Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pepevt Creative Commons License 2014.10.08 0 0 134572

Sziasztok.Olyan tanácsot szeretnék kérni,hogy adott lenne 1 gyári 1,9 tdi 1Z-s motor,adagoló.Ennek az elektromos adagolóját ki tudná átalakítani úgy,hogy kb. 180 Le-ig bírja szállítani az üzemanyagot.Természetesen a porlasztócsúcsok is a gyáriak.Ezeket is le kellene cserélni nagyobbakra.Ha tudtok az átalakításhoz hozzáértő embert,kérem írjátok meg az elérhetőségét.Előre is köszönöm!

mate tdi Creative Commons License 2014.10.08 0 0 134571

Üdv mica-r! Annyit megtudtam, hogy elvileg ajm hajtókar.Az 1z-be más a főtengely mint az ahf-be? Abba lehet ezeket rakni ahf-be nem kivitelezhető?Mennyi érhet ez?4hajtókar+4 dugattyú,gyűrűk nélkül.köszi

Előzmény: mica-r (134568)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.08 0 0 134570

Nem azén autóm. Megírtam vkinek, a gyári mért 130le-ből 147-re sikerült. Nyomaték lett de felül mintha nem lenne üzemanyag. Más is próbálta előttem megírni ő is hasonlóan járt vele.

Előzmény: dension (134569)
dension Creative Commons License 2014.10.08 0 0 134569

Neked van rajta chip, vagy erre nem is erdemes? Mas autoimban volt, de ebben bizonytalan vagyok, ugye az adagolo meg a porlasztok nem mennek el annyit mint az emlitett 90-110 lovas atombiztis tdi motoroknal.

Előzmény: Törölt nick (134518)
mica-r Creative Commons License 2014.10.08 0 0 134568

Cseréld el valami hasznos dologra, az nem belevaló....

Előzmény: mate tdi (134567)
mate tdi Creative Commons License 2014.10.08 0 0 134567

Üdv!Az alábbi problémával fordulok hozzátok.

 

Sikerült négy PD hajtókarhoz hozzájutnom. Azt hogy melyik motorból valók azt,hogy tudhatom meg? VW golf 4 AHF-be szeretném beépíteni.
Mérés alapján,hossz,csapszeg furat egyezik viszont a hajtókar csapágy mérete nem. Össze lehet ezt hozni egyáltalán? A hajtókar belső mérete kb 53,5 .A főtengelyé 47,5. Létezik ekkora hajtókar csapágy?
Aki tud segíteni ebben írjon.Köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.07 0 0 134566

Előzmény: mica-r (134564)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.07 0 0 134565

Nekem az a tapasztalatom, ha fogja valami akkor a diagon nem megy fölé.

Szerinted lehet hogy ennél a diag jelzi de nem kér annyit az adagolótól?

Előzmény: mica-r (134564)
mica-r Creative Commons License 2014.10.07 0 0 134564

Mi szerinti dózis 68?

Nincs valami más által korlátozva?

Előzmény: Törölt nick (134563)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.07 0 0 134563

A diag azt mondja 68mg padlón végig

Előzmény: mica-r (134562)
mica-r Creative Commons License 2014.10.07 0 0 134562

Semmilyen táblát, vagy korlátozót nem hagytatok ki?

Előzmény: Törölt nick (134561)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.07 0 0 134561

Jobban megnézve alul is érdekes a beesés benne.

Előzmény: Törölt nick (134560)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.07 0 0 134560

320d 136 lovas hybrid turbó.

Bauer racingnek 141le-re sikerült írni, nekem 147-re.

Gyári szoftal 130 mérve.


 

Üzemanyagot megkapja elvben, alul gyakorlatban is. 2800 fölött nem szállít az adagoló vmi miatt?

https://www.youtube.com/watch?v=PImcgAawIc8&feature=youtu.be

 

 

 

magoston2 Creative Commons License 2014.10.06 0 0 134559

cuba.71 !

Tudsz adni egy elérhetőséget ? Lassan aktuális lenne az A4-be a csúcsok beillesztése.

Írjál egy mailt a matluka@frímél_hu címre vagy hívhatsz is a 20-464-37-8 egy számon.

Ágoston

Előzmény: cuba.71 (134514)
tarkini Creative Commons License 2014.10.05 0 0 134558

balra a keresőbe beír- nyitónyomás.(lerágott csont)

Előzmény: Bánfalvi Bence (134553)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.04 0 0 134557

ugyanakkora kivezerlesnel alacsonyabb fordulaton magasabb nyitonyomassal kevesebb nyal jut be. magasabb fordulaton inkabb a csucs meret szamit. krezi szerint a hatar vhol 2000rpm kornyeken van.

 

==> ergo 2000 alatt meghagyhatod az ALE pumpajellegmezot. (bar en komplett az AFN jellegmezot masoltam bele 0.216-hoz(ujonnan 220-ra allitva) es 3000 felett 5%-kal csokkentettem, de szerintem kulonben is megtette volna)

 

 

Előzmény: Bánfalvi Bence (134553)
bambi942 Creative Commons License 2014.10.04 0 0 134556

Az  ALE motorhoz gyárilag 210bárra van állítva a porlasztó.

