Keresés

Részletes keresés

oldmumus Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170363
En tudom, hogy nem fog jonni, mert ha akart volna johetett volna, ez csak egy elonyos dolog (autopalya lesz), ez csak politikai maszlag es kabitas.

En mint feltalalo aki befektetoket keresett tudja az igazgot, hogy mitol nem jon a mukodo toke ide!
Előzmény: sb2005 (170360)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170362
En hiszek neked, de most itt nem a hotel/apartmanos meg utazasi irodasi uduleseket helyeztem elonybe, hanem a kiado hazaket.
Előzmény: Törölt nick (170359)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170361
Megnezem mikor lesz az a eletszivonal ilyen, sajnos tesznek rola sokan, hogy nem!
Ha a szinvonal alacsony es olcson adjak az realis, de tudod sok kicsi sokra megy!
Előzmény: sb2005 (170358)
sb2005 Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170360

Az M7 nyomvonalával már rengeteg vita volt.

Valahogy úgy érzem, hogy mindenkinek kell, de senkinek sem jó. Ha közel megy a parthoz akkor azért, mert forgalomnövekedést és komoly környezeti terhelést indukál.

Ha a berkeken viszik át, akkor azért, mert természeti értékek pusztulnak. Ha távolabb megy, akkor azért mert messze van a Balaton.

Én örülök inkább annak hogy végre épül egy elég jó nyomvonalon, de!!!!

Egy autópálya megépítése még nem jelent automatikusan gazdasági fellendülést, ettől még nem fog jönni a tőke a térségbe.

 

Előzmény: oldmumus (170357)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170359
OFF: külföld olcsóbb, saját tapasztalatom szerint. Nem is kevéssel. Amennyiből Lillafüreden voltunk, két görög nyaralás kijött volna. Az utazási irodában kétszer is rákérdeztek, biztos, hogy oda akarunk menni, biztos, hogy ennyiért?? majdhogynem hülyének néztek. Hja, kérem, nem engedhetjük meg magunknak, hogy ITTHON nyaraljunk - ha meglátom az idióta szlogent, itthon otthon van, ideges leszek... ON
Előzmény: oldmumus (170355)
sb2005 Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170358

Ha majd egyszer az életszinvonal is növekedni fog akkor a horvát tengerpart jobb helyzetben lesz.

Na itt jön a dolog lényege:

A Balaton olcsó. Azért olcsó, mert olyan a szinvonala, amilyen. Ha olcsó, akkor a kis pénzű vendéget fogja megszólitani. S kevesebb lesz a bevétel is.

Kész a mókuskerék.

Sokan járnak a horvát tengerpartra. A balaton egyébként sokaknak azért olcsóbb - nekünk is - mert ott van az illetőnek háza, nyaralója, igy szállásra már nem kell költenie.

 

Előzmény: oldmumus (170355)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170357
Azert nem minden arany ami fenylik. Az M7 uj nyomvonala a deli parton azert kozeli a telepulesekhez, hogy a turistakat meg mindenkit hozzon ide. Az EU azert nem ad egy fillert sem erre az autopalyara, mert kornyzetvedelmi teruletre epult. Ha 20-25km-el delebbre viszik akkor tamogattak volna. Ezen a nyomvonalon az adria elerese meg rovidebb lett volna!
Előzmény: nohab (170323)
sb2005 Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170356

Igen a Mérnök magazin cikkei nekem is megvannak. Sajnos van bennük egy két halandzsázás is, meg vészharangkongatás, szokásunk szerint.

A Balaton vizszintje változó, volt már a 2003-asnál jóval alacsonyabb, és az átlagosnál jóval magasabb is. Száraz lábbal viszont sosem lehetett rajt átkelni, azért annyira nem száradt ki.

A déli vasút építésének természetföldrajzi okai is voltak. Régen a Balaton területe sokkal nagyobb volt, a déli parti berkek is hozzá csatlakoztak. A Balaton főleg északról kapja a szelet, ami a sekély, lapos déli parton turzásokat épített. Ez egy természetes folyamat, része a tó feltöltődésének. A vasút erre a turzásra épült, ezt erősítette meg, összevonva a vasútépítést egy vizrendezéssel, véglel levágva a Balatonról a berkeket.

 

Előzmény: vaskerék (170318)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170355
Azert nem mindenki teheti meg azt, hogy az adriara menjen nyaralni. Nyar vegen a tv2 tenyek musoraban volt egy osszehasonlitas a balaton es az adria kozott. A balatonra utazo teszt csalad pont egy vasutas volt Par az osszehasonlitas kozeli volt, de megis ha az ember visz kajat vagy maga csinal a balaton olcsobb. Nincsenek sokan olyan rozsan helyzetbe, hogy dobaljak ki az ablakon a penzt!
Előzmény: sb2005 (170352)
hmsoft Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170354
bodecsabi - Andó Gergely,

Csak mint outsider kérdezem: adott esetben a közbeszerzés (100 napos átfutási idővel) a német szöveg lefordítására vonatkozik? Vagy mire?

hm
Előzmény: bodecsabi (170351)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170353
Nem csak azt, hogy a Piroska nem = a foton lathatoval!
Előzmény: P.stephenson (170330)
sb2005 Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170352

Ahhoz hogy az M7-en a Balaton felé autózókat a Balatonnál tartsuk, ahhoz sokkal jobb marketingre és jobb szemléletre van szükség.

