Keresés

Részletes keresés

oldmumus Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171756
Belatelepi epulet nem mondhato klasszikus kivitelunek. Mivel ott szolgalati lakasok is lettek kialakitva. A kockabol nehez lenne.. Sot azt is hallottam ez korabban udulo volt, atvette a vasut a Sandortelepi strandtol.
Előzmény: Csukacska1991 (171741)
M61-013 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171755

Üdv. Mindenkinek.

Pedig Révfülöp és Badacsonytomaj felvételi épületei építészeti díjnyertesek voltak:-((

Előzmény: sb2005 (171738)
amicus Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171754

Nem helyes!

 

Hozzászólásom magva arra vonatkozott, hogy

1. jelöld meg, honnan szeded a térképeket

2. egy linkkel ugyanazt a hatást éred el, mint a beszúrt 5 térképpel

 

Tulajdonképpen mi a célod ezekkel a térképekkel?

Előzmény: SuedBahn (171753)
SuedBahn Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171753

Helyes!

 

Akkor feleslleges is felraknom a tobbit!!!

 

Csak erzekeltetni akartam a Del ill Kelet Eu. eltereset a Nyugattol es Eszaktol!

 

Szoval mindenki erdeklodo lassa a kollega altal megadott homepage-et!

 

 

Előzmény: amicus (171752)
amicus Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171752

Forrás: http://bueker.net/trainspotting/maps.php

 

Ha kolléga megjelölte volna a térképek forrását, már percek óta tudnád, hogy sok más jóság is van ezen a lapon.

Előzmény: Csukacska1991 (171749)
SuedBahn Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171751

Nezzunk akkor egy Benelux networkot is!

Traffic mit szolsz hozza?

Ugy latom uj vonalak vannak tervbeveve...

 

 

 

Megallapithatjuk, hog yminnel nyugatabbra megyunk, annal jobb es surobb a vasuthalozat! Szep!

 

Na akkor egy Oeresund es kornyeke is:

 

 

 

Itt is szepen latszik, hogy Malmoe-ben is le akarnak vagni egy kanyart, nyugaton meg a +5 km is sok, na ja...

Bezzeg nekunk is csak ilyen kicsisegekkel kene foglalkoznunk, hejjj de jo is lenne az!

 

Poen kedveert akkor mar Berlin-Umgebung is jojjon:

 

 

 

Nagyon jol latszik, hogy a kulso korgyuru az CSAK Nuygat Berlint veszi korbe, zovjet talalmany volt, cseles. Sokkal jobb lett volna, ha a kor kozeppontja Berlin sulypontja lenne, es Kelet-Berlinbe nem metszene bele, de hat... Serti ez a szimmetriaerzekemet ...

Potsdam amugy Kelet-Nemeto. volt, megis a hurkon bellul van, cseles... Berlin Wannsee es Potsdam kozt volt az egykori hatar, megsem ott megy ...

 

Na es akkor mindjart kicsit megnezzuk Kelet Europat es Balkant is, ne csak mindig felylett nyugatban gyonyorkodjunk!!!

 

Kis pill.!

SuedBahn Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171750

Mindenkilatja a kulonbsegeket ...

 

Priman latszik, hogy Austrai VALOBAN tervez direct Graz - Klagenfurt osszekottetest,aminek resze lesz az egykori Drava menti vasut egy szakasza is (Maribor - Klagenfurt). Prima!

 

Sot, Becstol nyugatra az is latszik, hogy Wien Meidling-tol Sankt Poelten fele uj palyat terveznek, Wien Meidling es Wiener Wald kozt mar a Tunnel asasa meg is kezdodott, folyamatban van.

 

Semmering-i BasisTunnel ugyeben a terkepen semmit nem latok viszont ...

 

 

Csukacska1991 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171749
Eltudnád küldeni őket e-mailban? Ha igen, akkor kösz.
Előzmény: SuedBahn (171747)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171748
Nem a legmodernebb európai állomáson.
Előzmény: exmv (171744)
SuedBahn Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171747

Akkor nezzunk egy Austrain network-ot is, plusz hozza Becs kornyeket:

 

 

SuedBahn Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171746
SuedBahn Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171745

Udvozletem!

 

 

Inditaskeppen egy magyar network:

 

 

exmv Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171744

Komolytalan kérdés: Hol járunk?

