Így van, ha kicsit dinamikusabban vezetek, előzgetek akkor olyan 6.5 körül alakul. De a 6 alatt sem elérhetetlen :-) Mondjuk az 1.3-as swift I-em, óvatos (90-100) vezetéssel 4.9-et evett...
A 6,5 átlag hosszútávon simán tartható szériaautóval normál vezetési stílussal. Az én megoldásommal 7 alá jött ki sokezezr km-es futással( lassan 47e ) és azért én pörgetem is néha, meg cuccolok is sokat és 2/3-1/3 országút/város ridegtartással.
A megoldás a lábadban illetve a fejedben van. Nekem eredeti gyáribeállításokkal kütyük nés adalékok nélkül kb 16000 km átlaga ~6,5 l/100 km. A leg lényegesebbek: -ne járasd fölöslegesen -ne pörgesd 3000 fölé -4. 5. ben ne menj 1500 alatti fordulaton -felejtsd el a féket, használd a motorféket -kerüld az elkerülhető megállásokat -előírt guminyomásra figyelni - + 1001 apró dolog, ha érdekel e- mailben leírom neked.
1 nagy edényben tégy fel forrni vizet... jah ez nem az a recept:D
mindenki úgy halad sorba ahogy érzi én leírom 1 módját:
1. szedjük ki rádiót a helyéről,vigyázzunk .ha kiszedjük, visszarakásnál gyári kód szükségeltetik a működésrebíráshoz:) ehez segédlet: kacsa 2008. május 11. 23:33:31 i írása : [url]http://www.ignisklub.hu/?cat=forum&do=posts&id=32&limit=105[/url]
ilyesmiket találhatunk:
szedjük ki a fém tartókonzolt is hogy hozzáférjünk az iso csatlakozóhoz,vagyis a bejövő kábelekhez : jöhet a második lépés
2. átalakító rákötése: a megfelelő kébelekröl kb 5 10 cm -re csatlakozótól bontsuk le a vezték borítását és kössük rá az átalakítót illetve a remote 1 kábelét. érdemes a 2 hátsó hangszóró vezetékeire rákötni az átalakítót. segíthet ha megnézzük hogy milyen színű vezeték megy a hangszórókba illetve ismételten kacsa segített ki kapcsolási rajzal : (tükörkép) a block 5 ös a remote elv:), és b block 1 2 és 7 8 a hátsó hangszórók
így megkaptuk az rca kimeneteket és a remote kábelt is rákötöttük van hely a rádió tartójában a rádió alatt itt elhelyezhtjük az átalakítót
3.vezetékelés itt mindenki kreativitására bízom a részleteket adok néhány tanácsot : saru kábel ez a legvastagabb ugyebár ezt kell rákötni az aksi + sarujára (nálam a piros kábel) kivezetés legjobb módját az anyósülésnél kimenő kábelköteg mellett láttam : -test nek (a másik vastag kábel) megfelelő csavart a hátsó üllés alatt találtam ,ott rögzítettem
a kábelek elférnek az oldalborítások alatt ,ha netán gyorscsatit kell kiszednektek hogy levegyétek a közepét kell benyomni valmivel és el is enged:)
tömören a kábelezés: kábel : +saru és erősítő között , még1 testkábel az erősítőhöz, rca l r + remote az erősítő és az átalakító között:) , és 1 +- kábel az erölködő és a mélyláda között
erősítőn a csatakozások értelemszerűen működnek , mind alá oda van írva a rövidítés ,pl gnd =ground=föld ,rem=remote stb ajánlották még hogy a biztonság kedvéért 1 biztosítékot (40-60A-es) kössek be a saruvezetékbe a sarutól 30 cm eren belül, jobb a biztonság:)
eredmény: valami ilyesmi lehet :D:D: [url]http://www.aborp.extra.hu/zene.3GP[/url] 3gp így foglal kis helyet, ha mással nem sikerül lejátszani a gom player tökéletes erre
mivel a 2 hátsó hangszóróra kötöttem az átalakítót mindent lehet állítani amit alapból is ,szóval hat a mélyre is bassus treble stb stb
köszönet kacsána innen illetve violin nak 1 másik forumon az elektronikai részért
remélem nem hagytam ki semmit , ha bármi van szívesen segítek
Szia,Miklós A képen látható megoldás igen eredményes minden szempontból,ez ,és ugyanez a szivászajcsökkentővel hatásos.
-segit még a vezetéstechnika,de nem csak igy,duma szinten,hanem konkrétan 1500-as fordulat alatt NE használd városban,válts vissza,és meglepően jó lesz a fogyid.-----3000 fölé se nagyon pörgesd városban-- Gyakorlati tapasztalat,hogy 100 és 110 közt 5.-ben a legjobb a fogyi.
