Keresés

Részletes keresés

_nyunyuka Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171196
De láttam, gyanús! 2003.-as dátum szerepel az oldalán, mégis úgy csillogott, hogy lecsúsztak róla a legyek :-))).
Előzmény: radio100jozsi (171194)
Z. Z. Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171195
Szerintem - szerinte: nem állnak a helyzet magaslatán.
Előzmény: marslakó (171190)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171194
A BDt 110-est nem láttad? Pedig az is nagyon friss, biztos levitték a mizsei oldalba.
Előzmény: _nyunyuka (171186)
by-169 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171193

Vagy villamos kapcsoló fütés.

 

 

Ez gőzös.

Előzmény: seTTebello (171192)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171192
Ez gőzfűtési szabályozó.
Előzmény: marslakó (171189)
track300 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171191

M62 316 zsír újonnan Déliben.

Kérdés: 25-ösön hány pár teher rohangál naponta, és kb milyen eloszlásban (de/du/éjjel)? RoLa is van?

marslakó Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171190
Bocs, de kihagyásom van topicolvasásilag. Mire utal a kifejezés, hogy "események után kullogó adatrögzítők" - személykocsi fővizsga vadászok?
Előzmény: rg7 (171187)
marslakó Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171189
A fűtésszabályozó? Ez esetben éppen m16019andrás tippjére volt felelet az állása :-)
Előzmény: seTTebello (171184)
gw Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171188

Ja tényleg :)))))

 

Akkor elnézést kérek :)

 

Egyébként ha motorvonatra szálltak fel Bécsben, azon van kijelző, hogy hova megy az adott vonat.

Előzmény: v_peti (171170)
rg7 Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171187

Csakhát a menetirányítás...

 

Ne bántsd a menetirányítókat. Már alig van 1-2.

De az "események után kullogó adatrögzítőket" nyugodtan!:)

Előzmény: marslakó (171179)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171186
50 55 80-27 375-1 BDbt 100 Nyugati Északi REV Sl 22.03.05.
radio100jozsi Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171185

a pályasebesség volt a kérdés

 

Én azt írtam le.

Előzmény: amicus (171182)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171184
Mi ez az elavult, drágán üzemeltethető, kis sorozathoz kapcsolódó cucc?
Előzmény: marslakó (171177)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171183
A pőrekocsi is jó, csak az eredetileg gázszállító volt. Most harckocsit akarnak rátenni, szvsz. vagy T34 ez 32t, vagy T55 40,5 t. A tömeg változhat, attól függően, hogy mit szerlne róla le/fel. Jó lenne, ha inkább gázszállító lenne, mint volt eredetileg is.
Előzmény: marslakó (171156)
amicus Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171182

A részletes lassújel-kimutatást mellőzni kívántam, a pályasebesség volt a kérdés, arra szerintem válaszoltam :-)

Előzmény: radio100jozsi (171181)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171181

Nyugati - Rp-Úp. között 100-as

 

 

Nyugati-Rákosrendező: 50

Rákosrendező-Rákospalota-Újpest: 80

Rákospalota-Újpest-Vác: 120

Vác-Szob:100

Szob-Párkány:120

 

Vácon 80-as lassújel, na meg Nyugati-Rákospalota-Újpest között meg bőven van lassújel.

Előzmény: amicus (171119)
nidsz Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171180

ezzel kapcsolatosan tettem fel az esti kérdést de akkor már nagyrészt megaptam rá a választ.

 

én azt hittem hogy a B.fűzfőn álló Tihany Ic csörgője döglött (M41 2149) de akkor ezexerint mégsem.épp láttam a 2116-ot amint beér B.fűzfőre.

B.kenesén már egy áldott lélek sem volt.

Előzmény: marslakó (171154)
marslakó Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171179

Persze, hogy célszerű volt Tp-ről küldeni a gépet - erről az a B. King-es reklámanyag jut eszembe, amelyikben közlik a kedves vendéggel, hogy az ő marhasültjükkel mindenki jól járt, kivéve a ... (marhák)

 

Szóval itt is mindenki jól járt, fűtőház, GÜ, csak az utasok nem. Minek is akarnak ezek vasárnap mindenáron hazautazni???

 

A másik: engem nem érdekel, ki fizeti a kártérítést (amikor jár). Én nem a SzeSzá-val kötöttem "szerződést", amikor jegyet vettem, hanem a nagy MÁV-val. Az üzletszabályzat szerint legalábbis. Úgyhogy nálam a MÁV Rt. aláírói egyetemlegesen felelnek minden sz@rságért, ami a MÁV-on belül megesik.

 

Amúgy nagyon sajnálatosnak találom, hogy ennél a cégnél mindenki tökéletesen dolgozik, mégsem megy a vasút Magyarországon... És mindez annak ellenére, hogy vannak jócskán olyanok is, akik isten biza' szuperül ellátják feladatukat. Pl. a vjv elég korrektül kezelte az esetet, és a hangoson keresztül is volt kielégítő utastájékoztatás. Csakhát a menetirányítás...

Előzmény: Törölt nick (171166)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171178
>>"Balsors, akit régen tép..."

Vigyáztam, hogy ne borítsak fel semmit és a géptérajtókat is visszacsuktam.
Sőt még a táblákat is visszatettem a helyükre. Valakinek szólni kellene az MVP- ben, jó dolog, hogy kiírták melyik mozdony előtt áll az egyszeri user, de a táblákat az árnyékos oldalra kellene tenni.

