>Csak nem az történt, hogy a Gellért téren valamelyik droid olyan jegyet adott el valakinek a 49-es villamosra, amelyikkel a Szabadság-híd közepén nem lehetett útmegszakítást csinálni, ... Szerintem nem. A MÁVosok azt tanulmányozzák, hogyan lehet Szilivel megy Szöcskével a Parlament elé vonulni.
>Míg a másikéban mindíag talál kivetni valót és kóstolás után megmondja a metszésnél elkövetett hibákat, és mégsem megy a borászat Magyarországon................................. A borászat megy. Ha úgy menne, mint a vasútászat, akkor a pohár emelése után 5 perccel kezdene folyni a lé, és szarszaga lenne. Amellett: a borász, ha rossz bort csinál, elkezd gondolkodni, hogy mi volt rossz, és legközelebb megpróbálja jobban csinálni. A következő MÁVos menetrendet meg megnézheted.
Azt jól teszed ne csak egyet nézzél meg hanem többet is vannak sok féle régi ablakos szinezésüek van fekete, szürke de még halvány fehér szinű régi ablak. Szegednek sok ilyen volt. Ma már csak pécs és szombathelyen vannak ilyen kocsik na meg nagykanizsán tegnap szerencsém volt lefotozni. Ne hari az MVP az mi és hol van?
A képen van egy régi By-on amelynek a tetjén levő szelőzzők sokkal mássabb mint a mai kocsikon. De elküldöm neked ha kell.
Bécsben is mindig a peron bal oldali 1. vagányárol indulnak a vonatok Szlovákia ill. Csehország felé. A vágányok végén meg a lelogo kijelzökön is ki van minden irva (meg a vonatra is ki van biggyesztve az iránytábla), igy nem tudom, hogyan lehet eltéveszteni.
Kösz az infót. Bár nem én voltam ott (de egyszer biztos menni fogok arra), így erre nem tudok válaszolni.
A másik dolog, hogy nem egésze értem miért kellen egy bécsi vonatnak Pozsonyban csatlakozni a Hungáriához. Budapestre (Prágába stb.) direktbe Bécsböl valamivel egyszerübb eljutni mint Pozsonyon keresztül.
Szerintem sem kell feltétlelül csatlakozniuk. Ez kb. olyan lenne, mintha Szolnokon várnánk el minden vonatról mindegyikhez való csatlakozást, ami egy ilyen nagy csomópont esetén nem lehet teljeskörű. (Kivéve Svájcban.)
A By - t nem ismerem. Tervezem, hogy valamikor részletesen is megnézek egyet, de valahogy mindig van fontosabb dolgom is. Most van egy By az MVP - ben, de nem azt néztem meg, hanem a régen Mátészalkán kiállított kocsit. Az ACsEV kocsi volt eredetileg?
Ja két csaurusz közlekedett GYSev bérleményként. Ezen gépek soha nem látott helyekre jutottak el. Záhony, Kürtös, Kelebia, ugye egyet értünk abban, hogy ezek nem éppen GYSeV felségterületek, és eddig arra nem sok GYSeV gép rohangált. Nos BP Fc főrendelkezője honnan tudta volna melyik gép hová fordul kisújából nem szophatja ki ugyebár? Valaki csak megmondta neki, azt mondja nem tud magánvasutas irányítóról, legalábbis ő még egyel sem beszélt soha. Szóval nem zörög a haraszt ha ...........
De a bhv-ban fent van az ajtó felett a By-onoknál meg a kapcsoló füékében van, de van olyan By-on is amely már át lett épitve és az ajtó fölött van mint a By-414-esben is.
Totálisan egyetértünk. Nonszensz, hogy a MÁV szerkeszti az utasításokat a GYSeV meg pl. símán átveszi őket. Így lesz a megánvasutakkal is? Nem. Másképpen kellene mindenki megkapja a független szervezettől az utasításokat ami mindenkire nézve kötelező. Igen így kellene lennie. MEg a pályavasútnak is függetlenül kellene működnie.
