Krézi évekighajózott az Aldunán a 80-as években és látott olyan helyeket amihez képest a Rejtő könyvekbeli lebújok úri helyek. Az arcokról meg ne is beszéljünk...
Pedig még orosz csajom is volt,de a véleményem akkor is fenntartom.
Láttam azt a Szovjetuniót amit nagyon kevesen innen.
Ja és évekig dolgoztam orosz csúcstechnikával, mert a szárnyashajót meg katonai üzem gyártotta.
Na arról is megvolt a véleményem...
Az oroszok nem akarták elhinni hogy ezekkel a hajókkal nemzetközi menetrendszerinti utasforgalomba járunk.
Ja csak mi hazahozás után befejeztük mint a román dácsiát itthon a tulajok...
Jól látod, itt nem arról van szó, hogy néhány ember féktelenül kapzsi volt, vagy, hogy nem a legmegfelelőbb emberek lettek volna a megfelelő helyen. Egész egyszerűen a rendszer logikájából fakad, hogy csak ilyen emberek kerülhetnek felelős pozícióba, és kizárólag csak az önérdek alapján hozhatnak döntéseket. Több tonnányi papírra rögzíthetünk milliónyi új törvényt, amellyel korlátozni akarnánk a magánérdek érvényesülését, ám az keresztül fog törni azon is. Itt már a rendszer eljutott olyan pontra, amikor működése önmaga ellen fordul. A kapitalizmus egyszerűen felfalja önmagát.
Én szeretem a spenótot! :-) Alig várom, hogy elolvadjon a hó, viszket a tenyerem az ásóvilla után. Vetek spenótot is. Jó kertészkedést neked is, pazaroljunk minél kevesebb időt ilyen hülye jövőtlen dolgokra, mint pl. az internet.
Szerintem rajzolhatsz is, vagy simán csak megpróbálhatod pontokba szedni a mondanivalódat, esetleg kis nyilakkal ellátni meg csoportosítgatni. Az is sokat ér, ha rendszerezni akarsz, nem muszáj hozzá számolni.
Rengeteg nagyívű ötletről 3 perc gondolkodás és 15 másodperc fejszámolás után kiderül, hogy életképtelen marhaság.
Nem fogom elmagyarázni neked, hogy mi a bajom, mert szerintem sokszor és érthetően elmondtam, hogy mi azzal a bajom, ami egyre inkább, szinte kizárólag történik itt. (Ezen kívül meg a világon semmi bajom nincsen, kár megpróbálni belevetíteni akármit is.)
Egy dologban viszont teljesen igazad van, azt a tanácsot igyekszem megfogadni. Aki nem szereti a spenótot, ne egyék spenótot.
Azert figyelmesnek kell lennunk egymas "termekeire", ha nem lesz aki vasarol, akkor
az egesz vilagot le lehet 0-azni.
A baj az szerintem, hogy nem a megfelelo emberek vannak a jo poziciokban. Igenis szukseg van jo tanarokra es vezetokre. De a rendszer nem "ertekeli" oket, oda is inkabb a toltelek jut. Fejtol budosodik a lab.
Nem kell itt számolni. :) A kő a csónakban annyi vizet szorít ki, amennyinek a súlya megegyezik a kő súlyával, a vízben meg csak annyit, amennyi a kő térfogata. Tehát a csónakban több vizet szorít ki. Tehát csökkenni fog a vízszint.
Nekem az volt a benyomásom az "EV halála" film után, (főleg amikor Bush is feltűnt), hogy ezt a H-cellát szinte csak alibi szinten nyomatják, rengeteg hátránya van, amit fel is soroltak. A Toyotás fickó csak drága játékszernek nevezte a H-kocsiját. Kezdve ott, hogy már a hideg is alátesz neki...
"Nem lehet ez a mi ki 911-ünk? Máris szigorításokról hallani, meg zéró tolerancia a rendvédelemben. Jó kis ürügy, s a társadalom boldogan asszisztál hozzá."
