Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

istvan07 Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38004
Ne tedd ....

Ha visszaolvasol pár ezer hsz-t,láthatod,mit kinlódtunk,mire kitaláltuk és megvalósitottuk pl.a téli üzemmódot,vagy amit befotóztam ,a nyárit.

Mostmár rendben vagyunk.
Előzmény: bblasi (38002)
yoggi. Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38003
Neked mennyi a fogyid? autó? km/ccm/ első tulaj vagy használtan vetted?
Előzmény: bblasi (38002)
bblasi Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38002
néha írígyellek titeket az ilyen kis fogyasztásért:)

mennyit sikerült végre kisajtolnotok az ignácból?:) (persze zárt pályán:P)
DMA Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38001
Így van, ha kicsit dinamikusabban vezetek, előzgetek akkor olyan 6.5 körül alakul. De a 6 alatt sem elérhetetlen :-)
Mondjuk az 1.3-as swift I-em, óvatos (90-100) vezetéssel 4.9-et evett...
Előzmény: yoggi. (38000)
yoggi. Creative Commons License 2008.07.27 0 0 38000
A 6,5 átlag hosszútávon simán tartható szériaautóval normál vezetési stílussal. Az én megoldásommal 7 alá jött ki sokezezr km-es futással( lassan 47e ) és azért én pörgetem is néha, meg cuccolok is sokat és 2/3-1/3 országút/város ridegtartással.
Előzmény: Balu424 (37999)
Balu424 Creative Commons License 2008.07.27 0 0 37999
Nekem küldd el légyszi..

Jó pap (Ignises pap) is holtig tanul.. :)
Előzmény: KBK3 (37998)
KBK3 Creative Commons License 2008.07.27 0 0 37998
Szia!

A megoldás a lábadban illetve a fejedben van. Nekem eredeti gyáribeállításokkal kütyük nés adalékok nélkül kb 16000 km átlaga ~6,5 l/100 km. A leg lényegesebbek:
-ne járasd fölöslegesen
-ne pörgesd 3000 fölé
-4. 5. ben ne menj 1500 alatti fordulaton
-felejtsd el a féket, használd a motorféket
-kerüld az elkerülhető megállásokat
-előírt guminyomásra figyelni
- + 1001 apró dolog, ha érdekel e- mailben leírom neked.
Előzmény: dozer1 (37989)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2008.07.27 0 0 37997

Szia bblasi!

 

Elolvastam a leírást és még így is teljesen érthető a dolog! Köszi!

Előzmény: bblasi (37996)
bblasi Creative Commons License 2008.07.26 0 0 37996
hm:) nem úgy néz ki mint ahogy terveztem ,de remélem azért jó lessz

[url] kód sajnos nem működött így ami e között van azt másoljátok be a böngészőbe ha nem gond
bblasi Creative Commons License 2008.07.26 0 0 37995
gyári hangszóróval rendelkező ignisekbe erősítő&mélyláda bekötésének a mikéntje

hozzávalók:
ignis
blaupunkt cd,rádió
erősítő
mélyláda
[url=http://www.d-audio.hu/images/medium/sa001_med.jpg]jelszint átalakító[/url]
kábelek(RCA ,saru ,test ,átalakító ,+,- )
pár szabad óra

elkészítés:

1 nagy edényben tégy fel forrni vizet... jah ez nem az a recept:D

mindenki úgy halad sorba ahogy érzi én leírom 1 módját:

1. szedjük ki rádiót a helyéről,vigyázzunk .ha kiszedjük, visszarakásnál gyári kód szükségeltetik a működésrebíráshoz:) ehez segédlet: kacsa 2008. május 11. 23:33:31 i írása : [url]http://www.ignisklub.hu/?cat=forum&do=posts&id=32&limit=105[/url]

ilyesmiket találhatunk:



szedjük ki a fém tartókonzolt is hogy hozzáférjünk az iso csatlakozóhoz,vagyis a bejövő kábelekhez :
jöhet a második lépés

2. átalakító rákötése:
a megfelelő kébelekröl kb 5 10 cm -re csatlakozótól bontsuk le a vezték borítását és kössük rá az átalakítót illetve a remote 1 kábelét.
érdemes a 2 hátsó hangszóró vezetékeire rákötni az átalakítót. segíthet ha megnézzük hogy milyen színű vezeték megy a hangszórókba
illetve ismételten kacsa segített ki kapcsolási rajzal :
(tükörkép)
a block 5 ös a remote elv:), és b block 1 2 és 7 8 a hátsó hangszórók

így megkaptuk az rca kimeneteket és a remote kábelt is rákötöttük
van hely a rádió tartójában a rádió alatt itt elhelyezhtjük az átalakítót

