Keresés

Részletes keresés

Se18 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 90

Nem tévedsz.

Előzmény: érdeklődök (88)
V43-2299 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 89

Én is erre lennék kiváncsi, de  tippem nekem is ez volt.

Előzmény: Törölt nick (87)
érdeklődök Creative Commons License 2013.06.15 0 0 88
Vác, ha nem tévedek.
Előzmény: Törölt nick (87)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.15 0 0 87

Melyik állomásról van szó?

Előzmény: V43-2299 (86)
V43-2299 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 86

" Elmúlt éjjeli termés: Az állomás felsőcsonka vg.-on álló rakott tehervagonra ismeretlen férfi felmászott, a felsővezetéket megfogta, elhalálozott. Lakossági bejelentés alapján a tűzoltóság kérte a jobb feszültségmentesítését és földelését, miszerint egy férfi beleesett a vasúti kocsiba,a férfi elhalálozott, feltehetően öngyilkos lett...az események, forgalmi zavart és fennakadást nem okoztak..."

Erről tudtok valamit??

- Fefi - Creative Commons License 2013.06.15 0 0 85

Köszi! :-)

Előzmény: Törölt nick (84)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.14 0 0 84
Előzmény: - Fefi - (83)
- Fefi - Creative Commons License 2013.06.14 0 0 83

Vácon még mindig Sh van?” - ??? Nekem, laikusnak, lécci! :-)

Előzmény: Törölt nick (76)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.14 0 0 82

Köszi!

 

Igazából vicces, hogy forintra pontosan megadják. :-) Annak idején, amikor a Mount Everest magasságát megmérték, pontosan 29000 lábnak adódott, de ezt a számot nem merték leközölni, mondván, mindenki azt gondolná, hogy csak egy becsült adat, így egy méterrel magasabbat közöltek. Itt viszont pont fordítva van szerintem. Ha azt írnák a táblára, hogy 14 milliárd 830 millió, akkor sokkal inkább elhinném. Nagyon vicces az a három forint a végén. :-)

Előzmény: civil (81)
civil Creative Commons License 2013.06.14 0 0 81

A táblákon lévő összegek:

pályaépítés 14.831.815.003

biztber 4.875.476.190

Előzmény: Törölt nick (77)
lacosska Creative Commons License 2013.06.14 0 0 80
hivi Creative Commons License 2013.06.14 0 0 79
Előzmény: Törölt nick (76)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 78

Régen, bő egy évtizede egy suliba jártam egy Vácon dolgozó váltókezelővel. Akkor azóta még mindig ugyanaz az őskövület berendezés üzemel?

 

Volt egy korszerűsítés, de ezek szerint az állomások sok helyen kimaradtak....

 

Sajnos, olcsóbb és látványosabb átépíteni a nyílt vonalat mint az állomásokat.

 

Kérdés, hogy ha most sietnek akkor belefér e még a 2015-ig záródó Eu költségvetési ciklusba a beruházás, amit most terveznek.

 

Előzmény: Törölt nick (77)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 77

Valami 14 milliárd körül, de erre nem esküszöm meg, csak egy halvány emlék. Nemsokára megnézem, akkor pontosabbat tudok.

 

Igen. Se foglaltságellenőrzés, se lezárt tolatóvágányút, semmi.

Előzmény: Törölt nick (76)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 76

"tábla már nagyon rég óta kint díszeleg a sok milliárddal"

 

Lehet tudni mennyibe kerül a projekt és mit tartalmaz?

 

Vácon még mindig Sh van?

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (67)
a Zsóti Creative Commons License 2013.06.13 0 0 75

Olvasóként én is támogatom a zárt topikot, példátlan, hogy egy egész témát kivégeznek egy más-más néven újra meg újra felbukkanó renitens miatt.

Szerintem a 70-es vonal topik rendszeres olvasói már stílusáról megismerik a "vasútőr"-utód topikrombolót. Tényleg ne foglalkozzatok vele! Ha mégis bejön a topikba, nyugodtan lehet szólni a moderációnak, hogy takarítson.

civil Creative Commons License 2013.06.13 0 0 74

Igen, ez volt a szándékunk.

Előzmény: Törölt nick (73)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 73

Helyes. Nem is lett volna értelme a nyári pangás alatt haladni vele. Az iskolaszezon kezdetekor kell nekiállni, amikor a lehető legnagyobbat szív majd tanuló és dolgozó egyaránt.

Előzmény: civil (71)
_karika Creative Commons License 2013.06.13 0 0 72

Akkor majd várjuk a beszámolókat, inormációkat azon publikus dolgokról, melyeket nem látni a vonatból. :)

Előzmény: civil (71)
civil Creative Commons License 2013.06.13 0 0 71

Már épületbontás, és új épület alapozás történt :)

Komolyabb munkák szeptembertől kezdődnek.

Előzmény: Törölt nick (67)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 70

Moderációs kérdésekkel foglalkozni nem moderációs topikban tilos. Mindannyiunk érdekében kérem, hogy térjünk vissza ON-ba.

Előzmény: - Fefi - (68)
érdeklődök Creative Commons License 2013.06.13 0 0 69

Szerintem is az lenne a megoldás, ha senki nem reagálna a hozzászólásaira. Sőt, egyetlen fikázó hozzászólásra sem kell válaszolni. Van panasz topik, oda lehet menni sírni :)

- Fefi - Creative Commons License 2013.06.13 0 0 68

off:(?)

