Az egyik tiszaújvárosi, Sajólád-Tiszaújváros vonalon járkál, a másik miskolci, ő pedig a bükkszentkeresztiek új kocsija, Répáshutára/Bükkszentkeresztre járkál Miskolcról.
Nos most már biztos, hogy EUB-599-es egyelőre nem lesz selejt, épp az imént hozott haza frissen fényezett hófehér felnikkel :). (Sajnos a váltóján a 2-es kicsit vacakol.) Bár a BV-nél sose lehet tudni.
Irisbus kollégának: FHJ-889-es visszatért a helyére.
HU-Miskolc: Buszok és távolsági buszok 2009/S 59-085196 AJÁNLATI/RÉSZVÉTELI FELHÍVÁS – EGYES ÁGAZATOKBAN
NÉV, CÍM ÉS KAPCSOLATTARTÁSI PONT(OK): Borsod Volán Zrt.
A szerződés vagy a közbeszerzés(ek) meghatározása/tárgya: 4 db + 100 % helyközi és 5 db + 300 % elővárosi új autóbusz beszerzésére, javítására és karbantartására.
Az ajánlattevő alkalmatlannak minősül a szerződés teljesítésére, ha: Nem rendelkezik 2007-2008. évben a közbeszerzés tárgya szerinti, összesen legalább 8 db helyközi és 20 db elővárosi autóbusz szállításáról szóló magyarországi referenciával.
Bírálati szempontok: Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok 1. Az ellenszolgáltatás [EUR]. Súlyszám: 5,0. 2. Üzemanyag felhasználás [l/100 km]. Súlyszám: 1,5. 3. Karbantartási költség [HUF/millió km]. Súlyszám: 1,5. 4. A beépített fő- és részegységek karbantartási ciklusainak gyakorisága [km]. Súlyszám: 1,0. 5. A jótállás időtartama [hónap]. Súlyszám: 1,0.
Az ajánlattételi, illetve a részvételi határidő: 13.5.2009 - 10:00.
- A járművek hossza 12,0 +/- 0,3 m legyen. - Valamennyi megajánlott járműnek azonos gyártótól származónak, típusonként azonos kivitelűeknek kell lenniük. Csak a jogszabályi előírásoknak megfelelő eltérés megengedhető. - A járművek hossza 12,0 +/- 0,3 m legyen.
********************************* ...és még mindig Borsod Volán... *********************************
A szerződés vagy a közbeszerzés(ek) meghatározása/tárgya: 2 db + 600 % új, helyközi szóló új autóbusz beszerzésére, javítására és karbantartására.
Teljes mennyiség: 14 db autóbusz.
Az ajánlattevő alkalmatlannak minősül a szerződés teljesítésére, ha: - Nem rendelkezik 2007-2008. évben a közbeszerzés tárgya szerinti, összesen legalább 12 db autóbusz szállításáról szóló magyarországi referenciával.
Bírálati szempontok: Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok 1. Az ellenszolgáltatás [EUR]. Súlyszám: 5,0. 2. Üzemanyag felhasználás [l/100 km]. Súlyszám: 1,5. 3. Karbantartási költség [HUF/millió km]. Súlyszám: 1,5. 4. A beépített fő- és részegységek karbantartási ciklusainak gyakorisága [km]. Súlyszám: 1,0. 5. A jótállás időtartama [hónap]. Súlyszám: 1,0.
Az ajánlattételi, illetve a részvételi határidő: 2.6.2009 - 12:00.
********************************* ...és még mindig Borsod Volán... *********************************
A szerződés vagy a közbeszerzés(ek) meghatározása/tárgya: 2 db + 100 % helyközi csuklós, 5 db + 100 % helyközi midi, és 5 db + 100 % helyközi szóló új autóbusz beszerzése, javítása és karbantartása.
Az ajánlattevő alkalmatlannak minősül a szerződés teljesítésére, ha: - nem rendelkezik 2007-2008. évben összesen a közbeszerzés tárgya szerinti, részenként legalább 4 db csuklós/5 db midi-/10 db helyközi (I./II./III. rész) autóbusz szállításáról szóló magyarországi referenciával.
Bírálati szempontok: Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok 1. Az ellenszolgáltatás [EUR]. Súlyszám: 5,0. 2. Üzemanyag felhasználás [l/100 km]. Súlyszám: 1,5. 3. Karbantartási költség [HUF/millió km]. Súlyszám: 1,5. 4. A beépített fő- és részegységek karbantartási ciklusainak gyakorisága [km]. Súlyszám: 1,0. 5. A jótállás időtartama [hónap]. Súlyszám: 1,0.
Az ajánlattételi, illetve a részvételi határidő: 18.5.2009 - 10:00.
A járművek hossza: — csuklós busz 18,0 +/- 0,3 m , — midi busz 9,0 +/- 0,3 m, — helyközi autóbusz 12,0 +/- 0,3 m legyen.
A HPF-267-es új korától a KEZ rendszámos Mergák megérkezéséig Miskolc-Kazincbarcika vonalon dolgozott, ezután idén januárig Miskolc-Edelény-Bódvaszilas vonalon volt, jelenleg pedig Miskolc-Ónod táblával lehet látni.
Akiket úgy tudom, hogy mostanában selejteztek: BHK-484, BHR-352, BPH-157, BPH-399, CCX-876, DUC-134, EUB-598, 599, 600, EZZ-251, GEX-385, GKZ-550, JOB-690, JOB-694, JOB-704. Természetesen ebben is lehetnek hibák, de én egyikőjüket sem láttam már nagyon régen (EUB-599-est kivéve). HMJ-884-est meg sajnos még a legfrissebb beszerzés előtt selejtezték, így ő sincs benne a miskolci 10-ben
Akkor frissítsük a selejt listát! BHK-484 BPH-157? JOB-704 EUB-598 EUB-600 JOB-694 EZZ-251 HMJ-884 CCX-876 és melyik a 10., de ha hibás a lista amit gyorsan leírtam az javítson ki!
Mivel kb. 10 csuklóst vonnak ki a forgalomból, és ezt fokozatosan teszik, elképzelhető, hogy még két hete dolgozott, (pl. én is láttam EUB-599-est is pár hete, pedig akkor már ő is benne volt a 10-es listában, akiket selejteznek). Egyébként az "ikertesója", a GJA-066-os meg tartalékos lett, az is lehet, hogy őt láttad, de én lennék a legboldogabb, ha mégis megmaradna.
Én úgy hívom, hogy beugró tartalékos, azért áll fent mindig a Búzán, hogy ha valamelyik busz lerobban, vagy valamiért kiesik a szolgálatból, akkor ő ugrik be helyette. Barcikán is van ilyen beugrós, jelenleg BHR-356-os áll a buszvégen eme szerepben, eredetileg BPH-157 látta el ezt a posztot, de sajnos selejtezték. De biztos van a többi autóbuszállomáson is ilyen gép.
Az igaz, hogy a Vovo 7700-asba elfért volna a kijelző, főleg a barcikaiba, de ha Ózd kap az idén, azt is ugyanúgy fogjuk megcsinálni, mint a KXG-397-esen, mondjuk a Borsodnádasd-Ózd-Miskolc vonalra fog kerülni, az meg már elvileg távolsági (75 km). És ha már arról van szó, hogy miért a kijelzőn spórolnak, én azt is hozzátenném, hogy a 21. században a légkondicionáló meg a thermoplan üvegezés is alapkövetelmény kellene, hogy legyen. De hát ez a Borsod Volán, nem a Hajdú.