 

 

Csukacska1991 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171743
Nem azt mondtam, hogy csak kocka van ott. Az alsó szakasz még szép, amit a Tisza Vasút romantikus stílusban csinált (Szolnok csak az átépítés miatt ilyen). De Nyíregyháza után szinte csak a kocka a trend (Záhony kicsit szebb lett a felújítás miatt). Felvételi épületek itt vannak az állomásépületek címszó alatt, csak ki kell keresni a keresett állomást (nem teljes).
Előzmény: sb2005 (171738)
Soldato Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171742
Nos, igen.Ez amúgy egy korabeli képeslap.Mivel volt szerencsém rászabadulni egy képeslap-gyűjteményre,és találtam néhány vasúttal kapcsolatost,majd teszek fel belőlük.(ha nem baj) Ezen egyébként nem volt szerző feltüntetve.
Előzmény: oldmumus (171737)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171741
De szebb, így virágosan, mint egy "kocka".
Előzmény: oldmumus (171737)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171740
Mondjuk: egy reggel indulna Nagykanizsáról, mint expressz, Nagykanizsa - Zalakomár - Balatonszentgyörgy - Balatonmáriafürdő - Balatonfenyves - Fonyód - Balatonboglár - Balatonlelle - Balatonszemes - Balatonszárszó - Balatonföldvár - Zamárdi - Siófok - Szabadisóstó - Lepsény - Csajág - Balatonkenese - Balatonalmádi - Balatonfüred - Zánka-Köveskál - Révfülöp - Badacsonyörs - Badacsony - Badacsonytördemic-Szigliget - Tapolca - Balatonederics - Vonyarcvashegy - Gyenesdiás - Keszthely, este pedig vissza. És indulna reggel egy Székesfehérvárról is: Székesfehérvár - Szabadisóstó - Siófok - Zamárdi - Balatonföldvár - Balatonszárszó - Balatonszemes - Balatonlelle - Balatonboglár - Fonyód - Balatonfenyves - Balatonmáriafürdő - Balatonszentgyörgy - Keszthely - Gyenesdiás - Vonyarcvashegy - Balatonederics - Tapolca - Badacsonytördemic-Szigliget - Badacsony - Badacsonyörs - Révfülöp - Zánka-Köveskál - Balatonfüred - Balatonalmádi - Balatonkenese - Csajág - Hajmáskér - Veszprém, este szintén vissza. Én ezt a két pár vonatot el tudnám képzelni. (Inkább dízellel, hogy ammenyire lehet, csökkenjen a menetidő. De ne Szergej legyen (bírságolnak a környezetvédők), hanem egy remot Szergej vagy egy motorvonat.)
Előzmény: Csukacska1991 (171698)
Btx 002 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171739
A Dévaványán át közlekedő Bz-k Dévaványán 10 perceket állnak, mert ha mellékkocsival vannak, akkor körbe kel járni.
Előzmény: sosiforda (171635)
sb2005 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171738

Hmm.

100-as.

Szolnok kocka és ronda, Debrecen kocka és nem szép.

Nyiregy kocka volt, most nem az.

Kifelé nem vagyok ismerős.

De Ebes, Ladány. Karcag, Kisújsz. Törksztm. Fegyvernek nem kockák. Kaba az.

Balaton-part: Füred, Akali-Dörgicse, Zánka úttörőváros, badacsonytomaj, kockák.

De ez valóban nem a 68-as koncepció bűne, hanem a felfogásé.

Akkor ezt gondolták szépnek.

 

Előzmény: Csukacska1991 (171734)
oldmumus Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171737
Na ez a kep sem ma keszult!
Előzmény: Csukacska1991 (171735)
Soldato Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171736
Ez gyorsan ment,valóban Bélatelep anno...
Előzmény: Csukacska1991 (171735)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171735
Bélatelep "Hauptbahnhof"
Előzmény: Soldato (171730)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171734
"Lehet, hogy a hős dicső szovjet irányokat fejlesztették, de akkor a pécsi (1977-1983) és a dél-balatoni (1967-1973), stb. vonal felépítménye magától cserélődött ki, és lett végig térközi közlekedésre kiépített, nem szólva a D55 biztberrel ellátott állomásokról?"

