Keresés

Részletes keresés

Csukacska1991 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171344
Nem elseje van.
Előzmény: Z. Z. (171335)
Soldato Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171343
Akkor ez itt OFF:A kérdés első részére nem tudok példát,4X4-est csinált a Porsche: CARRERA4 ,ha jól tudom a típusát. ON
Előzmény: Z. Z. (171337)
by-169 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171342
A 60-as 70-es és a 80-as évek négy tengelyes forgóvázas kocsi köny érdekelne. Bhav, Bh..stb.
Előzmény: papanatoo (171339)
sb2005 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171341

Esetleg lehetne Nagymaros előtt a kép pedig a Julianus kilátóból készült....

 

Előzmény: Sh2 (171306)
by-169 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171340
Nem hiszem mert nem látszik a duna meg valami közút is van melette.
Előzmény: davidbosi (171338)
papanatoo Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171339

Érdeklődnék, hogy van egy pár vasúti könyvem pl. M62 működése, szerkezete /régi nem remot/, és egyéb vasúti könyv /kocsiszolgálati, stb.../ melyeket szívesen felajánlok.

 

Jelezzetek ha kell mert akkor a pincét feltúrom és közzé teszek listát, hogy mi van még.

davidbosi Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171338
Az biza egy Papagáj Szili....

Nem a 70-es vonalon készült Verőce felé???
Előzmény: Z. Z. (171334)
Z. Z. Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171337
Még nem. Van valamid? Jöhet.
Előzmény: Soldato (171330)
by-169 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171336
Egy kis segitséget adhatnál mert látni akarom milyen képeket csináltál.
Előzmény: Sh2 (171306)
Z. Z. Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171335
Vicc.
Előzmény: Z. Z. (171334)
Z. Z. Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171334

Ki kell tiltani az ilyet a fórumról!

Betesz egy találós kérdést, aztán nem jelentkezik! Ki hallott már ilyet?

Előzmény: D F T (171332)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171333

Közút-fejlesztéseket finanszírozzák manapság (tööbet kap, mint a vasút). Ez a trend, de remélem, hogy 10 éven belül megfordul.........

 

traficc :

Ez sem nyert.........:-((((((

 

Az Unio nem, ill. csak egészen kivételes, speciális esetben finanszíroz közút fejlesztést.

 

Magyarországon pedig a vasút fejlesztést, építést , felújítást preferálták, finanszírozták inkább 1846-1979 között, úgy 133 évig, utána még vasút-közút 60:40 úgy 1996-ig, és azóta lehet úgy vasút - közút fejlesztés 40:60.

 

 

Előzmény: Csukacska1991 (171327)
D F T Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171332
Csak szeretnéd, ha az lenne.
Előzmény: Z. Z. (171322)
sb2005 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171331

Én úgy tudom az EU inkább a vasutat preferálja a két elhibázott döntés ellenére is. Ui a két negativ példa mellett azért van pár pozitiv is.

Éppen hogy az autópályák építését nem preferálja, nem véletlen hogy Magyaroszág nem igazán kapott pénzt ezekre az Eu-tól.

 

Előzmény: Csukacska1991 (171327)
Soldato Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171330

Szép jó estét!

Z.Z. Kaptál valamilyen választ a 171101-es hsz-ban feltett kérdésedre?

Osmin Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171329
"Szeretem" azokat a szolgálatokat, amikor nem is tudom, hogy ki az irányító, vagy jó esetben félidőben csörög egyszer.
Előzmény: rg7 (171208)
sb2005 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171328

Magyarország kicsi ahhoz hogy az NSV-k sok helyen megálljanak. Debrecen, Miskolc még lehetséges a keleti vonalaknál, nyugat felé talán Győr.

Fehérváron ne álljon meg, hát szegény vonat felgyorsul oszt már fékezhet is.

Az utolsó mondatoddal feltétel nélkül egyetértek. Nagyon hiányzik az országnak egy kelet nyugati vasút ami elkerüli pestet.

Egy igazi transzverzális.

 

Előzmény: Csukacska1991 (171321)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171327
"európai unios vasútpolitika (még) NINCS."

Közút-fejlesztéseket finanszírozzák manapság (tööbet kap, mint a vasút). Ez a trend, de remélem, hogy 10 éven belül megfordul.

"vonal epuljon-e Deleuropa es Magyaro. kozt"

Hát nem Magyarország lesz a végállomás, az biztos. Hanem pl: Koper/Rijeka/Trieszt-Ljubljana-Zagreb-Budapest-Gdańsk/Balti-államok/Skandinávia/-Lvov-Kijev-Moszkva stb. Sok variáció van.
Előzmény: Törölt nick (171323)
by-169 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171326
Szerintem sárga nem? A teteje meg szürke és 2 kocsival van vagy több kocsival?
Előzmény: Z. Z. (171322)
V43 2376 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171325

"1. Hol jár a vonat a képen?"

 

Szerintem valahol Nagymaros,Zebegény környékén.

Előzmény: Sh2 (171306)
sb2005 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171324

Uniós vasútpolitika egyelőre nem is lesz.

Azért vannak sikerek is.

Olaszéknál, németeknél, osztrákoknál pl.

A Csalagút elhibázott volt.

