Kéréssel fordulok hozzátok!Kigyorsításkor csúszik a kuplung,már próbáltam állítani rajta,de semmi eredménye.Szerintetek,csak a rugó vagy kuplung csere?Válaszokat a kancattila@freemail.hu címre vásrnám!Előre is köszönöm!
Ma lecseréltem az ablaktörlőmben a gumikat (2 évesek), vadonat új "madeinauchan" vagy tescosra. Annyit kellett beletenni amennyi a hossza, a többit le kell vágni. Nem került sokba ezért vettem.
Viszont ma volt egy kis eső és kipróbáltam. Atyaég!
nyikorog, csak visszafelé töröl, a jobboldali meg lent jól, fent pedig nem töröl.
A szélvédőm görbe? Vagy mit csináljak vele?
Már megbántam, hogy lecseréltem a régit. Bár az sem volt tökéletes, de ennyire nem volt rossz.
Gratula a szereléshez! Minden tuti lett? Kíváncsivá tettél a szereléssel kapcsolatba. Pihend ki magad, aztán jöhet a fényképpekkel ilustrált leírás a beépítésről, ilyen ritkán van itt.
Biztosan többen kiváncsiak a titkokra, megoldásokra!
Bocs hogy nem irtam de a számitógépem egy kicsit bedöglöt.
Csak azért kérdeztem mert egyszer 1 napig béreltem egy utánfutót hogy a hurcoljak egy kis csomagot ami nem fért el az ülések miat.Legközelebb már nem kell futót bérelnem.Köszi mégegyszer.
üdv nem kell ám fékezni hogy megcsússz:D jártam úgy hogy este ismeretlen kanyargós lakotterületen kívüli erdős úton(:D) egyszercsak elfogyott az út ,vagyis először félig majd teljesen fel lett marva különösebb jelzés nélkül és nagyszerencsémre mikor a teljesen felmart részhez értem(homok,salak) épp kis kanyar következett és amint erre az "útra" ért mind a 4 kerék már csúsztam is különösebb kormány illetve fék alkalmazása nélkül sajnos a kevés tapasztalat ilyen téren megmutatkozott, amellett hogy folyamatosan keresztbe jobbra illetve balra "irányítgattam" az autót csak nem akart megállni és a végén elértem az út szélén a dombot ,azóta van kis horpadás a kerék fölött :)
Puskacső... Meg kell nézni egy töréstesztet. Övet mindíg bekötni és távol ülni a kormánytól. Ennyi.
(Én meg sosem hittem, hogy ilyen autóm lesz, légzsák, ABS, ..., ja nekem utóbbi hiányzik, elkapkodtam a vételt/elcseszték a gyártást. Soha nem veszek elsőszériás gépet.)
Majd' minden Ignis ilyen sajna. A kinyomócsapágy "surrog" (szerintem inkább zakatol) egy kicsit terhelés alatt. Az enyém is zörög, gyakorlatilag újkora óta.
Szép kis hétvégi programod volt de a fogyasztásod versenytempót sejtet. 11.ei indulással 3 nap én is 721 km-et mentem, Tura-Hatvan- Salgótarján-Fülek-Rimaszombat-Hnusta-Tisovec-Revúca-Cserny-Balog-Tisovec- Revúca-Jelsava-Betlér-Krasznahorka-Jasov-Hidasnémeti-Miskolc-Mezőkövesd útvonalon és 5,9-re jött ki a fogyasztás. Magassági adatokat nem tudom, de kapaszkodtunk rendesen. kb 70-80%-os terheléssel. Nincs semmi extra fogyi csökkentő az autómba. Bocs, hogy a városneveket vegyesen magyarul és szlovákul írtam, nem tudom mind magyarul.
erre talán én is tudom a választ, kb olyan mintha 2 szer egymás után te nyernéd az ötös lottot:) jó természetesen ez sarkított példa , de nagyon kicsi ennek az esélye. különösebb ütés ütődés nélkül nem lenne szabad beindulnia ,erre nagyon figyelnek főleg már a modern autókban:)
kacsa, haladok a projektel szépen lassan:) amint kész vagyok leírom képekkel illusztrálva hogy s mint,h hátha van még olyan elvetemült mint én:)
Furcsa dolog ez a légzsák, én elejétől idegenkedem tőle. Olyan mint egy puskacsővel ülni szemben. Persze értem a hasznát, meg miért van, meg biztosan jó dolog lehet. Mennyi esélye van, hogy menetközben beindul magától?
Ha valaki a légzsákokhoz akar nyúlni, legjobb, ha leköti az akkusarukat, és csak a szerelések után köti vissza.
Magától, elektromos impulzus nélkül igen kicsi az esélye ( ilyen még egyszer sem fordult elő a gyárban, amióta légzsákot szerelünk be, hogy magától eldurrant volna egy is ).
Amúgy sem a régi, ütközésre közvetlenül ütéstől robbanó töltetük van, azokat úgy selejtezték, hogy magasabbról ledobták a földre. Ezeket már akkuval és vezetékkel, egy fémláda alatt sütötték el, ilyenben volt részem, szép dudorokat nyomtak a fémládára ( vékony lemez, alkatrészbeszállításra ).
Kormánylégzsákot már többször kellett ki-/beraknom beléjük melóban, ott csak a gyújtást vesszük le.
Üléslégzsák ugyanez, ha nem akar problémát, kösse le az akkut. Így még véletlenül sem lesz közben ráadva a gyújtás. Ami csak akkor gond, ha beszereli. Ha éppen kint van, szimplán szakadást jelez az áramkör, vagyis világít a visszajelző. Ha újra jó a rendszer, akkor elalszik, csak a historyban lesz nyoma.
Amikor bejött az Ignis, időnként előfordult, hogy rajtahagyták a gyújtást, ezt meg az ülésbeszerelő a hajtásban nem nézte. Csatlakoztatta a vezetéket, és pukkant egyet a fülébe a légzsák.
Persze, ez nem jelenti azt, hogy nyugodtan ütögessük.
Szivesen segítek mindenkinek, akinek tudok! Én egy ilyen ember vagyok! :))
Viszont a légzsákok valóban nem játékok! Képzeld el, kiszereled, mondjuk viszed, hogy letedd valahova és a csatlakozója kap egy kis sztatikus kisülést a pulcsidból. Tutira beindul a dolog. Szerencsés esetben csak fellök, de sokkal rosszabb eset is előfordulhat.
Másik eset: Lerakod az asztalra, mondjuk arcal az asztallap fele és elindul. Kb. olyan mintha egy másfél - kétkilós súly aljára rakétát szerelnél. Hát ez is tud rendesen sérülést okozni. Arról már nem is beszélek, hogy a robbanás után tűz forróak lesznek a légzsák alkatrészei.
Tényleg még nem is kérdeztem, miért akarod kiszedni az üléseket?
sokat fűrészeltem reszeltem, de nagysokadjára végre sikerült kiszednem és megnéznem:)
,de most code-ot kér:) szükségem lenne a nagytudású varázsgömböd segítségére , ha nem nagy munka beröffenteni:) 39101-86g10 id :39101-86g10 e1 022903
nem tudom mi kell hozzá ezért írtam ennyit:D
elöre is köszönöm
és a rajzot is nagyon köszönöm, sokat fog segíteni mikor felveszem a kapcsolatot vmi elektromágussal:), ígérem ha sikerül beépítenem lépésről lépésre írok 1 leírást:)