3.vezetékelés
itt mindenki kreativitására bízom a részleteket adok néhány tanácsot :
saru kábel ez a legvastagabb ugyebár ezt kell rákötni az aksi + sarujára (nálam a piros kábel) kivezetés legjobb módját az anyósülésnél kimenő kábelköteg mellett láttam :
-test nek (a másik vastag kábel) megfelelő csavart a hátsó üllés alatt találtam ,ott rögzítettem

a kábelek elférnek az oldalborítások alatt ,ha netán gyorscsatit kell kiszednektek hogy levegyétek a közepét kell benyomni valmivel és el is enged:)

tömören a kábelezés: kábel : +saru és erősítő között , még1 testkábel az erősítőhöz, rca l r + remote az erősítő és az átalakító között:) , és 1 +- kábel az erölködő és a mélyláda között

erősítőn a csatakozások értelemszerűen működnek , mind alá oda van írva a rövidítés ,pl gnd =ground=föld ,rem=remote stb
ajánlották még hogy a biztonság kedvéért 1 biztosítékot (40-60A-es) kössek be a saruvezetékbe a sarutól 30 cm eren belül, jobb a biztonság:)

eredmény: valami ilyesmi lehet :D:D: [url]http://www.aborp.extra.hu/zene.3GP[/url] 3gp így foglal kis helyet, ha mással nem sikerül lejátszani a gom player tökéletes erre

mivel a 2 hátsó hangszóróra kötöttem az átalakítót mindent lehet állítani amit alapból is ,szóval hat a mélyre is bassus treble stb stb

köszönet kacsána innen illetve violin nak 1 másik forumon az elektronikai részért

remélem nem hagytam ki semmit , ha bármi van szívesen segítek

,blasi
istvan07 Creative Commons License 2008.07.26 0 0 37994
Szia,Miklós
A képen látható megoldás igen eredményes minden szempontból,ez ,és ugyanez a szivászajcsökkentővel hatásos.

-segit még a vezetéstechnika,de nem csak igy,duma szinten,hanem konkrétan 1500-as fordulat alatt NE használd városban,válts vissza,és meglepően jó lesz a fogyid.-----3000 fölé se nagyon pörgesd városban--
Gyakorlati tapasztalat,hogy 100 és 110 közt 5.-ben a legjobb a fogyi.
Előzmény: dozer1 (37989)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2008.07.26 0 0 37993

Szia bblasi!

 

OK. Várom!

Előzmény: bblasi (37992)
bblasi Creative Commons License 2008.07.26 0 0 37992
nálam megeszik 10 et is ha én használom:D

kacsa nem felejtettem el csak közbe jöttek dolgok de sztem ma este összedobom, nem túl látványos de tartalmasat:)
DMA Creative Commons License 2008.07.26 0 0 37991
A múltkor döbbentem meg, egy tankolás alkalmával: 100-110-es tempó, helyenként klímával, főként országúton. Ekkor evett 5.7L/100km. Kevesebbet, mint 90-nél. Pedig semmi praktika, sima márkaszervizes karbantartás az ott adott olajjal, minden második alkalommal cserélt légszűrővel (közte csak kifújva). Szóval ridegtartásban. Ráadásul 180ezer felett jár a gép...
Előzmény: dozer1 (37989)
Balu424 Creative Commons License 2008.07.26 0 0 37990
egy kicsit olvass vissza
már írtunk egy pár lehetőséget
sokunknak 6-7 l körül van a fogyi
Előzmény: dozer1 (37989)
dozer1 Creative Commons License 2008.07.26 0 0 37989

  

 Legyetek szivesek tanácsot adni hogy a suzuki igniszen lehet e a fogyasztást csökkenteni. Most 8 litert fogyaszt 100km en országuton és nem nyomom a pedált

100 fölé max.

jksx99 Creative Commons License 2008.07.26 0 0 37988
Szerintem sincs különböző kábelköteg. Amikor mértük az 1,3-as, 1,5-ös mocikat akkor is csak egyféle köteg volt. Csak a komputer volt cserélve.
Az SX modelleknél is a fő kábelköteg ugyanaz csak a motorköteget és a komputert cseréljük a mérések során. (Ugyanez a helyzet a K10, K12 szériáknál).
yoggi. Creative Commons License 2008.07.25 0 0 37987
2 különböző kábelköteg tervezése szerszámozása többe kerül mint 4 vagy 6 méter drót + 2 csati, főleg ha nem túl nagy a különbség. Nem találják el a Suzunál ezt rendesen, vagy nincs semmi, vagy konfigurálhatok autót, a Suzu meg nem ad semmit és konfigurál saját szája ize szerint. Ezeknél a tömegmodelleknél még csakcsak, de ha jön a csúcsmodell majd, ami felső, vagy középfelső kat. lesz, ott nem fogják elfogadni ezt, biztos bukás ha így marad.
Előzmény: DMA (37985)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.25 0 0 37986
Na igen. Gondolom mivel "sablon" alapjan csinaljak a fobb alkatreszeket igy a vegen felszereltsegtol fuggoen vagy bele rakjak ezt is vagy nem. De tenyleg nem sokbol tartana mar akkor bekotniuk.
Előzmény: DMA (37985)
DMA Creative Commons License 2008.07.25 0 0 37985
Ezt a pitiáner kicsinyességet sosem értem. Ha már előkészítenek mindent, vajon miért nem tesznek fűthető tükörlapot? Vagy ne készítsék elő, ha már olcsók akarnak lenni.
Előzmény: t.lantos (37984)
t.lantos Creative Commons License 2008.07.24 0 0 37984

