Keresés

Részletes keresés

kkalmi Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169511

Elvileg 19 vezérlő kell a 100/120-as vonali ingákra.

A többi elvileg áll. Én is kétlem, hogy nem lenne még 3 db.  (Igaz a körbejárásra van idő, így nem sok értelme lenne a hatvani vonalon ingavonatok közlekedésének.)

Előzmény: BXRJ (169483)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169510
Itt a valosagban szakallas sorompo van, amig azt le nem modellezi valaki, addig es a 6m-es teljes csaporud imitalja.
Előzmény: Törölt nick (169507)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169509
Esetleg igy a ZEG es a Szlovenia fele meno forgalom is erre lenne vezetheto.
Előzmény: Törölt nick (169505)
felder Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169508
nagy a valószínűsége
Előzmény: 1047 005-2 (169462)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169507

Miért fordítva van beépítve a félsorompó ?

 

nem értek ám a virtuális vasúthoz, csak úgy kérdem ?

 

Előzmény: oldmumus (169503)
sínbohóc Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169506
Fogalmam sincs róla.....
Előzmény: bodecsabi (169504)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169505

De.

Bárhová, bármikor tehetők.

 

Volt olyan vasúti felső vezető, aki például, a 13 Desirot szétszórta volna 5-6 helyre, hogy mindenhová jusson egy kis új, :...mer tudjátok ez hoz szavazatot.......2

 

És ezt tök komolyan gondolta.

 

Szerintem mindent lehet.

Csak akarat és pénz kérdése.

 

Épülhet akár MAGLEV pálya is Kiszénás és Kondoros közé.

 

El kell dönteni, meg kell rá szavazni a pénzt, és megépíttetni.

 

A Szabadbatyán -Tapolca szakasz vilamosítás :...107 km,is kijönne ??????milliárd forintból.

Az utolsó villamosítás (azt hiszem a szombathelyi volt) árait majd v_peti vagy Ttibi megmondja, hogy mennyi volt klóméterenként, akkori !!! árakon.

 

Nyugodtan lehet villamosítani a 29-est is.

 

Utas egy szállal se lesz több, de legalább nem erőlködik a Csörgő nyáron, hisz 3 db négyrészes villamos motorvonat összekapcsolásával, olyan szerelvény képezheő,hogy  még a legrázósabb nyári délutáni forgalom is levezényelhető nagyobb bálhék nélkül.

 

Az év másik 255 napján meg annak a vonatonkénti 40 utasnak legelább lesz helye, bőven, a 215 ülőhelyes vill. motorvonatban.

 

Mindent lehet.

 

Előzmény: oldmumus (169498)
bodecsabi Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169504

Halihó,

 

ha erre jársz, és tudsz róla valamit, írnál a Magyarbólynál kilépő személyforgalomról? Kábé mennyien vannak a két kilépő személyvonaton?

 

Csabi

 

 

Előzmény: sínbohóc (169499)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169503
Ahogy itt a kepen is lathatod IX. vagany vege ez a valos helyzet.

A IX. vaganyt nem is olyan regen jo 1.5 eve szedette fel az Onkormanyzat a Sandorfali furdotelep bovitese es a vizirendorseg jobb megkozelithetosege miatt. Szo volt meg egy parkolo epitesrol is!

Saxonia elobb megszunt mint a IX. vagany evekkel. A koszallitasi idoszakot leszamitva nem voltak ezek a vaganyok mindig annyira kihasznalva.
Előzmény: Csukacska1991 (169500)
1047 001-1 Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169502
Sajnos nem én csináltam. A netről lettek válogatva.
Bálint23-24 Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169501
Szia! Honnan vannak ezek a jó kis képek? Te csináltad esetleg? Szépek a lányok.....
Előzmény: 1047 001-1 (169485)
Csukacska1991 Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169500
"IV. ahogy irtad az atmeno, a Vitorlas utcai szakallas sorompo utan a vegpont fele az atmeno IVa lesz. Az atjaro utan kozvetlen kiagazik a IV.-bol a VII., az V.-bol a VIII. vaganyok. Az atjaro elott pedig az V.-bol agazott ki valaha a IX. Illetve ahogy a valosagban is a modell kepen is latszik az atjaron atmegy egy darabja de ott vege a sinnek. Tehat a 27. sz. valto megvan, hasonloak a vegponti valtokorzetnel is megvan egy darabja a IX.-nel csak mar a 11. szamu valto es a csonka nincs!"

