Keresés

Részletes keresés

attus germanicus Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169150

Én tudom az ő szavait másképp is értelmezni, különösen a Kaszai-féle gyűlésből továbbvezetve a gondolatot (amelyen ugye elég nagy volt az érdektelenség).

 

Annyi ilyen szolgáltató lesz, ahány olyan településcsoportot találunk, amely érdeklődik ez iránt ..........

Értsd: Ha a kutyát sem érdekli, mi sem erőltetjük.

Előzmény: Törölt nick (169147)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169149
De igen az. Ez a Jaroslav Hasek.
Előzmény: by-169 (169145)
felder Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169148
Magyarországon a vasúti kocsira szerelt ABS jeladója másodpercenként hány impulzust ad? Az elektronika Bosch gyártmány, vagy ki gyártja?
Előzmény: M44-419 (169112)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169147

..........A miniszteri biztos ugyanakkor aláhúzza: az, hogy hány ilyen regionális vasúti szolgáltató lesz, azon múlik, hogy mekkora a fogadókészség az érintett települések és helyi szervezetek részéről. Annyi ilyen szolgáltató lesz, ahány olyan településcsoportot találunk, amely érdeklődik ez iránt ..........

 

 

traficc :

 

a miniszteri biztos Úrnak elég érdekes elképzelései vannak.

Mondjuk ha minden elképzelése mellé megcsináltatja a megvalósíthatósági tanulmányt is, akkor nem fog akkorát bukni, mint ahogy ma látszik.

 

ez inkább az Ő saját "bőrvédelme" miatt is lényeges lenne.

 

lelkesedését mindenképen tisztelem.

 

 

Sokat akar a kistelepülési önkormányzatoktól, sokszor úgy hogy azok is nem is akarjk anyira, hogy Ő jót tegyen velük.

 

........a pokolba vezető út is jóindulattal van kikövezve..........

 

Előzmény: dunci70 (169140)
gw Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169146
Ez bizony Párkány
Előzmény: Törölt nick (169129)
by-169 Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169145
Brno? Ez az a vonat ami a nyugatiból szokott indulni aszem 14:00 után nem sokkal.
Előzmény: Törölt nick (169129)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169144
Igen az.
Előzmény: Törölt nick (169143)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169142

Tiborszállásról találtam egy fotót is. Erre az állomásépületre is ráköltöttek jó pár milliót. Mekkora lehet a ki és belépő utasforgalom nem tudja véletlenül valaki?

 

traficc :

 

mikor menyílt, egyik tpictagunk elment oda és vonatozott egyet.

Beszámolt itt a topicon, de már nem emlékszem a számokra.

 

Ha jól tévedek akkor ez egy visszavágott vonal, utolsó vagy utolsó előtti, amolyan mű állomása.

 

kirakat politika.

 

Előzmény: dunci70 (169137)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169141
Nem.
Előzmény: Törölt nick (169138)
dunci70 Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169140
Hogy akarnak itt Térségi vasutat üzemeltetni az önkormányzatokkal? A Balassagyarmat környéki Önkormányzatok arra nem voltak képesek, hogy a GKM pályázatán elnyert e-magyarország csatlakozási pontokat a kiírásnak megfelelően a vasútállomásokra telepítsék ki. Antal Dániel miniszteri biztos a Baross Tervben mégis lát erre lehetőséget, (fel kellene már hívni a figyelmét a valóságra), idézet a témához kapcsolódóan tőle:

