Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Levike Creative Commons License 2006.06.15 0 0 10251

Hat nepszerusitsetek bar ahogy te csinalod ugy biztosan nem lesz nepszeru.

En legalabbi visitofraszt kapok az olyan termekektol amiket ugy erzem le akarnak dugni a torkomon.

 

En szemely szerint Igol olajat hasznalok jelenleg, az is egy jo marka sot magyarorszagon is forgalmazzak mostmar megsincs ekkora visitozas korulotte a legtobb ember azt sem tudja, hogy eszik-e vagy isszak.

Addin Creative Commons License 2006.06.15 0 0 10250

Szia lockstock6106 !

 

Nagyon mellétrafáltál, mert az ADDINOL nem orosz, hanem német immáron 70 éve.

Csakhogy vagy 40 országban forgalmazzák és ezért találhattad meg az orosz honlapon. Egyébként egy volt szovjet utódállamban Észtországban piacvezető a kenőolajok terén.

Az anyavállalat honlapján www.addinol.de németül és angolul olvashatsz a cég termékeiről, de várhatóan egy-két héten belül elindul a www.addinol.hu is. 

 

A céget még 1936-ban alapították és a Sachsen-Anhalt tartománybeli Leunában van a székhelye. Magyarországon még csak pár éve van jelen és szeretnénk jobban megismertetni a más országokban méltán népszerű termékeit.

Előzmény: lockstock6106 (10249)
lockstock6106 Creative Commons License 2006.06.15 0 0 10249
A neten nem találtam ilyen márkát.
Előzmény: Törölt nick (10247)
lockstock6106 Creative Commons License 2006.06.15 0 0 10248
Hi all! Utánanéztem ennek az addinol motorolajnak, ez egy orosz olaj (ajajj!) ezek a paraméterei a 10W40-esnek: ADDINOL ECO LIGHT Surftec: SAE 10W-40; ACEA-98 A3/B3; API SJ/CF; EC; MB 229.1; BMW Spezialöl; VW 500 00/505 00 (1/97).
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.15 0 0 10247
Van ilyen hogy flux vagy valami hasonlo olaj marka? tud valaki rola vmit?
Levike Creative Commons License 2006.06.15 0 0 10246
Szerintem nem fog csokkenni. Egyet tehetsz, legyen 1 liter olaj mindig a csomtartodban. SZVSZ az ilyen jellegu motoroknal, amelyek ujonnan is csipegetnek, ez termeszetes ennyi idos korban. A 100ezer Ft a felujitasra pedig igen keves, nyugodtan beszorozhatod 3mmal legalabb. Szerintem ha jol mukodik, toltogesd.
Előzmény: zsero (10240)
redbandy Creative Commons License 2006.06.15 0 0 10245
Uram! Ez a "másik mosópor"-ral való példálózás nem illik ide! Biztosan jó olajat árulsz, ebben nem kételkedem, de hidd el, az emberek inkább hisznek egy közismerten nagy multú cég termékeiben, mint egy olyanban, ami most jelent meg a piacon, vagy legalábbis most szereztünk róla tudomást. Mindenki kíváncsi kicsit, mit tudhat a másiké, miért jobb, de ha vehetsz egy biztosan jót meg egy talán olyan jót, és mindkettő nagyjából ugyanannyiba kerül, akkor a biztosan jót fogják a népek választani. Egy rossz motorolajjal akár ki is nyírható egy moci, ezt mindenki tudja, és ez alapján fog dönteni.
SLX-350 Creative Commons License 2006.06.15 0 0 10244

Szia Addin,

 

más kenőanyaggyártóknak is vannak csodálatosan megmarketingelt termékcsaládjai és adalékcsomagjai valamint szédületes eredményekről tanúskodó tesztjei. Nem gondolom hogy bármit is cáfolna vagy igazolna ha most elkezdenék ömlengeni a Castrol hasonló fejlesztéseiről (és azok marketing tálalásáról).

Előzmény: Addin (10243)
Addin Creative Commons License 2006.06.15 0 0 10243

Szia SLX 350

 

Ezt a hatásmechanizmust és ilyen formában, tudomásom szerint ilyen hatékonyan

senki sem alkalmazza. Nem csak a közlekedési olajok területén, hanem az iparban használt olajoknál is igen kedvező tapasztalatok vannak az oda kifejlesztett ECO Gear hajtóműolajokkal. Kínában és az USA-ban használt több ezer litert "elnyelő" hajtóművek szétszedésekor állapították meg, hogy azonos üzemóra alatt másik hajtóműolaj visszamaradt "nyomához" képest az ECO Gear tudja azt, amit a SURFTEC motorolajra írtam. 

