A Steyr Nyugat-Európában egy ismert márka volt. Voltak minden országban márkakereskedések. A tőkés nyugati országokban kiépített értékesítési hálózat.
A magyarok a Dutra márkát leginkább nemzetközi kiállításokon ill. egyéb mezőgazdasági rendezvényeken tudták a közönségnek bemutatni. Egy szocialista ország egy fiatal (alig ismert) márkával nem tudott olyan könnyen versenybe szállni az ismert márkákkal.
Franciaországban a D4K már 1965-ben is ott volt a SALON DE LA MACHINE AGRICOLE Sima párizsi kiállításon, de a Steyr akkor már réges-rég bejáratott márka volt.
Ez a közösködés inkább csak egy próbálkozás volt ez a Steyr részéről. Saját koncepció alapján gyártották a traktoraikat. Nem akartok ők áttérni a Dutra kialakítású gépekre.
Ne felejtsük el, hogy volt egy vasfüggöny. Nekik ez az átmeneti típus így volt könnyebben értékesíthető.
A közös együttműködés (VCST-Steyr) számukra így volt legjobban hasznosítható.
A Redmondi fiúknak sajna elment az eszük. Eddig sem dúskáltak benn, de most az a kevés is tehernek bizonyult. Hiába... -Kutyában, Microsoftban Ne bízz! :))))))) Az ingyenes Onedrive tárhely méretét jövőre felére csökkentik. Ez messze nem elég már most sem. Jelenleg több mint 8 Gb adat van fenn. Természetesen több helyen "őrzödik" az anyag. Jelenleg feltöltése folyik a Google Drive-ra.(majd hétvégén rápislantok hol tart) https://drive.google.com/folderview?id=0B6Y9n6cVffaON3RnTzMxd3Z2Z2s&usp=sharing
Mindjárt megkérdezem a VCST akkori vezérigazgatóját, hogy miért született ilyen koncesszió a VCST és a Steyr között. Ha nem tetszik a válasza majd leb@szom. Csak úgy.
Ein etwas exotisches Angebot war der 1969 mit ins Steyr-Verkaufs-Programm auf genommene ungarische Dutra mit gleich großen Rädern und "langer Nase". Im Dutra wurde, wie im Steyr 90, der neue Direkteinspritzer WD 610, aber mit 105 PS Traktorleistung eingebaut.