Akkor ez az a vágány, melyik az V. vágányból ágazik ki (asszem, hogy a váltó egyenes állásában menne arra a vonat), és egy Megállj! tábla van betéve a két sínszál közé. Ezt a vágányt úgytudom, hogy még 1999-ben is használták, ha jól tudom mindig rajta állt a Saxonia még anno, míg meg nem szüntették.
Előzmény: oldmumus (169395)
sínbohóc Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169499
Nem tünt még fel a topic címe? Ez nem a "vasútrealisták", csak néhányak kényyszerképzete, hogy azzá teszik. :-)))
Előzmény: Törölt nick (169496)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169498
Ha valaki elnyeri az uj villamos elovarosi tendert abbol par darab nem juthatna ide es nem lenne gazdasagosabb?
Előzmény: Törölt nick (169496)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169497

eger26.:

 

Kéregjegy tud valaki segíteni?

szabolcs1@vipmail.hu

 

 

traficc : ........lásd : fehernegyzet.fw.hu

Előzmény: Törölt nick (169475)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169496

kezdjük újra ?

 

Ne is olvasunk csak írjunk ?..............:-)))

 

Akkor viszont nem is kell ennyi hozászóló, elég három-négy fő, akik havonta újból előveszik az állandó támákat :

- trianon második vágányai,

- Nohab-Szegej,

- Usgyi-Desiro

- még tööb pénzt,

- jó lenne ha jó lenne,

- 160-ak Kondoros felé,

- villamosítani a 29-est meg a 62-est,

- stb.

 

 

Minden évben 90 napig él a 29-es + a maradék 275 napból 40 péntek délután ( negyed nap) és 40 vasárnap délután negyed nap. = 20 nap.

 

Tehát ott vasutazni van értelme 90+20 = 110 napig.

 

A többi 255 napban bőven elegendő a Bz+Bzx "vonat" még ülőhely is jut bőven.

 

De még az sem lenne szentségtörés, ha a fenti napok kívételével egy MÁV tulajdonú, MÁVAUT busz járna a Bz-k helyett.

 

 

 

Előzmény: oldmumus (169489)
manhattani Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169495
>No de kedves manhattani!:)))
Hol jár az eszed?:))))))
Szó sincs róla! Ne reménykedj! :)))
(Ezt a szót úgy kb. félévente ide írom, ebből meglátom, hogy ki milyen figyelmesen olvas :))  .)
Előzmény: rg7 (169269)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169494
.......Bócman :....

 

Biztos jól töltötted ki ezt a táblázatot???

Nem lehetne-e esetlegesen-e m,egjelölni az eredeti forrást??

 

A közút-vasút-légihez nem igazán értek, így azokat az adatokat pusztán a józan ész alapján tartom kissé furcsának.

 

A hajózást tekintve azonban bátran állíthatom, hogy ha a többi igaz, akkor a szlovák kifejezetten lehetetlen.

 

 

traficc :

 

Bizony JÓL töltötte ki bodecsabi a táblázatot.

Utána néztem.

 

A forás : Határőrség regisztrációs szolgálata.

 

Ne feledd az általad kifogásolt szlovák 208.000 fő egy évre azt jelenti, ogy irányonként 104.000 fő, azaz naonta 284 fő.

ebben benne van a szárnyashajó, a kompok utasai, és az öszes uszály/hajók személyzete, meg az akármilyen okból határt átlépő vízügyesek, gátőrök, stb.

 

nekem még így is magas, mert ezt inkább akkor tartottam volna valósnak, ha még működne az egomi komp, de a vízen élők ( mint Te is) tudhatjátok a valót.