minden adott, a kabelezes is.

vagy veszel futheto tukorlapot, vagy veszel futofoliat (conrad, valami 3000/par) es megcsinalod :)

 

Előzmény: S100LIstván (37982)
propcsi Creative Commons License 2008.07.24 0 0 37983
Ebben a remek por-eső-por-eső időben azért néha illik megtörölni a lapát élét egy ronggyal, és máris nem töröl csíkosan. A Boschban a váz ér valamit, az egyik legjobb, a gumi szinte tökmindegy milyen benne, az kopik úgyis.
Előzmény: Endiman (37981)
S100LIstván Creative Commons License 2008.07.24 0 0 37982
Én azt hittem, hogy ez is glx+... majd holnap még megnézem a prospektust...
Mennyire van a dolog előkészítve? Kábelezés, a kapcsoló eredeti bekötése, minden adott? - de úgy is kérdezhetném: hogyan csináltas? Sokba fáj egy ilyen mutatvány?
Előzmény: remote access (37980)
Endiman Creative Commons License 2008.07.24 0 0 37981
én három hónapja vettem Bosch lapátokat és pár napja már csak csíkosan töröl :(

szóval a márka sem minden. viszont 6-7ezret nem vagyok hajlandó kiadni érte...
Előzmény: Balu424 (37971)
remote access Creative Commons License 2008.07.24 0 0 37980

Üdv !

 

Sajnos van számodra egy rossz hírem.  A winter glx-es, a fűthető tükör pedig a glx+ felszereltsége. Az én winteremen lévő tükör is úgy lett fűthető, hogy mindkét tükörlapot megvettem, beleraktam és bekötöttem

Előzmény: S100LIstván (37977)
S100LIstván Creative Commons License 2008.07.24 0 0 37979
Köszi, megtapogatom.. :)
Előzmény: KaCsa.Ignis (37978)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2008.07.24 0 0 37978

Szia S100LIstván!

 

Nem, nincs mindegyikbe, csak a vezető oldalon lévőbe kéne benne legyen, a másik oldaliba nincs ez a jel benne még akkor sem ha fűthető.

 

Viszont, ha leszeded az ajtókárpitot és megnézed a tükörcsatlakozó vezetékeit a csatlakozó után a tükör felé, akkor vagy azt látod, hogy három vezeték megy fel a tükörhöz, ekkor nem fűthető a tükör, vagy azt látod, hogy öt szál vezeték megy a tükörhöz és ekkor fűthető tükörlap van benne.

 

De lehet az is elég, hogy ha elindítod az autót és bekapcsolod a hátsóablak páramentesítő kapcsolóját (középkonzol jobbra lent), akkor elvileg melegedni kell a tükörlapoknak egy kis idő után. Na persze nem lesz meleg, csak langyos.

Előzmény: S100LIstván (37977)
S100LIstván Creative Commons License 2008.07.24 0 0 37977
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy minden páramentesítős tükörbe bele van gravírozva az a jel amit a könyv ír? Nekem GLX Winter van, mégsincs ilyen jel... pedig a prospektusok szerint ennek is ilyennek kell(ene) lennie..
Balu424 Creative Commons License 2008.07.23 0 0 37976
ok köszi
Előzmény: bogzoli (37975)
bogzoli Creative Commons License 2008.07.23 0 0 37975

 Azokat amit a tesco vettél nyugodttan dobd ki, és mennyél be egy alkatrész boltba és kérjél grafitosat.

 Bár az is előfordul, ha egy kicsit járatod egy idő után bekopnak. " OLcsó húsnak híg a leve"

 Az , hogy fent nem töröl lehet attol is ,hogy egykicsit elgörbítetted szereléskor, célszerübb komletten házzal eggyüt cserélni, tudom tőbbe kerül, de legalláb 2 évig megint jó lessz .

Előzmény: Balu424 (37974)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!