Keresés

Részletes keresés

Categoricus Creative Commons License 2011.11.28 0 0 54944

Tudok róla, jelentkeztem is másnap. Csak nem árt az ifjúságnak, ha valami prognózisa van a bejutás valószínűségéről. A metróüzemben egyébként értékelem, hogy gyorsan folyik az eljárás, bár operálni csak a jó lakhellyel és a családi állapottal lehet (szakmai múltja a fiataloknak nincs). A villamosvezetők 3 hónapig várnak összefont kézzel a tanfolyamra, mire az NKH közútra engedi azt a 20 jelöltet, amiből lehet, hogy nem lesz 20, mert a tanfolyamig visszamondhatják. A metrónál kicsit jobban tudnak optimalizálni, és 35 jelölt van, hogy ha az alkalmasságin kiesik valaki, maradjon 30. Visszamondási idő nincs, jóllehet nem is nagyon élnének vele 1 hónapon belül. Mellesleg szerintem a metrónál előnyösebbek a feltételek: villamosvezetőnek aligha felvettek valakit, akinek nem volt legalább B jogsija, holott csak előnyként volt megadva. Ennél persze csak az a rosszabb, hogy ha valakinek nem volt, és megtanult villamost vezetni, akkor már nem kell autóra forgalmi vizsgát tenni. Legalábbis tavaly még erről volt szó a tájékoztatón. Jobban belegondolva nem értem, hogy ha 900-1000 villamosvezetőnek 20 fő utánpótlásra van szüksége félévente, akkor mi történik 30 emberrel azon az összvissz 2 vonalon... sejtésem szerint elvéreznek a tanfolyamon, mindenesetre minél több ember kapja meg az indulás lehetőségét, annál jobb.

Előzmény: hungeri (54943)
hungeri Creative Commons License 2011.11.28 0 0 54943
Nemrég szerepelt itt is az mksv tanfolyam (vagy nagyon rosszul emlékszem?).
Előzmény: Categoricus (54940)
anjelica Creative Commons License 2011.11.28 0 0 54942

Miért? Jönnek az Alstomok?

Előzmény: Categoricus (54940)
UltraCap1 Creative Commons License 2011.11.28 0 0 54941

Létszámleépítést akartál kérdezni nem?

Előzmény: Categoricus (54940)
Categoricus Creative Commons License 2011.11.28 0 0 54940

Az Alstom kocsik érkezésével várható-e felvételi létszámnövekedés?

Előzmény: Törölt nick (54929)
UltraCap1 Creative Commons License 2011.11.28 0 0 54939

Nagyon OFF

Nagyon vidám képsor amikor a főpolgi orrturása után rögtön Vitézy Dávidot mutatja a kamera :)

ON

Előzmény: ovarnet (54931)
BCsaba4 Creative Commons License 2011.11.28 0 0 54938

Üdv! Nem tudja valaki véletlenül, hogy mikor viszik vissza a M4 telephelyről az orosz szerelvényt?

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.28 0 0 54937

:) Igen, de a mostani képeken már "sokkal megfontoltabb" volt... nyilván a hangulatváltozás intenzitását is a szék határozza meg. :)

Előzmény: anjelica (54926)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.28 0 0 54936
Előzmény: Törölt nick (54927)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.27 0 0 54935

Tavaly vagy tavalyelőtt volt a nemsztrájk a buszosoknál, mikor szigorúan vettek minden szabályt és nem hozták ki a garázsból azt a buszt, amit a szabály szerint nem lehet. Szinte teljesen leállt a buszközlekedés. Még a BKV odaküldött szuperkontroll csoport is 5 vagy 6 olyan buszt talált, amire rá mertek bólintani, hogy az kimehet vállalva a felelősséget. Jó az igaz, hogy itt azért az is benne volt, hogy pl. hibás utastéri világításnál vagy a műszerfalon egy kiégett lámpánál vagy mondjuk rossz Fok-Gyem miatt sem jöhet ki busz, sok olyan hiba van, ami a közlekedés biztonságát még nem veszélyezteti. De a buszok így is nagyon rossz állapotban vannak,  simán legalább a buszpark fele vagy kétharmada a garázsban maradna.

Előzmény: Törölt nick (54930)
hungeri Creative Commons License 2011.11.26 0 0 54934

A forgóvázak miatt kár aggódni: a 3057-es már bizonyította, hogy azoktól félni kell :)

(csak hát ott is k. nagy mákja volt mindenkinek :p)

Előzmény: r1232 (54933)
r1232 Creative Commons License 2011.11.26 0 0 54933

Én úgy gondolom, hogy egy váztöréses balesetnek pont annyi esélye van,

 

Egy váztörésből akkor lesz baleset, ha a váz összes eleme vagy nagyobb része egyszerre adja meg magát. Na ennek az esélye elég kicsi, egy-egy elem törése pedig nem feltétlenül jelent mindjárt katasztrófát.

 

Én jobban aggódnék a forgóvázak miatt, abból hamarabb lehet gond.

Előzmény: hungeri (54928)
Süldő Creative Commons License 2011.11.26 0 0 54932
A CNN még nem közölte le?
Előzmény: ovarnet (54931)
ovarnet Creative Commons License 2011.11.26 0 0 54931

Hírtv tegnapi esemény: link

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.26 0 0 54930

Azért ha az NKH úgy poénból egyszer valóban az előírásoknak megfelelően vizsgálná át a járműveket, a budepesti tömegközlekedési állomány vélhetően 60%-a maradna a garázsokban, kocsiszínekben.

Előzmény: hungeri (54928)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.26 0 0 54929

Metróvezetők és metró segédvezetők mondták ,hogy ne aggódjunk addig, ameddig ők fel mernek szállni akár utasként is.

hungeri Creative Commons License 2011.11.26 0 0 54928

Tényleg úgy tűnhet, hogy vészmadárkodom, pedig nem :) Én egyáltalán nem félek metrózni.