Csak a Gigant klubon vannak részletes fotók a gépészetről, szeretném, ha minden gépről lenne. Pl. hogy néz ki egy motor, egy forgórész, miért pont úgy stb. Csodálom, hogy ezt eddig nem kezdte el senki. Még a Lél esetében sem nagyon jártak bent (vagy csak nem publikálták) pedig az szinte biztosan el fog pusztulni és nincs helyette másik.
Legalább annyi dolog van fent a neten, mint a cseheknél, csak nálunk össze-vissza. Továbbá úgy látszik, hogy még senkinek sem jutott eszébe, az egyszerű kérdés: Mi húzza/tolja a vonatot és hogyan? Pedig sok adat itt van a topikon, csak rá kell keresni egy motor nevére.

>>Nem lett volna, de szerencsére nem döntöttek így.

Miért (azonkívül, hogy zajos)? Egyszer Traffic tett fel képet egy SNCB Ward - Leonard mozdonyról, az később készült, mint a V42 és nemrég még szolgálatban volt.
Előzmény: Vendégsín (170936)
marslakó Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171177

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem talált, de ha a az ország méreteit nézzük, akkor már nagyon közel jársz hozzá! :-)

Előzmény: m61019andras (171167)
etwg Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171176

Bécsben is mindig a peron bal oldali 1. vagányárol indulnak a vonatok Szlovákia ill. Csehország felé. A vágányok végén meg a lelogo kijelzökön is ki van minden irva (meg a vonatra is ki van biggyesztve az iránytábla), igy nem tudom, hogyan lehet eltéveszteni.

 

A másik dolog, hogy nem egésze értem miért kellen egy bécsi vonatnak Pozsonyban csatlakozni a Hungáriához. Budapestre (Prágába stb.) direktbe Bécsböl valamivel egyszerübb eljutni mint Pozsonyon keresztül.

 

 

Előzmény: v_peti (171170)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171175
>>Nem jár usgyi és csörgős inga.

2 perce ment el előttem a 006. Inga is járt még a múlt héten.
Előzmény: Törölt nick (170992)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171174
>>És itt van egy kép az MMZ új motorvonatáról:

Mellette egy Vl60 van? Ezt már próbázzák az RZD - nél?
Előzmény: 2M62U-0386 (170193)
Z. Z. Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171173
Köszi, várom.
Előzmény: FOMA (171151)
Z. Z. Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171172
Ezt én is sejtettem - ahogy utaltam is rá - de nekem a teljes anyagra lenne szükségem. (itt is) :-)
Előzmény: Törölt nick (171153)
seTTebello Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171171
>>Vajon nem-e utoljára volt a hétvégén gőzben a Truman?

Szerintem nem. Most rakták össze. Van még egy Truman, az jó lehet alkatrészbázisnak egy ideig. Bár nem akarok tippeket adni senkinek elég igénytelen megoldás.
A Truman hadimozdony volt, talán ezért könnyebb hozzá utángyártani cuccokat.
Előzmény: marslakó (171159)
v_peti Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171170

Ligetfaluról mindig is az első peronról (8. vágány) indultak a bécsi vonatok

 

A hozzászólásban nem Ligetújfaluról, hanem Bécsről volt szó.

 

Kicsivel több mint 1 1/2 óra múltán,a 14:47-kor induló vonattal szerettünk volna vissza menni Pozsonyba,de ez már nem sikerűlt,MERT:
A vonatunk indulási helyének a 7.vágány volt megjelölve,így fel is száltunk a bent álló motorvonatra.

...

Magyarul szó nélkűl más vágányról küldték el a vonatunkat,ami ennek köszönhetően,már nélkülünk robogott Pozsony felé.

 

Előzmény: gw (171142)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171169
Most kaptam a hírt, hogy a nagy Bobo a villanykitoló Komáromban. Eddig egy vonatot tolt ki reggel 7 óra óta, de lagalább ott van. 
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171168

"Ez jó... :-("

 

Örülök, hogy tetszik neked.

 

"1. Elsőként "lemondják" (ez mit is jelent? Olyan mint amikor az orvos már felhagy az újraélesztéssel? Kedves utasaink, ez a vonat már nem az aminek látszik, tovább többet nem megy...)"

 

Lemondják az azt jeleni a vonat nem kölekedik tovább. Ezt úgy gondold el mint amikor vársz a buszmegállóban és nem jön a járat. Erre megérkezik hosszú vagy még hosszabb várakozás után a következő nos ekkor a volán lemondta törölte a járatot. (Ekkor morgolódsz ugyan de örülsz, hogy legalább ez megjött.) Csak abból nem szokott ekkora balhé lenni! Mellesleg a MOL-os garnitúra nem értette s talán még most sem érti miért akarunk mi minden vonatot leközlekedtetni minden áron? Tényleg miért? Ha nincsenek meg a feltételek akkor miért? Nincs gép! Miért ragaszkodik az utas ahhoz, hogy azzal a vonattal menjen tovább amire felszállt, akkor is ha már egy másik utólérte és le is előzte azt? Tényleg miért??

 

Előzmény: Mad Scientist (171164)
m61019andras Creative Commons License 2005.04.04 0 0 171167
Talán Fradi személy pu. váróterem?
Előzmény: marslakó (171155)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!