A pőrekocsi is jó, csak az eredetileg gázszállító volt. Most harckocsit akarnak rátenni, szvsz. vagy T34 ez 32t, vagy T55 40,5 t. A tömeg változhat, attól függően, hogy mit szerlne róla le/fel. Jó lenne, ha inkább gázszállító lenne, mint volt eredetileg is.
Persze, hogy célszerű volt Tp-ről küldeni a gépet - erről az a B. King-es reklámanyag jut eszembe, amelyikben közlik a kedves vendéggel, hogy az ő marhasültjükkel mindenki jól járt, kivéve a ... (marhák)
Szóval itt is mindenki jól járt, fűtőház, GÜ, csak az utasok nem. Minek is akarnak ezek vasárnap mindenáron hazautazni???
A másik: engem nem érdekel, ki fizeti a kártérítést (amikor jár). Én nem a SzeSzá-val kötöttem "szerződést", amikor jegyet vettem, hanem a nagy MÁV-val. Az üzletszabályzat szerint legalábbis. Úgyhogy nálam a MÁV Rt. aláírói egyetemlegesen felelnek minden sz@rságért, ami a MÁV-on belül megesik.
Amúgy nagyon sajnálatosnak találom, hogy ennél a cégnél mindenki tökéletesen dolgozik, mégsem megy a vasút Magyarországon... És mindez annak ellenére, hogy vannak jócskán olyanok is, akik isten biza' szuperül ellátják feladatukat. Pl. a vjv elég korrektül kezelte az esetet, és a hangoson keresztül is volt kielégítő utastájékoztatás. Csakhát a menetirányítás...
Vigyáztam, hogy ne borítsak fel semmit és a géptérajtókat is visszacsuktam. Sőt még a táblákat is visszatettem a helyükre. Valakinek szólni kellene az MVP- ben, jó dolog, hogy kiírták melyik mozdony előtt áll az egyszeri user, de a táblákat az árnyékos oldalra kellene tenni.
Csak a Gigant klubon vannak részletes fotók a gépészetről, szeretném, ha minden gépről lenne. Pl. hogy néz ki egy motor, egy forgórész, miért pont úgy stb. Csodálom, hogy ezt eddig nem kezdte el senki. Még a Lél esetében sem nagyon jártak bent (vagy csak nem publikálták) pedig az szinte biztosan el fog pusztulni és nincs helyette másik. Legalább annyi dolog van fent a neten, mint a cseheknél, csak nálunk össze-vissza. Továbbá úgy látszik, hogy még senkinek sem jutott eszébe, az egyszerű kérdés: Mi húzza/tolja a vonatot és hogyan? Pedig sok adat itt van a topikon, csak rá kell keresni egy motor nevére.
>>Nem lett volna, de szerencsére nem döntöttek így.
Miért (azonkívül, hogy zajos)? Egyszer Traffic tett fel képet egy SNCB Ward - Leonard mozdonyról, az később készült, mint a V42 és nemrég még szolgálatban volt.
Bécsben is mindig a peron bal oldali 1. vagányárol indulnak a vonatok Szlovákia ill. Csehország felé. A vágányok végén meg a lelogo kijelzökön is ki van minden irva (meg a vonatra is ki van biggyesztve az iránytábla), igy nem tudom, hogyan lehet eltéveszteni.
A másik dolog, hogy nem egésze értem miért kellen egy bécsi vonatnak Pozsonyban csatlakozni a Hungáriához. Budapestre (Prágába stb.) direktbe Bécsböl valamivel egyszerübb eljutni mint Pozsonyon keresztül.
>>Vajon nem-e utoljára volt a hétvégén gőzben a Truman?
Szerintem nem. Most rakták össze. Van még egy Truman, az jó lehet alkatrészbázisnak egy ideig. Bár nem akarok tippeket adni senkinek elég igénytelen megoldás. A Truman hadimozdony volt, talán ezért könnyebb hozzá utángyártani cuccokat.
Ligetfaluról mindig is az első peronról (8. vágány) indultak a bécsi vonatok
A hozzászólásban nem Ligetújfaluról, hanem Bécsről volt szó.
Kicsivel több mint 1 1/2 óra múltán,a 14:47-kor induló vonattal szerettünk volna vissza menni Pozsonyba,de ez már nem sikerűlt,MERT: A vonatunk indulási helyének a 7.vágány volt megjelölve,így fel is száltunk a bent álló motorvonatra.
...
Magyarul szó nélkűl más vágányról küldték el a vonatunkat,ami ennek köszönhetően,már nélkülünk robogott Pozsony felé.
"1. Elsőként "lemondják" (ez mit is jelent? Olyan mint amikor az orvos már felhagy az újraélesztéssel? Kedves utasaink, ez a vonat már nem az aminek látszik, tovább többet nem megy...)"
Lemondják az azt jeleni a vonat nem kölekedik tovább. Ezt úgy gondold el mint amikor vársz a buszmegállóban és nem jön a járat. Erre megérkezik hosszú vagy még hosszabb várakozás után a következő nos ekkor a volán lemondta törölte a járatot. (Ekkor morgolódsz ugyan de örülsz, hogy legalább ez megjött.) Csak abból nem szokott ekkora balhé lenni! Mellesleg a MOL-os garnitúra nem értette s talán még most sem érti miért akarunk mi minden vonatot leközlekedtetni minden áron? Tényleg miért? Ha nincsenek meg a feltételek akkor miért? Nincs gép! Miért ragaszkodik az utas ahhoz, hogy azzal a vonattal menjen tovább amire felszállt, akkor is ha már egy másik utólérte és le is előzte azt? Tényleg miért??