„Abból, hogy a liberalizáció milyen hatással lesz a vasúti áruszállításra, a vonattal utazók természetesen nem sokat érzékelnek. Közvetlenül érinti viszont az utazókat, hogy az új vasúti törvény lehetővé fogja tenni a liberalizációnak kitett országos közforgalmú pálya és a regionális közforgalmú hálózatok szétválasztását. Azokon a területeken, ahol nem lehetséges a vasúti piacot - sem most a teher-, sem később a személyszállítási piacot - liberalizálni, regionális vasúti szolgáltatásokat hoznak létre. Ezek lesznek a regionális vasúti hálózatok és az azokon működő regionális vasúti szolgáltatók - vázolja fel az egy-két éven belül megvalósuló változásokat Antal Dániel.
A miniszteri biztos ugyanakkor aláhúzza: az, hogy hány ilyen regionális vasúti szolgáltató lesz, azon múlik, hogy mekkora a fogadókészség az érintett települések és helyi szervezetek részéről. Annyi ilyen szolgáltató lesz, ahány olyan településcsoportot találunk, amely érdeklődik ez iránt
. "Már most öt regionális vasút körvonalait látom kibontakozni, holott ezt a lehetőséget eddig nem is hirdettük meg", érzékelteti a települések vasúti közlekedés iránti igényét. Már ez az öt is lefedheti a mellékvonali hálózat mintegy felét, de Antal Dániel szerint akár tíz ilyen társaság és hálózat is létrejöhet. „
Előzmény: Törölt nick (169128)
dunci70 Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169137
Megmondom őszintén mindkét újonnan belépő település megkereséséhez földrajzatlaszt kellett előkeresnem. Tiborszállás Szabolcs megyében a román határnál van, ez az új határállomás Nagykároly felé, Cserdi pedig a 40-es Pécs Budapest vasúti fővonalon Szentlőrinc után található. Azért kíváncsi lennék, hogy milyen megfontolásból döntöttek ezek az önkormányzatok a Vasutas Települések Szövetségéhez csatlakozás mellett? Vasútvonal megszüntetés egyik területet sem érinti, csak nem a virágos vasútállomás pályázat tetszett meg nekik? Ebbe a szövetségbe bármely vasútvonal melletti település beléphet, még akár Budapest is?

Nem szólnak arról voltak-e netalán a szövetséget elhagyó önkormányzatok? Elég nehéz elképzelni, hogy fizetik a tagdíjat is, miközben egész évben szinte egyáltalán nem érdeklődnek a vasút ügyei iránt.

Tiborszállásról találtam egy fotót is. Erre az állomásépületre is ráköltöttek jó pár milliót. Mekkora lehet a ki és belépő utasforgalom nem tudja véletlenül valaki?
Előzmény: Törölt nick (169115)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169136
Ide valaki multkor tett fel képet az Ex278-ról Lamináltkával.
Előzmény: Törölt nick (169134)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169135
Jaroslav Hasek
Előzmény: Törölt nick (169131)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169134
Ex278
De hol?
Előzmény: Infós (169132)
Infós Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169133
Öööö, jut eszembe: Hungária kilőve. Az magyar kocsikkal megy.
Előzmény: Infós (169132)
Infós Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169132
Akkor talán EC 174, de inkább EC 170, Ex 278.  Asszem mindhárom gorillával megy.
Előzmény: Törölt nick (169131)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169131
Eddig jó!
Azt elárulom ez a vonat tőlünk jött.
Előzmény: Infós (169130)
Infós Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169130
A sok zöld kocsi alapján valahol külhon, gondolom északi testvéreink. Más egyebet nem tudok.
Előzmény: Törölt nick (169129)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169129
Ilyen kép érdekel valakit?
Találjátok ki melyik vonat és hol?
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169128
Vasutas Települések Szövetsége :

 

1./

Kasza :……”…… Az ilyen mértékű inaktivitás nem szolgálja
a Szövetség érdekeit, alkalmas arra hogy kedvét szegje a
vezetésnek, s felvesse azt a kérdést, vajon érdemes-e
dolgozni egy olyan szervezet élén, amely tagjainak túlnyomó
többsége teljes érdektelenséget mutat azzal a szövetséggel
szemben amelyhez önként csatlakozott. Úgy tűnik, hogy lassan
a Szövetség egyben tartása is az alapvető feladatok egyikét
kell, hogy képezze egy jelképes cselekvési programban.

 

 

Egyik résztvevő :..

 

. Ebben a részben fejti ki Kaszai úr félelmeit arra
vonatkozóan, hogy az érdektelenség folytán elnöksége
végeztével széthullhat az egész szövetség. Most világosodott
meg előttem, amit tavalyelőtt ilyenkor írtál erről a kérdésről:


Traficc írta  a tavalyi éves közgyűlés után a következőket:
„Ennek a szövetségnek 142 tagja van, amiből elment oda 45fő  = 31%.

Az elment 45-ből 20 település volt Békés megyei = 44%. Ez
a "szövetség" addig él amíg Kaszai úr akarja. Egyszemélyes
egylet. A MÁV ad /adhat nekik egy kis pénzt, hisz MÁV
szinten ez a szövetség nem használ és nem árt. A lényeg a
második = Nem árt !  S ez a fontos.

 

 

2./

Kasza :..

A Virágos
Vasútállomásokat pályázati rendszert is működtettük az
elmúlt évben, bár a korábbinál kevesebb összegű
felhasználható pénzügyi kerettel. Az elbírálók a
lehetőségeket többszörösen meghaladó igényekkel találkoztak.
Több pályázó megfeledkezett arról, hogy a pályázat keretében
legfeljebb az általa fizetett éves tagdíj tízszeresét
jelölheti meg kért támogatásként.