Ezek a vonalak is fontosak voltak. Pl: a 30-as azért kellett, hogy egy vonal tartsa a kapcsolatot Tito Jugoszláviájával nyugati irányban, mert ugye ott volt a fontos rijekai kikötő. A 40-es pedig a mecseki bányák miatt kellett (feketekőszén és uránérc). Legalábbis én így gondolom.

"A kockaállomások pedig egy "építészeti stílus", kor jegyei, szerintem is bűnrondák, de szerintem abban a korban nem csak a vasútállomások épültek rondának, hanem az összes épület (pl. irodaháza)."

Ez volt a szocreál stílus. Ezen nincs mit szépíteni. Úgy kell felfogni, hogy ez is egy építészeti stílus. Igaz, hogy baromi ronda, és nem megfelelő: a lapostető ugyanis nálunk nem jó megoldás. Aki a kockákat szereti, az menjen a 100-asra. Szolnok és a felső szakasz (Szolnok egy baromi ronda épület).
Előzmény: DJ. Bakter (171712)
sb2005 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171733

A nagy vonalbezárások a 70-es évek közepétől a nyolcvanas évek elejéig tartottak, csak erre akartam kilyukadni.

 

Előzmény: Vendégsín (171725)
Andó Gergely Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171732

sosiforda: "Ez azért jó, mert így - hacsak azóta a grazi jegy használati feltételei nem módosultak -  legalább nemcsak az EURegio Special jegy különönül el az EURegio jegytől, de ráadásul az EURegio Special jegyek használati feltételei sem egységesek, hanem attól függenek, hogy melyik városba uatzáshoz váltja az utas."

 

Kiválló észrevétel!!! Már írom is be a feljelentésembe!!! Este meg e-mailben megküldöm a hatóságok egy részének, holnap meg "beadom" a rendőrségre...

Előzmény: sosiforda (171667)
Andó Gergely Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171731

Pereskedni nem fogok! Ha az állam úgy gondolja, hogy az állampolgár mellé áll a saját vasútja ellenében, akkor jó, ha meg nem, akkor meg kár minden bíróságért. A MÁV nem olyan, hogy egy precedenstől megváltozna...

 

A MÁV-ot az állandóan panaszkodó utasok képesek meghatni, főleg ha elég hangosan teszik, hatóságok közvetítésével. Ezekkel baj van, mert azokat nem lehet két soros válaszokkal lezárni! És egy fogyasztóvédelmi bírság nagyobb, mint az 50 euró, amit vissza lehet perelni.

 

A német és osztrák fogyasztóvédelmi szervezetk figyelmének felhívása erre a kérdésre nem is rossz ötlet! Tényleg az ő "tagjaiat" érintik...

 

Te sem kapsz státuszt a CÉG-nél... :(

Előzmény: marslakó (171658)
Soldato Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171730

Sziasztok!

A kérdés a szokásos:hol van ez?

ijoco Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171729

 

üdv.

 

nekem úgy rémlik, a bevezetéskor korlátozták a napijegy érvényességét. Csak az eurogios meg a Hh-ba bejaro személyekre volt érvényes. További különbség, hogy akkoriban lehetett venni +KZ100 -as napijegyet, ami érvényes volt a bécsi tömegközlekedésre. A négynapos új jegyeknél nincs ilyen, és tényleg érvényesek már minden vonatra.

Előzmény: sosiforda (171710)
HLP Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171728
Az azért elképzelhető , hogy a mai és holnapi Velencébe menő járatokon nagyobb utasszám lesz a Pápa temetése miatt. Aki épp arra utazik, az majd beszámolhatna. Lenne egyébként elég normális kocsi mondjuk Bp-Róma járatra? Egyátalán vajon az olasz vasút fel van készülve tömeges mennyiségü különvonat fogadására? A Trenitalia sem a legmegbízhatóbb társasásg ( gyakori sztrájkok, balesetek).
maczko Creative Commons License 2005.04.06 0 0 171727

Kedves mindenki!

Ezer és bocsánat.

 Én nem készítettem felvételt. a hozzászólásban, amire Foma hivatkozik, kérdezni szerettem volna, hogy esetleg video is készült?

Üdv.: Maczko

Előzmény: FOMA (171566)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!