Keresés

Részletes keresés

Rxdns Creative Commons License 2003.11.30 0 0 75
Nemtom, nekem S-501 blokkom van. Alapjaiban tuti megegyezik...
A kuplung az olyan primkó cucc a tiéden is, hogy alul van a kar, és a deklibe van egy kis szerkezet, ami benyomja a kuplungot? Vagyis ahogy forgatod a kuplungkart, az kitol egy pöcköt, ami szétnyomja a lamellákat.
Előzmény: Dóczi (74)
Dóczi Creative Commons License 2003.11.30 0 0 74
Rx!
A Te deltádban, ugyanolyan blokk van, mint a verhómban? jó tudom, a váltós más
Dóczi Creative Commons License 2003.11.30 0 0 73
A verhó bajai le vannak, írva a riga.ini.hu forumon.
Előzmény: Dóczi (72)
Dóczi Creative Commons License 2003.11.30 0 0 72
Ha feszítek a bovdenen, akkor csúszik a kuplung.
Előzmény: Rxdns (71)
Rxdns Creative Commons License 2003.11.29 0 0 71
Mármint nem huzza vissza rendesen a kuplungkart, de a kuplung már frankón zár? nem elég feszíteni a bowdenen? Vagy még a kuplung is csúszik?
Előzmény: Dóczi (70)
Dóczi Creative Commons License 2003.11.23 0 0 70
NA, gyártatok a verhóba gyűrűket, eztán remélem már repeszteni fog ezerrel:) csak van egy problem, hogy nem megy vissza rendesen a kuplung:( és ez nem azért baj, mert csúszik, hanem azért, mert ilyenkor a váltomarkolat is tud mozogni és szinte képtelenség 1esbe rakni:(
Ötletek?
Joceee Creative Commons License 2003.11.10 0 0 69
:DDDD
Előzmény: Rxdns (67)
Rxdns Creative Commons License 2003.11.10 0 0 68
Enyim se akar engedni, énis felfújtam. A belső ezexerint jó, de a külső vizes, kicsit sáros betonon életveszély!! Esetleg 40 fokban a 60 fokos aszfalton még jó. Én asszem gumiégetésre fogom használni. :) Aztán teszek rá jó gumit. Vagy lehet hogy a Szimón égetem majd el. Elég egyáltalán?? :) Húú, de van még Heidenau égetni való kopott gumim is... Na majd ha egyszer nem leszek lusta felrakni, akkor gyártok madmaxt ezerrel. :) (Szimóval)
Előzmény: Dóczi (65)
Rxdns Creative Commons License 2003.11.10 0 0 67
baaaaazzeg, tényleg! :))) nemrossz! :DDD Kösz hogy szóltál ;)
Előzmény: Joceee (66)
Joceee Creative Commons License 2003.11.10 0 0 66
Te Rx! Ebben fordítva van a hátsó teló?! :D Há' hogy néz má' ki:DD
Joc
Előzmény: Rxdns (63)
Dóczi Creative Commons License 2003.11.10 0 0 65
Na, én itt vagyok. Szted riga gyűrűje ugyanaz mint a simóé?
A ruszki gumit meg ne szidd:)) nekem is az van a verhón előtte kb 10-15 évet állt szabadon, télen, nyáron, mikor elhoztam felfújták és azóta alig engedett!!!
Előzmény: Rxdns (64)
Rxdns Creative Commons License 2003.11.10 0 0 64
Nincs rajta lámpa és középállvány így a garázslejáró falának lett nekidöntve. Persze eldőlt, elgörbült a kormány, de kézzel visszahajlítottam (!!!) pedig nem vagyok izomkolosszus. :)

Ha esetleg van valakinek tapasztalata ennek a tirisztoros gyujtásával az írjon, mert nekem még magas. Hálistennek gyujtás van, beállítani még be tudom, de itt megáll nálam a tudomány. Ha esetleg elmegy a szikra, akkor csak a gyertyát, gyujtokábelt tudnám ellenőrizni, máshoz nem értek. Bezzeg szimót ilyenkor út szélén egy darab csavarhúzóval életre keltem :)

