Véleményem szerint nyugodtan vedd meg és tedd bele a Q8-at. Mint írtam most vettem-tewttem én is a shell után. Volt még egy kis eredeti shell amivel színre-szagra-tapintásra összevetettem az exelt. Semmi lényeges eltérés. A kocsi hangja pedig kicsit finomabb lett. Ugyan úgy az öreg barátomé is a pennzoiltól. Szóval szerintem, egy "hétköznapi" autó a mai szintetikus olajakban nem válogat, főleg ha még nem kopott, és nem eszi. De SLX is jön még...
Meg ha jobban belegondolok, akkor az Elf-fel mintha szebben járt volna a motor, mint előtte a MOL-lal, viszont az olajnyomás lámpa meg az Elf-fel mintha egy pillanattal később aludna ki hidegindításkor, pedig a szűrő mindkétszer Champion volt.
Mennyivel egyszerűbb volt az életem, igaz drágább is, amíg a márkaszervíz csinálta a cseréket. :)
Semmi problémád nem lesz hogy mindig más olajat raktál bele. Ha egymással keverhetők akkor majd az éppen bent maradó néhány mililiter fog problémát okozni?
Az okozhat gondot, hogy minden olajcserénél (nálam kb 5000 km és 1 év) más márkájú, de mindíg megfelelő minősítésű olajat kap az autó?
Ami az utóbbi években volt:
Mobil Synt S 5W-40 VW 502.00
MOL Dynamic 5W-40 VW 502.00
Elf Excellium LDX 5W-40 VW 502.00
Most Q8 Excell 5W-40 VW 502.00 kerülne bele az ára miatt, vagy maradjak az Elf-nél, az állandóság miatt? Az autó Felicia '97 1.3MPi 40kW 50ekm nulla olajfogyasztással.
Hello! Sztem akármelyik autósboltban megveheted, úgysem tudják még az autósboltosok sem, hogy hamisítvány-e vagy sem. Én is vettem gyertyát (champion) autósboltban, nekik az unix szállít, azt mondták tuti nem hamisítvány. Tönkre ment egy belőle, mondom veszek egy újat, erre mondta az autósboltos, hogy bocsi, de ez hamisítvány volt, nem is rendelnek belőle többet. Vettem másik boltban Bosch gyertyát, az tökéletesen üzemelt. De ennyi erővel az is lehetett volna hamisítvány. Szóval ez kiszámíthatatlan, lehet még a beszállítók sem tudják, mi igazi és mi nem.
Nálam a munkahelyem vásárló, így nekem is hoznak maszekba nagyker áron, de ehhez egy kartont, 20l-t (5*4l) kell egyszerre megvenni. Az ismerősök között megosztjuk. Amúgy 1225 Huf/l+Áfa.
" de ha vehetsz egy biztosan jót meg egy talán olyan jót, és mindkettő nagyjából ugyanannyiba kerül, akkor a biztosan jót fogják a népek választani. Egy rossz motorolajjal akár ki is nyírható egy moci, ezt mindenki tudja, és ez alapján fog dönteni. "
Azért azt érzed, ha igazán őszinte akarsz lenni, hogy ez a két utolsó mondat nem túl szerencsés megfogalmazás ebben az esetben. Azért nincs harag.
Félreértés ne essék, én egy szóval sem utaltam - legalábbis nem akartam - az általad kínált olaj minőségére, az ajánlatodat pedig úgy emlékszem azzal köszöntem meg, hogy majd ősszel lesz aktuális az olajcserém. A problémám az volt, hogy jössz itt a "másik mosópor/olaj" című csapból is folyó reklámszöveggel, hogy a tiéd miért jobb mint a másiké. Mindenki ismeri az ilyen mosóporos mesék hátterét, ezért javasolnám, hogy ne ezzel próbálkozz! Ne hivatkozz olyan dolgokra, amikre minden más gyártó is hivatkozhatna, ha akarna, szerencsére nem teszik itt.
Nem tudok jó marketingpolitikát a kezedbe adni, mert nem értek hozzá, csak tanácsolnám, hogy próbálkozz más módszerrel, mert ez itt nem nyerő. Ha valakinek ajánlatod van, küldj neki emilt, biztosan örülni fog neki, és lehet, hogy téged választ.
Szóval, akkor a korára tekintve (~220000km) mondjuk 5w30 mehetne bele! Vagy 5w40? Ha jóltudom, nem eszi az olajat! És hány lityi kell bele? Köszönöm válaszodat!Hali!
Nem egészen egy hónapja kértél és kaptál konkrét kocsitípusodhoz többféle motorolaj és váltóolaj ajánlatot. Szerintem korrekten utánanéztünk kérésedre a szükséges adatoknak. Remélem nem az általam ajánlott termékre gondolsz, mint egy lehetséges "rossz" motorolajra. Arra ott vannak a Te...o és Me...o gazdaságos (regenerált), vagy a hamisított olajok. Igazad van, egy új piacon egy máshol jól (jobban) ismert terméket ismertté tenni manapság sokkal nehezebb, mint volt 1990 körül, de azért apró lépésekkel igenis meg lehet ismertetni egy újat is. Főleg, ha azok, akik kipróbálták jó tapasztalatokkal rendelkeznek.
Itt lejjebb emlegettem egy öreg cimborát, a 9 éves corzájával.Ma lecseréltem az olaját a kocsijában. Most lehet szörnyülködni: 9 éves és 7300 km van benne! Mint írtam, olajcserére nem emlékszik ez idő alatt. Talán az első 1000km-es szervíznél talán... ha igaz volt. Na jó szutyis fekete olajat engedtem le belőle. Tapintásra viszont "csúszott". Pennzoil 5w 40-est kapott. Mintha csndesebb lenne a motor. Na ez igaz az enyémre is. Megkapta a Q8 exel 5w40-et. Hétfőn rendeltem a neten, kedden reggel már a kapun beadták. Jónak tünik. Tényleg minden jóváhagyás meg van rajta, s a magyaron kívűl minden náció nyelvén a szöveg. Hollandiában készült.
Hat nepszerusitsetek bar ahogy te csinalod ugy biztosan nem lesz nepszeru.
En legalabbi visitofraszt kapok az olyan termekektol amiket ugy erzem le akarnak dugni a torkomon.
En szemely szerint Igol olajat hasznalok jelenleg, az is egy jo marka sot magyarorszagon is forgalmazzak mostmar megsincs ekkora visitozas korulotte a legtobb ember azt sem tudja, hogy eszik-e vagy isszak.
Nagyon mellétrafáltál, mert az ADDINOL nem orosz, hanem német immáron 70 éve.
Csakhogy vagy 40 országban forgalmazzák és ezért találhattad meg az orosz honlapon. Egyébként egy volt szovjet utódállamban Észtországban piacvezető a kenőolajok terén.
Az anyavállalat honlapján www.addinol.de németül és angolul olvashatsz a cég termékeiről, de várhatóan egy-két héten belül elindul a www.addinol.hu is.
A céget még 1936-ban alapították és a Sachsen-Anhalt tartománybeli Leunában van a székhelye. Magyarországon még csak pár éve van jelen és szeretnénk jobban megismertetni a más országokban méltán népszerű termékeit.