Találó + eltereli a figyelmet azokról, akik okozták.
5 éve teljesen azt hittem, hogy a H2 és az fuelcell lesz a jövő. Aztán rájöttem, hogy nem. :( A H2 nehéz tárolni, akkor már inkább metanol. Üzemanyagcellát meg nem tudunk annyit gyártani, mint kellene, mert nincs annyi platina a Földön (ami kell hozzá).
Ez a rendszer csak buta emberekkel működhet. Éppen ezért van az, hogy a mostanság diplomázottak szűk szakmai ismereteken túlmenően totál sötétek, és igen szép számmal akad közöttük szakmailag értéktelen is. Általános ismeretek szempontjából a mai diplomások szintekkel maradnak el a régebbi generációk középfokú képzettségű tagjaitól, és nemcsak az érettségizettektől, de a szakmunkásoktól is. A mai középfokú oktatás és az érettségi paródiája a valódi tudásnak és követelményeknek. A szakmunkásképzés szintén katasztrofális, ráadásul teljesen hiábavaló, mert a végén kijön az ifjú egy olyan végzettséggel amit soha nem tud kamatoztatni, mert a gazdaságnak lényegesen kevesebb, de sokkal magasabb tudású szakmunkásra lenne szüksége, és sokkal több betanított munkásra, akikre meg kár 4-5 évet vesztegetni.
Igen téged el kéne küldeni tanulni. Akkor talán nem fox építészeket csalóknak titulálni.
Van valakinek egy képe például a Kálvin téret tönkretevő akváriumról? Vagy a Király utcai objektumról? Azokat az építészeket akik ezt elkövették geológiai tanulmányokra kell küldeni. Kőbányába követ törni. A csalók nem csak a tőzsdén vannak. A "modern művészetek" minden ága tele van velük. A budai várban egy egész szárnyat kaptak. Ez volt azelőtt a munkásmozgalmi múzeum. Legalább tudjuk, hogy most is ideológiai alapon kell megcsodálnunk a kukából kiszedett mirelites dobozok átalakulását magas művészetté.
Ettől még a tanulás szükséges és hasznos de az évente végző több ezer kommunikációs "szakember" helyett ápolónő és technikus hasznosabb lenne.
"Amszterdam utcáin hamarosan megjelennek a hidrogénnel működő buszok. Amennyiben a 7 millió eurós kísérleti projekt sikeresnek bizonyul, a járművek 2010-től leváltják hagyományos társaikat.
Amszterdam északi részében, néhány útvonalon közlekedik majd három hidrogénnel működő autóbusz. A 35-ös és 38-as járatok vonalán igen könnyen fel lehet majd ismerni a környezetkímélő buszokat: a tetejükön elhelyezett kilenc darab tartály miatt az átlagosnál magasabbak. A busz meghajtása árammal történik, amelyet a hidrogén és az oxigén vegyi reakciója állít elő. Minden egyes hidrogéntartályban 250 kilométeres útra elegend iső üzemanyag található. A buszokat a DaimlerChrysler autógyár készítette.
A hidrogén üzemanyagként való használata rendkívül előnyös a környezetvédelem szempontjából, ugyanis a működés során csupán némi gőz, pára keletkezik, ugyanakkor a hidrogéntartalékok igencsak bőségesek. A kétéves kísérlet 7 millió eurós költségeinek egy részét az Európai Unió fedezi, de hozzájárul a büdzséhez a holland szállítási minisztérium és Amszterdam önkormányzata is.
