Tudna nekem valaki segiteni 1,4 16v Tháliám van ,de még soha nem tudtam lemérni a fogyasztást.Tudom hogy ez ember függő ki hogy nyomja neki,de kd menyi lehet.Átlagos használat mindenböl egy kicsi város fő útvonal stb.És mi lehet az oka melegszik a bal hátsokerék most let kicserélve a csapágy vagy 500 km van benne de ugy veszem észre hogy szinte nem is meleg csak nagyon langyos de meg annál is langyosabb.Szinte alig van külömbség a jobb oldalival ami hideg pár C fok lehet az eltérés.
Sziasztok. Csak érdeklődnék , ha nagyon fent fog a kuplung és 1-2 és még egy kicsit hármasban is
, hogy úgy mondjam érezni a váltást. (nem számolja a fogaskerekeket de nehezebb betenni mint 4-5- ös sebességbe) akkor nyugtassatok meg ,hogy csak kuplungtárcsát kell cserélni és nincs nagyobb baj . Nem tudom mikor lehetett cserélve mert az előző tulaj nem nagyon strapálta magát ilyesmivel.
A beruk jók, a sagemnek alap hibája, hogy a nagyfesz áthúz a trafó oldalán. Tehát működik az is, csak rossz a szigetelése egy idő után és emiatt nem a gyertyát gyújtja be.
Hengeréntkénti trafósnál illik párban cserélni, de a párral megegyezőre cserélve nem okoz gondot. Lényeg,hogy belevaló kerüljön bele!
Aztán működik.
Ja, és természetesen gyárival megegyező gyertya ( Champion, Eyquem )
Szia! Az én autóm is ilyen. Használtan vettem,de a szervizkönyv megemlit egy darab trafó cserét 17 000 km-nél. Végig a jászberényi renaultnál volt szervizelve.
Nem tudom, mi az igazság, nekem hétfőn Stefi cserélt tradót, és Ő is csak 1et cserélt, mondván, a párban cserélés csak a Renault pénzlehúzása......nem tudom......
Amúgy nekem is most 3 szürke, 1 fekete, de Stefi szerelője szerint mind a 4 Beru, a szürkék most 6 évesek......
HUH, hát nekem akkor pörgött fel csak úgy magától, amikor elfelejtettem visszaraknia a kartergáz visszavezető csövét, aztán lehet, hogy nem így hívják.
Én alap esetben azt mondanám, hogy a folytószelepház jeladó lehetett. Az az, amit húzogatsz a gázbowdennel. Azt nem tudom, hogyan lehetne kivenni, nézegettem már, de az alsó csavar elég hozzáférhetetlen.
Sajnos okosat nem tudok mondani. Csak azt kérdezném, hogy milyen felszereltésgű az autó, hogy ilyet is tud. Az enyém RT-s, de nem megy magától sehova, ilyet még csak a Knight Rider-ben láttam és KIT-nek hívták...:)
Párban kell cserélni, mer párosával van kötve. Így ha az egyik kimurdelt, a párja is hamarosan követni fogja...A BERU-k jó fajták, ha mind a négy az lesz, akkor elég sokáig jó fog lenni az autótok :-)
Van egy 1.4 16V Thaliánk, amelyben még pár éve egy márkaszervizben cseréltek gyújtótrafót, akkor azt mondták, ez csak párban cseélhető, fizettünk is vagy 50ezret. Most múlt héten menet közben megint elkezdett rángatni az autó, meg villogott a környezetvédelmi kis jelző. Elvitte a párom egy maszek szervizbe, ott kicserélték az egyik gyújtótrafót, azt mondták, nem kell párban cserélni. Most mind a 4 BERU (eddig is az volt), de 3 szürke tetejű, 1 pedig fekete, és kissé más a tetejének az alakja.
Segítséget szeretnék kérni,a minap egy elég kellemetlen furcsaságot vettem észre a frissen vásárolt Thaliámon, (2001 es tipus) menetközbe a gázpedál lenyomása nélkül magától elkezdett gyorsulni a kocsi,szinte teljes fordulatszámra kipörgött a motor,igy hát kiraktam üresbe a sebesség váltot,félreáltam,levettem a gyújtást és uttánna rögtön inditottam a kocsit, és mint ha semmi nem történt volna, ment minden ugyan úgy. Mi lehet az oka?Egy régebbi forumotokban olvastam ,hogy valószinüleg a motorvezérlő elektronikával van a hiba,de nem igazán értem hogy utánna miért müködött jól.És hogy ezzel még tudom -e használni egy darabig az autot, vagy nagyon komoly a hiba,és sürgös javításra szorul az auto.
Tartalék kulcs és elem kipróbálva úgyan az a próbléma ,biztosítékoknak állok neki akkor. Hiba kódot nem generált az esemény !!!!!!
Érdekes! A benzin szivatyú megy, indításgátló engedélyezi a müködést, mert a piros led kialszik a műszerfalon. Köszönöm mindenki segítő szándékát. További szép napot. Amint rá jöttem -tünk a problémára meg írom. Ez évek óta vissza térő sajnos. Az autó ma reggelre elindúlt kölönben ,ezt szokta tenni velem.
A biztosítéktáblákat nézd át. Különös tekintettel azokat, amik a vezérlő komputerek áramellátását biztosítják. A fő biztosítékokat is mozgasd/kontaktsprézd át. Az fhp jeladó ellenőrzése se kerül semmibe. (kivesz, lepucol, visszatesz). Amikor a gyújtást ráteszed, hallod a benzinszivattyú hangját? Lehet, hogy a többi elektromos cumóval együtt az se indul...
(40849) sz. hsz. 4-vagy 5 csavar fogja, nekem sima PH2-es fejű csavarok, van akinek 5,5-6-os crova kellett hozzá, nekem csak egy csavarhúzó. Kisebbik műanyagborítást kiveszed, ahol a pollenszűrő van, és alatt van a ventillátor. Kapcsolót még nem szedtem ki. Abban sajnos nem tudok segíteni.