Kérdésem volna: A glicerin a gumialkatrészeken kívül jó lehet a külső müanyag díszekre is? A polírozás maradványait próbálnám vele eltüntetni, meg hát később ápolási célokra használni díszlécen, tükör borításán, stb.
A nyikorgás sokminden lehet, én főleg a fékre tippelnék. Ha valamennyire fel vagy szerelve kerékkulcs, emelő, féktisztító spray), akkor próbáld meg a tárcsát megfújni egy kis féktisztítóval. Ha a betét nyelt be némi fékport és amiatt nyekereg akkor ez megszünteti.
A lemezzel óvatosan bánj mert elég vékony. Horpadása válogatja, hogy mit fog csinálni, igazából akkor derül csak ki, ha kinyomod. Ha nagyon enyhe horpadás és nincs éles törés sehol, akkor érdemes lehet megpróbálni, az valszeg a helyére mászik, de szigorúan tenyérrel, kalapácsot elfelejteni, mert nagyobb kárt okoz, mint amennyi haszna van.
Gondolom elég lesz ha a két madzagot betekerem szigetelőszalaggal?? Ezt az összekötőcsövet ha veszek gondolom akkor is valakivel rá kell heggeszteni, mert magától nem pattan rá. Az gáz ha nem márkaszervízben csináltatom ezt meg (szervízkönyv miatt kérdezem), mert ott gondolom jóval drágább lenne a művelet...
Amiből a drótok lógnak, az a lambdaszonda, a kipufogógáz összetételét méri, adjat át a motorvezérlő elektronikának, ami ez és még más adatok alapján vezérli a motor működését. A kék dobozka az olajszűrő. A madzagok akár lehetnek is így, de nem ártana vhogy rögzíteni, betekerni őket, mert ha terepen kószálsz, akkor beleakadhat bármi és ha letépődik az a csatlakozás, akkor fog neked visítani a motorvezérlés, h vmi nagyon nemjó. A repedéssel kapcs.: így nem nagyon átszik, h mekkora. Én részemről vennék oda egy új összekötőcsövet, amennyire emléxem, nem drága. Ívvel semmiképp se hegesszétek, mert az egyrészt "taknyolás", másrészt meg nagyon nem tesz jót a csőnek, akár ki is lukadhat mert átég az anyaga.
sürgős segítséget kérnék. A 7végén hagytam hogy asszony mennyen 1 kört az ignissel és egy buckára fölült az egyik ároknál. Kihuzattak, és látszólag nincsen alulról semmi baja ,de nem nagyon értek hozzá. Egy repedést vettem észre, ide föltöltöttem a képet http://kepfeltoltes.hu/080813/K_p035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg ,nem tudom hogy ez hosszútávon mennyire zavaró a kocsinak illetve ha megheggesztem 1 haverral akkor az mennyire lesz gond hogy nem Suzuki márkareskedésben csináltatnám meg. És van egy távolabbi képem is az egészről http://kepfeltoltes.hu/080813/K_p033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg , nemtudjátok hogy a kék doboz az micsoda, és mire jó illetve a bekarikázott rész az másnál is kilátszanak a vezetékek, vagy esetleg lenyúzta ezt is az ütközés??
Nekem van egy pár eladó első ablakra. Az az igazság, hogy egy komlett garnitúrát, amihez volt hátsóra való is és ezért nem kell. (Ja meg a garnitúra sötétebb mint ez) Kb. 1 hónapot volt fent. Tiszta, sérülésmentes állapotban van. Ha érdekel, küldök róla képet, az árát meg megbeszéljük pm-be. Mailom publikus.
Nekem van fent, de meg 1 szer nem tennek ra. Az "A" oszlopnal nagyobb reszt ki takar ezert vigyazni kell vele balos kanyaroknal foleg zebranal. Max esobe jo ha le engeded kicsit az ablakot, nem csopog be. Amugy jol nez ki.:) 7-8 ezer kozt van az elso par, kb. 4-5 ezer korul a hatso par.
Nagyon szépen köszönöm müxik KACSAIGNIS az ISTENI NAGY VARÁZSLÓ KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Köszönöm a sok segítséget megpróbállom kibarkácsolni és ha sikrül akkor írom a vonalkódot meg a számokat amit találok rajta mégegyszer nagyon köszönöm a segítségeteket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Igazán nincs mit. Máshogy sajna nem derül ki, csak úgy, ha lebontod egy kicsit a cuccot és egyet kiveszel, de elvileg annak kellene lenni. Még eddig nem hallottam olyat, hogy gyárilag ne ezzel szerelték volna. Ha használtan vetted és az első tulaj cserélt, akkor elképzelhető h más van benne. Megérni biztosan megéri, most 10-essel a csereperiódus után is indít szépen, talán eggyel többet fordít az önindító.