De! Hiába csináltak a szovjetek anno mindent kétszer vastagabban, a pocsék korrózióvédelem miatt az sokat nem számít. Főleg, hogy az öntömeg is csak nőttön nőtt... Én úgy gondolom, hogy egy váztöréses balesetnek pont annyi esélye van, mint a rádiós tűzesetnek. Ettől még nem vontam volna ki semmit, amíg nincs megoldva az utánpótlás. Felelősséget azért már csak sok pénzért vállaltam volna egy ilyen döntésért :)

Előzmény: Törölt nick (54925)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.26 0 0 54927

Tudja valaki már, hogy mi lógott le a vázról?

anjelica Creative Commons License 2011.11.26 0 0 54926

Vitézy ilyenkor már a plafonhoz csapkodta volna magát:-((

Előzmény: Törölt nick (54922)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.25 0 0 54925

Azért valószínűnek tartom, hogy egy metrószerelvény vázát még jobban túlméretezik, ráadásul azért orosz testvéreinkre igen jellemző volt akkoriban, hogy nem spórolták ki az anyagot belőlük. :)

Előzmény: hungeri (54924)
hungeri Creative Commons License 2011.11.25 0 0 54924

Oké, de egy ICS nincs egy súlycsoportban egy metrószerelvénnyel. Mint ahogy az esetlegesen bekövetkező baleset sem...

Előzmény: CKD Kombinát (54921)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.25 0 0 54923

Lógó alkatrész miatt állítottak le egy metrót

Kőbánya-Kispestről futott ki a szerelvény pénteken délután, de időben észrevették a törést. Tovább »

forrás: Index.hu

Előzmény: Törölt nick (54922)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.25 0 0 54922

http://iho.hu/hir/hajszalon-mult-111125

 

Súlyos balesetet előzött meg egy metrós dolgozó, a hírt a Budapesti Metróért Egyesület közölte szerkesztőségünkkel.

 

Kőbánya-Kispest végállomásról indult volna az a metrószerelvény november 25-én kora délután, amelynek egyik szerkezeti eleme – még ismeretlen okból – eltört. A lelógó alkatrészre az egyik, szolgálatban levő dolgozó figyelt fel, a vonat visszaállt az állomásra, az utasokat leszállították. A törött szerkezeti elem valószínűleg súlyos, siklásos balesetet okozott volna.

CKD Kombinát Creative Commons License 2011.11.25 0 0 54921

Azért a vasúti járművek alvázát többszörös biztonsági szorzóval méretezik.

 

A vizsgálatoknál egy veszélyes repedést pedig még az előtt ki lehet szúrni, hogy ténylegesen baleset törtéjen.

 

A közeémúltban pl. a 1413-as ICS-n lett így egy repedés kiszúrva, és visszaküdve a VJSZbe.

De a legjobb példa a FVV csuklós villamosok. Szinte mindegyiknek volt egy vagy több váztörése, és még is vígan közlekedtek.

Előzmény: hungeri (54911)
padorjan Creative Commons License 2011.11.25 0 0 54920
Köszi! Inkább fölmentem a villamoshoz, mert nem volt kedvem harcolni.
A kolléganő csak a kiszállítás tényéről informált, de mindenki azonnal leszállt.
Előzmény: xxxzzz80 (54919)
xxxzzz80 Creative Commons License 2011.11.25 0 0 54919

Tűzjelző bejelzett.

Előzmény: padorjan (54918)
padorjan Creative Commons License 2011.11.25 0 0 54918
~17:03-kor miért volt kiszállítás BAJ-balon?
Előzmény: ovarnet (54917)
ovarnet Creative Commons License 2011.11.25 0 0 54917

Ma is volt egy kis kaland a hármason, egy vonat délben visszatolt a végállomásra utasokkal, majd a kihúzóba. Most is ott áll és vár az üzemszünetre.

Hamster Creative Commons License 2011.11.25 0 0 54916

Tulajdonképpen nem metró, de mégis olyasmi (is), úgyhogy talán idefér :)

 

Berlin: S-Bahn életképek 2011 szeptemberéből

hungeri Creative Commons License 2011.11.25 0 0 54915

Pedig tök egyértelmű a válasz! Így mi tartjuk hülyének a Tarlóst, nem? De hányan vagyunk "mi"? Annyian, akiket kicsit is jobban érdekel a metró, nem csak az jut eszünkbe, hogy "ja, azon szoktam reggel nyomorogni". Mi beszélünk Barbikról, senki más. Szóval százalékosan hányan tartjuk hülyének pl. Tarlóst? Elég kevesen. Viszont volt egy tűzeset. Maradjunk annyiban, hogy ott tényleg piszok nagy mázli volt, hogy az utasok egy pillanatig sem voltak veszélyben (ugye pont előtte szállt el az ajtójelzés, ez azért óriási mák). Erre bejelenteni, hogy kivonjuk a 40+-os vonatokat, mert amúgy nem csak leéghet, el is törhet, szerintetek jó ötlet?! A közvélemény "hála Istennek" csak a füstölésekről értesül, így, "hála Istennek" csak ezzel kapcsolatban van megvezetve! Ugyanis a többség tűzesetekről és égésekről beszél, mert minden hülye füstölés azt az érzést erősíti, hogy nem csak egyszer volt láng. Épp elég ez a metróüzemnek, hiányzik a francnak még az az információ is, hogy "ja, ha esetleg nem égsz meg utazásod során, azért ne csodálkozz, ha lelátsz a sínekre útközben".

Előzmény: Törölt nick (54914)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!