Keresés

Részletes keresés

Osmin Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168762

Átküldtem már neked a fedvényeimet?

Ismerlek már eléggé… :-)

Előzmény: M44-419 (168665)
Osmin Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168761

Nem vagyok ezen meglepve.

A kérdés úgy hangzik, hogy mi lett volna a végösszeg, ha a teljes munkát külső cég végzi?

Előzmény: exmv (168672)
sosiforda Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168760

"Ez nagyon érdekes! Itt megint van egy köztörvényes a rendszerben! A Keletiben 5375-ért vesztegették a fenti jegyet! Na ezért készítem el a "tesztet"! Aztán majd a rendőrség és a fogyasztóvédelem megbeszéli a Gizikkel a kérdést!"

 

Nono. Én figyeltem, azt mondtad, hogy férfi volt a pénztáros. Gizi nem lehet csak Géza:))

És még elégedett is voltál, hogy megoldották ezt a bonyolult kérdést.

Mivé lett a dicséret:)

Így bízzon meg az ember a pesti nemzetközi pénztárosokban:)

Máskor vidéken kérdezz ilyen fogós ravasz kérdéseket. Látod, Szegeden olcsóbb az élet.

 

amúgy erről ezt írtam a 168443-ban:

 

"A múltkor pont ugyanezt a kérdést tette fel Andó Gergely a Keletiben és  még elégedett is volt a rá kapott válasszal, de, hogy pontosan mi volt az, azt már nem írta be ide.

Próbáld meg Te is a MÁV direktet (06-40-494949) és/vagy valamelyik nemzetközi pénztárat.

Nekem eddig erre mindig azt mondták, hogy jöjjek ugyanazon a határponton vissza, ne variáljak:)

 

Bizonyára ki lehetne adni vagylagos útirányon át is a jegyet, csak éppen ez nem biztos, hogy minden pénztárosnak sikerülne.

Erre mondok egy árat - 4935,- Ft szerintem - és kíváncsi vagyok, hogy ha utánakérdezel, ők mit mondanak.

Szerintem ugyanis a menettérti kedvezményt figyelembevéve eltérő útirányon át ennyi lenne a jegyár. Őszintén érdekelne, hogy hozzáértők szerint mennyi és miért.

Ez bonyolultabb, mint egy Budapest-Kotoriba menettérti, ami már így is túl nagy falat volt a Nyugatinak:("

 

Húsz forint különbséggel annyi, mint Szegeden.

Ebből úgy tűnik, hogy ez lehet a jó ár, de azért még nem bízom el magam:))

 

Egyébként ez évek, évtizedek óta így van, hogy nem mindig,de sok esetben több helyen kérdezve különböző az ár.

 

Ha közel azonos, a kerekítés miatt akkor is el szokott térni néhány forinttal a menettérti kedvezményes jegyár, illetve amiatt, hogy az EUR összegből, vagy a forintból és - ha a 2 országra a kedvezmény mértéke azonos - a végösszegből, vagy országonként számítják a kedvezményt.

 

A másik, főleg, amikor az ECU árfolyam sűrűn, akár havonta is változott, érdemes volt több helyen megkérdezni a jegyárat, ha pl. InterRailt-t vettél, mert volt, hogy valahol még olcsóbb ECU árfolyamon számoltak és ezzel több ezer forintot lehetett nyerni.

 

Előzmény: Andó Gergely (168706)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168759
Hova tűnt oldmumus? Lehet, hogy az új engedélye birtokában kifulladásig vonatozik?
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168758

4915 Ft-ra jött ki az ára...Ez nagyon érdekes! A Keletiben 5375-ért vesztegették ...

 

Ezen nincs mit csodálkozni. A fővárosban mások az árak, mint itt vidéken.

Előzmény: Andó Gergely (168706)
by-169 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168757

igen

 

Előzmény: davidbosi (168755)
Osmin Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168756

Megnézném azt a 20 percenkénti járatsűrűséget…

Jelenleg is tarthatatlan a menetrend a kelenföldi csomópont területén, és még tehervonatozni is kéne…

Előzmény: rg7 (168728)
davidbosi Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168755
Mikor március 2.-a?
Előzmény: by-169 (168753)
Btx 002 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168754
Rókuson a padon fetrengve szokták összehugyozni magukat. A várótermben is.
Előzmény: seTTebello (168730)
by-169 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168753

Blikk március 2.-i számában a 4 oldalon. Interneten nem találom ezért beraktam ide.