A múltkor döbbentem meg, egy tankolás alkalmával: 100-110-es tempó, helyenként klímával, főként országúton. Ekkor evett 5.7L/100km. Kevesebbet, mint 90-nél. Pedig semmi praktika, sima márkaszervizes karbantartás az ott adott olajjal, minden második alkalommal cserélt légszűrővel (közte csak kifújva). Szóval ridegtartásban. Ráadásul 180ezer felett jár a gép...
Legyetek szivesek tanácsot adni hogy a suzuki igniszen lehet e a fogyasztást csökkenteni. Most 8 litert fogyaszt 100km en országuton és nem nyomom a pedált
Szerintem sincs különböző kábelköteg. Amikor mértük az 1,3-as, 1,5-ös mocikat akkor is csak egyféle köteg volt. Csak a komputer volt cserélve. Az SX modelleknél is a fő kábelköteg ugyanaz csak a motorköteget és a komputert cseréljük a mérések során. (Ugyanez a helyzet a K10, K12 szériáknál).
2 különböző kábelköteg tervezése szerszámozása többe kerül mint 4 vagy 6 méter drót + 2 csati, főleg ha nem túl nagy a különbség. Nem találják el a Suzunál ezt rendesen, vagy nincs semmi, vagy konfigurálhatok autót, a Suzu meg nem ad semmit és konfigurál saját szája ize szerint. Ezeknél a tömegmodelleknél még csakcsak, de ha jön a csúcsmodell majd, ami felső, vagy középfelső kat. lesz, ott nem fogják elfogadni ezt, biztos bukás ha így marad.
Na igen. Gondolom mivel "sablon" alapjan csinaljak a fobb alkatreszeket igy a vegen felszereltsegtol fuggoen vagy bele rakjak ezt is vagy nem. De tenyleg nem sokbol tartana mar akkor bekotniuk.
Ezt a pitiáner kicsinyességet sosem értem. Ha már előkészítenek mindent, vajon miért nem tesznek fűthető tükörlapot? Vagy ne készítsék elő, ha már olcsók akarnak lenni.
Ebben a remek por-eső-por-eső időben azért néha illik megtörölni a lapát élét egy ronggyal, és máris nem töröl csíkosan. A Boschban a váz ér valamit, az egyik legjobb, a gumi szinte tökmindegy milyen benne, az kopik úgyis.
Én azt hittem, hogy ez is glx+... majd holnap még megnézem a prospektust... Mennyire van a dolog előkészítve? Kábelezés, a kapcsoló eredeti bekötése, minden adott? - de úgy is kérdezhetném: hogyan csináltas? Sokba fáj egy ilyen mutatvány?
Sajnos van számodra egy rossz hírem. A winter glx-es, a fűthető tükör pedig a glx+ felszereltsége. Az én winteremen lévő tükör is úgy lett fűthető, hogy mindkét tükörlapot megvettem, beleraktam és bekötöttem
Nem, nincs mindegyikbe, csak a vezető oldalon lévőbe kéne benne legyen, a másik oldaliba nincs ez a jel benne még akkor sem ha fűthető.
Viszont, ha leszeded az ajtókárpitot és megnézed a tükörcsatlakozó vezetékeit a csatlakozó után a tükör felé, akkor vagy azt látod, hogy három vezeték megy fel a tükörhöz, ekkor nem fűthető a tükör, vagy azt látod, hogy öt szál vezeték megy a tükörhöz és ekkor fűthető tükörlap van benne.
De lehet az is elég, hogy ha elindítod az autót és bekapcsolod a hátsóablak páramentesítő kapcsolóját (középkonzol jobbra lent), akkor elvileg melegedni kell a tükörlapoknak egy kis idő után. Na persze nem lesz meleg, csak langyos.
Azt szeretném megkérdezni, hogy minden páramentesítős tükörbe bele van gravírozva az a jel amit a könyv ír? Nekem GLX Winter van, mégsincs ilyen jel... pedig a prospektusok szerint ennek is ilyennek kell(ene) lennie..
Azokat amit a tesco vettél nyugodttan dobd ki, és mennyél be egy alkatrész boltba és kérjél grafitosat.
Bár az is előfordul, ha egy kicsit járatod egy idő után bekopnak. " OLcsó húsnak híg a leve"
Az , hogy fent nem töröl lehet attol is ,hogy egykicsit elgörbítetted szereléskor, célszerübb komletten házzal eggyüt cserélni, tudom tőbbe kerül, de legalláb 2 évig megint jó lessz .