Előzmény: Rxdns (63)
Rxdns Creative Commons License 2003.11.10 0 0 63
Van pár kép a Deltáról! A képek azt az állapotot tükrözik, ami hazaérésekor volt a motornak. (kertben állt már mióta, küllőkre ránőtt a vadszőlő :)) A gumi még a gyári orosz, itt-ott még szőrös!! Pöccset sem lett túl kemény keverék...
Katt a képre a többiért!

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Dóczi Creative Commons License 2003.11.08 0 0 62
Én meg birtoklok egy Verhina 4 est de még üzemképtelen:((
Rxdns Creative Commons License 2003.11.03 0 0 61
Megvan a Riga, egész jó, marha sok munka lenne vele. Szükségem lenne egy Riga karbira! Ha lenne egy jó karbi rá, el is tudnám indítani.
Rxdns Creative Commons License 2003.10.22 0 0 60
Ma hozom el az üzemképtelen Riga Deltát, láncot már vettem hozzá, de kéne főtengelyszimmering is...
_nyunyuka Creative Commons License 2003.08.27 0 0 59
Na x3 megint szaraxik. Direktbe meghíva a linket lassan de bejön a kép.
Előzmény: _nyunyuka (58)
_nyunyuka Creative Commons License 2003.08.26 0 0 58
Ejj, offbrigád! Akkor én se maradok ki!

Ilyet akartam venni:

Fincsi kis naked bike, Kanuni Seyhan 301, valaha ETZ 301-nek hívták.

De ez lett belőle:

Csak Honecker-kékben.

Anti.SR-125 Creative Commons License 2003.08.26 0 0 57
Háát szó mi szó ezek a gépek már már nem is igazán Rigák -:))
Egyébbként gyönyörűek.
Én bármelyiket szívesen elfogadnám , főként ha kicsit jobb erőnlétben lennék -:))
Egyébként RX , mizújs Benőkével ?? -:))
Jó lenne már lassan összejönni megint , egy jó dumálásra.
Üdv mindenkinek : Anti.
RR_ZOZY Creative Commons License 2003.08.25 0 0 56
Hali!

A NAKED vasak nekem is jobban tetszenek mint a burkolt polivinilklorid förmedvények, de igazából a NAKED sem a stílusom. Ha lesz elegendő és erre szánható pénzem, akkor valami emberes 1100 ccm-es 250 kilós cruisert vennék. Nem vagyok oda a sebességhajszolásért. Szép nyugiban max 130-al "pöfögni" PA-PA-PA-PAMMMMMMM.....hallgatni ahogy dobol alattad a 4ütem......ez való nekem!
(álmodik a nyomor....)

Üdv: Zoli

- Tyt - Creative Commons License 2003.08.24 0 0 55
:)

Akkómán Yamaha FZS1000FAZER!!!!!!

Előzmény: Rxdns (54)
Rxdns Creative Commons License 2003.08.23 0 0 54
Pfujj, csupa műanyag, NAKED BIKE MINDÖRÖKKÉ! :)
Előzmény: - Tyt - (52)
Rxdns Creative Commons License 2003.08.23 0 0 53
Na, ha már ennyire OFFok vagyunk, akkó énis.... :) jelenleg most épp Suztuki SV 650 kéne... :) Éljen a V motor! Ezelőtt a soros 4es Suzuki GFS 600 vót a kedvenc, a Bandita, de az SVnek nagyon szép a fejidoma, meg a V hengerelrendezés is jobban bejön. (SV 650S, az S a fejidom jele)

Ez a szín teljesen korrekt. :))) Imádom, ehh...


Hát nem gyönyörű?!!

