Igen, ez az. Micsoda együttállás lehetett volna BKV-s 415-össel. A legextrémebb látvány volt a Bakony volános 415-ös az Erzsébet téri buszpályaudvaron, már nem tudom, melyik járaton.
Fehérváron járt két magastámlás ülésű 415-ös, azok, legalábbis a fénykurokban rendszeresen autópályáztak Pestre. Volt egy Bp - Siófok járat is, végig a 7-esen, azt egy időben az EWS-494 végezte, az is simán megvolt 2 óra, bár nyilván nem egy Starján - Szeged.
Azt a képet illett volna linkelni, vagy forrásmegjelöléssel feltölteni ide, ha már...
Szerintem htibor még elérhető(?) munkásságában megtalálod 1, v 2 kivétellel a néhai dújv-i helyközis 260-asokat, s némi gondolkodással meg is lesz, melyik kocsik voltak az általad keresettek...
Sziasztok! Akik már több ideje ismerik a Dunaújváros és környéki buszokat ő tőlük kérdezném ezen rendszámoknak mi volt az elődük?KBL-427-et megtaláltam, neki AOA-409
KBL-426
LHL-993
Esetleg akinek van ezekről, illetve hasonló helyközi gépekről képe könnyen fellelhető helyen az ne tartsa magában, 1990-2010 környékéről.
Köszönöm a válaszokat előre is, ma pont láttam 1 csoportban 1 kőrös volános képet, Dunaújváros távolsági buszról 2004-ből és nagyon jó volt látni, azt amit élőben az emlékezetemben sose láttam.
MINDENKI VÉLEMÉNYÉT VÁRJÁK A FEHÉRVÁRI BUSZHÁLÓZAT BŐVÍTÉSE KAPCSÁN
Már elérhető a város honlapján az a hálózati térkép és útvonaltervező, amellyel a helyi közösségi közlekedésben tervezett hálózatbővítés részleteit megismerhetik a fehérváriak. Mindenkitől azt kérik: nézze át és május 8-ig véleményezze a tervezetet!
A szakemberek minden járatútvonalra vonatkozóan szövegesen is összefoglalták, hogy hol milyen változtatások várhatóak, illetve hol nem történik majd módosítás. A korábbi tapasztalatok alapján jelentős, évi mintegy plusz 350 ezer km teljesítménnyel megnövelt rendszerrel terveznek, valamint az üzemidő is bővül, így a városrészek jelentős része egészen éjfél környékéig elérhető lesz. A hálózatbővítés eredményeként javul a kórház elérése, és a városrészeket összekötő járatoknak köszönhetően csökken az átszállások száma is. Az új menetrend várhatóan augusztustól léphet életbe.
Az autóbusz-hálózat bővítéséhez kapcsolódóan több városrészben lakossági fórumot is szerveznek, ahol a résztvevők részletesen is megismerhetik a tervezetet, feltehetik kérdéseiket. Néhány fórum még szervezés alatt van, de az alábbiakat már biztosan megtartják:
Április 28. csütörtök 17 óra – Tóvárosi Általános Iskola Május 2. hétfő 17.30 óra – Gárdonyi Géza Művelődési Ház Május 4. szerda 17.30 óra – Köfém Művelődési Ház Május 5. csütörtök 17.00 óra – II. Rákóczi Ferenc Magyar-Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola Május 9. hétfő 17.00 óra – Öreghegyi Közösségi Ház Május 10. kedd 17.00 óra – Városháza, Díszterem
Ha jól láttam, ex Alba terülten minden PPH és annál új Credoban rendesen működik a belső monitor. Gondolom a telephelyek igényességén múlik, hogy milyen állományt intéznek rá.
Egy kis kellemes meglepetés Vazzs megyei Credo-n utazva. Belső utastájékoztatón fut/látszik a következő/aktuális megálló neve. Ez egyedi jelenség vagy minden kocsin így van?
Újonnan vette a Volánbusz a Budapest - Bécs vonalra. Kezdetben még Eurolines, aztán Flixbus matricával jártak, pár éve pedig csupaszodott mindkettő, amikor kiöregedtek a nemzetköziből.