A színháztól, a filozófiától és hasonlóktól a hideg kiráz. A gumifüstölést szimplán csak baromságnak tartom :). Legalábbis engem rohadtul nem szórakoztat, ettől másnak okozhat orgazmust.
Szerintem városon kívül bármennyire lehet hajtani, ott nemigen tud megégni az olaj, a versenypályahasználat, meg városi idiótizmus, ahol túlmelegedhet. Esetleg erős autópályás hajtás után hirtelen leállítva a motort, de az OF óta ez sem reális :)
Kicsit más oldaltól megközelítve(más szempontból nem szeretnék belefolyni a témába):
Az olaj hőmérséklet az valóban kérdéses lehet. Írtad a múltkor, hogy Te Motul 5w40-et használsz, az utcára talán a legjobb olaj, én is azt használom:) Viszont, ha valaki sportosabb célokra használja nem elég, pontosabban megég:) Driftesek 180C fokos olaj hőmérsékleten járnak, nyilván ide már más kell. De aki szeret hajtani Mobil 1 5w50 is jó már az sem szokott megégni.
Lehet, hogy én értelmezek rosszul szöveget, de kicsit másról van (volt) itt szó szerintem, minthogy nyírja-e a kocsit a gumifüstölés vagy sem.
Egyébként az én szememben ez az egy helyben (vagy 50 négyzetméteren) történő kapartatás a két bites agyú, amerikai redneckek szintjén lévő észlények szórakozása, kb. annyi értelmét is látom, mint amennyivel azok rendelkeznek.
Amúgy meg pont szarom, hogy zamárdi vagy vadkert, egyébként is csak marcsellonak próbáltam "ironizálni" arra utalva, hogy egy videóról senki nem tudja megmondani, hogy milyen hőmérsékletű az olaj.
Ami jó, annak bírnia kell. Motorokat mi is nyírtuk rendesen, sosem volt bajuk, versenypályán kilométerek tízezreit bírják nyélen.
Egy kivételével, francia autópályán egy 675-ös Triumph elengedte az egyik szelepet, ami okozott egy kis galibát a blokkban, pedig 180-200 körül mentem csak, igaz már egy ideje. De ott is gyanús, hogy a fojtás nem tett jót a tesztmotornak (106le-s lehet csak egy motor a franciáknál.), vagy gyártási hiba. Japánnál sosem volt ilyen.
Egyrészt pont erről van szó:) Másrészt erre tervezték:) Évekig használtam krosszmotort és használtakat, azokat is csak nyélen használja az ember arra találták ki, mindig tetszettek azok a hirdetések amikben az volt, hogy csak hobbi célra használt, igen de hobbi célra is üveghangon jár az ember, azért veszi. Ismerek olyan e36-ot, amit évek óta csak leszabályozáson használnak, semmi baja, szebben jár a motorja mint az öreg orvosok hétvégi autójának, mondjuk műszakilag oda van figyelve, nyilván alap, hogy mondjuk 5w50 verseny olajat használ, stb.
Nem tudta, hogy lesz-e baja vagy sem a motornak attól, hogy driftelnek vele-kérdezte. Valaki félreértette és innen jött ez az egész, ahogy kivettem a dologból. De ez egy fél éves dolog, lépj túl rajta. ha úgy véled, hogy k...ög, akkor írd fel a listádra, de ne piszkáld még tovább, mert nem vezet jóra. Én a füredi bmw klub "adminjával" kaptam össze, mert buta is meg tuskó is, de kész elkönyveltem. A mai napig beszólogat meg elmond mindennek a klubjában. De nem érdekel. Majd ha fele ott tart, ahol én, akkor elkezd érdekelni. De addig csak egy 1x éves kis takony lesz a bontószökevény kocsijával együtt.
De ha szeretnétek rajta röhögni, akkor tudok én szórakoztató postokat bemásolni tőle :)
Én ezt nem tartom rossznak csináltam már hasonlót, ha nem is közönség előtt, de a visegrádi szerpentin parkolóiban néha lehet látni a gyakorlás nyomát :)))
Vissza se kell linkelni, itt van lejjebb a videó. Mind a 3 végén hallani, hogy van, aki bekiabál, hogy menjek még vissza, durrantsam, satöbbi. Elkezdett melegedni a motor, ugyan még be sem indult a klímaventi, de kijöttem. A melegedés alatt azt értem, hogy a középtől megindult jobbra nagyon picit. Folyamatosan figyeltem.
Persze nem volt hideg, megjárattam előtte Zamárdiban, hogy a diffi is menetkész legyen. Az olajat mondom, évente cseréltem, kb 2 ezrenként. Liqui Moly Toptec 4100-at kapott, mann szűrőkkel.
Na, egy szép minta, csak az én autóm ráadásul nem M-es lökösös, és szürke. A kéknek az egyik baja az volt, hogy nagyon feltűnő, ez viszont még egy lakótelepen is elbújik:))