Szardiniásdoboz minden bokornál megáll.

Előzmény: Törölt nick (168751)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168752
Miért? Ez mozdony? Nem inkább vonat? Motorvonat? Ergo: motorvonat-vezető
Előzmény: Törölt nick (168751)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168751
Ez milyen újságból van?
Megint le vonatvezetőzték a mozdonyvezetőt.
Előzmény: by-169 (168749)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168750
Ezt egyébként meg lehetne előzni csak nem ilyen programokkal amikkel próbálkoznak.
El kéne kapni ezeket a firkás majmokat és megverni őket.
Mert ugye a vasútőr kötekszik-hiába van engedély nálam-ha a Ferdinánd-hídnál bemegyek usgyit fotózni. De a firkálókat sosem képes elkapni egyik sem. Pedig azt kéne: elkapni és adni nekik, majd megtudni a lakcímét elmenni hozzás és összefújni az apja kocsiját. Majd elmagyarázni ez miért volt, vagy ha már van akkor az ő kocsiját.
Én elkapnék egyet kettőt az tuti, hpogy kezei gipszben.
Ez most túlzás csak mindig felmegy bennem a pumpa ha ilyenről van szó.
Előzmény: davidbosi (168745)
by-169 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168749

 

Bp-Esztergom. Kár érte mert az M41 ingának látszó tárgyakon jobb volt a kihasználtság.

Előzmény: radio100jozsi (168741)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168748

Megismétlem: Nem az utasszám határozza meg, hogy hova kerüljenek új járművek.

A mondatból hiányzik egy "az", ami a  Te értelmezésedben benne van, miszerint: hova kerüljenek "az" új járművek. Tehát én általánosan közelítettem meg a kérdést, nem konkrétan.

Előzmény: attus germanicus (168746)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168747
30a-ra nem szívesen tennék belőlük. Ahogy ott kinéznek a szerelvények, oda V43+főjavított 19-57 (normális utasoknak)+n*Gabs szerelvényeket tennék, akárcsak a 142-re. Bár a pécsiek és a szegediek kocsijai is eléggé okádékok, bár ott nemcsak az utazóközönség egy rétegének ténykedései, hanem a "minőségi" karbantartás és takarítás miatt is.
Előzmény: Törölt nick (168740)
attus germanicus Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168746

>Nem az utasszám határozza meg, hogy hova kerüljenek új járművek.

De bizony jelentős részben az. A 100a utasszámát ezekkel nem lehetne elvinni. Nem tömegnyomor lenne, hanem rendszeres utaslemaradás. Amíg jelentős sűrítésre (15/30 perces ütem) nincs lehetőség, addig a 100-asra muszáj mozdonyos vonatokat tenni. Hiszen éppen radio100jozsi hangoztatja nap, mint nap, hogy a 6Bhv+Bdt sem elég.

Előzmény: Törölt nick (168740)
davidbosi Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168745
Egyébbiránt ha a rongálással így haladnak a "kedves" utasok akkor nemsokára a 100(a) vonalra is jöhetnek az új motorvonatok....
Olyan mértékben fajult el a dolog, hogy az ajtó ablakán már nem lehet kilátni a karcolások miatt, a tűzoltókészülék "ablaka" be van törve és az egész előtér óriási fekete maszatoktól éktelenkedik, melyek a volt graffitiket jelképezik(mert ugye nem lehet normálisan lemosni).
Bizoznyos szempontból jobb a régi Bhv mivel azon már nem látszik a további rongálás ill. már nincs mit rajta rongálni... :)
Szerencsére, hogy a Dezsőket nem rongálják ennyire....
Előzmény: Törölt nick (168743)
attus germanicus Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168744

Ha gondolod, átadjuk Nektek az új motorvonatokat. Aztán fogsz csodálkozni, amikor meglátod, hogy kb. feleannyi hely van egy csatolt szerelvényben, mint a mostani mozdonyos vonataitokban. Esetleg Desirot kérsz csatolva? Ami jó közelítéssel a 2Bhv+Bdt utasszámát hozná? Hidd el, a MÁV-nál sem mindenki fajgyűlölő, egyszerűen rájöttek, hogy a 100a forgalmát ezekkel a megoldásokkal csak jelentős sűrítéssel tudnák kiszolgálni, arra meg most nincs lehetőség.