A buszgarázsok, a hidrogéntartályt előállító üzem, valamint az oxigéntöltő állomás közelében lakó polgárok viszont az esetleges robbanás miatt aggódnak. Annak ellenére, hogy szakértők szerint a baleset kockázata elhanyagolhatóan csekély, s különleges óvintézkedéseket is foganatosítottak. Amennyiben a kísérlet sikeresnek bizonyul, 2010-től a hidrogénbuszok átveszik a teljhatalmat Amszterdamban, legalábbis a városi közlekedési vállalat mai elképzelései szerint. "
Négyévnyi magyar GDP-t bukott egy brit bank http://index.hu/gazdasag/vilag/2009/02/26/negyevnyi_magyar_gdp-t_bukott_egy_brit_bank/
"Ugyanezen a napon az egyik brit nagybank, az RBS - a program egyik várható fő haszonélvezője - minden idők legnagyobb brit vállalati veszteségét jelentette be: 325 milliárd fontnyi követelésre kér állami garanciát."
Ez a rész az Izmaelből válasz arra, hogy szerinted én tán a fára akarok visszamászni. Jó helyen kerested a FA körül, de nem egészen a rá visszamászásról van szó, hanem a gyümölcse az érdekes: ----------------------------------------------------------------------
http://izmael.szerver.org/9.htm
– A Meghagyók közül számos nép foglalkozott mezőgazdasággal, de nekik soha nem volt a rögeszméjük az a tévedés, hogy amit tesznek, az helyes, és hogy az egész világon mindenkinek mezőgazdasággal kell foglalkoznia, hogy a bolygó legutolsó négyzetméterét is ennek kell szentelni. Nem mondták azt a körülöttük élő népeknek: „Többé nem élhettek vadászatból meg gyűjtögetésből. Ez helytelen. Ez rossz, és mi megtiltjuk. Vegyétek művelés alá a földeteket, különben megsemmisítünk benneteket!” Ezzel szemben azt mondták: „Vadászó-gyűjtögetők akartok lenni? Mi benne vagyunk. Nagyszerű! Mi mezőgazdászok akarunk lenni. Ti legyetek vadászó-gyűjtögetők, mi meg mezőgazdászok leszünk! Nem teszünk úgy, mintha tudnánk, melyik út a helyes. Csak azt tudjuk, hogy nekünk melyik tetszik jobban.”
– Igen, értem.
– És ha belefáradtak a mezőgazdász létbe, ha úgy találták, hogy nem tetszik nekik az, ahova ez az ő egyéni értelmezésükben viszi őket, képesek voltak feladni. Nem érveltek ellenkezve: „Márpedig ki kell tartanunk e mellett, még akkor is, ha elpusztít bennünket, mert ez az élet helyes útja.” Élt például valaha egy nép, amelyik hatalmas öntözőcsatorna-hálózatot épített ki, hogy a mai délkelet-Arizona sivatagjaiban gazdálkodjon. Háromezer évig tartották karban ezeket a csatornákat, és egy jól fejlett civilizációt virágoztattak fel, de végül egyszer csak azt mondták: „Vesződséges és nem kielégítő így élni, a pokolba hát vele.” Egyszerűen otthagyták az egészet, s olyannyira végérvényesen kitörölték magukat az emlékezetünkből, hogy még azt sem tudjuk, hogyan nevezték magukat. Az egyetlen nevünk rájuk az, amit a pima indiánok adtak nekik: hohokam – azok, akik eltűntek.
– Az elvevőknek azonban ez nem fog ilyen könnyen menni. Pokolian nehéz lesz feladniuk, mert amit ők tesznek, az helyes, és tovább kell csinálniuk, még ha ez a világ és vele együtt az emberiség elpusztítását jelenti is.
– Igen, úgy látszik.
– Feladni azt jelentené, hogy…?
– Feladni azt jelentené, hogy… hogy egész végig tévedésben voltak. Azt jelentené, hogy soha nem tudták, hogyan kell uralkodni a világ felett. Azt jelentené… hogy lemondanak a jóságra formált igényükről.
– Azt jelentené, hogy kiköpik a fa gyümölcsét, és visszaadják a világ feletti uralmat az isteneknek.
Minden helyisegben van nyithato ablak is igy passziv modon (kezzel:) is lehet szelloztetni. De szerintem ezzel menyjunk at a passzivhaz topikba, ott joval reszletesebben foglalkozunk ezekkel.