Köszönöm,hogy felvetetted ezt a gondolatot,szerintem itt eddig senkinek a fejében sem fordult meg-de jogos a felvetés.
Nem tisztem ugyan,de KaCsa barátom maximális jóindulatát azt hiszem,senki sem kérdőjelezheti meg,maximum visszaéltek vele,ami szemét dolog.
Azt tudni kell,hogy főleg a használt autóknál gyakran semmit sem kap a vevő,nemhogy kódkártyát,meg hasonló dolgokat--az akksi saru levétele után -ami óhatatlan néha-pedig behal a rendszer.
A gyári CD-s rádió a kategória alja,ráadásul kizárólag IS-be jó, 20 ezer alatt kaphatóak ennél kategóriákkal jobb cuccok...nem hiszem ,hogy kapós lenne...
Csak 1 gondolat. Érdekes, hogy újabban nagyon elszaporodtak a rádió kód kérések. 90%-uk friss regisztráció, és csak ez az egyetlen hozzászólás. Csak úgy megjegyezvén, televannak a bontók ilyen cuccokkal, persze kód nélkül. Számomra érthetetlen, hogy ha az ember megvesz egy használt Ignist, akkor a rádió alapból nem üzemel, mert kódot kér (nyilván nem úgy árulják az autót), és az is érthetetlen, hogy hiányzik a suzukis brossúra (ami ezeket tartalmazza), még egy olyan autóban ami nem is vezetett szervízkönyves, még abban is bennevan (max üresen) a többi papírral együtt. Attól még, mert beépített a gyári hifi, lopják (az autót is egyébként). Nem egy nagy művészet kiszerelni, és könnyen eladható (főleg a GL, GC tulajdonosoknak). Persze szép dolog a segítőkészség, de nem mindegy, hogy kinek. Ezzel nem célozgatni akartam, de elszomorító, hogy a gyári rádió nem ér sokat, mégis lopják, bár a rádióért talán nem nagy veszteség, csak az üvegkár, hát az nem olcsó. Persze az is lehet hogy véletlenül hirtelen ennyi Ignis tulajdonos lett akik érdekes módon nem kaptak semmiféle papírt a rádióról, de nekem kissé gyanúsak ezek a pár naponta jelentkező "újak" (írjátok be pl googlebe, hogy "Ignis rádió kód", na mi van az első helyen?). Azt is megfigyeltem, hogy a kódkérőknek teljesen ugyanolyan a stílusuk, és utána ahogy megkapták csaó, vissza sem írnak. Csak azért írtam ide, mert kissé elgondolkodtató szerintem. Bocs, hogy hosszú voltam, de ez kikívánkozott belőlem.
Olvastam az e-mailt, küldtem választ is, de azért ide is leírom.
Nos tehát a lényeg, a bűvös üveggömbömb állítása szerint ha jól látom, a következő négy számjegy tűnt elő a homályos távolból: Az első egy hatos, a második egy nulla, aztán egy kilences és végűl egy négyes. Tehát a beírandó négyjegyű szám a 6094 .
Légyszives írd be ide a fórumba, ha sikerűlt a műtét!
Ha kell leírom neked a CODE bevitel módját is! Szólj ha kell!
sziasztok nemtudna valaki segiteni??? vettem egy ignist, és a magnohoz nincs meg a kod, és látom valaki nagyon ért hozzá.ez egy gyári cd-s blaupunkt magno és ezek a számok vannak az oldalán.
Ha jól emlékszem ti járatosak vagytok győrben , nos a Pictor festékboltban a fészek áruházban, az auto ápolási cuccok között találtam ezt a kimondottan fekete műanyag részekre valo ápolót , teknős termék ez is , fekete flakon, azt hiszem 1200ft körül van, nagyon szép fekete színe lesz tőle a kifakult részeknek is.
Sziasztok! Sorry hogy ritkán jelentkezem,van meló bőven.Kecskeméten repülőnap lessz a hétvégén!!!Ha érdekel valakit a jetfly.hu oldalon megnézhető a program. Én kint leszek és szeretettel várok mindenkit!!!
Kérdésem volna: A glicerin a gumialkatrészeken kívül jó lehet a külső müanyag díszekre is? A polírozás maradványait próbálnám vele eltüntetni, meg hát később ápolási célokra használni díszlécen, tükör borításán, stb.
A nyikorgás sokminden lehet, én főleg a fékre tippelnék. Ha valamennyire fel vagy szerelve kerékkulcs, emelő, féktisztító spray), akkor próbáld meg a tárcsát megfújni egy kis féktisztítóval. Ha a betét nyelt be némi fékport és amiatt nyekereg akkor ez megszünteti.
A lemezzel óvatosan bánj mert elég vékony. Horpadása válogatja, hogy mit fog csinálni, igazából akkor derül csak ki, ha kinyomod. Ha nagyon enyhe horpadás és nincs éles törés sehol, akkor érdemes lehet megpróbálni, az valszeg a helyére mászik, de szigorúan tenyérrel, kalapácsot elfelejteni, mert nagyobb kárt okoz, mint amennyi haszna van.
Gondolom elég lesz ha a két madzagot betekerem szigetelőszalaggal?? Ezt az összekötőcsövet ha veszek gondolom akkor is valakivel rá kell heggeszteni, mert magától nem pattan rá. Az gáz ha nem márkaszervízben csináltatom ezt meg (szervízkönyv miatt kérdezem), mert ott gondolom jóval drágább lenne a művelet...
Amiből a drótok lógnak, az a lambdaszonda, a kipufogógáz összetételét méri, adjat át a motorvezérlő elektronikának, ami ez és még más adatok alapján vezérli a motor működését. A kék dobozka az olajszűrő. A madzagok akár lehetnek is így, de nem ártana vhogy rögzíteni, betekerni őket, mert ha terepen kószálsz, akkor beleakadhat bármi és ha letépődik az a csatlakozás, akkor fog neked visítani a motorvezérlés, h vmi nagyon nemjó. A repedéssel kapcs.: így nem nagyon átszik, h mekkora. Én részemről vennék oda egy új összekötőcsövet, amennyire emléxem, nem drága. Ívvel semmiképp se hegesszétek, mert az egyrészt "taknyolás", másrészt meg nagyon nem tesz jót a csőnek, akár ki is lukadhat mert átég az anyaga.
sürgős segítséget kérnék. A 7végén hagytam hogy asszony mennyen 1 kört az ignissel és egy buckára fölült az egyik ároknál. Kihuzattak, és látszólag nincsen alulról semmi baja ,de nem nagyon értek hozzá. Egy repedést vettem észre, ide föltöltöttem a képet http://kepfeltoltes.hu/080813/K_p035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg ,nem tudom hogy ez hosszútávon mennyire zavaró a kocsinak illetve ha megheggesztem 1 haverral akkor az mennyire lesz gond hogy nem Suzuki márkareskedésben csináltatnám meg. És van egy távolabbi képem is az egészről http://kepfeltoltes.hu/080813/K_p033_www.kepfeltoltes.hu_.jpg , nemtudjátok hogy a kék doboz az micsoda, és mire jó illetve a bekarikázott rész az másnál is kilátszanak a vezetékek, vagy esetleg lenyúzta ezt is az ütközés??
Nekem van egy pár eladó első ablakra. Az az igazság, hogy egy komlett garnitúrát, amihez volt hátsóra való is és ezért nem kell. (Ja meg a garnitúra sötétebb mint ez) Kb. 1 hónapot volt fent. Tiszta, sérülésmentes állapotban van. Ha érdekel, küldök róla képet, az árát meg megbeszéljük pm-be. Mailom publikus.