Ferencvárosi főrendelkező barátom azt mondja vannak anomáliák. Ő mint pályavasutas dolgozó, akinek minden fuvaroztatót ki kell szolgálni, egyértelmű utasításokat kap a MÁV irányítóitól is. Pl. a GÜ-s mozdonyirányító rendelkezik a gépek fölött ami logikus de ő mondja meg azt is melyik vonatra fordul a megánvasút gépe ami nem nagyon logikus szerintem. Aztán ha befut egy magánavasút társaság vonata azt ki mondja meg mikor legyen vele foglalkozva? Bp Fc főrendelkezője? Nem a MÁV irányítói...........
Mikorra alakul ki az az állapot, hogy pályavasutas dolgozó kiszolgál mindenkit függetlenül attól mely cég kocsija mozdonya vonata? Ők most hibásan azt gondolják továbbra is MÁV alkalmazottak, pedig nem az ő bérük a többi fél elégedettségétől és fizetési hajlandóságától is függ. Őket legalább olyan lelkesen kell kiszolgálni mint az ex céget.
Lekéri a mozgást a forgalmistáktól, s annak függvényében húzza a grafikont az Atlasz programban...
Előre tervezést szinte csak tájékoztató jelleggel csinálnak, hogy legyen színes vonal a monitoron:(
Addig nem is kell csodát várni tőlük, míg 2-3 havonta kicserélik a fél bandát, s nincs semmifajta követelmény, hogy a munkáját megfelelően végezze. Utólag meg azt magyaráz meg amit akar... (vö. a nem ment a váltó, ezért nem volt időben jelző dolgokkal)
Kivívtam néhányuk ellenérzését, mert folyamatosan "terelgettem" őket, tippet adtam, nem hagytam, hogy szarul, ésszerűtlenül csináljanak dolgokat.
Azt meg fenntartom, hogy sokszor a mozdonyról nézve, hallgatózva reálisabban lehet látni forgalmi szituációkat, mint az asztal mellől. (esett meg olyan is, hogy a páratlan vonattal mentem, s az eggyel korábbi forduló páratlan vonatszámában keresett, s csodálkozott, hogy az már a régmúlt, s ez már egy másik kanyar... no commment)
Sajnos ma ott tartunk, hogy a tervezett vágányzáras közlekedés levezetésébe sem kapcsolódnak be, csak bután néznek, amikor már minden romokban van...
"Amúgy nagyon sajnálatosnak találom, hogy ennél a cégnél mindenki tökéletesen dolgozik, mégsem megy a vasút Magyarországon..."
Mutass egy embert aki a saját munkájáról nem úgy vélekedik, hogy az tökéletes! Miért éppen a vasutasság lenne ez alól kivétel. Boros hasonlatnál maradva láttál már gazdát aki a saját borát nem ítélte tökéletesnek? Szinte alig igaz? Míg a másikéban mindíag talál kivetni valót és kóstolás után megmondja a metszésnél elkövetett hibákat, és mégsem megy a borászat Magyarországon.................................
Csak nem az történt, hogy a Gellért téren valamelyik droid olyan jegyet adott el valakinek a 49-es villamosra, amelyikkel a Szabadság-híd közepén nem lehetett útmegszakítást csinálni, holott a jegy hátoldalán ez a tiltás nem szerepelt? (B0cs.)
Már megnem mondom, hogy Bhv-ban vagy By-ban fotóztam. De tegnap épp azon gondolkodtam, hogy fotózok frisebbet is, ahol piros és kék színekis szerepelnek, hogy színezzem velük a topic életét :-)
Már megnem mondom, hogy Bhv-ban vagy By-ban fotóztam. De tegnap épp azon gondolkodtam, hogy fotózko frisebbet is, ahol piros és kék színekis szerepelnek, hogy színezzem velük a topic életét :-)
VL80 (t vagy sz), de a meglátás jó: mi a fenét keresnének ezek egymás mellett pl. a Metrovagonmas-nál - főként úgy, hogy a VL80 "saját erejéből" Mitiscsinek még a környékére sem juthat el. A kettő jelenleg jószerivel csak "a terepen" futhat össze, vagyis valamilyen fűtőházban, de ahhoz talán még valami futási engedély sem ártana. Másik (hihetőbb) megoldás: épp most szerzi be, valahol Scserbinka környékén.
"Ezt már próbázzák az RZD - nél?"
Benne van az idei eresztésben. És a fentiekből következően, a próbázás megkezdődött.