért, közúton és lenyomott a patkára, beálltam mögé 1,5 m-re, eszük ágában sem volt fékezni nyomták neki nehogy már előzés után szarba maradjanak. 150-nél hagytam ott őket, hagy szokják nem lehet motorossal szórakozni.
Letelt a munkaidőm húzok haza, megyek egy kört a géppel!
Hali-hó mindenkinek!
Igen! Nem egyszer szórakoztak már velem, de én nem rugtam le a tükröt, legfejjebb előzés után beálltam mögé és nem hagytam lassítani, vagy széthajtja a fasz a csotrogányát, vagy elenged magától és szívott! Én már 2x27 vagyok, tehát többet ésszel mint izommal.
Arra azért mérget vehetsz, hogy akinek lerúgod a tükrét, az soha többet nem lesz előzékeny se veled, se a motorostársadalom többi tagjával. Közlekedni felelősséggel jár. Nem baj, ha megszeged a szabályokat, én is előremegyek a dugóban (bár ritkán motorozom a városban), de ha valaki nem enged el, inkább kivárok, mint verekszem. Én nem szaporítom a motorosokat utálók klubját.
e30m3!
No komment! két külömböző világban élünk! Én a győri dózsában nyomtam a tatamint, nagy ügy! Én nem vagyok népnevelő, ha a képen valóban te vagy, akkor már elmúltál 20-éves te is. Ha így folytatod magadra maradsz. De a közúton ezért is útálják a motorosokokat. Azért érdemes lenne elgondolkodnod azon amit ez a sok "paraszt" írt, hátha van benne valami.
e30m3
Te most csak viccelsz, vagy komolyan ilyen vagy? Már egy csomó haveromnak szóltam, hogy nézzenek be ebbe a topicba, mert itt van a bunkó macsóknak egy mintapéldányba. Téged mutogatni kéne, nem az mert olyan izmos vagy. Egyszer rossz emberbe fogsz belekötni, aki kérdezés nélkül szétbass*a a fejed. Vagy egy török kamion odaken egy fára, gyorsan elás téged, mire megtalálnak, már rég átlépte a határt.
Tényleg már várom, mikor mondod azt, hogy csak vicceltél. Olyanok miatt, mint te, nics a motorozásnak kultúrája.
Én is motorozom. nem azt mondtam, hogy kell e számítani, csak azt, hogy egy balesetben való vétkesség megállapításakor nem hiszem, hogy a "bíró úr! haladni kell a korral!" célravezető mondat lenne a per megnyerésére. Szóval a KRESZ betartásához untig elég 130-ra számítani. És sokan így is tesznek. Ezért kell nekünk óvatosabbank lenn és megadni a balkézszabályt is.
e30m3!
Ha rugdosódsz, akkor legközelebb egy ártatlan társadat sodrod még nagyobb veszélybe. Sőt lehet, hogy azért vág be eléd vki, mert egy klónod egy nappal azelőtt rugta le a tükrét és zabos a motorosokra. A motoros külön társadalmi szegmens, általában skatulyáznak minket. Ha te rugdosódsz, akkor a rólam alkotott képet is rontod. A közlekedési morált így Te rombolod. Akkor ne várd, hogy javuljon és mindenki számítson a 250-nel menőkre.
187!
Jól beszélsz, csak egy kicsit vulgáris, de szívemből szólsz!
Én megértem, hogy azt hiszed, hogy Te ügyesebb, keményebb, gyorsabb, vagy csak 1szerűen f@szább vagy mint mi, de sajnos csak simán faragatlanabb. De ezzel együtt Te képviseled a magyar sportmotros társadalom jelentős szegmensét! Kicsit nézzél magadba: e30M3 a nicked, de belülről még csak egy 316-ost láttál. De szarul nézett volna itt ki, az e30-316i. Igaz?
Valahogy összeszedtél az ETZ után egy bika mocit és ezzel már tiéd a világ? Verekedsz, mert kemény vagy? Röhögnöm kell! Nézd meg az arcodat, és a testalkatodat: ahogy én látlak, nem te vagy az a kemény, szénnétetovált biker aki minden útjába akadó halandót lever. Te csak álmodsz erről. De még az a szerencse, hogy gizda vagy!
Írod itt, hogy évente 20-30ezret motorozol! Aki ennyit megy, az tiszteli a motorját, társnak tekinti, és nem vagizik az Oktogonon. És főleg, tudja, hogy az időjárás és a bukás velejárója az életének. De Te ezeket azért nem tudod, mert egy 0-át elírtál. Te nem mész többet mint 2-3ezer. Azt is a belvárosban. Hiszen a magadfajta srácok mind ilyenek.
De 1valamit le kéne szűrnöd! Itt nem divat az a "kultúrált" megnyilvánulás, amit tőled lehet hallani. Az csak Újszilváson megy el!
Ennyit a stílusodról.
És a motorokról: Olvasd végig milyen tapasztalataid vannak a motorokról! Az összes csak arról szól, mennyire alkalmas az 1kerékre! A motorozás NEM erről szól!!!!!!
A motorozás arról szól, hogy elmész Korzikára a hegyekbe, felmész Skóciába vagy Spanyoloszágból komppal átmész Afrikába (Ceutába). És ha a térdedet le akarod tennyi egy elnyúltott 200-as kanyarban azért elmész a Pannónia ringre.
e30m3!
Kösz a paraszt jelzőt. Tudod mindenki magából indul ki. Érvnek pedig elég silány! A tükör rugdosás jó sport amíg nem futsz bele egy régi páciensedbe, mert az talán belezavar a bokrosba, ha időben felismer. Közlekedési kultúra, IQ =-10, de azért elvárod hogy veled szemben senki ne legyen paraszt, mert azt le rúgod. Nagyon helyes! Te vagy a topic ügyeletes macsója. Remélem találkozol a közúton hasonló mentalitású kamion sofőrrel! Egyébként halottál már a tükör holtteréről? Az kb a motoros sávba esik! Tehát ne csodállkozz, ha eléd mennek. Tudod ha sport szerűen verekedtél volna (karate, cselgáncs,stb) megtanúltad volna, hogy kerüld a verekedést.