Előzmény: radio100jozsi (168739)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168743
Miután a 100(a) és a 120(a)-an is új kocsik járnak ezért fogják az új motorvonatokat a 1,30,40esre rakni m,ert ott még mindig csak régi Bhv jár.
Előzmény: radio100jozsi (168739)
by-169 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168742
Azért még a kedvenceim szaladgálnak Bdt-3??+6 db 20-27 bhv+V43-1???. Nem értem miért kevés az utas az Érd környéken millió By-on van vagy már más jár helyettük.
Előzmény: Törölt nick (168740)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168741

Az elmúlt időszak elővárosi járműbeszerzései, korszerűsítései a Ti oldalatokat érintette,

 

Csak én azt mondom, hogy nem áll arányában az egész, ha kiszámolnánk, hogy a Posta Bhv-s gányolás mennyibe került, mennyi utasra, és a motorvonat mennyibe kerül, mennyi utasra, lehet a 100(a) utasai járnának rosszúl.

 

Ezért volt érdekes számomra a 2-es vonali utasszám annyi befektetett pénzért cserébe.

Előzmény: Törölt nick (168740)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168740
Nem az utasszám határozza meg, hogy hova kerüljenek új járművek. Az elmúlt időszak elővárosi járműbeszerzései, korszerűsítései a Ti oldalatokat érintette, itt az ideje a 30, 40-es vonalakon is valamit változtatni ezen a téren (is).
Előzmény: radio100jozsi (168739)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168739

Amúgy meg sok szempontból tanúlságos a térkép.

 

5ezer/nap a 2-es vonalon, amikor annyit szenvednek vele, hát, elég drága muri ez a Dezső ide, még a 142-esen is Dezső PR vonat nélkül több utas van.

 

Viszont azon meglepődök, hogy az 1-30-40-esre szerzendő új motorvonatok olyan vonalra kerülnek, ahol összesen nincs akkora forgalom, mint maga a 100(a)-n.

 

De az is érdekes, hogy a 70-esen 30 perces munkanapi napközbeni követés van Vácig, kevesebb utasra, mint a 100(a)-n, ahol csak 60 perces van.

 

De úgylátszik a számok senkit nem érdekelnek, hogy a 100(a)-n valamit kocsihosszban és vonatsűrűségben csináljanak már.

  

Előzmény: rg7 (168728)
davidbosi Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168738
Én - mivel modemes netelérésem van - kapcsolat nélküli üzemmódban szoktam olvasni a topikot. Nekem ez így jobb(spórólás), mert nem kell a netre újra és újra rákapcsolódni...

De ennek ellenére van amikor zavar a két mérföldes hozzászólás.


(Én itt csak összefüggéstelenül írogatok, fogjátok a fáradságra)


Előzmény: Törölt nick (168733)
Andó Gergely Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168737
És a modemesekre is illik gondolni, akiknek a bemásolás jobb és gyorsabb, mint a linkelés!
Előzmény: bodecsabi (168735)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168736

A MÁV tavaly elfogadott stratégiai terve szerint a zsúfoltság csökkentésére a mai 114-ről 127-re növelné az üzemelő szerelvények számát

 

Ja, csak az eddigi 114 vonat 7+vezérlővel járt, a 127 meg 6+ vezérlővel, így az egész csak nagy PR maszlag, mert a 100(a)-n annyira sikerűlt csökkenteni a zsúfoltságot, hogy 1 kocsit levettek az ingákról december óta.

 

Így aztán lehet mit utaszámban növelni így? Pedig itt  lenne még utas aki vonattal ingázna Pestre Monorról, csak elrisztja a heringjárat...

Előzmény: rg7 (168728)
bodecsabi Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168735
Ebere válogatja. Szvsz jobb beírni a szöveget végig nem csak linkelni. Én is csomószor ofline olvasom a topicot, letöltőm, elmentem, aztán később elolvasom. Ilyenkor nagyon jól jön, ha valaki beírta a teljes cikket.

Csabi

Előzmény: Törölt nick (168733)
davidbosi Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168734
A kérdés magyarul, mert így visszaolvasva elég rosszul hangzik:

A térközjelző hogyan érzékeli, hogy a "térközén" szerelvény tartózkodik?
Előzmény: davidbosi (168731)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.24 0 0 168733
Tőled és traficc-tól kérdezem. Miért nem elég a linket betenni, ha úgyis egy elektronikus anyagból idéztek?
Előzmény: rg7 (168728)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!