 

Előzmény: Törölt nick (171323)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171323

.SuedBahn..:........... azt mondom, hogy ha Europa eldonti, hogy nagysebessegu (mondjuk 200-as) vonal epuljon-e Deleuropa es Magyaro. kozt, .........

 

 

 

traficc :

europának ilyenn tervei NINCSENEK, és a belátható időn belül nem is lesznek............

 

mert :

- európai unios vasútpolitika (még) NINCS.

- europának kettő nagy vasúti kudarca van az elmúlt 20 évből :  csalagút + görög vastak.

Mindkettő hatalmas pénzeket emésztett fel, és látható eredménye alig van.

A csalagút az eredeti költségek 11,5-szeresébe került a végelszámolásnál, és ez az egyik oka, hogy sem a magán tőke, sem a PPP konstrukció nem törekszik vasúti beruházások felé, a görög Athén-theszaloniki 510 km megépítése ( azon a terepen) pedig nagyon sokba került, és látható eredménye alig van.

 

 

 

 

 

Előzmény: SuedBahn (171282)
Z. Z. Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171322
Ez a mozdony piros.
Előzmény: by-169 (171319)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171321
"Arra értettem hogy ott ezt a nagyseb dolgot kicsit komolyabban gondolják. De a csehek is.
Mire elkészülnének, addigra lesz olyan a magyar életszinvonal hogy meg tudjuk fizetni.
Nézd, A Nagysebességű vonatokat alapvetően a nagy távolságú közlekedésre találták ki. Egy TGV nem a vicinálissal versenyez, hanem a repülőgéppel.
Éppen ezért nem sok helyen állnak meg, az állomások úgy 200 km-enként követik egymást.
Egy Zágráb felől jövő NSV nálunk csak Pesten állna meg, sehol máshol, mert akkor már nem lenne értelme. Egyszerűen elveszitené a jelentőségét.
Ráadásul a nagysebességű pályák általában elkerülik a városokat.
Én maradnék a Gyékényesi kapcsolatnál. Onnan meg az NSV-nek irány Pest.
Csak a legnagyobb kérdés az, kész lesz e az emlitett vonal 2050-re??"


Én pedig azt mondom, hogy külön nagysebességű pályát építeni totál felesleges. Magyarországot földrajzilag nem lehet összemérni Olasz-, Francia- és Németországgal. Ott elkel az, hogy elindul a TGV, ICE stb. 300-350 km/h-vel, és később csak 100-200 km múlva áll meg. De!! Magyarországon ez kicsit rossz lenne, ugyanis, ha tényleg csak Budapesten állna meg Gyékényes után, akkor csak külföldi utazásra lehet majd használni (eltekintve a gyékényesi fel/leszállóktól)??? Itt nálunk egy 200-250 km/h-s, nem külön megépített, kétvágányú, feltuningolt pálya is elég lenne állomási megkerülő vágányokkal, különszíntű csomóponttal stb. És ott, ahol nem lehet kétvágányusítani, vagy olyan a helyszín (Balaton-part az átjárók miatt), ott pedig egy szakaszon új (a régi meghagyásával) nyomvonalra kellene helyezni. Pl: elindul az IC a Keletiből. Kelenföldön, Székesfehérváron megáll, és Lepsény után egy új pályán menne, melyen csak Siófok és Fonyód állomás lenne, (ott megáll), kapcsolattal a régi pályaudvarral (csak rá kell kötni az állomást a 35-36-osra. De ahhoz azt fel is kell valamennyire turbózni). Majd Szentgyörgynél térne vissza a régi nyomvonalra (Szentgyörgyön is megállna a keszthelyiek miatt). Majd Nagykanizsa, Gyékényes, Koprivnica stb. következik.

"Mire elkészülnének, addigra lesz olyan a magyar életszinvonal hogy meg tudjuk fizetni."

Ha olyan lesz az életszínvonal, és tényleg ilyen gyorsvasútak fognak közlekedni, akkor az emberek meg fogják fizetni érte akár a négyjegyű végösszeget is (ahhoz olyan szolgáltatás is kell). Tehát kellene, hiszen nem autóba ül akkor az ember, hanem felszáll a vonatra, és kényelmesen elvonatozik.

Ja, és oldani kellene a Budapest központúságot.

Előzmény: sb2005 (171299)
by-169 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171320
Zebegény lenne? De nem látszik a duna.
Előzmény: by-169 (171319)
by-169 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171319
Szili van a képen de nem tom hol van kétvágányú villamositott vasutvonal vagy 1 vágányú.
Előzmény: Sh2 (171306)
D F T Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171318
Az állomásközt tudom. Nagymaros-Verőce.
Előzmény: Sh2 (171306)
oldmumus Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171317
Mert a szelvenyko feher, de az oszlopok sotetzoldek, rozsdasak.
Előzmény: Z. Z. (171316)
Z. Z. Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171316
Látom a szelvényköveket. Gondoljátok, nem lehetne látni a felsővezetéket?
Előzmény: oldmumus (171315)
oldmumus Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171315
Elegge Szili kepe van. Szummazva talan az egri borvidek kornyeken, esetleg Gyongyosnel keresnem.
Előzmény: Z. Z. (171314)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!