Köszönöm a sok segítséget megpróbállom kibarkácsolni és ha sikrül akkor írom a vonalkódot meg a számokat amit találok rajta mégegyszer nagyon köszönöm a segítségeteket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igazán nincs mit. Máshogy sajna nem derül ki, csak úgy, ha lebontod egy kicsit a cuccot és egyet kiveszel, de elvileg annak kellene lenni. Még eddig nem hallottam olyat, hogy gyárilag ne ezzel szerelték volna. Ha használtan vetted és az első tulaj cserélt, akkor elképzelhető h más van benne. Megérni biztosan megéri, most 10-essel a csereperiódus után is indít szépen, talán eggyel többet fordít az önindító.
Köszönöm a megnyugtatást...meg sem mertem kérdezni a kedves hozzászólókat, hogy én honnan tudom, milyen gyertyám van? a problémát megoldottad. Mégegyszer köszönöm.
(az igaz, hogy sokba kerül, de valszínű, hogy megéri.Én még jártam PAL, ill. Isolator gyertyával is! egyszer Timkort is használtam, de az rémálom volt. Mondanom sem kell az autómárkákat)
A rádión található lukon belül találhatók ezek a pirossal bekarikázott fülecskék,
amikbe bele kell akadjon a szögön található bereszelt rész, ekkor a szög hegye 35 - 36 mm-re van a luk elejétől. Érdemes 2 db-ot csinálni az eszközből és egy oldalon a két eszközt egyszerre használva alul és felül, hol a jobb hol a bal oldalon azokat beakasztva húzni kell kifele a rádiót.
Ha beakadtak a szögek a fülecskékbe, akkor a szögeket jobb oldalon kicsit jobbra, bal oldalon kicsit balra feszítve kell húzni a rádiót kifele, azért, hogy nehogy kiakadjanak a fülekből a szögek.
Végül még egy verzió a kiszedő alakjára és használatára:
Kacsa tudja képpel illusztrálni a kivételt is, de dióhéjban: négy bereszelt végű szeg szükséges hozzá, hogy a kis kapaszkodó peckeket hatástalanítva simán ki lehessen húzni a rádiót. A visszarakásnál ügyelni kell az antenna pontos csatlakoztatására, ellenkező esetben, az ismétlés nevezetű projekt következik. Amúgy a vékonyabb horgolótű is megfelel a célnak, csak ritkán szokott előfordulni négy darab egyszerre a háztartásokban, a szükséges méretűből. A lyukacskákat a rádió négy sarkán találod. mind a négyet egyszerre kell kiakasztani a kivételhez. Egy U alakúra hajtott vastagabb dróttal is érdemes lehet próbálkozni, ha csak két kezed van a műveletre, segítség nélkül.
És valaki megtudná mondani, hogy hogyan kell kivenni a rádiót mert próbálltam és sajna nem megy :((. És sajna nem ismerek még itt senkit, de látom, hogy azért foglakoztok az én próblémámmal is nagyon köszönöm!!!!!!!!
Sziasztok! Nemrég vettem egy Ignist és szeretném kicsit tuningolgatni persze csak amíg a pénztárcám bírja :). De most az lett a problémám vele, hogy kiment egy biztosíték és sajna kódot kér a magnó, de még ki se tudom szedni mert ugyebár a gyári Blaupunt van benne és a fene se tudja hogyan kell kivenni. Ha esetleg valaki tudna segíteni megköszönném mer már próbálkoztam hatszor a kóddal és már csak négy lehetőségem van köszönöm előre is.
Mielőtt 40-nél cserélnéd, nézz rá. Ha az NGK IFR6J11-es típusú gyertyád van (egyet azért muszáj lesz kivenni), akkor hagyd a csudába és térj majd vissza rá 105e km-nél.
Ne borulj :) Csak egy tizessel van túl a csereperiódusán a dolog, 105e-nél kéne csak cserélni, de nem volt rá kess sajna :( Most lesz majd aktuális. Van ára sajna, bár a vaterán lehet találni olcsóbban is, mint 6e/db.
Az ócska, működésképtelen rádiórészű Grundigomért feltörték anno a Golfomat. Na jó, az, hogy a rádiója szar, csak kazettával működik, az nem látszott rajta, de akkor is... Az üvekár nagyobb volt, mint a rádió értéke.
Azért ez jó... Volt valaha nagyon rég egy ismerősöm, aki ZX-81-gyel kódolta ki a a márkás (lopott) autórádiókat. Magyarázta, hogy igazából tároló oszcilloszkóp kellene hozzá, de az nagyon drága, valaki megírta neki a szoftvert ZX-81-re, az is pont elég. Ma meg már semmi nem kell hozzá, csak a gyári szám... Nincs itt valami nagyon elbaszva, emberek?
A legjobb megoldás még mindig a teljes egészében kihúzható rádió. Ami nincs benne az autóban, azért nem törik fel. :-((( Pontosabban, feltörik, csak nem viszik el. :-))
Ignishez tudtok ajánlani egy olyan kereskedést ahol jó áron lehet hozzájutni tetőantennához. Az enyém sajna el van görbülve(még igy vettem) és kb. olyan percenként egy másodpercre mindig elnémul a rádió és ez hosszútávon már zavaró. Amúgy gondolom a leszedése nem nagy szakértelmet igényel, csak le kell csavarni és ennyi...
Helló Kacsa!Az Ignisem 2003-as kiadás.Ja és GLX.A rádióhoz azért kell a kód, mert mp3-as zenegép lett belerakva és nem kaptam hozzá.Kereskedésben vettem 70000 km-el,egy Renault 19 volt előtte.Képet majd felteszek róla.Én csak Ignácnak hívom.Előre is köszi a segitséget!CSŐVÁZ!
Nemrég jöttem haza Skóciából az Ignissel, és 100%ig meg voltam vele elégedve, ide csak néhány fogyasztási adatot írnék...nem fogok pontosat, csak úgy hozzávetőleg, hogy milyen útviszonyokon hogyan evett...
Britannia autópálya 100-110 (ennyi a max, na jó néha 120): 5.4-5.7 !!!!
Skót felföld sok hegyes völgyes út (sok Passing Place-el, ilyen 2.5 m széles út öblökkel, ahhol el kell engedni egymást, tehát sok megállás-indulás) 90-100 km/h: 6.1-6.2
Német autópálya 120-150 (néha útfelújítás 60-80): 6.6-6.9
Egyszer csináltam 7.2-t, mert Edinburghban eltévedtem, és háromszor körbejártam a várost mire kitaláltam... :)
Szóval abszolút nem értem, hogy mi a baj a fogyasztással...2 ember+cuccok....szerintem abszolút korrekt...