Előzmény: SLX-350 (10242)
SLX-350 Creative Commons License 2006.06.15 0 0 10242

Szia Addin,

 

"...Az adalék csak a fémfelületek érintkezési helyén és csak nyomás alatt fejti ki a hatását..."

 

szvsz ilyen hatásmechanizmusú (felületi nyomásra ill. fémes érintkezésre aktiválódó) kopásgátló adalékot minden normálisabb motorolaj tartalmaz (a Castrol biztosan) csak máshol ezt a megoldást nem nevesítették mert (valószínű) természetes hogy az olaj tudja ezt.

Előzmény: Addin (10239)
Pitbull Creative Commons License 2006.06.15 0 0 10241
Csak nem a csodálatos TWINPORT motorhoz van szerencséd?
Előzmény: BLASIUS (10238)
zsero Creative Commons License 2006.06.15 0 0 10240
Sziasztok, tudnátok segíteni?

Februárban vettem egy 1990-es Mitsubishi Galant GTI-t, pörgős, 2.0 16V DOHC motorral, de hajtókarcsapágyas volt, ezért még mielőtt sokat mentem volna vele, megcsináltattam (így nem tudom mennyit fogyaszthatott előtte). Szóval egy fél motorgenerál volt, de a dugattyúkhoz és a szelepszárszimmeringhez nem nyúltak. Kapott új olajszűrőt, meg új BP 10W40-es olajat. Nos, amin meghökkentem, az hogy 500 km után az olaj teljesen elfogyott, azaz lement a min. szintre (kb. 1 liter). Azután töltöttem utána és a következő 1000 km-en 1 litert fogyott tovább. Azóta kb. még 2000 kilómétert mentem és most kb. 0.5 litert eszik/1000km. Amivel én töltöttem utána az Valvoline 10W40 TopGuard.

Mivel nem szeretnék még 100 ezer forintot rákölteni egy újabb generálra, a kérdéseim a következők lennének: lehetséges hogy ez, az apadó olajfogyasztás egészen minimálisra fog csökkenni? A főtengelyes generál és a teljes olajcsere okozhatott olyan jelenséget (vagy az új, 10W40-es olaj), hogy az apró pórusok amik el voltak tömődve most felszabadultak? Végül, milyen olajat ajánlotok, ha ez a típus nem jó, létezik "Longlife" "High Milage" olaj 10W40 félszintetikusból is? Annyira nem szeretném öszvéresíteni a kocsit, néha felszökik a fordulatszámmérő 6500 fölé :-)), gondolom egy adalékolt trutymóval többet ártanék, mint segítenék. Válaszotokat előre is köszi!
Addin Creative Commons License 2006.06.15 0 0 10239

Szia Blasius!

 

Próbáld ki a német Addinol Surftec motorolajokat. Egy "Protec 100" fantázia nevű adalékrendszer van bennük, amely aktív surlódáscsökkentő réteget hoz létre az olajban. Az adalék csak a fémfelületek érintkezési helyén és csak nyomás alatt fejti ki a hatását és mintegy elsímitja a fém felület egyenetlenségeit, beépül a fémbe és ezáltal csendesebb lesz a motorműködés, kisebb lesz az olajfogyasztás (akár 35 %-kal) és még üzemanyagfogyasztás csökkenést is eredményez (kb. 5 %). A tapasztalatok szerint jobban húz a motor, bár teljesítménynövekedést nem ígér a gyár. Ajánlom neked az ADDINOL ECO LIGHT Surftec 5 w 40-es olajat. 

Nem a legolcsóbb, de nagyon jó. Ha érdekel, írjál. (www.addinol.de)

 

Előzmény: BLASIUS (10238)
BLASIUS Creative Commons License 2006.06.14 0 0 10238
Sziasztok!

