Régi menetrendek:Semmiképpen se dobd őket kukába! Egy étlapot közzétehetsz itt, hogy milyen évjáratú menetrendjeid vannak. Igaz, engem csak az 1991 előttiek érdekelnek, de biztos vannak itt olyanok akik pl. egy 1995-ös évjráatúnak is nagyon örülnének.
Na mindegy természetesen vasúti kocsikról akartam írni.
Győzike szerinted senki, nekem egy műsor főszereplője anélkül, hogy minősíteném, még az is lehet, hogy nekem nem unszimpatikus. De ez tök mindegy.
A lényeg a paitbal pályán állt három vasúti kocsi és egy gőzmozdony arra lettem volna kíváncsi aki nézi a műsort, hogy felismeri-e a helyszínt. Mert tuti itthon volt. A mozdony számát és típusát sem sikerült a rövid bevágások miatt megállapítanom.
Nos Szilas Péter megmutatta mit tud! Írt egy 29 oldalas szabályozást az EURégió kedvezményhez. Nem győzöm javítani benne a helyesírási hibákat és "értelmessé" varázsolni az értelmezhetetlen mondatokat. Kitölteni a táblázat üresen maradt sorait.
Ez a díjszabás sem épp a minőségi munkavégzés megalapozását segíti elő.
Az EU Regio jegyekkel útmegszakítás NEM lehetséges. Azt a vonaton nem szolgáltatják ki. És csak néhány, "dedikált" kasszába váltható. Csak ott sem vált nagyon senki.
Az útmegszakítás tilalma a jegyen NEM szerepel, arról a Gizi tájékoztatást csak "kérésre" ad, magától nem!!!!
"Az EURegio -kirándulójegyet Ausztriában mindenhol, Magyarországon a következő jegykiadóhelyeken lehet megvásárolni:
MÁV jegykiadóhelyek
Szombathely állomás és MÁV Menetjegyiroda Körmend Szentgotthárd Budapest Keleti pu. Budapes Déli pu. Budapest MÁV Menetjegyiroda Győr Mosonmagyaróvár Hegyeshalom
GYSEV jegykiadóhelyek
Nagycenk Lövő Bük Fertőszentmiklós"
"Érvényességi terület
Az EURegió - kirándulójegyek és kerékpárjegyek a MÁV GySEV és az ÖBB valamennyi vonatán a következő vonalakon és határátmenetekben érvényesek:
"Törzsutasainknak ideiglenes MÁV- GYSEV TÖRZSUTAS - KÁRTYA bevezetésével kizárólag EURegio forgalomban további kedvezményt biztosítunk."
"A TK a kiállítástól számított 1 évig érvényes: pl. 22. 12. 2003 - 21.12.2004. Ára: 5 EURO, bevezető ár."
"Az EURegio-kirándulójegyek az EC/IC vonatokon felár) pótdíj megfizetése nélkül használhatók."
"A vasutankénti kilométer-távolságra az árat a MÁV/GYSEV közös ártáblájából, illetve az ÖBB/RÖEE közös ártáblájából, de vasutanként törve kell megállapítani."
Eddig a tájékoztatás. Innen pedig a kétely és irónia!
"A MÁV-GYSEV/ÖBB-RÖEE EURegio Kirándulójegy Külön megállapodásban meghatározott utazási feltételek (vonalak, árak) kivonata a jegykiadóhelyeken megtekinthető."
Hááát. Szóval Budapest Délin ilyen nem volt kitéve. Budapest Keletin sincs! Droidok ezek nagyon! Öngól, ahogy a magyar mondaná! E szerint a "táviratokat" is ki kell tenni és betekintésre átadni. A feljelentés már nagyon érik, csak le kell gépelnem...
FIGYELEM!