 

Kedves Se18 és m62-165 és általában…! :-)

 

Úgy érzem, mindhármunknak igazsága vagyon, viszont…
Nekem, általában az a rossz érzésem a zárt topikokkal kapcsolatban, hogy zárt.
Nem gyarapíthatja bárki szabadon, nem ismerhetünk meg (sajnos, sok esetben csak potenciálisan) több véleményt, meglátást, észrevételt, jobbító javaslatot.
Ha nem tud valaki részt venni a topikban, miből ítélhetik/-jük meg hozzászólásai hengnemét, minőségét?
Mi alapján bíráltatik, pro avagy kontra, befogadása?

Ha valaki tagosodott (jóhiszeműen befogadtatott) és később villantja foga fehérjét - van-e módja a topiknyitónak szankcionálni? Ugye, nem.? Megint csak a moderációt kell segítségül hívni. (Akik, ugye, mint tapasztalhattuk, hajlamosak némi érzéketlenségre, kevesek miatt sokakat büntető túlzásokra.)

További - talán legfőbb - ellenérzésemet az generálja, talán nem túlzok, ha azt mondom, pár százezer ember érintett lehet (megintcsak potenciálisan) csak a vonal mentéről! Ezen túl bármely ide, erre a tájra vágyó kíváncsiskodhat a világ bármely részéről! Hadd tegyék! :-)
Mivelhogy én még mindig azt hiszem, remélem, hogy nem bennfentes, szakmai topik (-nak kell lennie).
Főképp, hogy !DUNAKANYAR! - legyen mindenkié! :-)

 

A rosszindulatú, ármánykodó, acsarkodó, primitív útálatosok ellen pedig a két legfőbb, de elégséges fegyver a negálás, negligálás. (Természetesen a Moderáció segítségével! - HA! szükséges!)
Bevált már másutt is… :-)

 

Tisztelettel! - Fefi - :-)

Előzmény: Se18 (58)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 67

"Remélhetőleg a felújítás után sokkal jobb lesz majd a helyzet."

 

A tábla már nagyon rég óta kint díszeleg a sok milliárddal, de még egy kapavágás sem történt.

Előzmény: hivi (62)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 66

Ha csak beszélgettek a problémákról, nem lesznek megoldva. Tenni is kellene valamit, nem csak beszélni.

Előzmény: István Gyuri (64)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.13 0 0 65

Sajnos egyik sem én vagyok. :-)

Előzmény: DVB (63)
István Gyuri Creative Commons License 2013.06.13 0 0 64

A zárt topikot én is támogatom - van és lesz is mit megbeszélni kulturált hangnemben (amire sokan képesek vagyunk, annak ellenére, hogy számos dologban nem értünk egyet...)

Előzmény: DVB (63)
DVB Creative Commons License 2013.06.13 0 0 63

Amikor a régi topikot törölték, megkérdeztem a moderációt, lehetne-e egy zárt topikot nyitni. Ők azt mondták, hogy általában nem ez a megoldás, az embereknek kell kiközösítenie a trollt. Pedig valószínűleg az lenne a megoldás. Bár oda kell figyelni, mert megvannak neki a "normális" nickjei is: Dontals, Ginoss, amivel nem vadul, csak rákontrázik a saját hozzászólásaira.

 

Lehet ha többen kérjük lehetne zárt topik, mert én szívesen nézegetném Lacosska és Bebólint képeit stb.

 

 

Előzmény: Se18 (58)
hivi Creative Commons License 2013.06.13 0 0 62

"Persze hogy beengedték, mert a nemzetközi vonatok elverését sokkal szigorúbban veszik. De nézd csak meg, mint művelnek egy egyszerű zónázóval. Szinte nincs is olyan (se páros, se páratlan), aminek ne kellene megállnia a bejáraton."

 

Amikor a zónázók érkeznek Vácra, óra.23 és óra.36 között óra.23-kor van a veresi és a gödi helyi, általában van a diósjenői vonat is. Ha a páros irányból a veresi vagy a dunakeszi pár percet késik, pont egyidőben érkezhet a páratlan zónázóval. A berendezés úgy tudom, nem enged keresztező vágányutat, ezért két irányból bizonyos esetekben a balesetek elkerülése végett nem érkezhet egyszerre vonat. Így amikor a páros személyt beengedik, közben nem biztos, hogy be tudja engedni a páratlan zónázót, és a dominóeffektus hatásaként kihat a páros zónázóra is.

 

A páros EC-k érkezésekor páratlan irányból már nem jön vonat (reggel esetleg a megkésett gyorsítottak, de azok általában már ekkorra be szoktak érni), délután a szintén páros irányból érkező gyorsítottak okozhatnak fejtörést. 

A páratlan EC-k a páros vonatok érkezése előtt érkeznek menetrend szerint, így ha pontosak, elvileg nincs akadálya a szabad jelzésnek.

 

Viszont előfordul, hogy késnek az EC-k. Ekkor a másik gond kerül előtérbe: a Vác-Verőce egyvágányozása. Itt sem mindig az EC jön el előbb. Én bizony nem egyszer látom azt, hogy akár 6-8 percet is vár az EC Verőcén, hogy esetleg a páros zónázó megérkezzen.

 

Összefoglalva: a nem túl szerencsés egyvágányos szakasz és Vác állomás elrendezése (szük peronok, vágányhálózat, biztber) okoz késést. 

Remélhetőleg a felújítás után sokkal jobb lesz majd a helyzet.

Előzmény: Törölt nick (54)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.12 0 0 61

Tisztelt Topictársak!

 

Az miért nem jut eszébe senkinek, hogy magával a vonallal, és a MÁV-val van a gond? A topik csupán ezek szóvá tételének helyszíne.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!