Autóm egy 2003-as Opel Corsa Z10XE motorral. Most 63 ezer km van benne. Mivel Ecotec motor van benne, ezért sokak tanácsára viszonylag rendszeresen nézem a szintet. A tapasztalatok az egyes olajokkal:

1. gyári olaj 8000 km-ig, elment kb. 2-2.5 deci ezalatt, de hát ekkor volt a bejáratás is.
2. javasolt olajcsere, ekkor Mobil 5W-40-et kapott. Ezzel kb. 15 000 km alatt volt 2-2.5 deci fogyás.
3. azután több alkalommal is 5W-30 került bele, ezzel volt egyszer 15000 km alatt 1 literes fogyás, télen viszont szinte alig fogyott belőle. Legutoljára viszont olajcsere (7000 km-rel ezelőtt) óta kb. 6 deci elment, uszkve 1 dl/1000 km fogyást látok most rajta átlagosan. Ez most 60 ezer környékén, most már melegebb időben. Ez gyári adatok szerint még teljesen normális, de nem túl biztató a jövőre nézve. Változhat meg ilyenkor drasztikusan az olajfogyasztás (és készüljek a további romlásra?) vagy ennyi ingadozás belefér?

Ja használat: átlagosan havi 2000 km-t megyek vele, aminek kb. negyede autópálya agy országút a többi város, azon belül sok újraindítózás, de viszonylag kevés hidegindítás. Nem taposom agyon, hidegen nem szoktam a fordulatot elengedni 3 ezerig sem, 2000-2500-nál felváltok. Ha bemelegedett, akkor kicsit dinamikusan, de kíméletesen használom.

A kérdésem: váltsak majd az őszi szerviznél olajat vagy maradjon a gyári 5w-30 (a szerviz is ezt rakja bele) és néha utántöltés?

Köszi előre is.
SLX-350 Creative Commons License 2006.06.14 0 0 10237

Szia Laminex,

 

Görögországban - tőlünk (legalább is papíron) melegebb klímájú ország lévén - a Castrol (és vélhetően más gyártók) választékából több olajból is létezik 20W-50-es változat.

Előzmény: Laminex (10234)
vaguny Creative Commons License 2006.06.14 0 0 10236
Szia Kacagógerle!

Az említett trutyit az 5W30 betöltése után, néhány-száz km megtételét követően vettem észre, de most már úgy tűnik, hogy minden rendben!

Köszi!
Előzmény: kacagógerle (10235)
kacagógerle Creative Commons License 2006.06.13 0 0 10235
Nemhogy rosszat,kifejezetten jót tettél a motorodnak az 5W30-al,mert az 5W40-el ellentétben ez fullszint olaj.
Valószínűleg azért nem láttál annyi trutyit az olajban mint régen,mert ez az olaj feloldotta és elszállította az olajszűrőbe.:-)
Előzmény: vaguny (10233)
Laminex Creative Commons License 2006.06.13 0 0 10234
Görögországban voltam nyaralni, ott a BP benzikúton láttam Castrol GTD 20W-50-es olajat, ilyenről hallottatok már?
vaguny Creative Commons License 2006.06.13 0 0 10233
Szia SLX-350!

"Nagyobb mennyiségű lerakódás (többek között) akkor szokott kialakulni ha a motor rendszeresen alacsony olajszinttel és/vagy az előírtnál gyengébb minőségű motorolajjal jár."

Annyi történt, hogy a kezelési útmutató szerinti 5W-40 ajánlott helyett 5W-30 került bele (amely a megengedhetők között szerepel). Úgy gondolom ezzel nem lőttem nagyon mellé?!

Egyébként most utóbb már nem is láttam a korábban írt apró szemeteket az olajban!

Előzmény: SLX-350 (10228)
Pitbull Creative Commons License 2006.06.13 0 0 10232
Inkább ne, mert bár jó surlódáscsökkentő hatása van de mikor bmlik korrozív klórvegyületek képződnek.
Előzmény: Törölt nick (10230)
Banditoo Creative Commons License 2006.06.13 0 0 10231
kollegájszok,

dévónekszia, 1.5 GL, 8vé, sima alap, sámli extra, 95-ös. mennyi olaj megy bele és milyen? 3,8 litert találtam egy oldalon, de nem írta,hogy szűrővel, vagy anélkül-e.

előre is tenksz.
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.13 0 0 10230
ENERGY RELEASE adalekról már volt szó?:) erdekelne mi a velemeny (ez nem teflonos), tegnap nagyon ram akartak tukmalni, mert latszott hogy meg nem is halottam rola:)
SLX-350 Creative Commons License 2006.06.13 0 0 10229

Szia Wasp,

 

így látatlanban nehéz okosságot mondani - én azért nem kezdeném egyből a legdrasztikusabb megoldással (10W-60-as motorolaj) hanem először megpróbálnám hogy mit szól a motor egy 10W-40-es olajhoz és csak akkor kezdenék más megoldással ("vastagabb" olaj használatával vagy az esetleges motorikus problémák felderítésével) foglalkozni  ha azzal is túl nagy az olajfogyasztás.