Előzmény: Bócman (169478)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169493

Ha nem csak ugratni teccik bennünket, akkor Ud=Újdombóvár, azaz jelenleg Dombográd. További hasonló információkért kéretik a Fehérnégyzetre látogatni.

 

Ehhez kapcsolódóan; nem láttam, hogy az alábbi tévedést valaki javította volna:

 

by-169 válasz | megnéz 2005.03.25 22:40:36 (168943)

Ps Püspökladány Bs Biharkeresztes.

Előzmény: traficc (168942)

Előzmény: FOMA (169452)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169492
Ez egy dolog, de a zaj es egyeb artalmakra is kellene gondolni (kornyezetvedelem).
Előzmény: M44-419 (169491)
M44-419 Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169491

Ne kezdjük újra!

 

A 29-es vonalat teljesen ésszerűtlen villamosítani. Kb 2-3 hónapja pont ez volt a topic témája.

 

Megfelelő teljesítményű dízel vonatatójárművek kellenek oda, ill. nem elb*szott szerelvényfordulókat kell kitalálni.

 

Apropó!

 

Boldog Névnapot a T. Főhajszobrász Olvtársnak így Gedeon nap alkalmából!

Előzmény: oldmumus (169489)
M44-419 Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169490

nem a tonnában mért tömeg, és a rengeteg( kb 208 tengely) a fontos.

 

Drága barátom!

 

Légy oly kedves és ezt az ámokfutást sürgősen fejezd be. Menjél be a MÁV Dokumentációs Központjába (Bp, Múzeum u. 5-7) és olvass utána a vasúti fékezés rejtelmeinek.

 

Aztán ha utánaolvastál és meg is értetted azt, amit olvastál, akkor lehet építő jellegű ötleteket gyártani és megjeleníteni ezen a fórumon.

 

Addig is csak annyit: a vasút más dimenziókban dolgozik a közúthoz képest.

 

Ha ezt valaki nem képes megérteni, az olyan mint a kormányszelepek egyik fajtája: egyszerű működésű... (© Titibi)

Előzmény: felder (169453)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169489
Elkelne mar oda is a villanyositas.
Előzmény: M44-419 (169488)
M44-419 Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169488

Jó lesz nyárra a fürdősökre...

 

Őszintén kíváncsi leszek a nyári menetrendere, azon belül pedig arra, hogy a remot Zörgők hogyan fogják bírni az ipart. Az elmúlt 5 év tapasztalataiból az szűrődött le, hogy az oldtimer Csörgők nem bírják az éccaki partot. Rendkívüli módon kíváncsi vagyok a remotok teljesítőképességére.

Előzmény: Mad Scientist (169437)
Vendégsín Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169487
Csak 18 éven felülieknek!

Igen.
Előzmény: 1047 001-1 (169485)
Vendégsín Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169486
...a fontos.
Hanem az, hogy van-e ingerenciám arra, hogy szeretnék-e néhány tíz méteren belül lefékezni tudó szerkezetet elhelyezni a tömegközlekedésre tervezett területen közlekedésre szabaddá tett közlekedési eszközömön ?


Ne haragudj, de nem unod még?
Előzmény: felder (169453)
1047 001-1 Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169485

                                                          Néhány új fotó

 

 

                                                   Csak 18 éven felülieknek!

oldmumus Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169484
1-2 eve eleg sok vezerkocsis inga volt a 82-esen. Bar azt nem tudom, hogy papagaj volt-e a gep vagy sem?
Előzmény: BXRJ (169483)
BXRJ Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169483
Sziasztok!

"Akkor semmi akadálya, hogy a Szolnokon keritésnek álló vezérlőket befogva Hatvan felé is ingavonat járjon, és ezzel két körüljárást megsporóljanak."

Hála istennek ez a személyszállítás feladata, de miből gondolod, hogy az a sok közül van annyi üzemképes, amennyi kellene és még aradna is tartaléknak?
Előzmény: radio100jozsi (169392)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.28 0 0 169482
Ez egy igen hasznos link:-)
Előzmény: 1047 005-2 (169451)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!