A dijszabas.uw.hu oldalra az EU Regio kedvezményt szabályozó file NEM kerül fel, mivel annak 1.sz. módosítása tárgyában kiadott V-4115/2004 sz. rendelkezés egyelőre nincs bitrokunkban. Az oldal szerkesztői kérik a topik közönségét, aki a fent nevezett módosítással rendelkezik, küldje el nekem.
TOVÁBBÁ...
Az ÖBB alkönyvtárban szereplő EU Regio - Spezial kedvezmény nem azonos az EU Regióval! Annak árait írja felül. Így 9 euró egy menettérti jegy Szombathelyről Grazba, törzsutas kártya nélkül is akár, korlátlan számban.
A MÁV droidok szakmai nihilizmusára jellemző, hogy a díjszabások százait az alkotógárda sem látja át! Így fordulhat elő, hogy a 9 eurós árral szemben az "eredeti" díjszabás szerinti 20 eurót reklámozza a cég!
.....csukacska1991...:...Akkor mi van a közlekedési koncepcióval? Akkor is fejlesztették a vasútat?
traficc :
melyikkel ?.........mert 1968-óta 4 Közlekedési koncepció készült ?
Az 1968-as közlekedésPOLITIKAI koncepció következtében, FEJLESZTETTÉK magyarorszg vasútját.
Tudod van egy egyszerűen gondolkodó kisebbség, akik lusták az ismeretek megszerzésére és elmélyítésére, és gondolkodásuk, vagy ismeretfeldolgozási képessük kapacitás korlátjai miatt, 1968-ról csak a vonalmegszüntetések jutnak eszükbe.
Én ezt nem tartom olyan nagy bűnnek mint mások, mert egyszerű feladatok megoldására és végrehajtására ezek az emberek igen jól használhatók.
sehol sins előírva, hogy egy szervezet ( például MÁV) vagy egy társadalom minden egyedének meg kell értenie egy jobb középiskolás tananyagot, vagy pl. egy szakfőiskola, első éves, alap ismereti tételeit.
ezen a topicon a vasutasok egy, létszámilag nagyobb, gondolkodásilag kisebb részében elterjedt téves "koncepció felfogást" kitárgyaltuk 2000-2001-ben.
Akkoriban sokan megküzdöttünk itt ( még voltunk sokan) a HIEDELMEK ellen, az irodalmi műveltséggel helyetesítet tények ellen.
Pár akkori topic-olvtársam az eredeti koncepció + vasúti törvény , teljes, eredeti szövegét is bekopizta ide, okulásul azoknak akik csak beszltek róla, de elolvasni lusták voltak, meg hozzászólásaikon átsütött, hogy olyanról beszélnek, amiről ismeretük NINCS.
Úgy gondolom, hogy ha 1968 után megvalósuló vasútfejlesztések, 2006-ban ismét valósággá válnának, például :
- annyi mozdonyt vennénk 2006-ban mint 1970-ben,
- anyi vágányt építenénk, mint 1970-ben,
- annyi személykocsit vennénk mint 1970-ben, vagy 71-ben ( mindegy)
- vagy annyit villamosítanánk, mint...........
- vagy a GDP-ből annyit kapna a vasút............
akkor a mai közekedési és vasúti felsővezetőket pajzsra emelve vinnék a vasutasok az Andrássy úttól a Nyugatiig meg a Déliig.
Ha a vasut kiadja a jegyet akkor általában garantálja is az átszállást, tehát ha éppen egy szendvics miatt szalasztod el az a te dolgot. Ha a vonat késett az meg a vasuté - ilyen egyszerü. És ilyenkor nincs mit megszakitani, mert az megszakadt üzemi okokbol.
"Magyarországon pedig a vasút fejlesztést, építést , felújítást preferálták, finanszírozták inkább 1846-1979 között, úgy 133 évig, utána még vasút-közút 60:40 úgy 1996-ig, és azóta lehet úgy vasút - közút fejlesztés 40:60."
Akkor mi van a közlekedési koncepcióval? Akkor is fejlesztették a vasútat?