 Már most, sztráda nélkül is jerlentősen növekszik a horvátországba utazók száma, és aránya, és ezek, bizony a Balaton partján mennek el, úgy mintha a tó ott se lenne.

Azért a tizezres nagyságrendűautópályadijjal vitatkoznék. Esetleg oda vissza ennyi. Azért horvátoknál ennyire nem drága a használati dij.

Ez a turistatéma mondjuk itt nagyon off, mert ez már alapjaiban sem kapcsolódik a vasúthoz, nagyon elmentünk. De nem baj.

 

Előzmény: nohab (170323)
bodecsabi Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170351
Huuubakkker, kapkodom a levegot!

Kulonosen ez tetszik:

"Egyébként tájékoztattuk az Utaskartában résztvevő vasúttársaságokat, hogy a CIV által bevezetett kompenzációs szabályokat technikai okok miatt csak késedelemmel tudjuk bevezetni."

Na most mi van? Kotelezo szabaly vagy nem? Mi az, hogy technikai okobol kesedelemmel vezetik be. Ha majd lesz eurocsatlakozas, akkor az euro elfogadast vezetik be kesedelemmel technikai okok miatt? En meg az IC potjegyvaltas szabalyait vezessem be magamon technikai okok miatt kesobb, addig meg ne vegyek potjegyet?! Es ezt le merte irni?

Csabi
Előzmény: Andó Gergely (170319)
Mad Scientist Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170350

traficc :

valamit félre értettél.

 

Vagy talán Te...??? (A viccet...)

Úgy látszik kevés :-))) -t használtam :-))))))))))

 

Ami hozzászólásod végét illeti, annak szívből örülök.

 

Ezzel együtt nevetséges, hogy a MÁV ennyi időt és energiát fordít pótcselekvésre (= elhárításra, e-kocsira, mosolyjegyekre, stb.).

Előzmény: Törölt nick (170342)
nohabpeti Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170349

Köszönöm szépen a Sardegna-linkeket!

Mi az a FdS pubblico és turistico?Nem nyelvileg kérdem,mert azt már pár éve tanulom.

 

www.trainWeb.com Elsősorban GM-kedvelőknek,de rengeteg más dolog is van itt.

felder Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170348
Kedves vaskerék!

Az európaiak pedig elvitték a négereket ibusz útra Amerikába, ott meghonosodva pedig jó vasútépítőkként keblükre ölelték a sziú, stb indiánokat. A megmaradt indián barátoknak összkomfortos lakóhelyeket kínáltak, amit mi rezervátumoknak hívunk.

Ja az azték -és maja rajongó sanyolokról majdnem elfelejtkeztem!

felder

Előzmény: vaskerék (170329)
felder Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170347
Göd alsóval kapcsolatban ne adj tippet, mert úgy járnak, mint Hai felsővel.

felder
Előzmény: Szütyi (170339)
felder Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170346
Felső Hai, azaz Sang Haj soha nem volt külön orszá. Esetleg volt olyan városrész a kínai császárság idejében, ahova csak európai(angol) tehette be a lábát, helyi bennszülött nem, pl parkok, stb .
Hong Kong pedig soha sem volt önálló ország. Csak Pekingben bérbe adták 99 évre második bözsi felmenőinek, ami a múltkor járt le.
Azóta éppúgy, mint előtte,

Előzmény: Szütyi (170339)
KoSSuTh Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170345
Ha jól tudom múlt péntek délután óta már járható a pálya. Legalábbis én a 7706-tal a "nagyállomáson" szálltam le. :)
Előzmény: M40 120 (170264)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170344

Ez a mai....................nos ez ma ............NEM a Te napod.............:-(((

 

( nem ám megsértődni. mással, velem is van ilyen.)

ilyenkor kapcsolódj ki.

Fuss vagy igyál egy felest.

Előzmény: vaskerék (170329)
felder Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170343

Én szívesen elárulnám.
De előbb mondd meg, kedves vaskerék, mi volt az oka, hogy utólag döbbenten gondolkodtam: piroson jöttem át, vagy fehéren? (Ettől a gondolattól majdnem infarktus kaptam)

Sok gyakran közlekedő ember életében van ilyen pillanat! Nekem évekkel ezelőtt volt.

felder
Előzmény: vaskerék (170338)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170342

Mad Scientist :

Ne tedd :-))

Ehhez fiatal vagy még :-)))

9976-nál jársz, legalább jubilálj előtte :-)))

 

traficc :

valamit félre értettél.

A "ma feladom" kitétel arra vonatkozott, hogy GEORGI-nak érkezett újságokat adtam fel a postán.

 

 

Mad Scientist :.

