Eléfordult egy biciklis minden jelzés nélkül, a bringás azonnal meghalt, Testőr nem bírta kikerülni az ütközést, bukott, koponyaalapi törés..............(motorral volt, párszáz méterre a lakásától)
Azt hiszem ez a legvalószínübb, amit te mondtál, fel kellene hívni a szervizek figyelmét erre is!! (Ha,ha,ha)
Persze az én régi dáciám azt csinálta, hogy amikor fékeztem felvillantak az első fényszórók, ezt akkor vettem észre mikor jártam be a garázsba, zárlatos volt a hátsó lámpatest.
Szerintem az automata váltó nagyon megterheli a kisteljesítményű motorokat ezért fogyasztanak sokat . Egy 2000ccm feletti vagy diesel autó már nem igen érzi meg.
Ahogy napról napra öregszem ,egyre inkább vágyok az automatára.
Mindegyik Suzukiból van, mint ahogy eddig 4*4-es is volt mindből. Nem tudom, hogy most a Splashből lesz-e négykerékhajtányos, de ez most nem is ide tartozik. Tapasztalatból annyit tudok csak mondani, hogy a Swiftet vezettem a robotizált kéziváltóval, az nagyon nem tetszett, a sima automatája nem tűnt rossznak. Fogyasztásról tapasztalatból semmit. Akivel beszélgettem eddig, az mind dícsérte a hagyományos hidraulikus automata Suzukikat, hogy kényelmes, jól kapcsol, stb., viszont azt mindenki kiemelte, hogy elég szomjas tőle az autó. Én mindenképp a kézit választanám, de ez az én kis autómániám eredménye. Egy autó legyen manuális váltós és benzines :) Ettől függetlenül egy automata is lehet jó választás lusta/gyakorlatlan/kényelmes/sokat dugózó sofőröknek. (nem kívánt törlendő :) )
Szerintem a duda meg a fék között semmi kapcsolat nem lehet. Kettő dologra tudok gondolni a féklámpa kapcsoló valamilyen elektromos hiba miatt áramot ad a dudának vagy saját zárlatos hagja van, illetve voltak régen olyan fék betétek amelyek valamilyen beépitett anyag hatására elkezdtek hangot kiadni magukból ha már vészesen kopottak voltak.
Megosztom veletek is, amit a Bandit.hu fórumon olvastam!
Szomorú hír:
Kedves motorostársak!
Bizonyára többen ismeritek innen a fórumról Testor-t. Ennek nyomán kötelességemnek érzem, hogy tudassam veletek, társatok szerda este balesetet szenvedett. Azonnal kórházba került, ahol megkapta a szükséges ellátást. A sebei nagyon súlyosak, életveszélyesek. Az éjjel állapota rosszabbodott.
Nagyon kérek minden kedves motorostársat, hogy szorítson neki az esetleges jobbulás érdekében!
Ha bármi újat megtudok, kötelességemnek érzem, hogy tudassam veletek, s meg is fogom tenni.
Köszönettel: Kis_Testor és Testor felesége, hozzátartozói
A fékből jön a dudaszó, vagy valami kis kürt jellegű figyelmeztető hang.
a féklámpa működik.
de nem mindíg ha rozsda vagy hosszabb állás lenne a gond akor az egy idő után elhalgatna de ez hol hallom hol nem, nemköthető sebességhez, vagy fékerőhöz sem.
Lehet hogy túlparázom a dolgot - no meg a megszokás - de ez az első igazi autóm. A daciánál, skodánál úgy voltam, ha mégis kirohad valahol (főtartó, küszöb) akkor kilakatolom, bár az állagmegóvás kényelmesebb :))
Elvileg az Ignis horganyzott, gyakorlatilag ha sérül, és megsérti a horganyréteget akkor rozsdásodik, nekem március elején húzták meg az autót, és rozsdás, ott látszott hogy a horgany is sérült, az ajtómra csapódott nemrég a kertkapu, ott nem sérült a horgany, nem is rozsdul.
Ismerősnek volt Belgiumból hozott "igazi export" szamarája, na az is horganyzott volt, mikor meghozta volt egy nagy karc a bal hátsó ablak alatt(3 ajtós) 8 évig hazsnálta, ugyanolyan maradt mint az első nap mikor hazahozta :) ami nekünk jutott az meg olyan amilyen volt :)))
Ezen én is eltűnődtem, de itt a melóhelyen szinte mindenki ílyen "üregvédelmet" alkalmazott a keleti kocsiállomány példányain. A kilakatolás után olajjal kezelt dáciát 10év után korhadás és rozsásodás nélküli állapotban adtam el. Évente, kétévente olajozgattam a kasznit.
Dudaszó, hmmm. A dudából jön, vagy a fékből? :-) Ha a fékből, lehet benne egy kis kosz, a nedves időjárás és hosszabb állás miatt pici rozsda, ilyesmi..
van egy kis gondom az ignissel néha mikor fékezek halk dudaszót lehet hallani. gondoltam arra hogy elvékonyodott a fékbetét és ezt jelezné vissza? deakkor miért csak néha csinálja? a fék rendesenműködik. mi lehet a gond?
Az nem fordulhat elő, hogy ez a (funkcióját tekintve) messze nem odavaló olaj egyszer csak egy savas közeget alkotva több kárt csinál, mint hasznot? Ráadásul összeszedi a koszt, így ha az olaj kicsöpög, elpárolog kiváló táptalaja lesz mindenféle vizes szutymónak. Én a mártott festékben bízók táborát erősítem :-)