Elvileg 19 vezérlő kell a 100/120-as vonali ingákra.
A többi elvileg áll. Én is kétlem, hogy nem lenne még 3 db. (Igaz a körbejárásra van idő, így nem sok értelme lenne a hatvani vonalon ingavonatok közlekedésének.)
Volt olyan vasúti felső vezető, aki például, a 13 Desirot szétszórta volna 5-6 helyre, hogy mindenhová jusson egy kis új, :...mer tudjátok ez hoz szavazatot.......2
És ezt tök komolyan gondolta.
Szerintem mindent lehet.
Csak akarat és pénz kérdése.
Épülhet akár MAGLEV pálya is Kiszénás és Kondoros közé.
El kell dönteni, meg kell rá szavazni a pénzt, és megépíttetni.
A Szabadbatyán -Tapolca szakasz vilamosítás :...107 km,is kijönne ??????milliárd forintból.
Az utolsó villamosítás (azt hiszem a szombathelyi volt) árait majd v_peti vagy Ttibi megmondja, hogy mennyi volt klóméterenként, akkori !!! árakon.
Nyugodtan lehet villamosítani a 29-est is.
Utas egy szállal se lesz több, de legalább nem erőlködik a Csörgő nyáron, hisz 3 db négyrészes villamos motorvonat összekapcsolásával, olyan szerelvény képezheő,hogy még a legrázósabb nyári délutáni forgalom is levezényelhető nagyobb bálhék nélkül.
Az év másik 255 napján meg annak a vonatonkénti 40 utasnak legelább lesz helye, bőven, a 215 ülőhelyes vill. motorvonatban.
Ahogy itt a kepen is lathatod IX. vagany vege ez a valos helyzet.
A IX. vaganyt nem is olyan regen jo 1.5 eve szedette fel az Onkormanyzat a Sandorfali furdotelep bovitese es a vizirendorseg jobb megkozelithetosege miatt. Szo volt meg egy parkolo epitesrol is!
Saxonia elobb megszunt mint a IX. vagany evekkel. A koszallitasi idoszakot leszamitva nem voltak ezek a vaganyok mindig annyira kihasznalva.
"IV. ahogy irtad az atmeno, a Vitorlas utcai szakallas sorompo utan a vegpont fele az atmeno IVa lesz. Az atjaro utan kozvetlen kiagazik a IV.-bol a VII., az V.-bol a VIII. vaganyok. Az atjaro elott pedig az V.-bol agazott ki valaha a IX. Illetve ahogy a valosagban is a modell kepen is latszik az atjaron atmegy egy darabja de ott vege a sinnek. Tehat a 27. sz. valto megvan, hasonloak a vegponti valtokorzetnel is megvan egy darabja a IX.-nel csak mar a 11. szamu valto es a csonka nincs!"
Akkor ez az a vágány, melyik az V. vágányból ágazik ki (asszem, hogy a váltó egyenes állásában menne arra a vonat), és egy Megállj! tábla van betéve a két sínszál közé. Ezt a vágányt úgytudom, hogy még 1999-ben is használták, ha jól tudom mindig rajta állt a Saxonia még anno, míg meg nem szüntették.
>No de kedves manhattani!:))) Hol jár az eszed?:)))))) Szó sincs róla! Ne reménykedj! :))) (Ezt a szót úgy kb. félévente ide írom, ebből meglátom, hogy ki milyen figyelmesen olvas :)) .)
Nem lehetne-e esetlegesen-e m,egjelölni az eredeti forrást??
A közút-vasút-légihez nem igazán értek, így azokat az adatokat pusztán a józan ész alapján tartom kissé furcsának.
A hajózást tekintve azonban bátran állíthatom, hogy ha a többi igaz, akkor a szlovák kifejezetten lehetetlen.
traficc :
Bizony JÓL töltötte ki bodecsabi a táblázatot.
Utána néztem.
A forás : Határőrség regisztrációs szolgálata.
Ne feledd az általad kifogásolt szlovák 208.000 fő egy évre azt jelenti, ogy irányonként 104.000 fő, azaz naonta 284 fő.
ebben benne van a szárnyashajó, a kompok utasai, és az öszes uszály/hajók személyzete, meg az akármilyen okból határt átlépő vízügyesek, gátőrök, stb.
nekem még így is magas, mert ezt inkább akkor tartottam volna valósnak, ha még működne az egomi komp, de a vízen élők ( mint Te is) tudhatjátok a valót.
nem a tonnában mért tömeg, és a rengeteg( kb 208 tengely) a fontos.
Drága barátom!
Légy oly kedves és ezt az ámokfutást sürgősen fejezd be. Menjél be a MÁV Dokumentációs Központjába (Bp, Múzeum u. 5-7) és olvass utána a vasúti fékezés rejtelmeinek.
Aztán ha utánaolvastál és meg is értetted azt, amit olvastál, akkor lehet építő jellegű ötleteket gyártani és megjeleníteni ezen a fórumon.
Addig is csak annyit: a vasút más dimenziókban dolgozik a közúthoz képest.
Őszintén kíváncsi leszek a nyári menetrendere, azon belül pedig arra, hogy a remot Zörgők hogyan fogják bírni az ipart. Az elmúlt 5 év tapasztalataiból az szűrődött le, hogy az oldtimer Csörgők nem bírják az éccaki partot. Rendkívüli módon kíváncsi vagyok a remotok teljesítőképességére.
...a fontos. Hanem az, hogy van-e ingerenciám arra, hogy szeretnék-e néhány tíz méteren belül lefékezni tudó szerkezetet elhelyezni a tömegközlekedésre tervezett területen közlekedésre szabaddá tett közlekedési eszközömön ?
"Akkor semmi akadálya, hogy a Szolnokon keritésnek álló vezérlőket befogva Hatvan felé is ingavonat járjon, és ezzel két körüljárást megsporóljanak."
Hála istennek ez a személyszállítás feladata, de miből gondolod, hogy az a sok közül van annyi üzemképes, amennyi kellene és még aradna is tartaléknak?