Ami pedig Turhás András & a (valódi) elhárítás kitűnő szakmai munkáját illeti (ti. hogy sikerült a MÁV legkárosabb ellenségei közé az utasok, időjárás, vasútbarátok, fotósok, menetrendtervezet-közzétevők, etc. után  T.......... L.......-t is felvenni) javaslom, hogy mindannyiunk kedvenc vasúttársasága neve után illesszünk egy H betűt, mert a "MÁVH" (vagy ha úgy jobban tetszik "M-ÁVH", ejtsd: "mávéhá") jobban illik rá.

Már csak át kéne költözni a 75-ből a 60-ba... :-(((

 

 

traficc :

Túrós úrnak és bandájának NINCS köze (még) hozám.

Vele 1991-ben a három rendőrtábornok belső polgárháborúja idején volt egy csörtém.

Akkor se sokra becsültem, ma sem.

Még csak nem is az a bajom Vele, hogy MÁV Igazgatósági utasításra Vasutas Belső Elhárítást szervezett.

Megfizetik, megrendelik, = tegye.

ez a szakmája.

Hanem az, hogy Ő lusta és selejt emberekkel dolgoztat, mert Ő maga nem dolgozik.

S nem is azt a nyamvadt (brutto) milliót sajnálom Tőle havonta, mert ha lenne eredménye a munkájuknak akkor annyit meg kell, hogy érjen egy 42.500 fős társaságnak az ügy.

A trehány, a slendrián, a látszat munkáért felesleges a kiadot pénz.

Ez a baj, nem a létük.

 

Az meg, hogy 2005-ben szükség van mini ÁVH-ra a MÁV-nál az inkább minősítő körülmény mint érdemleges ügy.

 

A topiciokról való mostani eltűntetésnek most nincs köze a biztonsági szolgálatokhoz.

Ez most símán munkaügyi ügy.

 

Az meg, hogy a MÁV-nak , ilyen munkára , csak túros szintűekre futja, legyen a MÁV Igazgatóság baja/szégyene/nyűgje.

 

 

 

 

 

Előzmény: Mad Scientist (170337)
seTTebello Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170341
Nagyon érdekes felvetések vannak itt megfogalmazva és válaszolni is fogok. De nem most.

Viszont, akit a vasút is érdekel, az ma kinézhet a Nyugati és Rákosrendező környékére I. Szergej és Nagybobó ügyben.
Szütyi Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170340

Mauúúúúúúúúúú.Nyihe.

Előzmény: felder (170335)
Szütyi Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170339

"Sanghaj... Hát igen. Hong-Konggal együtt néhány éve még önálló állam volt,"

 

Te olyan hülye vagy mint a ki fut:-)))))))))))))))

Hányas voltál földrajzból? Göd alsó nem tartozott hozzájuk véletlenül?

Előzmény: vaskerék (170329)
vaskerék Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170338

Szimpla közuti keresztezödésböl nagyságrendekkel több van mint vasúti átjáróból.

Miért van, ha az elöbbi mutat pirosat, az autósok megállnak a fénysorompó jelzését sokan figyelmen kivül hagyják? Nos Felder?

Mad Scientist Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170337
t.r.a.f.i.c.c.  (170297)

 

OFF

 

.........

Ma feladom.

 

ON

 

Ne tedd :-))

Ehhez fiatal vagy még :-)))

9976-nál jársz, legalább jubilálj előtte :-)))

 

Ami pedig Turhás András & a (valódi) elhárítás kitűnő szakmai munkáját illeti (ti. hogy sikerült a MÁV legkárosabb ellenségei közé az utasok, időjárás, vasútbarátok, fotósok, menetrendtervezet-közzétevők, etc. után  T.......... L.......-t is felvenni) javaslom, hogy mindannyiunk kedvenc vasúttársasága neve után illesszünk egy H betűt, mert a "MÁVH" (vagy ha úgy jobban tetszik "M-ÁVH", ejtsd: "mávéhá") jobban illik rá.

Már csak át kéne költözni a 75-ből a 60-ba... :-(((

 

 

vaskerék Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170336

A Pécsi Höerömü (ma PANNONPOWER rt) fömérnöke mesélte, a felszini bányászat

szenének selejtes minösége olyan, hogy olcsóbb lenne Dél-afrikából szenet vásárolni, mert annyival magasabb a fütöértéke, hogy a szállítást is ellensúlyozná.

Akkor pakura kellett a kazánok üzemben tartásához, a szén magas kéntartalma miatt Pécs levegöjének a kéndioxid tartalma folyamatosan a megengedett érték felett volt, a Budai vám környékén.

Szerencsére az erömü már gáztüzelésü, egy blokk pedig Finn technologiára épülö fatüzelésü kazán.

felder Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170335
Érdekes volna, ha az Astóriánál minden autós kiszállna a kereszteződésben, és megnézné, hogy jönnek-e oldal irányból!


üdv: felder

Előzmény: IST (170332)
vaskerék Creative Commons License 2005.03.31 0 0 170334

Kedves Traficc!

Ne hagyj kételyek közt vergödni! Írd le hol hibáztam, had védjem meg a mundérom

becsületét.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!