Előzmény: Bánfalvi Bence (134553)
mica-r Creative Commons License 2014.10.04 0 0 134555

20 bar :)

Előzmény: Bánfalvi Bence (134553)
Bánfalvi Bence Creative Commons License 2014.10.04 0 0 134554

Még egy 1749v turbo.

Bánfalvi Bence Creative Commons License 2014.10.04 0 0 134553

Sziasztok! Mi a különbség ha egy 5x024-es porlasztócsúcsot 190barra vagy 210barra van beállítva? (G3 1.9 tdi ale gyárivillanyadagolo chip)

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 134552

Ennek lófasz füstje sincs.

Előzmény: Törölt nick (134551)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.02 0 0 134551

Ez egy újabb videó:

www.youtube.com/watch?v=5Vix_bdMGAc 

 

Hringes nincsen még fent. Annyi időnk nincs foglalkozni az autóval, hogy egy éve felkerült rá egy külső WG (GTB 2260 mellé) és hogy beállítsuk. Zárt állapotában kitámasztottuk a töltőnyomással ideiglenesen, míg nincs időnk behangolni, azt azóta majd 5 versenyen ment így... Bowdenes adagolóval megy 1,9MJet, de az egyetlen adagoló ami ilyen motorra készült és az is csak saccra, az sincs befinomítva. Most is futómű gondjai voltak legutóbb, valami elment benne, a féltengely beleért a kasztniba, azt így ment 2:06-ot. Mondtam Pirinek, hogy tegyük be a motort szezonon kívül egy utcaiba, hogy legyen idő finomhangolni, de arra sincs  se idő se pénz. A motor 3 versenyévadon van túl ezalatt egy turbó ment el rajta, egyszer cseréltünk rajta szíjat meg olajat minden szezon elején. Ezen felül a motorral nem foglalkoztunk. Portolt fej és a két veztengelyt kivéve széria a blokk. Nagyobb kipufogótengely kéne H hajtókar, kicsit kisebb kompresszióviszony (széria) egy jobb szívócsonk (az is széria) meg behangolni a WG-vel. Most 2,2-2,3baron megy minimális füsttel. www.youtube.com/watch?v=6_cOUxaCicU  (ha megállítod 0:03-nál akkor láthatod a füstöt padlón a célegyenesben)

1 hét munkával meg tréninggel, és ha kivehetnénk belőle a 80kg súlyt amit berakatott az MNASZ akkor 2:00 körül tudnánk vele. Ugyanez a motor meg kisebb kasztniban még jobb lehetne. A 2,4-es lenne az igazi de nincs hozzá váltó, mert az  600NM felett lenne, és már ez a motor is túl nyomatékos neki.

Előzmény: Rreiger (134542)
rvf400 Creative Commons License 2014.10.02 0 0 134550

OFF

Találtam egy lékais tablóképet, de balfasz vagyok, és nem tudom bemásolni...

ON

Előzmény: rvf400 (134549)
rvf400 Creative Commons License 2014.10.02 0 0 134549

off

 

Előzmény: Törölt nick (134534)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.02 0 0 134548

VP44 E46-ba senki nem cserélt nagyobbra porlasztókat?

Törölt nick Creative Commons License 2014.10.02 0 0 134547

Lemförder szilent nem volt bent nekem egy évet.

Nem bízok már egyik márkában sem, most bepróbáltam vmi Meyle márkájút amit nem ismerek.

Hardy és difi szilent is ilyen lett berakva az első lengőkar szilenetek mellett.

Majd kiderül mi megy a kukába egy év múlva.

Előzmény: no_holy_shit (134546)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.02 0 0 134546

(ALE + 1,2bar + kb 3450mv + 502 250ekm ==>kupplung csuszik...)

 

szerkezetbol gondoltam veszek egy Sachs vr6 szerkezetet, meg kimerevitem a villat

 

kinyomocsapagybol milyen vegyek?

SAchs = 6700Ft

Luk = 6700 Ft

SKF = 5330Ft

 

SKF-re tennem le a voksom ar es gyarot alapjan, de nem tartozik a valtó fekvenyomas a kedvenc sportjaim köze es nem szeretnem beszopni ==> mit vegyek?

no_holy_shit Creative Commons License 2014.10.02 0 0 134545

ilyen gyurut keresek(golf 3 ABS-s hatso tarcsafek):

ez a cikkszama viszont VW-nal megszunt (MikSan+TLX)

191 501 639 B

 

 

- van esetleg uj cikkszam?

- szukseges-e vagy elhagyhato (mert ilyet is olvastam...)

 

 

koszonom

ocsotdi Creative Commons License 2014.10.02 0 0 134544

ez nem sok ez csak a fele :D 

Előzmény: nemethtech (134540)
ocsotdi Creative Commons License 2014.10.02 0 0 134543

1.9 https://www.youtube.com/watch?v=XdSHozhGJI0

Előzmény: Rreiger (134542)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!