Előzmény: _Wasp_ (10223)
SLX-350 Creative Commons License 2006.06.13 0 0 10228

Szia Vaguny,

 

tudom hogy az (átlagos) emberfia ritkán szedi szét darabokra a motort abból a célból hogy patikamérlegen lemérje a lerakódások mennyiségét. Ha az autót az előírt csereciklussal és (minimum) az előírt minőségű motorolajjal használod akkor (normálisan) minimális mértékű lerakódásokra számíthatsz. Ha (a gázpedál közvetítésével) rendszeresen belelépsz a motor lelkivilágába (magyarul padlózod neki) és/vagy gyakran jársz az autóval rövid távon akkor (hosszabb távon) megvan az esélye a közepes mennyiségű lerakódás kialakulásának.

Nagyobb mennyiségű lerakódás (többek között) akkor szokott kialakulni ha a motor rendszeresen alacsony olajszinttel és/vagy az előírtnál gyengébb minőségű motorolajjal jár.

 

 

Előzmény: vaguny (10220)
zatis Creative Commons License 2006.06.13 0 0 10227
Kedves SLX-350!
Köszönet, úgy lesz.
Üvözlettel, Zatis
Előzmény: SLX-350 (10159)
SLX-350 Creative Commons License 2006.06.13 0 0 10226

Szia Murdock1981,

 

bocs hogy ha átsiklottam (korábbi) kérdésed fölött. Az autó gyári ajánlásai több mint érdekesek: alapesetre egész éves használatra 0W-40-es(!) motorolajat javasolnak (alternatívaként megemlítve az 5W-30-as és a 10W-40-es motorolajokat) annyi kiegészítéssel hogy tartós nagy sebességű autópálya használatnál a motorolaj fogyás megelőzésére 15W-40-es(!) motorolajat ajánlanak.

A felsorlt kategóriák közül az autó (esetleges) olajfogyasztásának a mértéke és a jellemző használati körülmények (város, hosszútáv, autópálya, sb) alapján érdemes választani.

Előzmény: Murdock1981 (10219)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.12 0 0 10225
sok fajta olajat probaltam mar most vettem eszre a fustolest 7000 km utan (7500ankent cserelem). az 5w40el fustolt. regen 5w50 mobil 1 volt, azzal nem, most 10w40 mobil van azzal sem, de ebben meg alig van par szaz km. kerdeztem a szerelot h mijen volt a regi olaj, azt mondta szemre meg teljesen jonak tunt....de ez nem jelent semmit gondolom:)
Előzmény: redbandy (10217)
HUNYOR Creative Commons License 2006.06.12 0 0 10224
...mint hozzásaccoló, gyanítom a 20 w 60 kimondottan nyári(bb) olaj. télen nehezebb az indítás, viszont nem eszi annyira.
szerintem...

Istenem, egy v6 mazda...
Előzmény: _Wasp_ (10223)
_Wasp_ Creative Commons License 2006.06.12 0 0 10223
szia újra SLX

én vok, aki 10w30 helyett 5w30-al itatta meg a mazda mx3 v6-ját.

Ez biztos nagyon tetszett a kocsinak :))) mert még kért belőle. :
sacc per kábé háromnegyed litert 1000 kilométerre.

generál? :(((
vagy más olajjal próbálkozzak legközelebb? (a 20w60 komoly volt, vagy csak vicc?) (számokban nagy az eltérés, amúgy fogalmam sincs ;) )
Előzmény: SLX-350 (10162)
lockstock6106 Creative Commons License 2006.06.12 0 0 10222
Hali! Sztem ide nézz be: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9009007, vagy a http://www.volvo.lap.hu -ra, szerintem....
Előzmény: Murdock1981 (10219)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!