Fejidom nélkül se rossz, de azzal a műszerkonzollal tuti csinálnék vmit, mert sztem elég gáz. (SV 650)


A hátsó lámpa nagyon isten, két, felfelé kicsit összetartó függőleges ledsor :) nyami! :)

Az ex, a GSF600, ebből kizárólag a fejidom nélküli tetszik.

- Tyt - Creative Commons License 2003.08.23 0 0 52
OFF

Én meg ilyet... (Aprilia AF1-Replica 125)

És itt egy rendes kép róla...


ON

Rx, bocs, hogy össze offolom a topicod, csak azért csinálom, hogy el ne süllyedjen... :)
Üdv

Előzmény: RR_ZOZY (51)
RR_ZOZY Creative Commons License 2003.08.15 0 0 51
RR_ZOZY Creative Commons License 2003.08.15 0 0 50
Pontosan.
Előzmény: Rxdns (49)
Rxdns Creative Commons License 2003.08.15 0 0 49
Ja, gumiból 2.50/16 kell rá?
Rxdns Creative Commons License 2003.08.15 0 0 48
Éljen, tipustárs! :)

Habár az enyém még nincs nálam, azt tudom, hogy Simson karbi van rajta. Ennek a karbija milyen? Olyan mint a régi riga4eseken, meg 12eseken? Külön van az úszóház meg a tolattyú rész? És hány csavarral lehet szabályozni?
A gyujtása tényleg tirisztoros? A tirisztornak hány lába van, 3 vagy 4?
A fékek milyenek? Mekkorák a dobok? Lehet bele jó fékpofákat kapni?
Alkatrészt hol lehet kapni?

És fényképet nem tudsz róla digitális formában netre felrakni, vagy az emailemre elküldeni?

vastraktor Creative Commons License 2003.08.15 0 0 47
Szevasztok!
Egy Riga Deltám van ,és a tapasztaslatokat megosztom veletek.A moci 1989-es kiadású, én nem sokat használtam, d enem sok probléma volkt vele.Eddig kétszer hagyott ott:Egyszer kifogyott a benzin, egyszer mega sok trutymóktól eltömődött a karbi.Egyébként nagyon szép motor,szerintem szebb,mint egy Simson.A blokknak egy baja van:csak kétsebességes,így nem gyorsul jól,és sokat is fogyaszt.Ezenkívül az első teleszkópot kellet volna komolyabbra csinálni, és akkor egy tökéletes motort kaptunk volna.
Szóval szerintem igen megbízható,össze sem lehet hasonlítani megbízhatóság és igénytelenség terén pl.Jawával.A gyújtás és a karburátor npedig nagyon jó.Ennek síktolattyús a karbija (két csavarral van felfogva,nagyon príma)és a moci pöccre indul legyen szó akármilyen hidegről.
Most égettem ki a kipuffot így szebb a hangja, de a motor jó kis pörgős.Télen fel szeretném újítani, de az még odébb van.Az enyém sárga fekete írással(DELTA RMR24)és már kockalámpás,de még nincs rajta szélvédőidom.Ja kihagytam:az első villa terepen gödrökben már többször felütött.A múltkor 45-öt mértünk vele.
Anti.SR-125 Creative Commons License 2003.08.12 0 0 46
Nem semmi -:))
Tényleg jól néz ki a moci , a gazdája bizonyára szereti.
Hej ha annak idején én is ilyennel kezdtem volna , még talán az az érzésem lett volna hogy egy komoly motorom van -:))
Bár azidőtájt a 70-es években jó motornak számított az R4-es és az R12-es is.
akkortájt az volt a kor szimója -:))
Ma már külömben írtam erről ide egy jó nagy lélegzetvételű élménybeszámolót , csak mikor elküldtem lefagyott vagy mitcsinált ez a fórum , és úúúúgy elvette a kedvem hogy mégegyszer leírjam , hogy most anak kivonatos változatával bosszantalak benneteket -:))
Üdv Mindenkinek : Anti.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!