Egyik résztvevő :..

 Tehát itt a válasz, a tagok virágosítási
támogatásként visszakapják a tagsági díj akár tízszeresét
is. Ez úgy hangzik, komolyan mondom mint egy piramis játék.

 

Traficc :

A történet erről szól, csak pár újságíró ezt még nem ismerte fel.

 

 

3./

Kasza :

Sajnálatos hogy évek óta a közgyűléseken is kb. ennyi
tagtelepülés polgármestere, vagy megbízottja volt jelen, 144-ből 20, vagy 144-ből 40 tavaly.
annak ellenére, hogy annak időpontját hetekkel előre
közöljük. Nem egyedi eset, hogy a meghívott vasúti
társszervek képviselői közül többen vesznek részt ezeken a
gyűléseken, mint maguk az önkormányzatok képviselői, ami nem
baj, örülünk a megtiszteltetésnek, azonban- úgy gondolom-
joggal elvárható a nagyobb aktivitás a tagtelepülések részéről.

egyik részvevő :

 Szinte biztos vagyok benne, hogy a meghívott vasúti
társszervek képviselői azért vesznek részt nagy számban a
rendezvényen, mert  nekik a részvételt munkaidőként fizeti,
ingyen utaznak fel rá és legfőképpen utána lehet ingyen
(vagyis a szövetség pénzéből) potyázni enni és innivalót.
Egy polgármester általában több ilyen helyen megfordul. Ha
nem lenne utána terített asztal, még a vasutas vezetőket sem
érdekelné az, ami most csak az önkormányzatokat hagyja hidegen.

dunci70 Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169127


Jó estét mindenkinek. Szereztem egy fényképet egy mai forgalmi irodából. Egymás mellett van a mikrohullámúsütő és látszika a múlt századi biztosító berendezés is.
oldmumus Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169126
Ok, most mar kiokosodtam Kl-bol es mindent tudok:D
Előzmény: M44-419 (169104)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169125
Igen-igen!
Előzmény: Törölt nick (169101)
Nohabf Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169123
Köszi a gyors választ!
Előzmény: MBen (169121)
Nohabf Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169122

Helyesbítenék egy kicsit:

V43 1363 csattant Isaszegen a kamionnal

V43 1129 meg nem tom hol,asszem tavaly volt a balesete és csúnyán összetört az is.

Én igazából arra lettem volna kíváncsi hogy jár-e már az 1129-es?

Előzmény: papanatoo (169120)
MBen Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169121

De működik! Tegnap láttam Cegléden egy Félegyházi vonat élén, és csillog-villog!

Előzmény: Nohabf (169119)
papanatoo Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169120

Amennyiben ez csattant isaszegen akkor válasz nem, mivel a kamionosnak /ügyvédjével, szakértőkkel/ bebizonyítoták, hogy az útátjáró szabálytalanul van megépítve ezért akadt fenn.

 

Ezt be is nyelték, így a biztosító nem fizet, így a gép helyreállítására nincs pénz. 

Előzmény: Nohabf (169119)
Nohabf Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169119

Télleg jut eszembe: V43 1129-et már sikerült összerakni vagy még mindig nem üzemel?

 

Előzmény: papanatoo (169118)
papanatoo Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169118

Ezért a biztosító fizet, úgyhogy meg lesz csinálva vagy az É.Jj-ben vagy honos telephelyen.

 

Nem úgy mint az isaszegi gép ami mai napig nincs megcsinálva. 

Előzmény: Nohabf (169114)
scsabi Creative Commons License 2005.03.26 0 0 169117
"Hiába, nem tudom megszokni az ordító pongyolaságot."

Pedig ez csak egy újság. Mi a véleményed a klnf újbeszerzésű járművek (pl. 1047, 6342) magyarnyelvű dokumentációjáról? Panaszkodtam én is régebben, hogy senki nem veszi a fáradtságot a pontos fogalmazásra.
A témához kapcsolódóan, két imént lelt gyöngyszem a MSZT onlány szabványkatalógusából:
Cím Vasúti járművek szerkesztési szelvénye. Fogalommeghatározások és általános előírások
Angol Cím Design section of railway vehicles. Terms, definitions and general codes

Cím Országos közforgalmú vasutak űrszelvénye. Általános előírások
Angol Cím Rolling stock clearance of national public traffic railways. General specifications

grrrrrr....
Előzmény: exmv (169110)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!